Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. juli 2017

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Babyens 10 vanskeligste perioder | Ting vi gjør på grunn av søvnmangel
Erik Ribsskog 24. juli 2017 kl. 04:26
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@babyverden.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Babyverden Nyhetsbrev
Dato: 14. juli 2017 kl. 09:50
Emne: Babyens 10 vanskeligste perioder | Ting vi gjør på grunn av søvnmangel
Til: "Dr. Erik Ribsskog"


Er nyhetsbrevet uleselig? Les det her

Del
  Tweet
Hei igjen, Dr. Erik!
Det er sommer og vi er tettere på våre kjære enn vanlig. Er babyen eller kjæresten kranglete for tiden? I artiklene under finner du både forklaringer og gode tips. Ønsker deg en herlig sommeruke.


Dette er babyens 10 vanskeligste perioder

Har du lagt merke til at babyen er litt ekstra sutrete og klengete for tiden? Da kan det hende et stort utviklingssprang er like om hjørnet.


Rare ting foreldre gjør på grunn av lite søvn

Sette smokken i tenningen på bilen, finne mobilen i kjøleskapet og gå fra hele helgehandelen på butikken – det er mye rart som skjer når man er i halvsvima på grunn av lite søvn, og kanskje også er rammet av ammetåke. Her er noen herlige historier!


Gi barnet ditt en god start på livet

Er du gravid eller planlegger å bli det? Da er det ekstra viktig å passe på kostholdet for å gi barnet ditt en god og sunn start på livet. Ett viktig råd er å spise mye fisk og annen sjømat, både før og under svangerskapet. Marine omega-3 fettsyrer, som kun finnes i fisk og annen sjømat, spiller en viktig rolle for normal utvikling av både hjernen, nervesystemet og synet til det vesle barnet.


Gravid og problemer i parforholdet?

Lever du i en krevende par-relasjon, er det ikke uvanlig at problemer topper seg i løpet av svangerskapet. Et godt råd er å snakke med noen og søke hjelp allerede mens du er gravid. For når babyen først er født, kan det være vanskelig å finne overskudd til å ta tak i ting.


Hvilken vogn har du?

Hvorfor valgte du akkurat den? Er du fornøyd? Har du flere vogner? Hvilke/hvilken ville du anbefalt til andre?


Få gratis babypakke: Stelleveske full av produkter!

Er du gravid i 3. trimester, eller har du nettopp født? Med KIWI PLUSS får du en gratis babypakke full av nødvendige babyprodukter.


Quiz: Gutt eller jente?

For tidlig å finne ut hvilket kjønn babyen er på ultralyd? Ta quizen! Vet du allerede kjønnet kan det jo være morsomt å se om vi gjetter rett!


Hvor blir pengene av?

Når man stifter familie eller er nyetablert i boligmarkedet vil de fleste av oss oppleve at pengene ikke alltid strekker til. Vi tror at vi har god kontroll, men så er det lite eller ingenting igjen ved slutten av måneden, og vi lurer på hvor pengene faktisk har blitt av.




Hvorfor har jeg fått nyhetsbrevet? >
Endre mine opplysninger >
Sandviks tilbyr veiledning gjennom Babyverden.no, og rett bok til rett tid gjennom Goboken.no. Eller sagt på en annen måte: Vi hjelper barn og foreldre å utvikle seg sammen. Sandviks - Enriching young minds. www.sandviks.com

Kopiering av materiale fra Babyverden.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale. Copyright 2001-2017 Babyverden.no/Sandvik

Strandsvingen 14, 4032 Stavanger. Telefon: 55 44 00 00
Hvis du ikke vil motta nyhetsbrev fra oss klikk her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter