Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. august 2017

Mer fra Liverpool

Nå var det nettopp, en veldig høy alarm, her på hotellet, (Lord Nelson hotel).

Og det er jo, litt 'russisk', i og med, at de har alarm-test, hver tirsdag morgen, (noe jeg har blogget om tidligere).

(Det mest 'russiske' med det.

Er at alle rommene, da skal sjekkes, (av en eller annen grunn).

Noe som vel ikke gir så mye mening, (må man vel si).

Her brukes kanskje brannen i London, som unnskyldning, for å tulle, med turister, i Nord-England, kan det virke som.

Noe sånt).

Og jeg er også vant med, å bo, i første etasje.

(På University of Sunderland/the Forge og Narverud.

To stedet hvor de ofte hadde falske brann-alarmer).

Så det tok litt tid, å få tenkt seg om.

Men jeg gikk etterhvert ned, i resepsjonen.

Og jeg spurte den kinesiske dama der, om dette var, en 'test'.

Men det var det ikke, sa hu.

Hu hadde sjekka, og det var egentlig ikke, noe galt, sa hu.

(Noe sånt).

Så det er mulig, at britene, nå har fått 'brannalarm-hysteri', etter den brannen, i London, (i en høyblokk), for noen uker/måneder siden.

Men som vel Stoltenberg sa, etter 22. juli.

Nå må vi være enda mer demokratiske, osv.

Og å ha 'russiske' brann-alarm-tester og obskure falske alarmer.

Da blir det som noe rimelig russisk/nazistisk, (må man vel si).

Dette ville nok ikke engang Lord Nelson ha godtatt, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå gikk alarmen enda en gang.

Og jeg ned i resepsjonen igjen.

Og kineser-dama sa at de ikke visste hva problemet var, men at de prøvde å finne ut.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter