Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. april 2018

Dette er muligens en jeg husker, fra det året jeg var russ i Drammen, (skoleåret 1988/89), og min far insisterte på at jeg måtte sove over hos hans stesønn Jan, 'hele tida'. Han her hadde piggsveis vel, på 80-tallet, og min stesøster Christell likte han, (sånn som jeg husker det). Min søster Pia sa en gang rundt årtusenskiftet, om han her, at selv om han var en attraktiv nordmann, så måtte han gifte seg med ei thai-dame, (på grunn av mangel på passende norske damer). Noe sånt

roger gullskogen

https://www.facebook.com/jan.snoghoj

PS.

Det er mulig at Pia skøya.

For hu sa dette, mens jeg/vi kjørte forbi min tidligere klassekamerat Andre Willassen, (på Strømsø).

(Sånn som jeg husker det).

På vei ned til onkel Martin, (eller om det var bestemor Ingeborg), i Larviksområdet.

(Må det vel ha vært).

Og Willassen har gifta seg med ei thai-dame.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Christell og dem kalte forresten han Roger Volden, for Roger Vold, (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Roger Volden gikk muligens på ungdomsskolen, på den tida, som han hang, hos Jan, på Gulskogen, (skoleåret 1988/89), men han trente vekter, så jeg trodde nok, at han var på alder, med de andre, (som Erik Thorhallsson osv.), som hang der:

gikk muligens på ungdomsskolen

https://www.linkedin.com/in/roger-thomas-volden-73070b11/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter