Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Drammensvn. 507
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:31
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 7. september 2017 kl. 12:42
Emne: SV: Drammensvn. 507
Til: "eribsskog@gmail.com"
Kopi: "anne-kathrine.skodvin@coop.no" , "nav.baerum@nav.no"


Hei,

Vi har ikke noe apparat for å organisere ettersendelse av post (ei heller er vi pliktige til å gjøre dette); dette må du selv ordne og det er mer info i denne linken: https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending

Vi har ingen kjennskap til hendelser du refererer, og stiller oss uforstående til dette. Vi må uansett forholde hos til det løpende leieforholdet, og her savner vi avklaring da vi i de to siste epostene har fått motstridende informasjon:

 - du ønsker å fortsette å leie leiligheten
 - du hevder å ha sagt opp leieforholdet i juli

Det er ikke registrert noen oppsigelse, men vi kan tilby deg følgende: vi registrerer oppsigelse og tilbakedaterer denne til juli, da vil leieforholdet ditt kun løpe ut oktober iht. 3 mnd oppsigelse og du er deretter frigjort fra kontrakt og alle forpliktelser.

I så fall må du bekrefte dette. Om ikke løper avtalen som normalt med gjeldende forpliktelser.

Ber om snarlig avklaring - ha fortsatt fin dag.


_____________________________________________
NarverudEiendom
Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
______________________________________________­______

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. september 2017 06:08
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: anne-kathrine.skodvin@coop.no
Emne: Re: Drammensvn. 507

Hei,

det blir som noe 'kveming' mener jeg, at dere ikke vil ettersende den posten.

Det er deres plikt, som husvert, mener jeg.

Så det er bare å se til, å få sendt meg, den posten, takk.

Greftegreff var også veldig frekk/truende, og kom på døra hele tida, til alle døgnets tider, og kalte meg 'homo', og hetsa meg for å ikke ha 'arbeid', når jeg skulle kjøpe poletter, til vasking.

Så det ble som noe 'terror', å bo der.

Og han var kanskje homo, selv, hvis jeg skulle tippe, siden han hele tida, skulle ta opp dette, med homofili, da, og liksom gjøre et poeng av det.

(Sånn som min gamle fiende, Geir Arne Jørgensen, fra Sand, vel).

Så jeg vil ha erstatning, for tort og svie i leieperioden.

Jeg bør få minst 50 000 for dette, mener jeg.

Den leiligheten sa jeg opp, i juli, da jeg dro til England, så det er ikke mitt problem, vil jeg si.

Og jeg vil ikke, ha noe mer med Greftegreff, å gjøre.

(Selskapet hans heter også Narverud, som er nesten som Narvestad, vil jeg si).

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS

Sender kopi til min gamle kollega/sjef Anne-Kathrine Skodvin (i Coop vel), så kanskje hun kan rydde opp, i dette, og få drevet inn erstatningen min, for tort og svie.

---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS
Date: 2017-09-06 10:18 GMT+01:00
Subject: Drammensvn. 507
To: "eribsskog@gmail.com"
Cc: "nav.baerum@nav.no"


Hei Erik,

Ref. øvrig korrespondanse vedr. ditt leieforhold i Drammensvn. 507; dette leieforhold løper som normalt inntil vi skulle høre annet. Samtidig vil vi for ordens skyld anmerke at du selv må sørge for ettersending av din post dersom dette skal gjøres til en annen adresse.

Det finnes mer info om dette i vedlagte link:
https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending


Ha fortsatt fin dag.


Mvh
Baard Solbekk Sørensen
_____________________________________________
NarverudEiendom_liten
Hovednr: +47 22 55 51 58
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
______________________________________________­______

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter