Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 2 dager igjen med 0 kr. i frakt på alle produkter!
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 00:37
Til: Maia Hauritz Sørensen
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


16. mai 2017 kl. 16:39 skrev Maia Hauritz Sørensen :
Hej Erik

Tak for din mail.

Vi sender disse til dig, da du tidligere har bestilt gratis stofprøver til dig. Da du bestilte dem tilmeldte du dig vores nyhedsbrev.

Du kan nemt melde det fra ved at klikke nederst på nyhedsbrevet: Meld meg av UNIGs nyhetsbrev

Hav en god dag.

Venlig hilsen

Maia Hauritz Sørensen
UNIGgardin A/S
Postboks 4691 Nydalen
NO-0405 Oslo
Tlf: 219 30 614
www.uniggardin.no
Facebook: https://www.facebook.com/UNIGgardinno-497694506948896

On Søn, 14 May at 11:43 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: UNIGgardin
Date: 2017-04-28 12:03 GMT+02:00
Subject: 2 dager igjen med 0 kr. i frakt på alle produkter!
To: Eirik


Bestill gratis stoffprøver                  Vi gir 36 måneders garanti
Se denne e-posten i din nettleser



[ Tilbudet slutter søndag den 30. april 2017! ]
Merk: Gratis frakt gjelder bare for bestillinger over 999 kr.

Rullegardiner
700+ varianter


Rullegardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Plisségardiner
500+ varianter


Plisségardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Lamellgardiner
300+ varianter


Lamellgardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Persienner
190+ varianter


Persienner

SÅ VÅRT UTVALG

Panelgardiner
100+ varianter


Panelgardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Duo Rullegardiner
50+ varianter


Duo Rullegardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Liftgardiner
90+ varianter


Liftgardiner

SÅ VÅRT UTVALG
Gardiner
70+ varianter


Gardiner

SÅ VÅRT UTVALG

Energi reduserende


Energi reduserende

SÅ VÅRT UTVALG
Støy absorberende


Støy absorberende

SÅ VÅRT UTVALG
Egnet for våtrom


Egnet for våtrom

SÅ VÅRT UTVALG
Allergi vennlige


Allergi vennlige

SÅ VÅRT UTVALG
Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på
telefon 219 30 614 eller e-mail info@uniggardin.no.




UNIGgardin A/S | Postboks 4691 Nydalen, 0405 Oslo | 219 30 614 | info@uniggardin.no

Copyright © 2017 UNIGgardin A/S, All rights reserved.

Denne e-mailen ble sent til eribsskog@gmail.com.
Du mottar denne e-mailen fordi du har meldt deg på UNIGgardins nyhetsbrev.
Ønsker du ikke å motta flere nyhetsbrev kan du klikke her for å melde deg av.
Meld meg av UNIGs nyhetsbrev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter