Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Sv:(Saksnummer: 7868685) Klage på My Call/Fwd: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 01:20
Til: kundeservice@mycall.no
Kopi: "Storjord,Lars Edvard" , Chili Mobil , juridisk , Post
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


11. juli 2017 kl. 11:49 skrev :
Hei Erik.

For å bestille overføring nummer til Mycall man må ha personnummer. Jeg har ikke mulighet å sjekke hvem bestilte overføring av ditt telefonnummer.

Jeg har kansellert denne bestillingen og ditt telefonnummer skal ikke overføre til MyCall fra 14. juli 2017.




Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, som må fylles ut og signeres. Merk at begge sider må fylles ut for at skjemaet skal behandles.
Du må også legge ved kopi av politianmeldelsen.

Vedlagt finner du også skjema for å sperre for registrering.


Jeg anbefaler deg å gå inn her: idtyveri.info/min-id-er-misbrukt






Ha en fin tirsdag videre!



Med vennlig hilsen

Monika
Kundekonsulent
MyCall







Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 11 Jul 2017 03:36:51 +0200
Til: Post , , Chili Mobil, juridisk
Kopi: "Storjord,Lars Edvard"
Emne: Klage på My Call/Fwd: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS

Hei,

for et par år siden, så porterte noen mobilen min, til Chili mobil.

Og nå har noen gjort det samme igjen, bare at de har byttet ut Chili med My Call.

(Se vedlegg).

Dette må jeg klage på.

Kan dere finne ut hvem disse synderne er, og stoppe denne porteringen, og også be mobil-firmaene rydde opp i sine åndsvake/elendige rutiner.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Storjord,Lars Edvard
Dato: 14. oktober 2015 kl. 13:16
Emne: 1505253-1 - Klage - Chili Mobil AS
Til: Erik Ribsskog


Hei,



Viser til din henvendelse.



Klage/tvist som vedrører konkrete problemstillinger om inngåelse eller innhold av avtale med tilbydere av ekomtjenester fremsettes for Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon. For nærmere informasjon, se https://brukerklagenemnda.no.



Nemnda kan også kontaktes på tlf. 22 13 32 20 (telefontid mandag-fredag kl. 0900-1200) eller e-post post@brukerklagenemnda.no





Med vennlig hilsen



Lars Edv. Storjord

seniorrådgiver

avdeling Marked

seksjon for telefoni og nummerforvaltning



Nasjonal kommunikasjonsmyndighet

Sentralbord: 22 82 46 00

Dir. tlf.: 22 82 47 48

www.nkom.no



nkom-logo-for-signatur_40px_bokmaal





-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 28. september 2015 15:03

Til: Chili Mobil

Kopi: juridisk; post; post@finkn.no; Lindorff Kundesenter; Postmottak Sivilombudsmannen; Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (firmapost@nkom.no)

Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS



Hei,



dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.



Og så får jeg dette svaret.



Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.



Det datasystemet deres er på grensen til å være kriminelt, mistenker jeg.



Chilli mobil har jeg heller aldri hørt om.



Dette lukter lang vei, vil jeg si.



Erik Ribsskog





2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil :

> Hei Erik,

>

> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre nødt til å motta en bekreftelse på at forholdet er anmeldt før vi kan slette eventuelle krav.

> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.

>

> Med vennlig hilsen Frida

> Kundeservice Chilimobil

> Tlf. 02445

>

> ________________________________________

> Fra: Erik Ribsskog

> Sendt: 25. september 2015 14:09

> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon

> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no

> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil

> AS

>

> Hei,

>

> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.

>

> (Jeg bruker Telenor mobil.

>

> Og jeg er ikke noe 'skravlekjærring', så jeg trenger ikke noe mer enn

> Telenor kontant, må jeg si).

>

> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.

>

> Og så får jeg innkassovarsel!

>

> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri hørt om før.

>

> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige

> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).

>

> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og

> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.

>

> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å

> send meg innkassoer i forbindelser med dette.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon

> :

>> Hei

>>

>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du har spørsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445 eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.

>>

>>

>> Ha en fin dag.

>>

>> Med vennlig hilsen/ Best regards

>>

>> Jeanette K. G

>> Saksbehandler/ Case handler

>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

>> Telefon: +47 31 27 93 20

>> Fax: +47 61 14 93 12

>>

>>

>>

>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :

>> Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway

>>

>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00

>> www.lindorff.no

>> ** This message including any attachments may contain confidential

>> and/or privileged information intended only for the person or entity

>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you

>> should delete this message and notify the sender. Thank you.

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>> Hei,

>> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

>> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>> Vennligst rydd opp!

>> Med hilsen

>> Erik Ribsskog

>> PS.

>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

>> ---------- Forwarded message ----------

>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com

>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00

>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

>> To: eribsskog@gmail.com

>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.

>> Kopien har påført korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.

>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne

>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat

>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen

>> Kundeservice

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter