Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. mai 2018

Mer fra Oslo

I går ettermiddag gikk jeg ut, for å handle mat og vaske klær.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På Burger King Klingenberg.

Så var det noen som lukta vondt, (husker jeg, at jeg lukta).

Men folk svirrer så mye fram og tilbake der.

(Siden at de har selvbetjent brus-maskin, osv.).

Så hvem som lukta vondt, det er jeg ikke sikker på.

Men mens jeg stod og fylte opp brus-begeret, osv.

(Mens jeg venta på maten).

Så ble jeg nesten gått ned, av ei gammel amerikansk dame.

Hu gikk bare rett mot meg, som en maskin.

(Må man vel si).

Uten å ta et hvile-skritt, liksom.

(For å markere at hu så, at jeg stod der.

For å si det sånn).

Så jeg måtte bare rømme, liksom.

(Ved å ta et skritt til siden.

Med det venstre beinet mitt.

Hvor jeg har en kneskade, som legene 'kveme-nekter' å fikse.

Må jeg si).

Og da holdt jeg på å snuble, i en forhøyning, som de har, (for at rullestol-folk skal kunne handle, er det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:


PS 3.

Det var også noen folk, som venta utafor restauranten, (på at maten deres skulle bli ferdig).

Så de syntes antagelig også, at det lukta vondt der, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På myntvaskeriet i Ullevålsveien.

Så lukta det veldig rart, (må jeg si).

Jeg tror det må ha vært noen som vaska, en sånn sjømanns-brud sex-leke.

(For det testa jeg litt, da jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Men da hadde jeg min egen leilighet.

Og min egen vaskemaskin.

For å si det sånn).

Og den lukta, (av sjømannsbrud og sperm), var så jævlig.

At jeg er kvalm enda, (nå mer enn døgn seinere), må jeg si.

Og det virka som, at det var en gammel gubbe, som hadde vasketøy, som det lukta sånn av.

(Selv om det også var noen med en hvit Citroen Berlingo der blant annet, som vaska klær.

Så det kan muligens ha vært de også.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:


PS 6.

Etter dette så dro jeg, til Matkroken Bogstadveien, for å handle mat.

En butikk-vietnameser svirra rundt meg der, til den store gullmedaljen.

Så det ble, rimelig ekkelt, (må jeg si).

Og de var utsolgt for Sørlandschips spansk paprika, osv.

(Og de hadde kun en flaske stor Xtra selters med sitron/lime.

Og den flasken stod helt innerst, på den nederste hylla, (en hylle som var nokså lav).

Så det var umulig, å fiske fram den selters-flaska.

Uten å plassere rumpa i været, liksom.

For å si det sånn.

Så her hadde de ikke trekt fram varer.

Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Da jeg skulle betale.

Så begynte ikke kassereren å pakke varer, (som dagen før).

Så jeg begynte å pakke varer selv, (mens kassereren slo inn).

Men da jeg skulle betale.

Så stod ei dame, som en 'bestefar-klokke', foran kort-automaten.

Og jeg sa høyt, til kassereren, (for å få hu dama til å flytte seg), at: 'Hvor er kortautomaten?'.

Og: 'Er kort-automaten der?'.

(Noe sånt).

Men hu dama, (som hadde en bag, som det stod Tromsø filmfestival på, så jeg seinere, for hu sykla forbi meg, da jeg gikk tilbake til t-banen).

Hu flytta seg ikke.

Hu lot som at hu forstod, (virka det som).

Så jeg måtte betale med kontanter.

Så disse 'kiosk-kassene' er en uting, i matbutikker, (vil jeg si).

Her burde Coop/Matkroken hatt konvensjonelle kasser, (med to pakke-båser), vil jeg si.

Og de har visst ikke noe fast opplegg, når det gjelder hvem som skal pakke varene.

(Er det kunden eller kassereren sin jobb, liksom).

Så her tuller Coop, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om hu 'idiot-dama', (som ikke ville flytte seg):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter