Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. mai 2018

Mer fra Oslo

I dag var jeg blant annet på Nasjonalbiblioteket.

Og jeg fant ut, at hu nordnorske, som ble myrda, i Gamlebyen, våren 1993, (av en iraker med 'disko-sveis').

Det var muligens hu, som hadde Ungbo-rommet mitt, før meg, (på Ellingsrudåsen).

(Noe sånt).

Det kan stemme med, at alle de andre.

(Det vil si Per, Anne Lise og Wenche).

De flytta fra bofelleskapet, før jeg var ferdig med førstegangstjenesten.

(Noe jeg var sommeren 1993).

Så det var sånn, at jeg hadde hele Ungbo-leiligheten for meg selv, i noen uker.

(Var det vel).

Før min yngre søster Pia flytta inn hos 'meg', (siden at hu var hjemløs), i juni/juli 1993, (var det vel).

(Noe sånt).

Og hu Wenche, hadde også latt sin katt Sara bli boende der.

(Av en eller annen grunn).

Så jeg måtte 'plutselig' begynne å handle kattemat og kattesand også.

(Var det vel).

Og den kassa pissa også, på en ganske dyr (grå) skinnjakke.

Som jeg hadde kjøpt meg, (på KappAhl), et par år tidligere.

Sånn at det ikke gikk an å bruke den skinnjakka mer, (på grunn av lukta), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette, (fra VG 11. mars 1993):


PS 2.

Enda mer om dette, (fra samme avis-artikkel):


PS 3.

Og enda mer om dette, (også fra samme VG-artikkel):


PS 4.

Jeg fant også ut, at min tidligere klassekamerat Andre Willassen sin lillebror.

(Som Magne Winnem en gang sa om, (han fortalte noen 'halvkvedede viser', må man vel si), at det var noe 'skummelt' ved.

En gang, (i klasserommet vårt), på Gjerdes handelsskole, (hvor jeg var utvekslingselev), skoleåret 1988/89).

Han heter visst Stefan Willassen.

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette, (fra Røyken og Hurums Avis 28. mai 2009):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter