Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. juni 2018

Svein Martinsen, (fra Nye Vesker og Skinn A/S, på Triaden-senteret), vokste visst opp hos en stefar, (kan det virke som). Noe sånt


https://www.geni.com/people/Aud-Karin-Haug/6000000031875891016

PS.

Svein Martinsen fikk visst noen års 'konkurs-karantene' etter konkursen med Nye Vesker og Skinn A/S.

Men han kjøpte klesbutikken Harda Klær i Lillestrøm, (husker jeg), på begynnelsen av 90-tallet.

Men denne butikken ble muligens drevet i datteren Inis, (som da var i begynnelsen av 20-årene), sitt navn.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Svein Martinsen var kamerat med min tidligere stefar, (fra 70-tallet, i Larvik), Arne Thormod Thomassen.

Og disse kjente antagelig hverandre fra travbane-miljøet.

(Jeg husker at Arne Thomassen pleide å dra på travbanen hver helg, på 70-tallet, (da han bodde sammen med min mor, i Larvik).

For mora mi ønsket at jeg skulle være med, (så og si hver gang), husker jeg.

Av en eller annen grunn).

Og jeg leide et rom, (for tusen kroner i måneden), av Arne Thomassen og Mette Holter, (på Furuset), fra sommeren 1990 til sommeren 1991.

Og dette var egentlig Kirsten Ancona sitt 'oppvekst/ungkarsjente-rom'.

Og der stod det en dobbeltseng, og lite annet.

Men jeg var også en slags huslærer, (ihvertfall den første tida), for min yngre halvbror Axel.

(Det var derfor leia var såpass lav.

Sånn som jeg husker det.

Det var egentlig min søster Pia som skulle bo der, men hu trakk seg.

Men jeg studerte på NHI, som hadde dårlig studiefinansiering, siden at det var en privat høyskole, så Lånekassa dekket ikke mer enn cirka halve semester-avgiften.

Så jeg så egentlig etter en billig hybel, på cirka den samme tida, som min søster Pia trakk seg fra å bo der).

Og jeg var vant med, å sitte i stua der, fra da jeg besøkte Axel og dem, (mens jeg bodde, på Abildsø, det første student-året mitt, i Oslo).

Så jeg ble sittende mye i stua til Arne Thomassen og Mette Holter.

For de hadde to store sofaer/sofa-grupper.

Så jeg pleide å sitte i en stor sofa, og se på TV.

(De hadde blant annet MTV og Filmnet.

Og jeg hadde fiksa kanal-innstillinga på TV-en, (som visst lenge hadde vært i uorden).

Under et av mine 'førsteårs-student-besøk' der).

Mens Arne, Mette, Anne-Lise og Svein satt og skravla, i en sofa-gruppe, noen meter unna.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om Harda Klær:


https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-harda-klaer-inis-martinsen-101641955S0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter