Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. juli 2018

Her bodde jeg, de første par ukene, som student, høsten 1989. (Cecilie Hyde og Magne Winnem besøkte meg her). Denne leiligheten var eiet av min fars samboer Haldis Humblen, og den stod tom på den tida som jeg begynte å studere. At min stesøster Christell har bodd der, er ukjent for meg. Hu skriver heller ikke navnet sitt med 'K', (såvidt meg bekjent). Hm


https://www.nb.no/items/5ff770d5027edb624d36ee6031ca57ad?page=353&searchText=

PS.

Haldis sin datter Christell, er jo et par år yngre enn meg.

Og jeg somla ikke noe, med å få meg artium/generell studiekompetanse.

Og jeg var russ 89.

Så hu var da (rød)-russ 91, (går jeg ut fra).

Og denne adresseboken, for 91/92, bruker vel informasjon, fra 1990, (hvis jeg skulle tippe).

Og da var jo ikke Christell ferdig med videregående, (for å si det sånn).

(Det kan hu ikke ha vært, før våren 1991, (siden at hu gikk to årstrinn under meg, på skolen)).

Og hu gikk også på Bjørknes privatskole, (og bodde i et bofelleskap i Deichmans gate vel, mens jeg var i militæret, noe jeg var fra sommeren 1992 til sommeren 1993).

Så Christell fikk ikke artium, før i 1993, ihvertfall.

Men om hu var russ 91 eller russ 92, det veit jeg ikke.

Kanskje hu bodde et år i Uelands gate, og var luksus-prostituert, liksom.

(Istedet for å være Russ 91).

Hva vet jeg.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Min klassekamerat, fra russe-året, (på Gjerdes handelsskole), Magne Winnem.

Han sa, på begynnelsen av 90-tallet.

At jeg burde ha fått leiligheten i Uelands gate, som forskudd på arv.

Siden at jeg bodde og studerte i Oslo, (fra høsten 1989).

(Og siden at den leiligheten stod tom, (Magne Winnem besøkte meg der, flere ganger, mellom cirka 18. august 1989 og cirka 1. september 1989, da jeg flytta til Enebakkveien/Abilsdø)).

Og Magne Winnem er jo fra Røyken.

Og Røyken ligger jo liksom litt, på bondelandet, (må man vel si).

Så Magne Winnem er nesten en slags 'reserve-bonde', (må man vel si).

Og bønder har vel greie på ting som har med arv å gjøre, (skulle man vel tro).

Så når Magne Winnem, (som er fra bondelandet liksom), sier at jeg egentlig burde ha fått leiligheten i Uelands gate 34, som forskudd på arv, (fra min far og hans samboer Haldis Humblen).

Så har han vel muligens et slags poeng, (skulle man vel kanskje tro).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Man kan også si, at min far, burde ha skifta, med meg, da han flytta ned til Haldis Humblen, våren 1980.

(For han fikk seg jo da, en ny famillie.

Må man vel si).

Men da var jeg bare ni år gammel, (da jeg måtte bo aleine i min fars tidligere bolig/leilighet).

Så det var vel ingen som tenkte så langt, som at jeg da skulle ha arva/fått 'skillsmisse-oppgjør'.

Men det er kanskje sånn, at advokater er eksperter på sånt.

Så en god advokat, hadde kanskje klart, å finne ut mer om dette.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter