Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. juli 2018

Jeg er visst med i Oslo adressebok 1991/92, (med min adresse fra studieåret 1989/90)


PS.

Hu Aslaug Margrete Ribsskog, (i Colletts gate 25).

Kan det være min fars eks Margrete, tro?

For hu bodde like ved Bislett stadion, (husker jeg).

(Og Colletts gate ligger like ved Bislett stadion.

La jeg nettopp merke til på Google Maps).

Og det var egentlig hu Margrete jeg hadde tenkt til å leite etter nå, (i adressebøkene osv.).

Hm.

Dette er i tilfelle veldig 'merksnodig', (vil jeg si).

At min far først er gift med min mor, og så sammen med en kvinnelig slektning av min mor, (mens han samtidig er sammen med Haldis Humblen).

(Etter å ha skilt seg fra min mor).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå leste jeg litt mer om Aslaug Margrete Ribsskog, på MyHeritage og bloggen min, osv.

Og hu var min morfars kusine, og hu 'Sula', (kjent fra avisene, da huset deres falt i elva, i Flatanger, rundt 2005), sin grandtante, vel.

Hu var gift med Hans Magnes.

Og det var barnløst ekteskap.

Ektemannen døde i 1984, (i Odal vel).

Så det er mulig at de var separerte.

(Hu flytta selv, tilbake til Trøndelag, (var det vel), i 2004, (eller noe i den duren).

Ifølge Bjørn Ribsskog sin slektsforskning).

Min far dro meg med på Stena Saga-tur med Margrete cirka 1982.

Og da kjørte søstera hennes oss til ferja, (fra ved Bislett stadion), husker jeg.

Og Margrete og faren min lå i køya over meg, på lugaren, (husker jeg), og lagde 'rare' lyder.

(For å si det sånn).

Men isåfall så var hu Margrete over 60 år gammel.

Men noen 60-åringer er kanskje veldig ungdommelige.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om Aslaug Margrete Ribsskog:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1501191-info

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter