Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. juni 2019

Mer fra Norge

På torsdag 6. juni, så dro jeg, til Ensjø, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

De nymoderne stemplingsautomatene, (som denne på Bekkestua t-banestasjon), er visst oftere i ustand, (kan det virke som), enn sine konvensjonelle 'fettere', fra 80/90-tallet:


PS 2.

Flaskeautomaten på Kiwi Ensjø, var full av størknede slunker.

Så det var umulig, å få transportbåndet, til å ta med seg flasken.

(For det var som, at dette båndet, nesten var som limt fast, da.

For å si det sånn).

Og til slutt, så prøvde jeg, å dytte flasken, et stykke inn, (i flaskeautomaten).

Men da ble den ikke lest.

Så jeg ble ranet, for tre kroner, (var det vel), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:


PS 4.

Enda mer om dette:


PS 5.

Og enda mer om dette:


PS 6.

Det kan se ut som, at denne butikken, hadde tatt inn for få aviser, av Dagbladet, (og den scenen, (med hu gamle 'skrulla'), var muligens noe gateteater, (for gamle koner handler når folk er på jobb, har jeg lest et sted)):


PS 7.

Før jeg ble butikkleder, (og etterhvert også butikksjef).

Så satt jeg jo mye i kassa, på CC Storkjøp, Matland/OBS Triaden og i Rimi.

Og av disse butikkene, så ligna Rimi mest på Kiwi.

(Kiwi er nesten som en grønn kopi, av Rimi, (må man vel si).

Noe sånt).

Og i Rimi, så ville jeg nok, har ropt på en leder.

Hvis jeg satt i kassa, og ei 'skrulle' dukka opp, for å klage på noe.

For da ville ikke kassa-køen stoppa helt opp.

(For da ville lederen, ha hjulpet hu 'skrulla', borte ved en annen kasse.

For eksempel).

Men så langt tenker de visst ikke, i Kiwi.

(Kan det virke som).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Da jeg gikk ut av butikken, så stod det en ledig taxi der, (av en eller annen grunn).

Og det var også sånn, at da jeg gikk inn i butikken.

(10-15 minutter tidligere).

Så la jeg merke til, at den samme drosjen, stod litt dumt parkert.

For den stod parkert, helt inntil trappa, (til butikken).

Så man kunne liksom ikke gå inn i butikken, på 'vanlig' måte.

Man måtte gå opp på trappa, et stykke 'borti der'.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter