Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. august 2019

Mer fra Bekkestua

På mandag 29. juli, så gikk jeg, til Rema Signaturgården, for å handle mat.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det stod masse ukurante tomflasker, på gulvet, ved den ene flaskeautomaten.

(Denne Rema-butikken har to flaskeautomater.

Noe ikke engang hypermarkedet Matland/OBS Triaden, (hvor jeg jobba fra høsten 1990 til høsten 1992), hadde.

Sånn som jeg husker det.

Det høres jo bra ut, (må man vel si), å ha to flaskeautomater.

Men hvorfor hadde ikke det store hypermarkedet Matland/OBS Triaden mer enn en flaskeautomat da.

Hm.

Det er mulig at de som jobber, i denne butikken, er så kry over, at de har to flaskeautomater.

At de tenker, at da behøver de ikke, å stelle så nøye rundt de, liksom.

Noe sånt.

Og det er også sånn, at hvis en flaskeautomat, slutter å virke, (fordi at flaskebordet er fullt, som de sa, i gamle dager, (i våre dager er det muligens kun snakk om 'søppelsekker' som blir fulle, av engangs-flasker/bokser, som panteautomatene valser flate)).

Så er det jo fortsatt en flaskeautomat, som virker.

Og da kvier kanskje kundene seg, for å varsle betjeningen.

For det er jo uansett en flaskeautomat, som virker.

Så da blir det vel muligens rart, å varsle betjeningen om, at flaskeautomat #2, ikke virker.

Siden at kundene er vant til, at butikkene, kun har en flaskeautomat.

For å si det sånn).

Og hvis de som hadde jobba, i denne butikken, hadde hatt litt 'butikk-gener'.

(Eller hva man skal kalle det).

Så hadde de kanskje fjerna de flaskene.

Men det er kanskje sånn, at de behandler flaske-automatene, litt stemoderlig, etter at disse ble flytta ned i kjelleren, (i forbindelse med at de fikk post i butikk).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:


PS 3.

Jeg skulle ha Prima karbonader.

Og de hadde dårlig dato.

Men bak i disken, så lå det noen pakker, med bedre dato.

Og jeg kjøpte en av de.

Men de var veldig vonde, så jeg kasta mange av de, da jeg fikk penger, (fra sosialen), 1. august.

Så jeg må si, at jeg ble matforgifta.

Og det har skjedd mange ganger der.

De pakkene, som ligger, bak i disken, er ofte veldig dårlige.

Så enten er det sånn, at disken har for dårlig temperatur.

Ellers så er det sånn, at de som jobber der, legger noen bedervede varer, bak de fremste pakkene, (som har dårlig dato).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

På dette bildet, så kan man se, at jeg har lagt den fremste pakken, (som hadde dårlig dato), to hyller lenger opp, (hvor en annen vare, (Gilde Svenske Kjøttboller), hadde litt mange face-inger, sånn at den dårlig dato-varen, til nød kunne ligge der, til noen ansatte med 'butikk-gener' fant den).

(For det var fullt i hylla, av Prima karbondader.

Så for å få tak i, noen pakker, med bedre dato, så måtte jeg flytte den fremste pakken.

For ellers så gikk det ikke an å få tak i pakkene bak.

For å si det sånn).

Og man kan se, at den nest fremste pakken, (som da ble stående fremst på bildet), er full av væske.

Så varene har blitt dehydrerte.

(Kan det se ut som).

Og hvordan det kan ha skjedd, det veit jeg ikke.

Men det virker litt merkelig/mistenkelig, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter