Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. desember 2019

Faren til Cecilie Hyde (fra Min Bok) var visst fra Richmond (i Stor-London)


https://www.geni.com/people/Terrence-Edmunds-hyde/6000000087931795821

PS.

Cecilie Hyde (som har giftet seg med en Ranheim) minnes visst faren, ved å samle masse bilder, fra Richmond, på Pinterest:


https://www.pinterest.co.uk/cecilie1970/

PS 2.

Her kan man se Cecilie Hyde (cirka 20 år etter, at hu muligens ble fanget, av Åskollen-rånere):


http://www.eikernytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=7184

PS 3.

En gang, det første året, (studieåret 1989/90), som jeg bodde, i Oslo.

Så skulle jeg hjem til Roksvollhøgda, (mitt 'gromgutt-sted'), for å slappe av litt, fra storbyens mas og kjas, en helg.

Og i Drammen, (cirka halvveis til Sand/Roksvoll), så møtte jeg min lillesøster Pia og Cecilie Hyde.

Og de hadde fått noen nye venninner, siden at jeg var utvekslingselev i Drammen, noen måneder tidligere.

Og disse drev en frisørsalong, (like ved Bragernes torg), som het Cutting Crew.

(En frisørsalong, som Cecilie og Pia dro meg med til, denne fredagskvelden.

Men disse frisør-damene var opptatt, av å frisere hverandre.

Så jeg ble ikke så kjent med de.

Må jeg si).

Og dette var de to damene, (Helene Sommer og Elene Nyborg), som seinere ble kjent, som bandet Diva.

(For å si det sånn).

Og Cecilie Hyde, (og Pia), dro meg også med, over bybrua.

For å kjøpe hasj, (noe jeg ikke var interessert i, men de lurte meg liksom med), av noen godt voksne 'stanere', i en bygård, ikke langt fra Drammen jernbanestasjon.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:




PS 5.

Enda mer om dette:



PS 6.

Når jeg søker på nettet nå.

Så ser jeg, at Diva 'overalt', har blitt omtalt, som to blondiner, fra Drammen.

Men hvis jeg husker riktig, angående hva min yngre søster Pia sa, (på begynnelsen av 90-tallet).

Så er hu Elene Nyborg egentlig brunette.

(Noe sånt).

Og ei av de, (muligens Helene Sommer), drev visst litt med, å være, en Marylin Monroe-look a like.

(Hvis jeg husker riktig.

Fra hva Pia sa.

På begynnelsen av 90-tallet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det var også sånn.

(Husker jeg at Pia sa).

At Diva/Cutting Crew-jentene.

(Eller ihvertfall Helene Sommer).

Hadde bodd, en del år, i England, og jobba, som frisør der.

Før hu/de flytta tilbake, til Drammen, på begynnelsen av 90-tallet.

(Men det er kanskje kjent.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Det kan også ha vært sånn, at det var brunetta, (Elene Nyborg), som var Marilyn Monroe-look-a-like.

Også var det Helene Sommer, som var frisør, og som liksom stod bak forvandlingen, (fra brunette til Marilyn Monroe), når det gjaldt Elene Nyborg, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter