Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. januar 2020

Faren til min lagfører Bricen, (fra førstegangstjenesten), het visst Lionaldo, og mora heter visst Turid Ingrid. Lillesøstera Silvany trenger vel ingen presentasjon. (Fra Oslo Adressebok 1991/92)



PS.

Bricen fortalte, at han hadde, ei lillesøster, som var veldig deilig.

(En gang, på lagsrommet/åtte mans-rommet).

Men han fortalte ikke, at han hadde, en storesøster, som het Siw.

Som flytta hjemmenfra før Bricen og hans lillesøster Silvany.

(Sånn som jeg husker det).

Men jeg var ikke på lag 2, hele tida.

(Som jeg har skrevet om, i Min Bok 3).

Jeg var også noen måneder på reservelaget, (etter at min medsoldat Paulsen, hadde søkt min stilling).

Før jeg kom tilbake igjen, til lag 2, som geværmann 1.

Etter at Frode Grønnevik, (fra Sarpsborg vel), hadde blitt overført til HV, (etter at cirka halvparten av tjenesteåret var ferdig).

Så det er mulig, at Bricen fortalte om Siw, mens jeg var på reservelaget.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Bricen sa at han var nabo, med min Matland/OBS Triaden-kollega Fanney Ingadottir, i Groruddalen.

(Han sa ihvertfall at han kjente henne).

Men Egnehjemveien, ligger visst, på Ekeberg.

Hm.

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Fun fact:

Hvis jeg har forstått det riktig, så hadde Bricen sin lillesøster Silvany, Mette-Marit som gjest.

På sitt sjekkeprogram 'Lysthuset', på TV Norge, (på midten av 90-tallet).

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Bricen fortalte også, (til hele laget), at han hadde solgt sex, til ei av nabokonene, (antagelig på Ekeberg, da).

Og noen i troppen mente, at det var bilde av Bricen, i Cupido.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Bricen sin storesøster Siw, har muligens en norsk far, som heter Svein Egil Adolfsen:




PS 6.

Beverveien, (hvor mora til Bricen er fra), ligger visst i Groruddalen.

Og Fanney, (fra Matland/OBS Triaden), hu bodde vel i Groruddalen, (hos sin islandske mor), hvis jeg ikke tar helt feil.

Så da er det vel ikke så rart, hvis de kjenner hverandre.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter