Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. januar 2020

Nå må min søsters venninne Camilla Skriung, (fra Natur og Ungdom), hjem til Svelvik, (eller Drammen som det heter nå), og øse opp litt olje. Noe sånt


https://www.svelviksposten.no/svelvik/nyheter/sor-ost-politidistrikt/lekkasje-fra-skip-har-spredd-seg-over-stort-omrade/s/5-57-1297291

PS.

Det ligger et naturreservat, (eller om det heter naturvernområde, i våre dager), like sør, for dette utslippet.

(Ved Grunnane).

Og det kan også være fler naturreservat/naturvernområder der, (for eksempel på Hurum/Asker-sida), som jeg ikke har oversikt over.

Og de har muligens svaner osv. der, (på Grunnane), året rundt.

(Pluss at jeg hørte en havørn, (eller om det var en annen type fugl/dyr), oppe på Ulvikfjellet.

Høsten 2014).

Så det kan hende, at det ikke går så bra, hvis dette oljeflaket får fortsette sørover.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter