Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. mars 2020

Jeg lurer på om dette er Lise, fra bondeungdomslaget til Lill, (fra DT/BB 26. november 1990)


https://www.nb.no/items/d99539f39d3e9ce8c7f348152a83c539?page=25&searchText="lise%20haugen"

PS.

Det var vel sånn, at Lise og jeg mer eller mindre rota, (vi sov ihvertfall i samme seng), på den festen, hos Lill og Pia fra Korea, (i Wahls gate), hvor min lillesøster Pia, Cecilie Hyde, Camilla Skriung og hennes venninne Anette, ble hivd ut.

(Og så la de seg vel, på fortauet, i soveposer.

Av alle ting.

Noe som kanskje Camilla Skriung var vant til, fra Natur og Ungdom.

Noe sånt).

Og Lill viste meg seinere det studieåret, (1989/90), et bilde, hvor Sande/Svelvik/Strømm-damer som Lise, Elin Kjeldseth Jensen osv., flasha puppa.

(Inne på kjøkkenet, i leiligheten til Lill og Pia fra Korea.

På Grønland).

Og Lise hadde suverent finest pupper, (av de cirka fem på bildet), husker jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Min kamerat Kjetil Holshagen, (fra blant annet Bergeråsen).

Fortalte meg, noen måneder/år seinere, (det var muligens sånn, at vi da begge var på besøk, hos min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen).

At Lise var på tjukka, (med en fra Sande).

Og jeg snakka vel ikke så ofte, med Kjetil Holshagen, på den tida.

Så jeg hadde vel ikke nevnt Lise, for han.

(For å si det sånn).

Så her må antagelig jungeltelegrafen ha gått, (i Sande), hvis jeg skulle tippe.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Lise fortalte også, (høsten 1989).

At hu hadde søkt jobber, i Oslo.

(Som sekretær, osv.).

Og da ville alle, at hu skulle sitte, i trusa, på fredager, for da likte sjefen å ta seg en runk, mens han beundret kontordamene.

(Noe sånt).

Og Lise fortalte også, at min søster Pia og Cecilie Hyde, hadde sluppet å betale, for øl/røyk, i en lokal 'pakkis-sjappe', (like ved der Lill og Pia fra Korea bodde).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

Det er mulig, at Kjetil Holshagen, nevnte hu Lise for meg, to ganger.

Og at han ene gangen, var imponert, (over at jeg nesten hadde rota med henne).

(Noe sånt).

Og at han den neste gangen, (noen måneder seinere, når vi begge igjen var på besøk, hos min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen).

Fortalte at hu Lise, var på tjukka.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det her er visst dattera:


PS 7.

Lise har visst også en sønn, (som er født 25. juli, som meg, (fra Drammens Tidende 30. juli 2002)):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter