Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. mars 2020

Mer fra Bekkestua

På fredag 7. februar, så dro jeg til Meny Bekkestua, for å handle mat.

(For i februar, så skal Nordea ha årsavgift, for Visa-kortet mitt.

Og da blir det litt mindre penger, til handleturer, osv.

Så derfor tenkte jeg, at jeg kunne prøve å handle litt, på Bekkestua, for en gangs skyld.

Og dermed spare litt penger.

Siden at jeg da slapp å ta t-banen.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her stod det tidligere en statue av en naken gubbe, men den har Taliban nå bytta ut, kan det nesten virke som, (selv om det kanskje er like greit, for å si det sånn):


PS 2.

Mye søppel i handlevognene til Meny:


PS 3.

Her har noen gått fra en vogn med papp, (som da blir stående litt i veien for kundene), kan det virke som:


PS 4.

'Bussjåfør-veske-stålfjær' for papp-pizzaene er kanskje litt i overkant kreativt:


PS 5.

Det er kanskje greit å feire samefolkets dag, men å begynne feiringen nesten et år på forhånd, er kanskje å ta i litt:


PS 6.

Jeg fikk forresten ikke handla alt jeg hadde på handlelappen min, i denne butikken.

(Jeg hadde muligens tenkt meg innom Kiwi også.

Og da tenkte jeg vel, at jeg kunne handle 'Norgesgruppen-varene' der.

Noe sånt).

For to unge 'homse-tvillinger', (må man vel nesten kalle dem), begynte å rydde hyller, (stasjonært på huk liksom, og uten å lage en lyd), i reolene nærmest kassene, (blant annet i hygiene-hylla, som vel må kalles kassadamene/kassafolka sitt domene).

(Mens ei Meny-blondine instruerte dem, per tisking.

På teatralsk/kunstig vis, (rett foran trynet på meg), må man vel nesten si).

Og det virka ikke som, at disse ungdommene var oppmerksom på kundene rundt seg, osv.

(Må jeg si).

Så det hadde kanskje vært bedre, hvis disse tenåringsguttene, hadde begynt å rydde, i hver sin ende av butikken.

Det er mulig at det ikke hadde blitt like ekkelt, (eller om man skal si 'ladet'), hvis det bare hadde vært en av disse guttene, i nærheten, (for å si det sånn).

(Noe sånt).

For disse guttene var liksom som russiske ballettdansere, (eller noe lignende), da.

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Sist jeg handla i denne butikken.

Det var mens jeg bodde på Høvik, (hvor jeg bodde fra 2015 til 2017).

Og da var det ei ung norsk dame, i kassa.

(Sånn som jeg husker det).

Men nå var det selvbetjeningskasser der istedet.

Og en skummel albaner, satt i den eneste 'vanlige' kassa, mens han liksom overvåket 'selvbetjenings-jungelen', da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Etter å ha vært hjemme, med Meny-varene.

Så gikk jeg, til Rema Signaturgården.

(Hvor jeg ikke har handla på en stund.

For jeg har ofte blitt matforgifta, av kjøttvarer/karbonader, (som antagelig har ligget for varmt), fra denne butikken.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Rema hadde kjempemange engangs-kaffekopper i hylla si.

Men de engangsglassene, (i 80-pakninger), som jeg pleier å kjøpe, var de utsolgt for.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:


PS 11.

Denne ødelagte skyllemiddel-flaska burde vel vært satt ut på lageret, av en ansatt, (men de er kanskje nærsynte, hele bunten):


PS 12.

Kassamannen, (en slags fremmedarbeider/innvandrer, som glante på meg, (på en slags ladet måte), da jeg skulle finne shave-gel osv.), kasta bare pappen på gulvet, (istedet for å legge den i en handlevogn, som vel skikken er):


PS 13.

På bildet i PS-et overfor.

Så står det: '15 for 40', på en plakat.

Og det er ikke 'blåruss-skrift', (for å si det sånn).

(Og det er heller ikke snakk om Rema sine profilerte plakater, (fra hovedkontoret).

For å si det sånn).

Så hva det skal bety.

Det kan man kanskje lure på.

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:


PS 15.

Kassamannen spilte liksom, (istedet for å bare starte bakbåndet), hvordan jeg selv la opp varene, (i selvbetjeningskassa), på Meny, (noen timer tidligere), syntes jeg, at det virka som, (men det er kanskje det vi får igjen for, å ta inn for mange fremmedarbeidere osv., for å si det sånn):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter