Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. mars 2020

Mer om min tidligere klassekamerat Odd Einar Pettersen, (som var stor som en fullvoksen mann i sjuende klasse, og som en gang satt seg på fanget mitt, i et friminutt, i åttende/niende klasse). Fra DT/BB 1. juli 2004dt


https://www.nb.no/items/712b8892825a53d5f9d87a3b3c28511c?page=17&searchText="odd%20einar%20pettersen"

PS.

Odd Einar gjør her fotballspilleren Sammy Lee til en dverg, noen måneder etter at han satt seg på fanget mitt, (i storefri):


https://www.nb.no/items/999fe74cf6ba8eba42cd8fb44630193a?page=19&searchText="odd%20einar%20pettersen"

PS 2.

Odd Einar spilte visst for Svelvik IF sesongen etter, (vi pleide ikke å ha junior-lag, på Berger):


https://www.nb.no/items/04169b4fc3e56580130f5aedf1e717df?page=19&searchText="odd%20einar%20pettersen"

PS 3.

Jeg hørte aldri noe om noe fotballskole.

(Sånn som jeg husker det).

Det var dårlig miljø, (og mye mobbing), både på skolen og på fotball-laget.

Og jeg ble nok regnet for å være for tynn/spinkel.

(Jeg manglet kjøtt på beina.

Husker jeg at vår trener Tov Egil Skjelsbek, pleide å si.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg var seint i puberteten.

Og jeg ble tvunget til å bo aleine, fra jeg var ni år.

Så det var kanskje grunnen til, at jeg ikke var kraftigere, som tenåring.

(Noe sånt).

Og jeg satt også mye foran datamaskinen, (VIC 20, Sharp og Commodore 128), og drev med Basic-programmering.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter