Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. april 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:25
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@zentio.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:



Din bestilling sendes i posten innen 2 – 3 uker.

Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS


Zentio AS
kundeservice@zentio.no


2 vedlegg
Q-0319B.pdf
53K
Q-0321z.pdf
8K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter