Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. mai 2020

Jeg sendte en e-post til Bladkongen

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Informasjon vedrørende din bestilling

Erik Ribsskog 23. mai 2020 kl. 07:37

Til: kundeservice@bladpakken.no
Kopi: info@bladkongen.no, juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , Forbrukerombudet , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"

Hei,

jeg viser til dere brev/faktura, (se vedlegg).

Som jeg tidligere har skrevet om til dere.

Så er det sånn, at noen jævelunger/kødder, bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Så dette er ikke noe jeg har bestilt.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer, med andre kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 14. mai 2020 kl. 20:04
Subject: Klage/Fwd: Informasjon vedrørende din bestilling
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <info@bladkongen.no>



Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).



---------- Forwarded message ---------
Fra: Bladkongen.no <info@bladkongen.no>
Date: ons. 13. mai 2020 kl. 14:35
Subject: Informasjon vedrørende din bestilling
To: <eribsskog@gmail.com>




Klikk her om mailen ser merkelig ut.
Kjære kunde,

Vi sender denne e-posten til deg da du har bestilt et abonnement på et blad som
gis ut av forlaget Egmont.

Dessverre må vi informere deg om at vi nettopp har oppdaget en teknisk feil i ordrerapporteringssystemet vårt som kan bety at din ordre vil bli forsinket. Vi beklager dette på det sterkeste og forstår at dette lager uønsket bry for deg som kunde.

På grunn av den pågående Corona-pandemien, som har ført til en anstrengt situasjon for de fleste bedrifter i Norge, ble denne feilen dessverre ikke oppdaget like raskt som den ville ha blitt under normale forhold. Både vi på Bladkongen og forlagene har måttet tilpasse arbeidsforholdene våre og selv om denne situasjonen er krevende så jobber vi nå ekstra hardt for at du som kunde skal bli fornøyd.

Din ordre er sendt til forlaget og første utgave vil komme i postkassen så snart som overhodet mulig. For eksakt oppstartsdato ber vi deg om å kontakte Egmont direkte, men avvent gjerne noen dager slik at deres kundeservice med sikkerhet kan se din ordre i systemet. Lengst ned på kundeservice-siden vår kan du finne kontaktopplysninger til Egmont vedrørende nettopp ditt blad: https://www.bladkongen.no/kundetjeneste.

Dersom du allerede har vært i kontakt med oss angående din ordre ber vi deg vennligst om å bortse fra denne e-posten, da saken allerede er løst med forlaget.

Igjen så beklager vi på det sterkeste det inntrufne og bryet denne tekniske feilen skaper. Vi setter stor pris på din forståelse for de spesielle forholdene og de utfordringer som den pågående pandemien fører til.

Vi håper at du eller mottaker vil nyte bladet når det kommer og vi vil ønske deg en fortsatt fin vår.

Med Vennlig Hilsen,
Bladkongen kundeservice
Lik oss på Facebook!
Bladkongen.no reserverer seg for skrivefeil og eventuelle prisendringer i nyhetsbrevet.
Frakt kan tilkomme og er da spesifisert.
Hvis du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev fra Bladkongen.noklikk her.
Spørsmål?
Kontakt vår kundeservice!
bladkongen.no/kundeservice
info@bladkongen.no
21 67 61 15

IMG_20200523_0001 paint.jpg
612K

PS.

Her er vedlegget:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter