Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Jeg sendte en e-post til Dagbladet

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
Erik Ribsskog 16. mai 2020 kl. 15:49
Til: Dagbladet Pluss og eAvis
Kopi: post@aller.no, juridisk , PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

jeg fikk også en avis på døra i dag.

Og det er vel den tredje avisa jeg har fått.

Selv om jeg sa fra rett etter at jeg fikk den første.

Og det hadde kanskje vært en ting, hvis det hadde vært sånn, at jeg fikk avisa hver dag.

Men jeg får avisa en gang i uka.

Jeg ønsker ikke å ha noe søppel utafor døra.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker også å vite hva dere akter å foreta dere for å hindre at noe lignende skjer igjen med andre kunder.

Fint hvis dere kan sende dette til en leder, (det blir litt sånn 'pyjamas-aktig' med bare fornavn).

At dere flytter til Groruddalen og får ræva kundeservice er kanskje et hint om at dere ikke burde holde til der.

Erik Ribsskog


fre. 8. mai 2020 kl. 16:40 skrev Dagbladet Pluss og eAvis :
Hei,

Takk for mail.

Vi har stoppet abonnementet umiddelbart og strøket faktura. Det kan være du mottar én avis som du beholder kostnadsfritt. Vi har også sperret profilen som ble opprettet ved bestilling.

Ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen
Marius
Kundeservice
Dagbladet Pluss


Dette ar svaret vi oppgav sist, det er bestilt et abonnement på bladkongen på 4 utgaver. Vi beklager det inntrufne og som min kollega nevner så er det stoppet og kundekortet avsluttet. Hvis det bestillingen skal spores via en ip-adresse så må tilfellet politianmeldes.

Ha en fin kveld videre.






--------- Opprinnelig melding ---------

Til: post@aller.no

Dato: 07.05.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)





Hei,



den møkka-avisa deres, (Dagbladet), svarer visst ikke.



(De forsøpler hagen min, med masse aviser, (hver lørdag), som jeg ikke har

bestilt).



Det er ikke så sjarmerende, med en to hundre år gammel rakkerunge med

mensen, (noe man vel må kalle Dagbladet), liksom.



Hva er det som foregår, lurer jeg.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Mail Delivery Subsystem

Date: tir. 5. mai 2020 kl. 01:05

Subject: Delivery Status Notification (Failure)

To:





[image: Feilikon]

E-posten er blokkert

Meldingen din til *db@db.no* ble blokkert. Se de tekniske opplysningene

nedenfor for mer informasjon.

Svaret fra den eksterne tjeneren var:



550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [

DB5EUR01FT028.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]







---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

To: dbpluss@dagbladet.no

Cc: db , abonnement@dagen.no, PFU Pressens faglige utvalg <

pfu@presse.no>, juridisk , "Politikk Høyre" <

politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet

,

"sande.vgs" , "Post (Medietilsynet)" <

post@medietilsynet.no>

Bcc:

Date: Tue, 5 May 2020 01:04:57 +0200

Subject: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

Hei,



nå var jeg ute, for å ta inn posten, osv.



Og så lå det, noe søppel, utafor døra mi.



Og det viste seg, at det var Dagbladet, fra lørdag.



(Se vedlegg).



Og jeg har kontaktet dere, om det, at noen jævelunger bestiller masse

dritt, i mitt navn, på nettet.



(For en drøy uke siden, så kontaktet jeg dere.



Som man kan se i den videresendte e-posten).



Men likevel så legger dere, igjen noe søppel, (som deres avis er for meg,

for jeg har holdt meg til nettaviser, de siste tiårene), utafor døra mi.



(Og gudene veit hva naboene sier.



Det er ikke alle som bor i Indre Oslo, hvor ingen bryr seg om naboene).



Så store, mektige og 200 år gamle Dagbladet, klarer ikke å svare på mailer.



Er dette noe slags oppvigleri, fra Dagbladet?



Hva skal dette bety.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: man. 27. apr. 2020 kl. 03:08

Subject: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

To:

Cc: , PFU Pressens faglige utvalg

,

juridisk





Hei,



jeg har fått en tulle-faktura fra dere, (hvor dere skriver mitt fornavn som

Erika).



(Se vedlegg).



Det er sånn, at det er noen jævelunger, som bestiller masse dritt, i mitt

navn, (som jeg mer eller mindre drukner i).



Så dere får få dere bedre rutiner.



Jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse folka er, som har

utført denne køddinga.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 06:43

Subject: Purring/Fwd: Klage

To: ,





Hei,



i går, (tirsdag), så gikk jeg ut for å handle mat igjen.



Og da lå det en ny bunke, med dritt-aviser, (Dagen og Klassekampen),

foran døra mi.



Jeg har jobbet på callcenter, i England.



Og jeg vet at når det er noe med callcenter osv., så skal man svare,

på sekunder helst.



Så når det går mange dager, uten å få svar, fra deres callcentere.



Så lurer jeg på om dere kvemer til den store gullmedaljen.



Dette er oppvigleri, virker det som.



Dette må jeg klage på.



Hvis dere kristne og kommunister skal drive med revolusjon, dommedag

og krigføring, så burde det kanskje vært innført skuddpremie på dere.



(Med forbehold om at dere bare er noen inkompetente dårer).



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 03:07

Subject: Fwd: Klage

To:

Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre



, Akademikerforbundet



, sande.vgs ,





Hei,



hvorfor får jeg den jævla avisa deres, (Dagen), på døra, lurer jeg.



Jeg har ikke bestilt noe sånn kristen dritt.



(Jeg har til og med meldt meg ut av statskirken.



For noen år tilbake).



Hvem er det som bestiller sånn dritt i mitt navn, lurer jeg.



Det ønsker jeg gjerne at dere svarer på, (hvis det ikke er for mye

forlangt).



Og jeg ønsker at deres straks slutter å levere sånne Corona-infiserte

'russiske dassruller' på døra mi.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 02:44

Subject: Klage

To:

Cc: LbF Leieboer

----- Message truncated -----

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter