Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. mai 2020

Jeg sendte en e-post til Revisorfirma Elliasen AS

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog 9. mai 2020 kl. 15:42

Til: khe@eaudit.no

Kopi: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no" , post , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"

Hei,

jeg fant ikke noe mail-adresse for Fair.

Men jeg så på Purehelp, at de bruker Revisorfirma Elliassen AS.

Så jeg tenkte at jeg kunne sende til revisorfirmaet.

Jeg har fått en regning fra Fair, (se vedlegg).

Og jeg har ikke bestilt noen vitaminer.

Men det er noen jævelunger som bestiller masse dritt i mitt navn, på nettet.

Og jeg har sendt alt i retur, (mange bæreposer med pakker/kataloger/etc.), via Posten.

Så dette skal dere ha fått i retur.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem disse køddene er, som bestiller all denne dritten i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Erik Ribsskog

IMG_20200509_0002 fair.jpg
630K

PS.

Her er vedlegget:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter