Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. mai 2020

Mer fra Norge

På tirsdag 7. april, så dro jeg, til Rema Torshovdalen, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her kan man se, (på et bilde fra 4. april), at jeg har sendt tilbake, de vitamin-pillene, som jeg har fått, et slags inkasso-brev om:


PS 2.

Jeg hadde bagen full, av pakker/konvolutter, (som jeg ikke hadde bestilt), som jeg sendte i retur, fra en postkasse, utafor Nasjonalteateret stasjon, (på 7. april):


PS 3.

Her er mer om dette:


PS 4.

Jeg dro også til Sandvika, for å levere en husleie-faktura, på Nav Bærum, (siden at jeg går på sosialen):


PS 5.

Her er mer om dette:


PS 6.

Løkketangen Senter har en ukurant plakatbukk stående utenfor og det sitter en 'lassis', på gulvet, inne på senteret, (så man aner kanskje litt, hvordan det kan ha vært, under svartedauen, for mange hundre år siden):


PS 7.

Narvesen, (er det vel), har også degenerert, (kan det virke som):


PS 8.

Forfallet har begynt:


PS 9.

Hvis jeg har forstått det riktig.

(Uten at jeg er noe språkekspert.

Men jeg leste litt på nettet, om forskjellige ting.

Mens jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

For å si det sånn).

Så var det vel sånn, at før svartedauen, så sa vi: 'Kaupe'.

Og etter svartedauen, så sa vi: 'Kjøpe'.

(Språket ble forenklet.

Må man vel si).

Så ting degenerer da, (og forfaller), under epidemier, osv.

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

NSB, (eller Yv, heter de vel nå), er også med på degenereringen, (kan det virke som):


PS 11.

Her er mer om dette:


PS 12.

Duene lurer muligens på hvor alle menneskene har blitt av:


PS 13.

Et stort troll, som er kjempeglad i lomper, var visst innom Rema Torshovdalen, rett før meg:


PS 14.

Dette må vel også kalles degenerert, (butikkene i 80-talls-filmen Max Max Beyond Thunderdome hadde muligens noen lignende plakater):


PS 15.

Rema Torshovdalen var også utsolgt for universalkluter:


PS 16.

Da jeg gikk hjemmenfra, (tidligere på dagen), så lå disse avisene, (som jeg ikke hadde bestilt), utafor døra mi:


PS 17.

Stemning fra Bekkestua Senter:


PS 18.

På Meny, (på Bekkestua Senter), så hadde jeg søppelposer, på handlelista mi.

Men det stod liksom, en ung russisk ballettdanser-gutt, og rydda hyller, akkurat der hvor de posene lå.

Og han gutten, var så ekkel/ladet/'homo-erotisk'.

(Eller hva man skal kalle det).

Så jeg fikk meg ikke til, å gå bort til han, (med en gang).

(For noen måneder tilbake, så var det noe lignende, i denne butikken, (noe jeg blogget om).

Ei Meny-blondine instruerte to sånne russiske gutter, til å stå og rydde, akkurat i de hyllene, hvor jeg skulle ha varer.

Noe jeg har blogget om).

Men etterhvert, så flytta han 'homse-gutten' seg litt.

Og da jeg så gikk bort til søppelposene, (som de forresten var utsolgt for), så stod han gutten, og turna/vrei på seg/tøyde seg/strakk seg etter armene/løftet seg opp etter armene, oppå handlevogna, (som han hadde papp i).

Så det var skikkelig ekkelt, (må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 19.

Her er mer om dette:


PS 20.

Enda mer om dette:


PS 21.

Og enda mer om dette:


PS 22.

Disse rydde-guttene, (som muligens er tvillinger).

Som Meny Bekkestua liksom pleier å sette til å rydde hyller, akkurat der hvor jeg skal ha varer.

(For å si det sånn).

De er liksom ikke om seg, da.

De er ikke var for kundene, (vil jeg si).

De oppfører seg, som om de er, hjemme i stua si, (og driver med noe slags arbeidsoppgaver der), må man vel nesten si.

(Og det er noe litt sånn pyjamas-aktig/kvalmt, (nesten som i den Coldplay/Chainsmokers-videoen 'Something Just Like This'), over disse nevnte rydde-guttene, (til Meny), må jeg si.

Noe sånt.

Så da, (når disse guttene visst både er homo/'russiske' og mangler sosial intelligens), så blir det litt ekkelt, å handle der.

Vil jeg si).

Så dette er muligens noe slags tull/gateteater, (hvis jeg skulle tippe).

De burde kanskje heller hatt noen 'kjekke jinter' der, som rydder hyller.

Hvis de absolutt skal ha så unge folk der.

For jenter er visst ofte, mer sosialt intelligente, enn gutter.

(Når de er på den alderen).

Ellers så kunne de kanskje hatt, noen blåruss der, (som har lært litt om kundeservice osv., på skolen).

Istedet for disse ekle ungdomsskole-guttene.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

Denne eksponeringen ser ut som noe, fra Sovjetunionen, (før muren falt), må man vel nesten si, (ihvertfall når det gjelder varetrykket/mengden varer):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter