Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. mai 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Registrert innmelding
Erik Ribsskog 3. mai 2020 kl. 05:30
Til: Medlem MDG
Kopi: juridisk , Politikk Høyre
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 25. apr. 2020 kl. 13:09 skrev Medlem MDG :
Hei Erik Ribsskog,

Beklager at MDG har blitt misbrukt til å feilaktig registrere deg hos oss. Du er nå slettet fra våre systemer.

Ha en god dag,


Med vennlig hilsen
Hans Joar Høiby-Hansen



Sekretariatet
Miljøpartiet De Grønne
+47 23 69 94 11



tor. 23. apr. 2020 kl. 10:36 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: fre. 17. apr. 2020 kl. 21:57
Subject: Registrert innmelding
To:




Velkommen som medlem i Miljøpartiet De Grønne!
Vi har registrert din innmelding, og du har blitt plassert i lokallag Bærum MDG. Kontaktinfo til fylkes- og lokallag finner du her

Ditt medlemskap blir først tellende når kontingenten er registrert betalt. Du kan enten bruke betalingsinfoen nedenfor eller via sms. Vedlagt er også en PDF faktura.



Innbetaling via sms:

Send MDG BETAL 900 til 1938

NB! For at betalingen skal gå gjennom må meldingen sendes fra mobilnummeret du oppga i innmeldingsskjemaet.


Innbetaling via (nett)bank:

Kontonummer: 1254 62 45231

Beløp å betale: 900,-

KID: 024165029



Betaler du i nettbank kan du enkelt signere en AvtaleGiro-avtale for kontingent. Da vil ditt medlemskap automatisk bli fornyet hvert år.

Ønsker du å bidra som frivillig i partiet? Svar på tre korte spørsmål på denne siden og så tar vi kontakt med deg!

Du som er mellom 12 og 28 år, kan også bli med i ungdomsorganisasjonen vår, Grønn Ungdom.
Klikk her for å melde deg inn!

Har du en henvendelse angående ditt medlemskap, ta kontakt på medlem@mdg.no eller
tlf 23 69 94 11 (hverdager, 10-16).

Les mer om De Grønnes håndtering av personopplysninger her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter