Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby
Erik Ribsskog 16. mai 2020 kl. 08:30
Til: Egmont Serieforlag AS
Kopi: juridisk
Hei,

det blir vel litt som en politistat, hvis sånt her bare kan skrives om til politiet.

Nå har jeg sendt dette via Datatilsynet, i mange år.

(Dette at noen jævelunger bestiller i mitt navn, har foregått, (i perioder), i drøye ti år nå).

Så jeg får be om at dere sender om dette til en leder.

Og jeg ønsker som sagt også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at lignende skjer igjen, (med andre kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 6. mai 2020 kl. 07:51 skrev Egmont Serieforlag AS :
Hei,

 Vi beklager på det sterkeste at det har blitt tegnet en bestilling på noe du ikke har bestilt.

Vårt rutine når vi får beskjed om uønsket/ikke bestilt vare er mottatt er å sende returlapp/slette kravet.

Er det slik at du ønsker å forfølge saken ytterligere er vårt råd å anmelde saken slik at IP adresse brukt ved bestilling kan fremskaffes og utleveres politimyndighet.

Vi beklager ulempen dette har medført.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen

Kundeservice
Egmont Publishing AS
Pb 4684 Nydalen
0405 Oslo

www.egmontpublishing.no

MinSide - Administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.
Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.
www.Serie.no  Her finner du informasjon om våre produkter/bokserier samt flotte gavetips.
www.bladkiosken.no Her finner du gode tilbud på Egmont Publishings abonnementsblader.
Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no









--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "Egmont Serieforlag AS"

Dato: 03.05.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





fre. 24. apr. 2020 kl. 10:14 skrev Egmont Serieforlag AS <

kundeservice@egmont.no>:



> Hei, ERIK RIBSSKOG.

>

> Takk for du kontaktet oss.

> Dette abonnementet har startet opp ved en bestilling via nettsiden. Det er

> den info vi har her hos oss.

> Bok er allerede på vei til deg i posten, den rakk vi ikke å stanse. Sender

> deg en returlapp for kostnadsfri retur.

>

> Ha en fortsatt fin dag.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Kundeservice

>

> *Egmont Publishing AS*

> *Pb 4684 Nydalen**0405 Oslo*

>

> www.egmontpublishing.no

>

> MinSide - Administrer abonnementet ditt

> selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

> Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre

> leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere

> kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.

> www.Serie.no Her finner du informasjon om våre

> produkter/bokserier samt flotte gavetips.

> www.bladkiosken.no Her finner du gode tilbud på Egmont Publishings

> abonnementsblader.

> Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "juridisk"

>

> Dato: 24.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

>

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

>

>

> Vennligst rydd opp!

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

>

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> jeg).

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Egmont Kids Media AS

>

> Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:04

>

> Subject: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby

>

> To:

>

>

>

>

>

> Takk for din bestilling!

>

>

>

> Du vil få tilsendt den første boken i serien, sammen med svarpremien, i

>

> løpet av ca. 2

>

> ukers tid.

>

>

>

> Har du spørsmål vedrørende din bestilling, vennligst ta kontakt på telefon

>

> 22 77 25 10

>

> eller e-post: kundeservice@egmont.com.

>

>

>

> Vennlig hilsen

>

> Egmont Kids Media AS

>

>

>

> Følgende opplysninger er blitt registrert:

>

> Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

>

> Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

>

> Postnr./-sted: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

>

> E-post: eribsskog@gmail.com

>

> Telefon:: 48621954

>

> Fødselsår: 1970

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter