onsdag 10. desember 2008
Vi driver å prater litt stygt om jødene vi. Jeg og en som heter Trond Halvorsen. (In Norwegian).
Det er jødiske Silverstein som er hovedmannen bak 11. september. Alle jøder er med på oppdekkingen. Noen jøder skylder på Sionister for å gi inntrykk av at ikke alle jøder er med på konspirasjonene, men kun "Sionistene".
Det er krig og drap det dreier seg om.
"Jews are behind the wars" sa jødiske Mel Gibson når han liksom var "full". Og han beklaget på det sterkeste når han var edru. Som om det var farlig å si sannheten.
Mel Gibson vet veldig godt at Silverstein rev ned byggene sine 11. september, men han har ikke tenkt til å fortelle noe om det.
Mel Gibson måtte fjerne noe fra filmen hans om Jesus, fordi han var redd for at jøder skulle hjem til ham og drepe ham.
I det ene øyeblikket er jødene maktesløse roboter som blir ført inn på tog i den tro at de skal bli ført på jobb. I det andre øyeblikket er de farlige for den store Hollywood regissøren... Han kan ikke si et skeivt ord før han blir drept...
Silverstein tegnet en forsikring mot terrorangrep 6 uker før 11. september. Det er et plantet spor for å gi inntrykk av at penger er motivet.
Holocaust er skapt for at vi skal synes synd på jødene, for å gi inntrykk av at de er ofre, for at det skal være tabu å si noe negativt om jøder.
Vi blir hjernevasket av jøder daglig:
Presidents and/or owners:
Jew - CBS - William S. Paley, Leslie Moonves
Jew - NBC - Jeffrey Zucker
Jew - ABC - Stuart Bloomberg and George W. Bodenheimer
Jew - ABC News - David Westin
Jew - CNN - Gerald Levin, Reese Schonfeld (co-founder)
Jew - FOX - Gail Berman, Rupert Murdoch
Jew - MBS - Ronnessen
Jew - Daily News - Maxwell, real name Hoch
Jew - US News - Zuckerman
Jew - New York Times - Sulzberger
Jew - BBC - Michael Ian Grade, Mark Thompson
Jew - Sirius Satellite Radio - Mel Karmazin, Scott Greenstein
Jew - ITV - Murdoch, Grade
Jew - Paramount Pictures - Bradley Alan Grey
Jew - 20th Century Fox - Sherry Lansing
Jew - News Corporation - Peter Chernin
Jew - Columbia Pictures - Kaufman
Jew - Warner Brothers - Barry M. Meyer
Jew - Clear Channel - Lowry Mays, Andrew Levin
Jew - Warner Co - Martin S. Davis
Jew - Dreamworks - Spielberg
Jew - Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television - Micheal D. Eisner
Jew - VIACOM - Sumner Murray Redstone, real name Rothstein
Jew - MTV - Murray Rothstein
Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein
Jew - Universal Pictures - Stacey Snider
Jew - Universal Studios - Ron Meyer
10 December 2008 14:32
johncons said...
Hei,
ja, dette er jo ikke så politiske korrekte temaer.
Men jeg blåser litt i det nå.
Det med 11. september, er vel velkjent, og fler og fler begynner vel å skjønne at noe var galt.
Men, jeg lurte på et par ting, hvis det er lov å spørre.
Du sier Siv Jensen er jøde, er det fleip eller?
Hvordan kan man vite det liksom.
Men men.
Og en annen ting.
Hva er agendaen til sionistene, eller jødene da?
Har du hørt om dette med Hams forbannelse?
Jeg jobbet for Bertelsmann i Liverpool, på den skandinaviske Microsoft-aktivering, i 2005 og 2006.
Norske folk måtte svare på samtaler på tre språk på minste lønn, mens andre bare hadde et språk med samme lønn.
Norske (lyshårede) damer gråt hele tida der, og unge damer, nordiske damer ble plutselig syke, eller 'syke' i månedsvis, eller forsvant.
Politiet gjør ikke noe, og ikke norske myndigheter heller.
Men men.
Bertelsmann publiserte mye av nazistenes propaganda i Tyskland under 2. verdenskrig.
Nå har jeg lest på nettet at de sponser jødiske spionorganisasjoner.
Kan agendaen til jødene være en krig mot norske folk, evenuellt nordiske folk/norrøne folk.
Og at norrøne folk har Hams forbannelse?
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/her-er-om-at-siv-jensen-var-p.html#comments
Intervju med meg på bloggen Independence Ltd. (In Norwegian).
PS.
Det som jeg sa om 'mafian' og sånn ble tatt bort da, så ikke tro alt du leser.
E-post til UD med spørsmål om råd om hva jeg skal gjøre når britiske myndigheter tuller med meg. (In Norwegian).
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Til Roy L. Johansen, svar på brev fra 27. november.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 10, 2008 at 8:12 PM | |
To: post@mfa.no | ||
|
Facebook-message to my cousin Rahel Savoldelli.
Hi
Rahel,
Between
Rahel
Savoldelli
and You
Today
at 12:57pm
now
I haven't got anything more to do with your mother.
Since she
don't care if I haven't even got my clothes or papers from school
etc., here in Liverpool.
And I haven't got anything more to do
with Martin, since he has been forging my tax-return, writing his
name, and his income, on my tax-return.
And I haven't got
anything more to do with my sister, since she don't want to be my
friend on Facebook.
And she is lieing and saying that her
steph-brother Viggo is a gigolo, in the USA, and that me and my
sisters father, Arne Mogan Olsen, abused her as a child.
Christell
says Viggo's not a gigolo and my father says he didn't abuse my
sister.
So I dont deer to have anything to do with my
sister.
Axel, I think have to many friends who are criminals
etc., so I don't think it's smart for me to have anything more to do
with him, after what has been goving on, but I'll have to contact him
about this I guess, even if he isn't like an open person, towards me,
so I don't really know how to deal with him, since I don't know how
his situation is.
I was wondering how to deal with you.
You
are a famous actress etc., as far as I've understood.
But you
don't seem interested in helping me at all, with answering questions
that I'm wondering about etc., to do with the familiy etc.
And
to do with my clothes and documents in Norway.
So I thought
that we maybe just should agree on not having anything more to do
with eachother, like the situation is between your mother and
me.
Maybe we should talk about this on the phone, if you
want.
I like to have clean lines.
Since you were in my
mothers funural, and tried to comfert me there, and explaining that I
should go first into the church and things like that, so then I
thought I'd contact you about this.
So I'm contacting you on
Facebook, since I've only got your phone-number in Berlin, and not in
Argentina.
Erik
E-post til Spesialenheten angående manglende svar mm. (In Norwegian).
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Dine mails til Spesialenheten
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 10, 2008 at 7:36 AM | |
To: Espen.Krogh@spesialenheten.no | ||
|
Søknad til Fylkesmannen i Oslo og Akershus om Fri Rettshjelp i forbindelse med mobbing og sensur på debattforum. (In Norwegian).
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Søkand om Fri RettsrådFwd: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 10, 2008 at 7:09 AM | |
To: postmottak@fmoa.no | ||
|
Kunstnere linker til johncons-blogg. (In Norwegian).
http://www.innblanding.no/matias/untitled_book_sculpture/untitled_book_sculpture.html
Her ser vi at kunstnere linker til johncons-blogg faktisk.
Det står om dette bokkunstverket, til han forfatteren Matias Faldbakken.
Som jeg kalte idiotisk og elite-istisk, for noen uker siden, på bloggen.
De linker faktisk til den blogg her de kunstnerne.
Og jeg avslo jo en Facebook friend-request også fra han Faldbakken.
(Enda han hadde venner som Harald Eia osv).
Så sånn er det.
Men jeg synes han tulla for mye med vanlig folk.
Og jeg skjønner heller ikke bøkene hans.
Og da jeg gikk på HiO, avdeling for ingeniørutdanning, den gamle ingeniørhøyskolen, i Oslo, fra 2002 - 2004.
Da hadde jeg en studiekamerat, Dagga, Dag Anders Rougseth, fra Hamar.
Og han er kjent som vokalist i Hamar-bandet Autopulver, og har spillt i musikkvideoer, og også regisert en spillefilm, sammen med enten Wam eller Vennerød.
Men men.
Og han kjente også Faldbakken, husker jeg at Rougseth sa.
Siden begge er fra Hamar og i kunster-miljøer da.
Men han Rougseth, han mistenker jeg at det kan være noe Illuminati-greier med faktisk.
For han skulle gå gjennom bachelor informasjonsbehandling uten å lære seg programmering.
Så det er vel nesten som å bli flyver, uten å lære å ta av eller lande flyet.
Kan man nesten si.
Så jeg måtte gjøre all programmeringen, så og si da, på gruppa.
Som en slags slave kanskje.
Og han hadde mørkt hår, og hadde en dame med lyst hår, og fikk også med en veldig pen Vestlandsdame, på gruppa vår, i klassen, eller det het vel ikke klasse akkurat.
Men de dukka opp seinere, både Rougseth og hun Vestlandsdama, hvis jeg husker riktig.
Etter en dag eller to eller tre, av studiet, så dukket de opp.
Mer da.
Jo, siste semester, som jeg gikk der, våren 2004.
Så fikk han med en luring på gruppa, som tydeligvis var noe mafia, eller noe.
Og igjen måtte jeg programmere.
Dette her var System og Nettverksadm.
Jeg hadde egentlig fått noe linux-arbeidsoppgaver, som jeg gjorde, siden jeg hadde drevet litt med linux osv., semesteret før, på en laptop jeg kjøpte.
Men neida, et par dager før oppgave-levering, så var det jeg som måtte lære meg noe greier som het php tror jeg.
Enda jeg ikke hadde vært på forelesningene, siden jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian' osv.
Og hadde også fått ødelagt tryne, siden jeg hadde klart å få noen sånne ganske dype rynker mellom øya, i Syden, i 1998, som jeg prøvde å få fiksa, for det gikk litt innpå meg, at folk prata om det bak ryggen på meg.
Så fikk jeg hele trynet ødelagt, da jeg gikk til sånn hudpleiesenter.
Og det tok flere år før trynet ble normalt igjen, så jeg gikk med helskjegg, f.eks. det første halve året jeg bodde her i Liverpool.
Så sånn var det.
Men men.
Og han 'luringen', som kontakta meg, og skulle prate på noe rar server, som ikke kan overvåkes.
(Som også Magne Winnem skulle, her for et års tid siden vel).
Han luringen, han fikk en utenlandsk jente, som hadde en prøve i samme fag, i den første gruppen.
(Vi var i den andre gruppen).
Han luringen fikk hun jenta til å si alt hun huska fra prøven, i et klasserom, litt bortenfor rommet hvor prøven ble holdt i.
Hun hadde så mye respekt, eller noe, så hun gjorde skikkelig flid, i å si alt hun husket fra prøven.
Så det var helt 'far-out', synes jeg.
For, folk som jukser sånn, de begynner vanligvis å si 'nei', og glise og sånn, og vil ikke røpe noe, og sier kanskje en ting.
Men neida, hun dama der, hun sa alt mulig, som hun huska da, på en pliktoppfyllende måte.
Så han Rougseth, er jeg litt skeptisk til nå da.
Og da ble jeg skeptisk til han Faldbakken også.
Men det er jo ikke noen naturlov, som sier at hvis Rougseth er Illuminati, så er Faldbakken det og.
Men han, Faldbakken har jo studert i Tyskland, stod det på Wikipedia, hvor de har mye sånn Illuminati.
(Det heter vel opprinnelig 'det bayeriske Illuminati').
Og, Bertelsmann, hvor jeg jobbet, på Microsoft-aktiveringen her i Liverpool, i 2005 og 2006, er jo også fra Tyskland, og de virker det som hadde flust av frimurer/Illuminati-linker.
Men men.
Så jeg er litt skeptisk til det han Faldbakken driver med.
Han kaller seg Matias Falskbakken, på Facebook.
Enda jeg skjønner at det er han, siden han har Rougseth og Eia som venner osv.
Og når han skriver bøker, så kaller han seg Abu Rasul, eller noe.
Og de bøkene er jo fulle av vulgære klisjeer, vil jeg si.
At det er noe slags keiserens nye klær, både bøkene han skriver, og også bøkene han hiver i en haug, på Deichmanske bibliotek(?)
Eller kanskje det er jeg som er dum, som ikke skjønner poenget.
Jeg skal se om jeg får lagt inn noe av det han kunstneren skriver på Facebook og, i et PS her.
Vi får se.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Her er den nevnte Facebook-samtalen:
Heisann,
Between
Matias
Falskbakken
and You
Today
at 5:58pm
er
det du som er han forfatteren eller, som har tulla med navnet ditt,
siden du hadde 260 venner, eller noe, og en del kjente folk som
venner og.
Kjenner du Dag Anders 'Dagga'
Rougseth, som jeg gikk på skole med, på HiO, fra 2002 til
2004?
Jeg leste de bøkene dine, og jeg må
innrømme at jeg ikke helt skjønte de, de i den
skandinavisk misantropi-serien, eller hva de heter igjen, men det er
kanskje jeg som ikke forstår kodene.
Så sånn
er det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg
skrev også på blogg, om da du tulla med alle bøkene,
på Deichmanske, i Oslo, og reiv de ut av hyllene.
Hva
var meninga med det da?
Hva med folk som skulle låne
disse bøkene?
Bare noe jeg kom på.
Så
sånn er det.
Today
at 6:12pm
hei,
ja, det er meg. jeg addet deg fordi jeg ble tipset om bloggen din der
du skrev om deichmanskulpturen. jeg kjenner dagga ganske godt og
syntes koblinga var morsom.
alt godt
matias
Today
at 6:24pm
Hei,
ok,
hva var poenget med den skulpturen da, hvis det er lov å
spørre.
Jeg leste om deg på Wikipedia, i
forbindelse med at jeg skrev om deg på bloggen.
Og der
stod det, hvis jeg husker riktig, at du hadde vært i Tyskland
og studert, du har ikke noe med det bayeriske Illuminati å
gjøre, lurte jeg på da?
Jeg har lurt litt på
om det var noe lureri, med han Dagga, han begynte vel dagen etter
vårs andre der, hvis jeg husker riktig, og han ble venn med hun
pene vestlandsdama, som han nå påstår at han ikke
husker.
Og han fikk hjelp av en dame, med å jukse på
en prøve, i System Administrasjon, eller hva faget het, en
utenlandsk dame vel, som ble pumpa for informasjon, om prøven,
siden den ble avholdt i flere omganger, av en kar som var på
gruppe med meg og han Dagga, i Sys. Adm, da.
Så her
lurer jeg på om det var noe mafia/illuminati, eller hva det kan
ha vært.
Noe var det nok.
Jeg skjønner
ikke vitsen med de bøkene dine, om Macht og Rebel, eller hva
de het igjen, det var jo bare dumme ord, som Cocka Cola-company osv.,
og bare sånn tull hele tiden.
Hva skulle poenget være
egentlig?
Jeg skjønner det ikke er så lett å
svare på her og nå, men er det noen steder det står
noen tolkning, så man kan skjønne mer av dette?
Og
hvorfor kallte du deg Abo Rasol, eller hva det var?
Er det
fordi faren din var en kjent dikter, at du ikke ville spille på
navnet?
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Diskusjon om Holocaust osv. (In Norwegian).
Dette er jo et veldig kontroversiellt tema, iom. at man kan jo til og med bli fengslet, i flere land, blant annet i Tyskland og Østerrike, hvis man argumenterer for at jødeutryddelsen under 2. verdenskrig, var et falsum.
Nå vet ikke jeg, dette temaet har jeg ikke lest noe om.
Men, man ser jo det, at 11. september, jo av flere, blir sagt å være et falsum.
Og jeg vet selv, at firmaet jeg jobbet for, da jeg jobbet på den skandinaviske Microsoft-aktiveringen, i 2005 og 2006, Arvato, som ble eiet av Bertelsmann.
Bertelsmann, trykte mye av nazistenes propagandamateriale under krigen.
Og nå for tiden, har jeg lest, at de sponser jødiske spionorganisasjoner.
Og, norske folk, ble brukt som slaver der, må jeg si, med ulovlige ledelsesmetoder, og iom. at de måtte svare på telefoner på tre nordiske språk, mer enn de andre skandinavene, som stort sett svarte på sitt eget språk, bortsett fra svensker som svarte også på norske samtaler.
Men, norske fikk ikke ekstra betalt, og det var mye mobbing fra ledere osv.
Nordiske damer forsvant plutselig fra jobben, og dukket opp gråtende på jobben og i pauser og etter møter og etter jobben osv.
Og noen stod på arbeidslistene, hver dag omtrent, hver måned, men jobbet bare en dag på over et år osv. (Anne Nordmark fra Sverige, eller hva hun het).
(Og alle disse nevnte damene som hadde problemer, seks stykker som jeg kommer på nå, var vel lyshårede, hvis jeg husker riktig).
Men men.
Så hvis 11. september kunne vært et plott, så er det vel ikke utenkelig at mye annet i historien også kan ha vært et plott.
At 11. september, hvis det var et plott, bare føyer seg inn i en rekke av plott opp i gjennom historien.
Det er vel ikke utenkelig, at hvis 11. september først har vært et plott, (som mange synes å mene), at det har vært et i en rekke av plott.
Dette synes jeg virker mer og mer sannsynlig.
Og at det er plott som er i en rekke av historieforfalskninger, i et ledd, mot hva som for meg synes å være en krig mot Norden, eller Nord-Europa eller eventuellt bare Norge.
Men men.
Men folk får gjøre opp sin egen mening selv.
Så poster jeg en link til de kommentarene her, så får folk mene hva de vil selv.
Siden Norge, (i hvertfall i teorien), er et fritt land.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Her er en link til bloggposten med de nevnte kommentarene:
http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/her-er-om-at-siv-jensen-var-p.html#comments
Flashback til 80-tallet. (In Norwegian).
Det var kanskje i 1987 eller noe, da Ulf Havmo dukka opp på døra mi i Leirfaret og lurte på om jeg skulle være med på Fremskrittsparti-laget, som dem nettopp hadde starta i Svelvik, var det vel.
(Jeg lå vel nærmere Høyre enn Fremskrittspartiet, men fattern stemte Fremskrittspartiet da, så da ble jeg litt prega).
Jeg vet ikke hvorfor Ulf skulle ha med meg.
Vi pleide å spille fotball osv., på Berger IL, noen år før det her.
Men en gang så lånte han 300-400 av meg, og ga dem ikke tilbake.
(Men jeg hadde alltid mye penger liggende, for jeg fikk mye penger til mat osv., av fattern, og noen ganger sparte jeg noen av pengene da.
Så det var ikke verdens undergang for meg.).
Og en annen gang så begynte han å slåss, i gangen i leiligheten min, da han skulle hjem.
Og trøkte beina oppi magan på meg.
Jeg pleide å banke han, et par år før, men da var han såvidt sterkere da, når det her skjedde.
Vi var like tynne, men Ulf var skikkelig senesterk da.
Så sånn var det.
Men jeg fikk som nevnt mye penger av faren min, til å kjøpe mat, siden jeg bodde aleine i Leirfaret der.
Og da kjøpte jeg mye godteri og potetgull og cola osv.
Så da hadde jeg litt fett på magan, ellers hadde det ganske gått litt værre ut over noen innvoller osv.
For han Ulf lå med ryggen mot veggen og trøkte beina inn i magan min.
Så det var litt spesiellt.
Men jeg fikk aldri spurt han hvorfor han gjorde det.
Og jeg fikk aldri spurt om hvorfor han ikke leverte tilbake de 300-400 kronene heller.
Men men.
Så da han et år eller to seinere, dukka opp på døra og skulle ha meg med på Fremskrittsparti-møter osv.
Da takka jeg nei til det.
Jeg vet ikke hvorfor han skulle ha meg med.
Kanskje det var fordi jeg var en av de flinkeste i klassen, selv om jeg hadde mye fravær og hadde masse andre interesser enn å gjøre lekser.
Kanskje det var fordi at jeg var flink til å vinne diskusjoner osv., og noen ganger rette på lærere.
Det er mulig.
Nå skryter jeg litt her, men jeg prøver bare å forklare hvordan ting var da, siden noe tydeligvis er galt, siden jeg ikke får rettighetene mine, av myndighetene.
Så noe var det vel.
Jeg vet ikke om Ulf gikk på mange møter i Fremskrittspartiet der.
Jeg synes vel Frp var litt harry eller useriøst kanskje etterhvert.
Så jeg gikk på noen møter i Unge Høyre osv., sammen med en fra siste år på videregående, som jeg gikk i Drammen, som het Magne Winnem, i 1990 var det kanskje, det første året, etter at jeg flytta fra Berger til Oslo.
Men jeg tenkte, at jeg kunne jo ikke nok om livet og samfunnet.
Og jeg var ganske vant til å dominere litt, i klasserommet, i diskusjoner og ved å rette på lærere og sånne ting.
Jeg var ganske selvsikker da, når jeg svarte på spørsmål i timen osv.
For jeg hadde vel god hukommelse og sånn da, og jeg behøvde ikke lese mye i boka før jeg fikk med meg kjernen av det som stod der da.
Så jeg var litt redd for at jeg skulle begynne å dominere Unge Høyre-møtene for mye.
Uten at jeg egentlig syntes at jeg hadde så peiling, på det jeg snakka om.
Dvs., jeg hadde jo ikke så mye erfaring fra arbeidslivet og samfunnet osv.
Men allerede på første eller andre møte, så skulle dem høre hva jeg (og Magne) mente, om valgkamp-kampanjen til Unge Høyre, foran valget i 91, var det kanskje.
Så jeg syntes det var litt 'far-out', hvis det var sånn som det virka, at de forrandra hele Unge Høyre-kampanjen, etter det jeg sa.
Enda jeg hadde jo bare sitti noen år på skolebenken for det meste.
Så da frika jeg litt ut, så da hadde jeg ikke lyst til å gå på mer møter.
For ville ikke ta ansvaret for å utforme det viktigste tingene av politikken, eller kampanjene da, etter å ha bare vært på et ellet to Unge Høyre-møter, og uten å ha noe spesiell livserfaring eller noe mer enn vanlig kunnskap om samfunnet, annet enn at man lærte jo litt av å gå handel og kontor da.
Men jeg syntes det var for dumt.
Jeg syntes jeg tok over for mye selv.
Og jeg syntes de folka som utforma politikken og kampanjene osv., burde ha mer erfaring, enn noen år på videregående.
Så derfor droppa jeg det Unge Høyre-greiene, i Oslo, for jeg hadde ikke lyst til å ta over hele greia, som jeg syntes det kunne virke litt som, at ble tendensen.
Og dette her var også på den tida, som jeg var fattig student, (og brukte litt for mye penger på festing og sånn. Jeg hadde sånn ungdomstid). Så jeg gikk på Unge Høyre-møter, med rike vestkantungdommer da, med hullete klær selv.
Nei det ble for dumt.
Det var vel like etter at jeg var arbeidsledig noen uker, og like før jeg begynte å jobbe på OBS Triaden det her, at jeg var på de møtene.
Og da hadde jeg hatt dårlig råd, månedene før, mens jeg studerte da.
Så det ble litt for dumt, å gå med hullete klær på Unge Høyre-møter.
Og også siden at jeg syntes dem hørte for mye på meg, som bare hadde vært der en eller to ganger.
Så det ble litt dumt.
Så da tenkte jeg at jeg fikk heller skaffe meg litt mer livs og samfunnskunskap osv., før jeg gikk på fler sånne møter.
Så derfor kutta jeg ut det.
Så sånn var det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Rettigheter. (In Norwegian).
Jeg overhørte i 2003 at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.
Og politiet nekter å forklare hva som foregår.
For jeg har aldri hørt om noe mafia i Norge, hva er det her?
Og myndighetene bare kødder med meg og nekter å gi meg rettighetene mine.
(Jeg vil gjerne vite hva som foregår, men ingen har fortalt meg noe, i det hele tatt, siden dette begynte i 2003.
Og jeg er fra Berger i Vestfold, og har aldri vært kriminell, så jeg skjønner ikke sånne mafia-ting av meg selv).
Så det er null åpenhet fra myndighetene.
Og nå har jeg til og med oversatt en tale, fra John F. Kennedy til den amerikanske pressen.
Og han sier det skal være åpenhet.
Så da gjelder nok det like mye i dag som det gjorde på 60-tallet.
Så her har norske og britiske myndigheter, (og også amerikanske myndigheter, som tulla med meg i 2005, på Detroit flyplass osv.), noe å lære.
Så sånn er det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Her er den nevnte talen av Kennedy hvor han sier blant annet:
For jeg har fullstendig tillit til at våre medborgere vil foreta de riktige handlinger og vise den riktige innsatsvilje, når de blir gjort fullt informert om hva som foregår
http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/12/n-er-jeg-ferdig-oversette-kennedy-talen.html