lørdag 31. oktober 2015

Mer fra G-mail

Erik Ribsskog
Deres brev fra 27/10
Erik Ribsskog     Sat, Oct 31, 2015 at 10:49 PM
To: info@avidafinans.no
Cc: juridisk , post@finkn.no, post , Bjørn Ribsskog , Faktura RB
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 27. oktober, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

For det første, så heter jeg ikke Erika Ribsskog, jeg heter Erik Ribsskog.

Jeg har drevet en del med slektsforskning, (noe også min slektning
Bjørn Ribsskog har gjort), og såvidt jeg vet, så finnes det ingen
Erika Ribsskog.

Så dette, (at dere demaskulerer meg sånn, det ser jeg på, som
kriminell trakassering, vil jeg si).

Jeg har også oppdatert Datatilsynet om, at noen bestiller masse
'dritt', i mitt navn, på nettet.

Og det er nok det som har skjedd her og.

Jeg sender bare all dritten tilbake, i retur, til 'dritt-firmaene'.

Den fra Staminex, kom tilbake igjen.

(Postmannen har vel surra).

Så den sendte jeg tilbake, for andre gang, i går.

Så jeg ber om at dere vennligst slutter å trakassere meg, og sende meg
krav, som bare er tull, for dette er ikke noe jeg har bestilt, (for å
si det sånn).

(Jeg vet ikke engang hva dette Staminex er, og ikke er jeg interessert
i det heller).

Erik Ribsskog

        img021 paint.jpg
442K

PS.

Her er vedlegget:

img021 paint

Mer fra Norge

Da jeg gikk på Oslo-bussen, i dag.

Så stod det: 'Loading', på kort-leseplaten, på bussen.

Jeg la kortet mitt oppå leseplaten.

(Først sa jeg: 'Vi får se om kortet virker i dag, da'.

Noe sånt).

Og det lyste rødt.

Så sa jeg til buss-sjåføren, at: 'Det står loading'.

Og sjekka en gang til.

Og forklarte igjen, at det stod loading.

Og det lyste etterhvert grønt.

Og buss-sjåføren sa til meg, at jeg ikke måtte skyve kortet, frem og tilbake, over leseplaten.

(Eller, han snakka dialekt, så han sa: 'Holde han stille vet du'.

Noe sånt.

For det skreiv jeg opp i avtale-boka mi, (etter at jeg satt meg ned, på et ledig sete, på bussen)).

Det skulle ligge stille.

Men jeg la det jo først stille.

Og det står ikke noe bruks-anvisning, på leseplaten.

Så dette nymoderne 'reisekort-greiene', (istedet for å ha vanlige månedskort), det er noe tull, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og på bussen, så satt det seg etterhvert, en ung mann, (med skjerf), på samme sete, som meg.

Enda det var mange ledige seter, i bussen, (vil jeg si).

Og sånn var det, når jeg kjøpte en halvliter, på utestedet Prammen, (heter det vel), i Sandvika, ifjor høst og.

Det var en ung mann, som absolutt skulle skravle med meg.

Så å bo i Bærum, er litt, som å gå på homse-disko, kan man vel nesten si.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og på Coop Extra Pilestredet Park.

Så var de utsolgt, for billig kneip.

Men de hadde dette, på Kiwi, ved St. Olavs Plass.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

fredag 30. oktober 2015

Mer fra Norge

I dag, så hadde jeg ventet, å få sosial-pengene, for november-måned.

For jeg har jobbet, blant annet, i tolv år, i Rimi.

Og der, så fikk vi alltid pengene, (inn på konto), den siste, i hver måned.

Dette klarte Rimi, hver måned, i tolv år, (sånn som jeg husker det).

Men Nav klarer aldri dette, da.

Forrige måned, (eller om det var måneden før der).

Så dro jeg til Nav.

(For Nav har bekreftet, at de gjør dette, på 'Rimi-måten', i et brev, fra august, vel).

Og da sa ei 'kone' der, (ei Anita vel), at: 'Kjøringa går i dag'.

Men dette var 1. september, (eller noe sånt).

Så Nav skriver en ting, og gjør noe annet, (for å si det sånn).

Og 1. november, er på søndag.

Og hvis den siste, (for eksempel 31. oktober), var på en lørdag eller søndag.

Så ville Rimi sende lønninga, sånn at vi fikk pengene inn på konto, fredagen før den 30./31.

Men dette gjør visst heller ikke Nav, (virker det som).

Så nå må jeg visst vente, til neste uke, før de pengene dukker opp.

Innen data, så er det noe som heter 'default'.

Og når det gjelder sånne utbetalinger, så er det vel default, å gjøre det, på Rimi-måten.

Så Nav gjør dette, på 'Molbo-måten', (må man vel si).

Jeg vet ikke om Nav, er molboer, mot alle sine klienter, liksom.

Eller om det er sånn, at de bare tuller, med meg.

Det veit jeg ikke.

For jeg kjenner ikke, så mange, sosialklienter, liksom.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Den bussen jeg tar, inn til byen, (her fra Høvik), nemlig 151-bussen.

Den går, til Galleri Oslo.

Og i dag, så lukket buss-sjåføren igjen døra, før jeg fikk gått av.

Og han kjørte til 'baksida' liksom, av Galleri Oslo.

Og for å gå, fra Galleri Oslo, og til Oslo City, (hvor jeg posta, all 'tulle-posten', sånn at denne posten, ble returnert).

Så må man gå, på et rullebånd, inne på Galleri Oslo.

Og 'hver gang', som jeg går der, så kommer det noen løpende bak meg, (må jeg si).

Og det er ganske trange rullebånd.

Så man må nesten begynne å 'løpe' selv og.

Og jeg har dårlige føtter, siden København-oppholdet, hvor jeg ble sveket, av norske myndigheter, danske myndigeter og slekt.

Så den 'oppfinnelsen', (å ha det rullebåndet, inne på Galleri Oslo), det veit jeg ikke, om er så særlig smart.

For folk klarer ikke, å bare stå vanlig, på dette rullebåndet, (virker det som).

De må liksom løpe, som 'gærninger', på det, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og på Kiwi Byporten, så hadde de ikke billig kneip-brød.

Og jeg har jobba, som leder, i Rimi, fra 1994 til 2004.

(Altså i ti år).

Og i de fleste, av disse åra, så hadde jeg en distriktsjef, som het Anne-Katrine Skodvin.

Og hu sa det, at vi 'alltid' skulle ha igjen, billig kneip.

(For dette var en vare, som Rimi pleide å skryte av, (i annonser osv.), at de solgte billig, da.

Noe sånt).

Kiwi Byporten, hadde et brød liggende, som var 'kunde-oppskåret', og som lå, i en gjennomsiktig plast-pose.

Men det brødet ble jeg bare kvalm av, (må jeg si).

Det hadde ikke jeg latt ligge, i brød-avdelinga, som butikk-leder.

(Selv om vi ikke hadde disse 'brød-skive-maskinene', på den tida.).

For det kan jo ha vært, at det var noen uhygeniske folk, som hadde 'tulla', med det brødet, for alt hva jeg vet.

Jeg husker at min onkel Håkon, en gang sa det, på 80-tallet.

At han alltid la tre lag, med dopapir, på toalett-setet, hvis han brukte et offentlig toalett.

Så at jeg skulle kjøpe et brød, som en 'ekkel' kunde, hadde skåret opp, (og tatt på).

Nei, det er nok ikke noe særlig aktuelt, for å si det sånn.

Og på Kiwi, på St. Hanshaugen, (i Waldemar Thranes gate).

Så var de også utsolgt, for billig kneip, forresten.

(For da dro jeg heller dit for å handle.

Men de var også utsolgt, da.).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til HIOA

Erik Ribsskog
Problemer med HiO/Fwd: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
Erik Ribsskog     Fri, Oct 30, 2015 at 5:58 PM
To: Curt.Rice@hioa.no
Cc: postmottak@uhr.no
Hei,

jeg så at du var skrevet om, i Dagbladet, i dag.

Så jeg tenkte det, at kanskje jeg kunne sende min HiO-klage, til deg.

For den har jeg sendt rundt, til mange, (i HiO/HIOA), men ingen har
tatt min klage, på alvor, virker det som, for meg.

Så jeg forsøker herved, å sende om dette, på nytt.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også bestilt ny grad, fra dere, siden at den forrige, har
blitt stjålet, (fra min forrige adresse, på Slependen, tidligere i
år).

Men jeg får ikke noe svar, fra dere.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2009-08-11 11:25 GMT+02:00
Subject: Re: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO avd. for
ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk
mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
To: "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning"


Hei,

det er ikke dekan jeg prater om.

Dekan det er Staff det.

Han har hatt denne saken på sitt bord, i flere måneder.

Jeg har eskalert dette, til styreleder, som jeg har gjort klart i overskriften.

Dette må sendes til Styreleder, som jeg har gjort veldig klart.

Det kan da ikke være mulig å misforstå dette, dere må slutte å gjøre
dere dumme nå,
og send dette til styreleder straks.

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/8/11 "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning"
>
> Dekan er for tiden på ferie, men er orientert om saken.
>
> mvh Tove Hatlen
>
>
> On 11.08.2009 11:14, Erik Ribsskog wrote:
>>
>> Hei,
>>
>> har dette vært hos styrelederen i det hele tatt?
>>
>> Mvh.
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> 2009/8/11 "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning" >
>>
>>
>>    Hei igjen!
>>
>>    Når det gjelder dine henvendelser i denne saken er disse fremsatt på
>>    en måte som oppfattes som uheldig og usaklig.
>>
>>    Vi har nå fått utskrift fra NITH som viser dine eksamener som er
>>    avlagt der. Emnene fra NITH vil bli vurdert av studieleder ved
>>    dataprogrammet og du vil få en skriftlig tilbakemelding på utfallet
>>    av dette.
>>
>>    Dersom du kvalifiserer for vitnemål vil dette bli utstedt så snart
>>    dette er avklart.
>>
>>
>>    mvh
>>    e.f.
>>
>>
>>    Tove Jorid Hatlen
>>    fung. kontorsjef
>>
>>    Studiekontoret
>>    HiO, Avdeling for ingeniørutdanning
>>
>>
>>
>>
>>
>>    On 10.08.2009 10:15, Erik Ribsskog wrote:
>>
>>        Hei,
>>
>>        jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten
>>        som er til styreleder for HiO,
>>        avdeling for ingeniørutdanning.
>>
>>        Så jeg sender derfor denne e-posten på nytt.
>>
>>        Mvh.
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: *Erik Ribsskog* >>        >>        >>
>>        Date: 2009/7/23
>>        Subject: Klage til Styreleder ved HiO avd. for
>>        ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd:
>>        Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
>>        To: postmottak@hio.no
>>        >
>>
>>
>>
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: *Erik Ribsskog* >>        >>        >>
>>        Date: 2009/7/23
>>        Subject: Klage til Styreleder ved HiO avd. for
>>        ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd:
>>        Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
>>        To: PerOystein.Staff@iu.hio.no
>>       
>>        >>        >
>>
>>
>>        Hei,
>>
>>        dekan Per Øystein Staff, svarer ikke på mine henvendelser,
>>        angående om jeg har nok fra
>>        fra NHI (nå NITH) og HiO, til å få en to-årsgrad eller
>>        bachelorgrad, siden jeg driver og søker
>>        jobber nå, og skulle gjerne hatt papirer på at jeg har
>>        tilsvarende en grad da, når man ser på de fagene jeg har hatt på
>>        universitetsnivå, på to høyskoler i Oslo.
>>
>>        Det har også vært adskillig, alvorlig, snusk, vil jeg kalle det,
>>        også fra Staff i forbindelse med
>>        dette, men også fra professor Frode Eika Sandnes, spesielt, når
>>        det gjelder å lage krøll
>>        for meg, når jeg skulle studere i Sunderland, skoleåret 2004/05.
>>
>>        Han ville ikke gi meg Erasmus-stipend, til tross for at jeg
>>        hadde gode karakterer, men forandret
>>        unnskyldning, for at jeg ikke skulle få dette stipendet, flere
>>        ganger.
>>
>>        Først sa de at det var fordi jeg manglet grunnlaget.
>>
>>        Så viste jeg de karakterutskrift, fra NHI, og da fant de på en
>>        annen grunn, for å avslå, at jeg skulle
>>        få Erasmus-stipend.
>>
>>        Ei dame ved internasjonalt kontor, på Bislett, skulle søke om
>>        studielån for meg, men det gjorde
>>        hun ikke.
>>
>>        HiO IU, skulle søke om studier i Sunderland, for meg.
>>
>>        Jeg leverte søknaden i resepsjonen, men den ble ikke levert til
>>        Sunderland.
>>
>>        Da jeg kom til Sunderland, gjennom å ha kontaktet universitetet
>>        der, gjennom Kilroy Education,
>>        heter det vel nå, og fikk godkjent opptak til 3. året av en
>>        britisk bachelor grad, i Computing.
>>
>>        Så ville ikke HiO godkjenne fagene mine, det var Frode Eika
>>        Sandnes, enda HiO IO samarbeider
>>        med University of Sunderland, og har folk over fra University of
>>        Sunderland, som holder informasjonsmøter osv.
>>
>>        Så HiO og spesielt professor Eika Sandnes, de ødela mye av det
>>        faglige utbytte, for meg, ved å studere i Sunderland, siden mye
>>        av min konsentrasjon, måtte gå på å prøve å rydde opp i
>>        administrativt krøll, som HiO lagde for meg, med vilje, må jeg si.
>>
>>        Det virka for meg, som om at professor Eika Sandnes, må ha hatt
>>        et horn i siden, til meg, som det heter, enda jeg aldri hadde
>>        sett han, før jeg begynte å søke om studier i utlandet.
>>
>>        Så her er det snusk og korrupsjon og det som værre er, hos HiO
>>        IU, vil jeg si.
>>
>>        Så her trengs det å ryddes opp, så spørs det om dere er klar for
>>        å rydde opp i disse lugubre
>>        forholdene, som dere har, hos HiO.
>>
>>        Jeg venter spent på svar.
>>
>>        Mvh.
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: *Erik Ribsskog* >>        >>        >>
>>        Date: 2009/5/26
>>        Subject: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om
>>        snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
>>        To: PerOystein.Staff@iu.hio.no
>>       
>>        >>        >
>>
>>
>>        Hei,
>>
>>        jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten
>>        ennå, så jeg prøver å sende den på nytt.
>>
>>        Med vennlig hilsen
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: *Erik Ribsskog* >>        >>        >>
>>        Date: 2009/3/23
>>        Subject: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO
>>        ingeniørutdanningen.
>>        To: PerOystein.Staff@iu.hio.no
>>       
>>        >>        >
>>
>>
>>        Hei,
>>
>>        jeg så at du sto øverst på listen over ledelsen for HiO
>>        ingeniørutdanningen, så da regner jeg med at det er deg
>>        jeg skal kontakte.
>>
>>        Det gjelder at jeg har blitt tullet med av HiO, (og fortsatt
>>        blir det).
>>
>>        Ved at det ble tullet med diverse Erasmus-søknader og søknader om
>>        studier i Sunderland, og godkjenning
>>        av fag, i 2004.
>>
>>        Og nå så tuller hun fungerende kontorsjefen deres, Tone Hatlen, med
>>        meg, og sender ikke karakterutskrift
>>        fra NHI, (som var vedlegg til en av Erasmus-søknadene mine i
>>        2004, og
>>        jeg pratet med Hatlen på telefon,
>>        da hun sa hun fant NHI-karakterutskriften min, og skulle sende meg
>>        den, i januar, og jeg har fortsatt ikke
>>        mottatt noe).
>>
>>        Jeg skal sende en kopi av purringen til Hatlen også.
>>
>>        Jeg vil at dere skal undersøke hva som foregår, sånn at jeg kan få
>>        orden på papirene mine, og at dette ikke skal
>>        skje på nytt med andre studenter hos dere.
>>
>>        Med vennlig hilsen
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: Erik Ribsskog >>        >>        >>
>>        Date: 2009/2/2
>>        Subject: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO
>>        ingeniørutdanningen.
>>        To: postmottak@hio.no
>>        >
>>
>>
>>        Hei,
>>
>>        jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten
>>        ennå, så
>>        jeg sender den på nytt.
>>
>>        Med vennlig hilsen
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>
>>        ---------- Forwarded message ----------
>>        From: Erik Ribsskog >>        >>        >>
>>        Date: 2009/1/6
>>        Subject: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.
>>        To: postmottak@hio.no
>>        >
>>
>>
>>        Hei,
>>
>>        dess mer jeg tenker på det, dess mer overbevist er jeg om at det
>>        må ha
>>        vært noe snusk i forbindelse
>>        med de problemene som HiO ingeniørutdanningen og internasjonalt
>>        kontor
>>        skapte for meg da jeg
>>        ville studere i Sunderland i 2004.
>>
>>        De avslo tre Erasmus-søknader med tilsynelatende konstruerte
>>        begrunnelser.
>>
>>        De rotet bort den vanlige søknaden min til Sunderland.
>>
>>        De hadde merkelige møter, med leder hos HiO ingeniørutdanningen
>>        utenlandsstudier, han Espen,
>>        professoren i datakommunikasjon, som vel har sluttet nå, en
>>        ganske ung
>>        kar, til å være professor,
>>        med lyst hår, og 'cola-briller', som hadde jobbet i et
>>        satelittfirma i
>>        England, blant annet, husker jeg
>>        han sa.
>>
>>        Han hadde med en kamerat fra Sunderland til møte med meg om
>>        utenlandsstudier, det lurer jeg på
>>        om er meningen at man skal ha med.
>>
>>        Og de sa der at det var umulig for meg å få jobb i Sunderland, det
>>        synes jeg er rart at de skulle si.
>>
>>        Så leverte ikke hun damen med alle de tomme tab-flaskene på
>>        kontoret,
>>        på internasjonalt kontor,
>>        på Bislett.
>>
>>        Hun leverte ikke lånekasse-søknad for meg, enda vi hadde et møte
>>        hvor
>>        vi ble enige om dette, at hun
>>        skulle ordne det.
>>
>>        Og på toppen av det hele, så ville ikke Espen og HiO godkjenne
>>        fagene
>>        mine i Sunderland, før etter
>>        en uforståelig utsettelse på flere måneder, enda HiO hadde
>>        samarbeidsavtale med University of
>>        Sunderland.
>>
>>        Så her er det så mye tull, så jeg nekter å tro at det kan være
>>        tilfeldig.
>>
>>        Jeg mener noen hos dere sa ganske nylig da jeg ringte, at han nå har
>>        sluttet, han professoren,
>>        som vel het Espen noe, mener jeg å huske.
>>
>>        Men jeg synes ikke dette kan være noen unnskyldning, så jeg vil
>>        gjerne
>>        at dere undersøker hva
>>        som kan ha skjedd.
>>
>>        Så håper jeg dere får funnet ut av hva som har skjedd, og kan
>>        sende en
>>        skriftelig tilbakemelding
>>        etter undersøkelsen av snusket.
>>
>>        Med vennlig hilsen
>>
>>        Erik Ribsskog
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>
>

Jeg sendte en e-post til det kongelige bibliotek i København

Erik Ribsskog
VS: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
Erik Ribsskog     Fri, Oct 30, 2015 at 4:41 PM
To: kultur@kb.dk
Hei,

jeg undrede, om dere, på det Sorte Diamant-biblioteket, har disse breve, efter min tipptippoldefar Anker Heegaard, (brev-væskling med en kunstner. (Julius Exner).

Det Hovedbiblioteket, (i Krystallgade, visste ikke, Deres e-mail-adresse, men jeg så nå, at den lå, på Deres engelske nettsted.

Jeg sender med vedlegg, om hvilke breve det er, som jeg mener.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Hovedbiblioteket Administrationen
Date: 2015-10-24 9:19 GMT+02:00
Subject: SV: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: Erik Ribsskog


Kære Erik Ribsskog



Vi har nu journaliseret din henvendelse



Med venlig hilsen

Anne Poulsen
Afdelingsleder
Intern Service
_______________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Hovedbiblioteket og Biblioteksudvikling

Krystalgade 15
1172 København K





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23. oktober 2015 17:37
Til: Hovedbiblioteket Administrationen
Cc: post@ombudsmanden.dk; kundeservice@netto.dk

Emne: Re: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand



Hei,

ja, jeg får sende en kopi til Netto.

Så kanskje hun Christina, som jobber i den Netto-butikken, rundt hjørne for dere, (i Fiolstrædet, hvor Ludvig Holberg visstnok har bodd, stod det, på et slags monument, husker jeg), klarer å finne ut det, med de breve, efter min tipptippoldefar Anker Heegaard.

(Han er det visst mange legat osv. etter.

Men det hjalp ikke meg mye, da jeg prøvde å etablere meg, i København, i våres, og ble tullet med, både av danske og norske myndigheter samtidig).

Kanskje hu kenner den vaskekone samt, og har sett henne køpe kardonger der.

Hvem vet.

Erik Ribsskog



2015-10-23 17:09 GMT+02:00 Hovedbiblioteket Administrationen :

Kære Erik Ribsskog



Vi har nu journaliseret dit svar.



Med venlig hilsen



Anne Poulsen
Afdelingsleder
Intern Service
_______________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Hovedbiblioteket og Biblioteksudvikling





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23. oktober 2015 13:18
Til: Hovedbiblioteket Administrationen
Cc: post@ombudsmanden.dk
Emne: Re: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand



Hei,

det var visst lov å samle flasker, bare det ikke var systematisk.

Har dere sagt tidligere.

Så dette henger ikke på greip, (som vi sier i Norge), må jeg si.

Dessuten så var det sånn, at jeg hadde samlet flasker der, (på biblioteket), i flere uker, før noen sagede, at det ikke var lov.

Så at det stadig ikke er lov å samle flasker.

Det er vel noe nytt, da.

Jeg kan heller ikke se, at dere viser til noe regelverk her.

Så jeg må si, at jeg ikke er helt overbevist, om at jeg ikke blir trakassert, (av en eller annen grunn her).

Så jeg sender en kopi til deres danske ombudsmand.

Det er også dårlig, at dere ikke har e-post-adressen, til den sorte diamant-biblioteket, synes jeg.

Dessuten, så setter jeg spørsmål ved hvordan biblioteket deres er drevet.

En dag jeg var der, i våres, så var det en ung mann, som fikk leke, med høytaler-systemet, i brorparten av en time, (vil jeg si).

Det var høy støy og det var bare sludder, som ble sagt, over høytalerne.

Man kan også si, at for parker, så er hovedformålet, at københavnere skal kunne sitte på den benk.

Men det er visst ikke forbudt at samle flasker i parken, selv om det ikke er hoved-formålet, med parker.

Så jeg ser ikke helt logikken her heller, må jeg si.

Dette er noe slags kvalmende og 'nazistisk' mobbing av fattige, mistenker jeg.

(Danmark grenser jo til Tyskland, mener jeg).



Så dette sender jeg videre til ombudsmannen.

Det var måske den vaskekone da, som ikke likte, at hun ikke fikk penger, til de kardonger.

Og så klagde hun til sin elsker, den siggerhedsvakt, fordi at hun ikke ville at hennes ektemann, skulle forstå, at hun brukte penger, på denslags.

Jeg sender det ihvertfall videre til deres ombudsmann.

Erik Ribsskog



2015-10-23 11:46 GMT+02:00 Hovedbiblioteket Administrationen :





Kære Erik Ribskog



Tak for din mail af 20. oktober 2015, hvor du ønsker en revurdering af det forbud, som du tidligere har fået om flaskeindsamling på Københavns Hovedbibliotek.



Der er fortsat Hovedbibliotekets primære formål at danne ramme om oplysnings- og kulturaktiviteter til glæde for alle københavnere, og det er stadig ikke tilladt at samle flasker.



Vi håber du hermed har fået svar på dit spørgsmål og betragter sagen som afsluttet.



Med venlig hilsen



Anne Poulsen
Afdelingsleder
Intern Service
_______________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Hovedbiblioteket og Biblioteksudvikling

Krystalgade 15
1172 København K









Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 20. oktober 2015 18:50
Til: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk; Borgmesteren Kultur
Emne: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand



Hei,

beklager hvis det blir mange e-poster.

Men jeg har tenkt litt mer på dette nå.

Og jeg mener det, at han som begynte, å blande inn 'værested', (altså varmestue).

Han må nok ha vært i affekt, (altså influert av sine følelser), fordi at han ikke liker hjemløse, eller noget sånt noget.

Så han var da antagelig ikke i balanse, da han drev med sine skriverier, mener jeg.

Og i prinsipielle saker som dette, (og også i andre saker), så burde man vel være i balanse, når man foretar, sine beslutninger, mener jeg.

Så om dere kan sende dette, til 'Hr. Værested', (jeg husker dessverre ikke navnet for øyeblikket), sin overordnede, for en ny vurdering?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-20 17:39 GMT+02:00
Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk

Hei,

jeg sender en ny oppdatering, om dette.

Og den vaskekone, må ha sagt, til den siggerhetsvakt.

At: 'Den nordmann finner alle de tomflaske, så jeg har ingen penge lengere, til de kardonger'.

Så dere må begynne, med gratis prevansjon, til de ansatte.

Ellers blir de stakkels flaskesamlere skviset.

Og da jeg klagde på dette, så fikk jeg bare beskjed, om at biblioteket ikke var et værested, (fra en overordnet).

Men det er i såfall en avsporing, dette med værested.

Det blir en avsporing, fra den diskusjon, som gjelder dette med å samle tomflasker, mener jeg.

For det var dessuten noe jeg gjorde, på vei ut, fra biblioteket.

Etter at jeg hadde brukt internett og drevet med slektsforskning, osv.

Og blir ikke deres overordnede litt vel nærgående, når han skal ha det til, noe med 'værested'.

(Som betyr varmestue, har jeg funnet ut nå, ved å søke på nettet).

Når de skal inn i hodet til en, og si, at den person bruker biblioteket til en varmestue.

Da er det snakk om overvåking, i såfall.

Hvem skal definere det?

Det blir at man går for nærme, mistenker jeg.

Jeg er vokst opp i Larvik, på 70-tallet, og der hadde biblioteket sjakk-bord og Asterix-tegneserier.

Så jeg er vant med, at man kan gå på biblioteket, for å spille sjakk eller lese Asterix.

(Untatt en gang, som en dreng, blåste noe pulver i min nese, så jeg begynte å bli neseblod.

Det var kanskje en bekent, av deres siggerhetsvagt?).

Her er det snakk om prinsipielle ting, som overvåking osv., mener jeg.

Kommunen har ikke noe å gjøre, inni hodet på folk, mener jeg.

Så det er altså ikke lov, å gå på biblioteket, for å varme seg?

Det er i såfall ikke åpenbart, mener jeg.

Hvis man fryser, eller hvis det regner, så kan man ikke gå på biblioteket?

Jeg vil nok tippe på, at man mennesker, har gjort noe sånt, gjennom historien.

Så dette var bare trakassering, (altså forskjellsbehandling), av meg, mistenker jeg.

Så dette vil jeg fortsatt klage på.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-20 16:36 GMT+02:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk

Hei igen,

jeg undrer også, om han som klagede, på at jeg samlede tomflasker, hos dere.

Kan han ha stått i, med vaskekonen?

Og så har vaskekonen igge likt det, at det ble mindre frynsegode-penger, fra de tomflaske.

Og så har hun klaget, til sin ven, den siggerhedsvakt?

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-20 16:21 GMT+02:00
Subject: Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk

Hei,

dere kan kanskje høre med hun Christine, på Netto, i Fiolstræde, (rundt hjørnet for dere), om hun kan hente de for meg.

For kun kenner jeg nemlig.

For kun begynte å tale med meg der, som om hun kente meg, må man vel si.

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog

Date: 2015-10-20 15:31 GMT+02:00
Subject: Re: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk

Hei,

har I igge et rom, der heter 'Krystallen', eller noe sligt noe.

Har I kiget der?

Måske det finnes nogle om dette der?

Mvh.

Erik Ribsskog





2015-10-20 15:24 GMT+02:00 KFFKP Biblioteket Online :

Kære Erik

Vi har ikke andre kontakoplysninger.



Med venlig hilsen

Ruth Nielsen
Specialist
Biblioteket Online
_______________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Hovedbiblioteket og Biblioteksudvikling

Krystalgade 15
1172 København K

Direkte
   

3366 3000

Email
   

ruthni@kff.kk.dk

Web
   

www.bibliotek.kk.dk

EAN
   

5798009780300



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 20. oktober 2015 13:35
Til: KFFKP Biblioteket Online
Cc: post@ombudsmanden.dk
Emne: Re: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand



Daus,

jeg liger igge de der 'kontakt', for det er igge det same, som en faktisk e-post-adresse, (vil jeg sige).

(For da får man igge en kopi av den korrespondanse, i ens e-post-program, så man mister litt oversigten, vil jeg si).

Så om I har den ordentlige e-post-adresse, for den organisasjon.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Er det forresten lov at samle tomflasker hos dere igen nå?

Jeg fikk ikke lov til det, husker jeg.

De sa at biblioteket ikke var et 'værested'.

Men det er igge et ord, som jeg anvender, til dagligt.

Hva menes med det ord 'værested', undrede jeg.



2015-10-20 9:43 GMT+02:00 KFFKP Biblioteket Online :

Du kan skrive til Det kongelige bibliotek via deres hjemmeside. Der er et link til kontakt.



Med venlig hilsen

Elsebeth Pedersen
Bibliotekar
Biblioteket Online
_______________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Hovedbiblioteket og Biblioteksudvikling

Krystalgade 15
1172 København K

Direkte
   

3366 3000

Email
   

elsepe@kff.kk.dk

Web
   

www.kk.dk

EAN
   

5798009780300



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 18. oktober 2015 11:58
Til: KFFKP Biblioteket Online
Emne: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand



Hei,

det er måske feil e-post å skrive til dere på.

Men jeg undrer om I har disse breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard, (se vedlegg), fra den kunster Julius Exner.

(Jeg fant igge den e-post-adresse, til det kongens bibliotek, så jeg forsøger til det forkærte).



Det hadde vært artig, å tatt en kik, på disse breve.

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------- From: Erik Ribsskog
Date: 2015-06-22 11:39 GMT+02:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
To: kk@kirkenskorshaer.dk
Cc: post@ombudsmanden.dk, Politikk Høyre , "hv-02.kontakt" , Akademikerforbundet , "post@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no
Hei, i går kjøpte jeg nye cowboy-bukser, (eller olabukser, som vi sier i Norge), på Føtex. Så spurte jeg Gitte, (da nattcafeen åpnet), om hun kunne vaske klær for meg. (Ettersom at min skittentøy-pose da var fullere. For Daniel har sagt, at det må være full maskin, hvis de skal vaske). Men da sa Gitte, at de skulle vaske soveposer. Og sånn er det ofte. De kan ikke vaske klær, på grunn av ditt eller datt. Det står på en plakat, at dere tilbyr dere, å vaske klær. Men det burde stått informasjon, om at dette ikke gjelder på natt til mandag, siden at det er 'sovepose-vaske-natt'. For da slipper man å dumme seg ut, når man spørr om de kan vaske klær. Jeg pleide å vaske klær for hånd, cirka den første måneden, som jeg bodde der. Så sa Nathalie, at Kirkens Korshær gerne vaskede klær for meg. Så begynte de, cirka en måned senere, å si at de ikke kunne vaske, på grunn av ditt og datt. (Dette kunne være to-tre dager på rad. Så man luktet jo som et stinkdyr, til slutt, siden at man ikke fikk vasket klær. Så jeg begynte å bruke myntvaskeri). Daniel sa at maskinen måtte være full, for å vaskel. Jeg sa da, at jeg ikke hadde mer klær, enn jeg strengt tatt trengte. Og sa at jeg kunne da gerne vaske for hånd, igen. Da sa Daniel, at da stod jeg i veien. Men jeg hadde jo vasket klær, på det sted, i en måned cirka, for hånd. Og det sted, er et sted, hvor folk barberer seg, (det er et speil der, for å barbere seg, osv). Så jeg står altså i veien, når jeg vasker klær for hånd, på et sted. Mens de som barberer seg, på det samme sted, altså _ikke_ står i veien. Dette er mobbing, av meg, mener jeg. For hvis jeg står på dette sted, så sier personalet, at jeg står i veien. Mens når andre står på det samme sted, så får ikke de den samme klagen. Så her blir jeg mobbet, (av personalet), mener jeg. Og i tillegg så er det dårlig informasjon, om at det man ikke kan vaske klær der, på nettene til mandagene. (På grunn av sovepose-vasking). Så jeg sender derfor denne oppdateringen. Med hilsen

Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------- From: Erik Ribsskog Date: 2015-06-18 11:27 GMT+02:00 Subject: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand To: post@ombudsmanden.dk Cc: Politikk Høyre , "hv-02.kontakt" , Akademikerforbundet , "post@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, kk@kirkenskorshaer.dk Hei, jeg bor på en sovesal, som heter Nattcafe, drevet av Kirkens Korshær. (Den ligger i Hillerødgade, i København). Og i dag morges, så våknet jeg av at Sjasmin vekket meg, før klokken var halv ni. (Enda revelje på torsdager er klokken ni). Og da jeg var ferdig å barbere meg og pusse tenner. Så var det to sykepleiere der. De var fra København kommune, regner jeg med. De ville ta meg med til 'hospital', sa den lille lyse. (Det var også ei lita asiatisk der). Men det ønsket ikke jeg. Jeg har tidligere informert København kommune om, at hvis jeg ønsker å se en lege, så kontakter jeg lege selv. Så dette vil jeg klage på. Dette er formynderi. Det kan kanskje være, at København kommune, ikke tålte det, at jeg klagde, på deres bibliotek-vakt, for en tid tilbake. Dette må dere rydde opp i, mener jeg. Med hilsen Erik Ribsskog PS. I natt, så våknet jeg klokken fire cirka, av at sidemannen snorket. Og jeg måtte også på do. Og mens jeg var på vei ut av soveposen, så begynte en danske, å hviske til meg. Jeg forstod ikke hva han hvisket, (og var ikke så interessert), og det endte med at Daniel, (en medarbeider), måtte ringe politiet, om dansken. Og når jeg snakker der, så buer og klager, blant annet en med geiteskjegg. Han sa en gang, at jeg skyldte han 25 kroner, siden at jeg snorket. Så det er jo mafia-tilstander der, får man si. Han med geiteskjegget er også aggressiv og kommer med trusler, (som jeg har informert en afrikansk medarbeider der, med et navn som begynner på 'K', mener jeg at det var), om. PS 2. Det er også sånn, at jeg må vaske mine klær på myntvaskeri. For Kirkens Korshær nekter å vaske klær for meg. Enda ei Nathalie der, tilbydde seg, (på vegne av Kirkens Korshær), å gjøre det for meg, (for jeg vasket klær for hånd, den første måneden cirka der). Men senere har de endret det, og sier, (en Daniel der), at de kun vasker klær, hvis det er full maskin. Og jeg er hjemløs, og hvis jeg må kjøpe ti kilo klær til, og bære rundt på det, fra morgen til midnatt, hver dag, så vil det bli mye for meg, å bære på. En eldre ire der, har også kalt meg en 'blond cunt'. Og Christiane, (som jobber der), taler til meg på svensk, enda jeg er norsk. Det er også problem, med at jeg ofte får soveposer, (de blir vasket hver uke), som glidlåsen på, er ødelagt. Det var mye trekk der, tidligere i år, når folk går ut på gårdsplassen, for å røyke, osv.   ---------- Forwarded message ---------- From: Erik Ribsskog Date: 2015-06-12 12:06 GMT+02:00 Subject: Re: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand To: post@ombudsmanden.dk Hei, takk for svar! Som jeg informerte om, (i et PS), i min forrige e-post, så sendte jeg dere en e-post, på den 20. mai. Og så har jeg sendt dere oppdateringer senere. (Til orientering, som dere skriver). Men dere glemmer visst 'hoved-eposten' her. Nemlig den fra 20/5. Skjerpings! Erik Ribsskog     2015-06-11 14:50 GMT+02:00 : Se venligst vedhæftede. Med venlig hilsen Gammeltorv 22 DK-1457 København K. Tlf.: +45 33 13 25 12 Fax: +45 33 13 07 17 www.ombudsmanden.dk     




















        brev anker heegaard exner.jpg
181K 


PS.

Her er vedlegget:

brev anker heegaard exner

Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia

Erik Ribsskog
Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
Erik Ribsskog     Fri, Oct 30, 2015 at 3:14 PM
To: Intrum Justitia Nova
Hei,

ok, det var derfor dere foretok en kredittvurdering.

Da skjønte jeg det.

Jeg ringte vel Entercard, fra Sunderland, i 2004, (da jeg studerte,
ved University of Sunderland, og ikke fikk studielånet mitt, før fire
måneder etter at studiene hadde begynt).

Etter det, så jobbet jeg noen år, i England, og fikk bare cirka
britisk minstelønn, (som ikke er så mye å skryte av, egentlig), og
etter det, så har jeg vært arbeidsledig (og student), i England og
Norge.

Så jeg har ikke hatt så høye inntekter, etter at jeg slutta som
Rimi-butikksjef, (på grunn av en arbeidssak), i 2002.

Men da skjønte jeg hva denne kredittvurderingen skyldtes, ihvertfall.

Jeg hadde regna med, å få en bra betalt jobb, etter studier, ved
ingeniørhøyskolen, (som jeg skulle vært ferdig med, i 2005), men det
gikk ikke som planlagt, av grunner, som jeg tar, med norske
myndigheter, (som er vanskelige), blant annet.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2015-10-30 14:54 GMT+01:00 Intrum Justitia Nova :
> Hei,
>
> Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).
>
> Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.
>
> Dette til din orientering.
>
>
> Med hilsen
> Saksbehandler :Team Bank
> Telefon :23 17 11 10
> Intrum Justitia AS
>
> IBAN: NO1563180520351
> BIC : NDEANOKK
> ------------------------------------
> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
> NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

torsdag 29. oktober 2015

Mer fra Norge

I dag, så var jeg og handla, på Kiwi Kjørbo, (ved tidligere Sheraton hotell), i Sandvika.

(Det var fordi, at de på Kiwi, i Sandvika sentrum, hadde vært så uhøflige, og heller anbefalt meg, å handle, på nettopp Kiwi Kjørbo, forrige gang jeg var der).

Og det første jeg så, da jeg gikk inn døra, var en neger, i Kiwi-uniform, som hang, (må man vel si), i kassa.

(Og hu svenske kassadama, som pleide å jobbe der, og som hadde skrubbsår i trynet, (ifjor var det vel), etter å ha falt, av sykkelen.

Hu så jeg ikke noe til).

Og i butikken, så husker jeg, at det var en kunde, med grått hår, som liksom bare gikk rundt der, (og som jeg nesten kræsja med, flere ganger), uten å ense, de andre kundene, liksom.

(Noe sånt).

Og da jeg gikk bort til kassa, så var det en ung mann, som holdt til, i kassaområdet.

Og det var ingen ledig kasse.

Jeg gikk og så litt.

Og venta på at kassereren, skulle sette seg, i kassa.

Og så kom det et lite rush, med kunder, (må man vel kalle det).

Og da gikk jeg til kassa, etter det rush-et, (cirka klokken 22.30), da.

Og kassereren, begynte å skravle om, hvor billige, som varene mine var.

Men jeg hadde ikke gått dit, for å skravle, liksom.

Og jeg liker best damer, for å si det sånn.

(I tilfelle, at dette skulle være noe flørting, eller noe i den duren).

Så jeg sa bare det, at jeg ville ha lappen.

Og da sa ikke kassereren noe.

(Men bare ga meg lappen, (rullet sammen til en sirkel nesten vel)).

Og da sa jeg, noe sånt som, at: 'Værsågod, heter det'.

(Noe sånt).

Og da sa ikke kassereren noe.

Så da sa jeg: 'Heter det ikke værsågod?'.

Og da sa kassereren: 'Værsågod, da'.

(Noe sånt).

Og da sa jeg bare: 'Mange takk'.

Og så gikk jeg ut av butikken, (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog
05134948 [ ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref ]
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 4:32 PM
To: Faktura RB
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no, juridisk , post
Hei,

hvis dere hadde tatt dere tid, til å lese hva jeg skriver, så hadde
dere sett det, at dette er sånn jeg gjorde det, da jeg bodde, i
England.

Jeg fikk da aldri noen lignende brev, fra Royal Mail.

Så dette er noe sludder, vil jeg si.

Jeg får så mye dritt-post, og det får jeg av Posten Norge A/S.

Så dere trakasserer meg med dritt-post, (jeg vet ikke hva annet jeg
skal kalle det), som jeg ikke har bestilt.

Så dere skylder meg penger, for trakassering, vil jeg si.

Så dette sender jeg, til det tidligere post og teletilsynet, som en
klagesak, mot Posten Norge A/S.

Og så venter jeg, at de kommer til å irettesette Posten Norge A/S, og
gjøre det klart for dere, at dere ikke kan sende krav, til folk, som
kun returnerer feilsendinger.

Her har Posten blitt brukt, som en metode, til å trakassere meg, og
har dere også et ansvar, mener jeg, til å hjelpe å rydde opp, i dette.

Og som jeg tidligere har skrevet, så burde det å returnere
feilsendinger, uten å bli straffet for det, være en naturlig del, av
postvesenet sitt 'vesen'.

Det har det nok vært, i alle år, mistenker jeg.

Det er bare, at nå i vår moderne tid, (med multi-kultur osv.), så har
enkelte i Posten Norge A/S, glemt hvor de har sine røtter fra, og
begynte å sende regninger, i 'hytt og pine'.

Så jeg venter å høre, fra det tidliger Post og Teletilsynet, angående dette.

Erik Ribsskog


2015-10-29 10:19 GMT+01:00 Faktura RB :
> Hei, og takk for din henvendelse.
>
> Det er svært beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.
>
> Slik vi nevnte i vårt forrige svar til deg, er det viktig at du tar dette forholdet opp med det firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.
>
> Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.
>
> Vi beklager igjen de ubehageligheter dette medfører for deg, og håper du vil finne gode løsninger sammen med disse aktørene
>
>
> B. Svendsen
> Kunderådgiver
> Tlf   04045
> Faks 38 17 94 51
> reklamasjon.kristiansand@bring.com
>
> Posten Norge AS
> Posten og Bring
> Kundeservice
> Kjøita 19
> 4630 Kristiansand S
> www.posten.no
> www.bring.com
>
> 27.10.2015
>
> eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref

Her, (på Holmenkollen Park Hotell), var det, at NHI hadde juleball, jula 1989, (som jeg har skrevet om, i Min Bok 2)

nhi juleball 1989

http://www.kjendis.no/2015/10/29/kjendis/justin_bieber/musikk/konsert/oslo/41722258/?_ga=1.110610373.1180349226.1439249656

PS.

En gang, mens jeg bodde, i Leather Lane, i Liverpool, så var det sånn, at Justin Bieber bodde, bare hundre meter, (eller noe sånt), unna leiligheten min, (så det var kaotiske tilstander, når jeg skulle handle, på Tesco Superstore, husker jeg):

justin bieber bodde et steinkast unna leiligheten min

http://johncons-mirror.blogspot.no/2011/03/fler-bilder-fra-liverpool-hvem-er.html

PS 2.

Geir Schau, sa nettopp, på Radio Norge, (hørte jeg), at han var utafor, tidligere Esso Motorhotell, på Ramstadsletta.

(For å leite, etter Justin Bieber).

Og det er her jeg bor, (og sitter og blogger), nå.

(På tidligere Thon hotel Høvik, som jeg kaller det).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Bærum kommune

Erik Ribsskog
Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 5:22 AM
To: boligkontoret@baerum.kommune.no
Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

jeg refererer til Deres brev av 15/10, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Som jeg skrev i søknaden, så søkte jeg boliger, på blant annet
Finn.no, og fant meg en bolig, (på den nye adressen dere nevner), i
august.

Dere holder til, hos Nav, så jeg regna med, at Nav, ville oppdatere
dere, om dette.

(For jeg har holdt Nav løpende orientert).

Det hadde kanskje vært smartere, om dere holdt til, i et eget bygg,
(tenker jeg), siden at dere ikke samarbeider, med Nav, (selv om dere
holder til hos dem), virker det som.

Jeg mener også, at jeg har bedt noen hos Nav, (dette er noen måneder
siden nå), å gi dere, disse dokumentene, (for de hadde jeg nettopp
hentet, hos skattekontoret, var det vel, og levert, til Nav).

Noe sånt.

Bare et forslag, det blir litt forvirrende, det at dere holder til hos
Nav, men ikke samarbeider med de, synes jeg.

Så det må jeg nesten klage på, (at organiseringen/samarbeidet, mellom
Nav og Bærum kommune sitt boligkontor, er et slags kaos, må man vel
si).

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-08-11 13:30 GMT+02:00
Subject: Til: Ingrid Øyen
To: nav.baerum@nav.no


Hei,

nå har jeg også fylt ut skjema, for kommunal bolig.

Skal prøve å levere denne i kommunen sin skranke, her på Nav.

Mvh.

Erik Ribsskog

3 attachments
        img019 paint.jpg
467K
        img020.jpg
139K
        kvittering_1115291.pdf
285K

PS.

Her er brevet fra Bærum kommune:

img019 paint


img020

PS 2.

Her er søknaden, (fra august):

skjema 1

skjema 2

skjema 3

skjema 4

skjema 5

skjema 6

Nå fant jeg noe, fra august 2007, som jeg ikke er sikker på, om jeg har på bloggen, fra før, (siden at denne bloggen vel begynte, i september 2007). Hm

Erik Ribsskog

Sv:(Ref. nr: 16481) Kripos

Erik Ribsskog Fri, Aug 24, 2007 at 5:04 PM
To: "info2@norge.no"
Hei,
 
takk for svar!
 
Det det gjelder, er at som nevnt i de første e-postene, så har det vært en kriminalsak gående, som jeg
har rapport til politiet i Norge om.
 
Det var såpass ille at jeg måtte dra fra Norge for å komme bort fra dette.

Så dro jeg for å studere på et universitet i utlandet.
 
Og da fikk jeg problemer med lånekassen, fordi hjemme-skolen min i Norge, ville ikke, av en eller annen
grunn godta fagene jeg hadde valgt, enda jeg hadde blitt godkjent som student på tredje året av
bachelor-studiet i England.
 
Så da fikk jeg problem med lånekassen, jeg begynte å studere i september, men jeg fikk ikke studie-
lånet før i januar, på grunn av problemene med å få høyskolen i Norge til å godkjenne fagene. (Som var
vanlige fag, som var godkjent av universitetet i England. Og jeg hadde hatt flere møter med rådgivere på
høyskolen i Norge før jeg dro over, og de sa aldri noe om at det skulle bli noen problemer av denne typen.)
 
Problemet da, var at jeg hadde jobbet noen år før jeg begynte å studere igjen, og da hadde jeg flere smålån
på 10-25.000 ca.
 
Og det gikk greit å betale på disse da jeg studerte i Norge, fordi jeg jobbet ganske mye ved siden av studiene.
 
Og når jeg studerte i England, så var det så billig husleie og levekostnader, så jeg ville ikke hatt noe problemer
med å betale regningene da heller.

Men siden det drøyde bortimot et halvt år før jeg fikk studielånet, så gikk jeg tom for penger i mellomtiden.
 
Jeg hadde jobbet mye sommeren før jeg dro over, for å ha en del i bakhånd, men jeg begynte å gå tom for
penger når jeg hadde bodd der i ca. tre måneder.

(Og i England fikk jeg hjelp av kontoret for utenlandsstudenter, til å ringe fra kontoret deres til hjemme-høyskolen
i Norge, så det var ikke noe problemer fra universitetet i England).
 
Men regningene fikk jeg litt problemer da, jeg ringte alle kreditorene en gang i måneden ca. de første tre-fire
månedene, for jeg trodde jo jeg skulle få studie-lånet mye raskere.

Så jeg sa til de at jeg høyst sannsynlig fikk studielånet om en måneds tid, men etterhvert som hjemme-høyskolen
i Norge drøyde, dess lengre tid tok det, og jeg måtte ringe alle kreditorene (også for mobiltelefon-regning og slike ting),
flere ganger, og si det samme hver gang.

Og det var noen ganger kronglete å få ringt fra England, fordi det var ikke noen vanlig fast-telefon i universitets-leiligheten,
så jeg brukte mobil mye, og det ble ganske dyrt, og tidkrevende og også ganske pinlig og måtte ringe de samme firmaene
og si det samme hele tiden, når jeg hadde mer eller mindre garantert at jeg skulle betale tidligere, siden jeg ikke hadde
trodd at det skulle være noen årsaker som skulle tilsi at det skulle bli noen problemer med godkjenningen av fagen på
universitet i England, eller med studielånet. Siden det var helt vanlige fag, og jeg hadde godt grunnlag fra to høyskoler i
Oslo og gode karakterer, så universitetet i England godkjente meg som vanlig student på tredjeåret på bachelor-utdanningen
i Computers, som var samme studiet og årstrinnet som jeg skulle starte på i Oslo).
 
Men nok om det, i forbindelse med den kriminal-saken jeg henviste til i de første e-postene, og pga. alle problemene med
at jeg måtte bruke masse tid i England, med å kontakte lånekassen, kreditorer, jeg måtte snakke med avdelingen for
utenlandsstudenter på universitet i England, jeg måtte kontakte boligkontoret på universitetet der, jeg måtte kontakte
høyskolen i Oslo, og jeg kontaktet også enkel-lærere ved høyskolen i Oslo, for å vite hvilke fag som kunne godkjennes
på bachelor-studiet i Oslo, for å få alle fagene til å passe, slik at jeg ville bli godkjent for en bachelor-grad fra HiO også.
 
Fordi det trengte jeg for å få godkjent studieplanen, og det trengte jeg for å kunne søke om studielån.
 
Våren før jeg dro over, så hadde kontoret for utlandsstudier, tror jeg det heter, ved HiO, på Bislett, sagt til meg at de skulle
levere lånesøknaden til lånekassen for meg, siden det var ofte mer kronglete siden det var utenlandsstudier.
 
Men når jeg ringte lånekassen etter at studieplanen endelig var godkjent, så sa de at de ikke hadde fått inn noen lånesøknad
i det hele tatt fra utenlandsstudie-kontoret ved HiO på avdelingen på Bislett.
 
Så da måtte jeg vente enda to måneder for å få studielånet, så det ble mer og mer telefoner å ringe, og jeg hadde egentlig
nok problemer med å få nok til mat osv. i England.

Så da hadde jeg ikke så mye tid til å fokusere på regningene i Norge, da ble det neste viktigere å prøve å få skrapt sammen
noen penger til mat osv. i England.
 
Men jeg prøvde så godt jeg kunne, men tiden som gikk med til dette gikk også ut over studiene i England.
 
Og på grunn av dette og andre ting som er i forbindelse med den kriminal-saken jeg refererte til i de første e-postene,
så måtte jeg prøve å finne noe annet å gjøre siden studiene ikke gikk så bra, og jeg hadde ikke noe leilighet lenger i
Oslo eller andre steder å dra tilbake til, så jeg måtte bare prøve å finne et sted å bo og en jobb osv.
 
Og før jeg dro over til England, så hadde rådgiverne ved HiO fortalt meg at det var mer eller mindre komplett umulig å
få seg ekstra-jobb (eller jobb generelt) i Sunderland hvor jeg studerte. Så han rådet meg til å ikke prøve å dra over.
 
Men husleien for en universitetshybel på campus, og levekostnadene i Nord-England, var såpass lave at regnestykket
gikk opp på vanlig studielån, og jeg jobbet mye hele sommeren, så jeg hadde spart opp en del penger også, men jeg
forutså ikke problemene med at jeg måtte vente bortimot et halvt år på studielånet.
 
Og det hadde også vært mye problemer med HiO når jeg først søkte om Erasmus-stipend. De oppga forskjellige
grunnen til avslaget ved hver appell. F.eks. sa de ved første søknad at jeg manglet grunnlaget for å bli godkjent
som Erasmus student, siden jeg manglet et fag fra 2. året var det vel.
 
Men jeg hadde også studert 33 vekttall fra en annen høyskole fra tidligere, og der hadde jeg dette faget. (Unix-programmering
var det vel).
 
Så jeg fikk godkjent det faget som en del av grunnlaget av universitet senere, før jeg dro over til Sunderland.
 
Men da jeg forklarte at jeg hadde grunnlaget i orden, når jeg apperlerte, så forrandret de årsaken til avslaget igjen,
og når jeg forklarte om det nye problemet, så forrandret de det en tredje gang.
 
Men uansett, jeg forklarer tingene ganske detaljert her, mens jeg er i gang, så har jeg dette notert til senere også,
i tilfelle jeg skulle trenge å komme på noe angående dette senere.
 
Det som skjedde var at jeg prøvde å finne et sted å bo og en jobb. Men ikke i Norge, pga. av den kriminalsaken jeg
refererte til i de første e-postene.
 
Men det var litt kronglete å få ordnet dette, det er ikke alltid så lett, jeg manglet jo paprirer fra siste året på universitetet
i Sunderland, siden det ikke gikk så bra der pga. nevnte problemer.

Men til slutt så fikk jeg meg jobb osv. i England.
 
Men lønningene er ikke så høye alltid i utlandet, og det har vært mye praktiske ting å ordne med, og jeg har måttet bruke
veldig mye tid på å kontakte politiet i Norge og England i forbindelse med kriminal-saken jeg refererte til.

Og det er mye praktiske ting man må ordne, med bankkontoer og jobb-kontrakter, telefon, internet, man må ha en
registrering, noe som heter national insurance number osv., for å få lov til å jobbe i England.
 
Så det er mye praktiske og andre ting som har tatt mye tid osv., så jeg har egentlig ikke hatt tid til å drive så mye
med regningene i Norge.
 
Siden jeg har vudrert den politisaken jeg refererte til som såpass alvorlig, at den nok burde prioriteres ganske høyt i
forhold til andre ting, og av praktiske ting, så har jeg nok synes at ting som er viktig for jobb osv. i England nok
har kommet før i køen, siden man jo selvfølgelig må mat og et sted å bo osv., så man nesten prioritere det.
 
Men nå begynner jeg å få litt mer tid til å prøve å ordne opp i andre ting også, ikke det at lønningene her er så
veldig høye i forhold til norske forhold, men jeg har i hvertfall litt mer tid innimellom nå.
 
Så jeg tenkte jeg kunne høre om dette mens jeg allerede hadde vært i kontakt med dere angående den kriminal-
saken.
 
Siden jeg lurte på om jeg også kunne høre med dere om hvordan jeg burde gå frem for å ordne opp i problemene
med regningene osv. i Norge, fordi nå har jeg ikke hatt så mye tid og anledning til å drive med det i de siste par
årene, så nå er nok det kommet ganske bra ut av kontroll.
 
Men jeg har jo tenkt å prøve å ordne opp i det, men jeg må bare få meg en bedre jobb først, sånn at jeg har råd
til å betale på regningene.
 
Men jeg lurte på hva man burde gjøre i mellomtiden, nå har vel dette gått til inkasso og sikkert noen rettsinstanser
muligens også.
 
Så jeg lurte på hvem jeg burde kontakte for å prøve å ordne opp i dette?
 
Beklager at jeg skrev dette såpass detaljert, men jeg tenkte jeg kunne gjøre det mens jeg var i farta så og si, så
har jeg det skrevet ned til senere.
 
Så beklager hvis det tar mye tid å lese, bare kontakt meg hvis jeg heller skal skrive en ny e-post, hvor jeg har
komprimert spørsmålet litt.
 
Håper dette er i orden likevel!
 
På forhånd takk og med vennlig hilsen
 
Erik Ribsskog

 
On 8/24/07, info2@norge.no <info2@norge.no> wrote:
Norge.no er en veiviser til offentlig informasjon. Vi har ikke juridisk kompetanse, og kan naturligvis ikke uttale oss om enkeltsaker. Du må gjerne sende spørsmålene til oss, men kan mest sansynlig bare vise deg videre til de instansene vi alt har vist til.

Mer fra G-mail

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 4:28 AM
To: abonnement@blikk.no
Cc: juridisk
Hei,

jeg har mottatt et brev, fra dere, (se vedlegg), om abonnement, på et
eller annet.

Jeg har ikke hørt om dette Blikk, engang.

Jeg har hatt problem med, at noen, har bestilt masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet, (som jeg har meddelt om, til Datatilsynet, blant
annet).

Og det er nok det som har skjedd, her også.

Så om dere vennligst kan slutte å sende deres uforståelige
krav/brev/'dritt'/etc.

Erik Ribsskog

        img018.jpg
276K

PS.

Her er vedlegget:

img018

Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia AS

Erik Ribsskog
'Uforståelig' kredittopplysnings-brev
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 4:12 AM
To: jan.graesvik@intrum.com
Cc: juridisk
Hei,

jeg fikk et brev, om at deres firma, har sjekket, min kredittverdighet.

Jeg forstår ikke hva dette skyldes.

Jeg har ikke bestilt noe mobil-abonement, eller kredittkort, i år,
(det ville jeg nok ha husket).

Så om dere kunne ha opplyst meg, om hvilket firma, som dette gjelder.

For jeg har vært plaget av, (som jeg har skrevet om, til
Datatilsynet), at noen misbruker min identiet, (muligens for å få meg
opp i stry, og så innkasso-varsel osv.), og bestiller masse 'dritt', i
mitt navn, fra forskjellige firma.

Sender til denne e-post-adressen, siden at jeg ikke fant noen 'vanlig'
e-post-adresse, for dere.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

        img017.jpg paint.jpg
421K 


PS.

Her er vedlegget:

img017.jpg paint

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog     Thu, Oct 29, 2015 at 3:40 AM
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,

jeg sender også, en kopi, av et annet krav, som jeg har mottatt fra
dere, iløpet av de siste ukene.

Det er det samme her.

Jeg har ikke sendt noen brev eller pakker, (som jeg kan huske), i
Norge, siden 2004.

Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.

Og i England, så ble jeg også mobbet, på denne måten.

Og da sendte jeg dette i retur, til avsender.

(Etter å ha først tatt med noen brev, til den forrige beboeren, til
postkontoret, da jeg bodde, i Keith Court, i Walton, i Liverpool, fra
2012 til 2014.

Post-dama sa da, at hu ikke ville ha disse brevene, i skranken.

Men jeg skulle legge de i postkassa og skriver 'No longer at this
address. Return to sender', på dem.

(Noe sånt).

Og etter det, så har jeg begynt å sende tilbake tull, som folk har
bestilt, i mitt navn, på samme måten og.

(Da blir det kanskje oftere en sak om dette, hos 'dritt-firmaene',
(som ikke sjekker at det er riktig person), har jeg tenkt.

For e-poster blir ofte ignorert, har jeg lest, et eller annet sted.

Noe sånt).

Det må være rom for, under postvesen-ordningen, å returnere feilsendte
sendinger, til avsender, uten å bli straffet, for dette, mener jeg.

Så klagen min, på disse 'forståelige' kravene, (det er ikke
forståelig, hva kravene gjelder, egentlig, man må prøve å gjette og
være synsk her, vil jeg si), opprettholder jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-27 21:43 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no


Hei,

jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
siste ukene).

Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.

(Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).

Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.

Og da har jeg returnert dette til avsender.

For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
har vært det greieste, synes jeg.

Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
identiet, og bestiller dritt i mitt navn.

Men så ikke.

Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.

Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.

Og det står ordredato, osv.

Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.

Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.

At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?

Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.

Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
til det firmaet, som har sendt denne dritten.

Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.

Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
har bestilt, denne dritten.

Lykke til!

Erik Ribsskog

        img016.jpg
326K

PS.

Her er vedlegget:

img016