søndag 4. januar 2015

Jeg har jobbet som leder, i Rimi, i ti år, i mange forskjellige butikker. Hvilken av disse har jeg aldri hørt fra noen kunder?

ta bort en

PS.

Her er mer om dette:

rimi bjørndal tegneserie
PS 2.

Fra de ti årene, som jeg jobba, som leder, i Rimi.

Så har jeg aldri hørt det, at korps, er glad, i isbre-mint.

Og jeg har lært det, at kvinner, ikke er glade, i tunge esker.

Så den Frelsesarmeen-slumsøstra, (Tone Lund Georgsen), som kontakta meg, (og Posegodt), i England.

Og som sa det, at korps var glad i isbre-mint.

Og som var så glad, i tunge esker.

Hu lurer jeg på, om nok må ha vært, en bedrager, (eller noe i den duren).

(Det begynte i hvertfall, å lyse en del varsellamper hos meg.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Mer nettmobbing

mer nettmobbing

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/dagens-glade.915/page-433

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

forum statcounter

Jeg sendte en e-post til Kiwi

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog Sun, Jan 4, 2015 at 12:22 AM

To: Resepsjon Kiwi
Cc: Andre Tangerud , post@canica.no, admin@ohf.no
Hei,

jeg må nesten sende en formell klage, på en Kiwi-kasserer, fra Kiwi
Slependen, (se vedlagte scannede kopi av kvittering).

Han var veldig uhøflig, og begynte å krangle i kassa.

Jeg ba om to poser, man kassereren insisterte på at jeg bare trengte en pose.

Og begynte å krangle om dette, må jeg si.

Jeg mener det er noe som heter, at kunden alltid har rett.

Og hvis jeg ber om to poser, så forventer jeg å få det.

Uten noe om og men.

Selv om Norgesgruppen opprinnelig var en grossist.

Så behøver vel ikke kassererne deres, å være som noen sære lager-slasker.

Det er noe som heter kundeservice.

Dette var en lite hyggelig opplevelse, her ute i Bærum, hvor man vel
skulle tro, at folk visst bedre, (tatt i betraktning nærheten til BI,
osv).

Så dette vil jeg klage på.

At kassererne begynner å patronise og krangle, ovenfor kundene, på den måten.

Det synes jeg at er en fæl uting.

Erik Ribsskog


IMG_20150103_0002.jpg
194K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20150103_0002