torsdag 5. februar 2015

Privatiser NSB

Når jeg har vært, på UIO-forelesninger.

Så har jeg pleid, (i det siste), å ta en buss, som går fra like ved Ikea, (her på Slependen).

(Ikke Ikea-bussen.

Men en Ruter-buss.

Heter vel selskapet).

Men for å ta den bussen.

Så må jeg gå ned, en trapp, på cirka 20 trappetrinn, vel.

Og den trappa, er full av snø/is.

(Og har vært det, i flere uker nå.

Vil jeg si).

Så man må holde seg fast, i et iskaldt metall-gelender, (heter det vel).

(Noe sånt).

Ellers, så kan man gå rundt, denne trappen.

Men det tar litt lenger tid.

Og det er glatt, å gå ned, den skråningen, også.

Så jeg har tenkt det, at hva med å istedet gå oppover, til Slependen togstasjon.

(Om morgenen, når jeg skal til UIO).

For når man går oppover en bakke.

Så minsker risikoen.

For å falle og slå seg helseløs, på isen, (har jeg tenkt).

Og som sagt, så gjort.

Men når jeg stod og skulle ta toget, som ville være framme, ved Nasjonalteateret, i god tid, før dobbelt-forelesningen 'min' begynte.

Så står det, på en TV, nede på plattformen.

(Eller om det heter perongen).

At: 'Toget har ikke startet fra Asker'.

Enda toget skulle ha vært, på Slependen.

Og også etterhvert var forsinket der.

Så jeg venta der, i 20-30 minutter, (eller noe i den duren).

(Blant annet sammen med en litt original dame, (i 40/50-åra), vel.

Som gikk i grønt miniskjørt, (eller noe i den duren)).

Og så gikk jeg opp trappa igjen, (til overgangen, som går over togsporene).

Og der stod det, (sånn som jeg forstod det, ihvertfall).

At det neste toget, var innstilt.

Så det første toget hadde ikke startet, fra Asker.

Og det neste var innstilt.

(Sånn som jeg forstod NSB).

Har noen kastet seg foran togsporet i Asker, (eller noe i den duren), tenkte jeg.

(Noe sånt).

Og jeg begynte også å fryse litt, i kulda.

Så jeg heiv meg derfor på toget, som dukket opp, og som gikk i den andre retningen, (i retning Asker).

Jeg får høre på togstasjonen i Asker, hva som foregår, (tenkte jeg).

(Og jeg tenkte også, på å ta bussen.

Men å gå fra Slependen togstasjon.

Og ned til ved Ikea Slependen.

Det er et ganske drøyt stykke.

(Ihvertfall når man først har gått til toget).

Vil jeg si.

For 'russer-brakka' ligger liksom imellom togstasjonen og bussholdeplassen, (ved Ikea Slependen), da.

(Noe sånt).

Og jeg lurte også på å gå av Asker-toget, på Billingstad togstasjon.

For så å gå ned, til der bussen kjørte.

Men jeg er ikke kjent, rundt Billingstad togstasjon der.

Så jeg droppa det.

Og hva skjedde, et par stasjoner etter Billingstad?

Jo, selvfølgelig, så dukket det Lillestrøm-toget opp, (som liksom skulle vært innstilt), på det togsporet, som gikk i motsatt retning.

Så selv om NSB har all verden, av moderne informasjonssystemer.

(Må man vel si).

Så er alt bare surr og tull med dem.

Og de klarer ikke å informere ordentlig, (må jeg si).

Så NSB klarer ikke å kjøre togene.

Og de klarer heller ikke å informere.

Så privatiser NSB, (mener jeg).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og da jeg kom fram, til Asker.

Så viste det seg det.

At togstasjonen i Asker, bare var en Narvesen-kiosk.

(Noe sånt).

Og der jobba vel ingen med å selge billetter.

(Sånn som jeg forstod det, ihvertfall).

Men det var en sånn 'Audun automat', (billett-automat), der.

Og et venterom, vel.

Så ingen å klage til.

Og da tenkte jeg på det, at jeg får prøve å komme meg, til Oslo, da.

Og det gikk et tog, til Dal, (så jeg, på en TV-skjerm).

Og da jeg var i Drammen, i fjor høst, (for å snakke med Drammen tingrett).

Så måtte jeg ta Dal-toget, til Oslo, (husker jeg, at en Audun automat 'fortalte' meg), siden at dette var det første toget, som gikk i rettning, av Oslo, etter at jeg hadde kjøpt en billett, av automaten, (som folk nesten blir 'manet' til, å bruke, av NSB-folk, som liksom skal lære opp folk, i å bruke, disse maskinene. Sånn var det ihvertfall, i Drammen, den dagen, sånn som jeg husker det).

Og da jeg skulle ta Dal-toget, til Oslo, (fra Asker).

Så stod ikke dette toget oppført, (på informasjonsssystemet, på plattformen).

Men et Kongsvinger-tog, gikk fra nabo-plattformen, (på det samme klokkeslettet), stod det.

Ok, Kongsvinger-toget går jo innom Oslo, (tenkte jeg).

Og så sa NSB det, over høytalerne.

At Dal-toget, var innstilt, grunnet signalfeil på Skøyen, (noe som de også sa, at hadde forårsaket andre problemer, den dagen).

Og da, så tenkte jeg det, at hva med Kongsvinger-toget.

Og så skjedde det, at toget _fra_ Kongsvinger dukket opp der.

(Det gikk vel til Drammen, tenker jeg).

Så det var bare tull og surr og idioti, (hos NSB), vil jeg si.

Det virker som at deres forskjellige informasjons-systemer, ikke er koblet sammen.

Men at de har forskjellige systemer, som de driver og tuller med.

Og som tilsammen kan brukes, til å sende noen til Drammen, når de egentlig skulle, til Oslo.

(Noe sånt).

Jeg så faren, og gikk ned igjen, til undergangen, som gikk, under plattformene.

(Mens folk, (som var nesten som vei-arbeidere, for å prøve å forklare), jobba både her og der, på Asker stasjon).

Og så det, at det neste Lillestrøm-toget, snart gikk.

Og jeg rakk såvidt det toget.

(Som var et lokaltog, som brukte lenger tid, enn Dal-toget ville ha brukt.

Siden at Lillestrøm-toget, er en slags 'mjælkerute', da.

Som de sier).

Og så kom jeg fram, til Domus Academica, (som det heter), det vil si et av UIO sine bygg, ved Karl Johan der.

Når det var igjen cirka ti minutter, av den første forelesningen, (av dagens dobbelt-forelesning).

Så da var jeg litt irritert.

For dette er et ganske aktuelt fag, (Data Protection).

Så det var ikke så morsomt, å gå glipp av, mye lærdom derfra, (må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer om trakassering

Erik Ribsskog

Adams Matkasse-faktura #102303583

Erik Ribsskog Thu, Feb 5, 2015 at 5:42 PM
To: "adamsmatkasse.no"
Cc: "anne-kathrine.skodvin" , utvalget@jsu.no, postmottak@jus.uio.no, juridisk , postkasse@datatilsynet.no, Politikk Høyre , "sande.vgs" , post@forbrukerombudet.no, post@finkn.no
Hei,
det er ikke jeg som har bestilt dette, (som jeg har opplyst om tidligere, til deres Madeleine blant annet, het hun vel).
Det er ikke riktig at jeg skal bli fakturert for dette da, mener jeg.

Jeg har i dag måttet kaste de fleste av grønnsakene, som har begynt å bli dårlige.

(For jeg spiser ikke mye grønnsaker).

Jeg er bare en person, og ikke fire, som denne pakken liksom skal rekke til.

Og jeg slapp ikke inn deres 'masekopp-sjåfør', som dukket opp, klokka 22, på kvelden.
(Et ukristelig tidspunkt, vil vel noen si).

Jeg hadde ingen avtaler, om besøk, og ville derfor være i fred, (som jeg har rett til, mener jeg), og slapp ikke inn 'utysket'.
Dere får heller finne ut hvilken 'tater', som har bestilt dette, i mitt navn, og anmelde vedkommende.

Id-tyveri er politisaker har Datatilsynet informert meg om.
Og jeg har informert dere om, at jeg ikke vil ha mer korrespondanse, fra dere.

Likevel får jeg denne fakturaen.

Det er vel dessuten sånn, (mener jeg å huske), at i Svelvik, (Svelvik produkter), så får man den første kassen gratis, (mener jeg å ha lest i nettavisen, for Svelvik, i en reklame der).

Så her må dere skjerpe dere, og slutte med tullet deres.

Torsk er dessuten det værste jeg veit.
(Ikke langt unna, ihvertfall).

Og både laks og torsk, på en fem-dagers-uke.

Det er tortur, av kunder, vil jeg si.

To fiskedager i uka, det er minst en for mye, vil jeg si.
(Ihvertfall hvis det ikke gjelder markell i tomat, på brødskiva.

Det smaker ikke så fisk, vil jeg si.

Men pålegg fulgte heller ikke med.

Det var bare fem middager.

Og taco og kjøttdeig, har kostet tilsammen 21 kroner, på Rema, i det siste.

Så fem middager, det koster cirka 100 kroner, hvis man kjøper på tilbud.

Og ikke cirka 1000 kroner, som dere tar.

Så dette er noe overpriset og oppskytt mat, som jeg ikke har bestilt.
Og da skal jeg heller ikke betale, for kassen, som deres 'mase-sjåfør' la igjen etter seg, mener jeg.

Vennligs slutt å plag meg mer nå.

Erik Ribsskog



2015-02-04 14:36 GMT+01:00 adamsmatkasse.no <post@adamsmatkasse.no>:
Hei! Takk for at du er kunde hos Adams Matkasse, håper at ukens matretter faller i smak.
Som fakturakunde hos oss har du syv dagers betalingsfrist på utestående faktura.

Vil du bli kortkunde hos oss i stedet? Klikk her.
Som kortkunde dras beløpet automatisk fra kortet ditt etter levering.

Beste hilsener,
Adams Matkasse

Ved spørsmål, kontakt oss på post@AdamsMatkasse.no. Mer info om vår betalingspartner PayEx på AdamsMatkasse.no.

FAKTURA
Kundenummer: 54359
KID 102303583
Fakturanr: 230358
Fakturadato 2015-02-02
Må betales innen: 2015-02-11

Erik Ribsskog
Slependveien 80
1371 ASKER
eribsskog@gmail.com



Klikk her for å velge kortbetaling, da kommer også neste matlevering automatisk til å trekkes fra ditt kort



Beskrivelse Pris
Adams Originalkasse (4 pers 5 dager) 2015-02-02 1 095,00
Rabatt 2015-02-02 -200,00
Fakturagebyr 39,00

Å betale 934,00 NOK
Hvor moms
15% 121,83 NOK


Betale med kort
Klkk her for å velge kortbetaling og betal denne fakturaen med kort
Betalingsinformasjon
Konto: 3633 35 63384
Angi fakturanr / KIDnr ved betaling

Ved for sen betaling debiteres påløpt avgift samt renter.
Adams Matkasse AS
Sandviksveien 163A
5035 Bergen
Org.nr: NO899306562MVA
Foretaksregistert
Tel: 815 03 296
E-post: post@AdamsMatkasse.no
www.AdamsMatkasse.no

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing

http://stormpedersen.blogg.no/1423035009_04022015.html?c=ERIK+HOMSESKOG

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail

Erik Ribsskog Thu, Feb 5, 2015 at 3:32 AM
To: Lars Aasen
Cc: kontor@vtdekk.no
Bcc: "post@nav.no" , Postmottak Sivilombudsmannen , Studentombudet UiO , Akademikerforbundet , post@tekna.no, postmottak@jus.uio.no, "sande.vgs" , Politikk Høyre , post
Hei,

nå cirka klokka 3, så var jeg på do, og skulle også helle ut en slunk
appelsinjuice.

(For en gang, under oppveksten, så kom min stesøster Christell på besøk.

Og skulle snylte juice fra en Maneken Pis-miniatyr-statue.

Og da visste det seg, at det var mugg, i juicen, som hu drakk.

Så hu brekte seg over kjøkkenvasken, husker jeg).

Og så gikk jeg inn på kjøkkenet, for å ta en titt der.

(Jeg liker å følge med litt der.

For noen har tatt brus fra meg, i kjøleskapet, osv.).

Og så kom det en ny leieboer, inn kjøkkendøra.

Og så snakka han til meg, på svensk, da han skulle gå ut igjen.

Og da skjønte jeg at det var han Johan Aylar, (som Martine hos Nav
Østensjø kalte han, i september).

Han ville at jeg skulle sette fast et vindu, i en dør.

En dør som sperrer av en del av brakka.

(Og loungen er også avsperret nå.

Selv om den ble brukt til TV/video-spill-lounge.

På den tida, som jeg flytta inn her.

Og på den tida, så var heller ikke den ødelagte døra sperret av.

Så da kunne man gå ut en dør, i hver ende, av 'russer-brakka'.

Samt kjøkken-døra.

Men nå er det bare kjøkkendøra, og en utgang fra like ved rommet mitt,
(i den ene enden av brakka), som kan brukes).

Men det var politiet, som rådet meg, til å slå ut døra.

For å få tilgang, til sikringsskapet.

Det skulle være strøm, sa politiet.

Så da har ikke jeg gjort noe galt, synes jeg.

Så det må bli husverten sitt ansvar, mener jeg.

Dessuten, så kan han ikke gå inn på brakka, og kjefte, (mener jeg).

Det gjorde aldri Rimi/ICA, (som jeg leide av, fra 1996 til 2004, på
St. Hanshaugen).

Da får de heller skrive brev, mener jeg.

Så dette ville jeg klage på.

Han husverten var ganske morsk, så jeg måtte bare si det, at jeg tar
det med Leieboerforeningen, og sender en e-post.

Dette var ikke i forbindelse med at strømmen gikk i dag, (onsdag).

Men det med døra, (og at jeg ringte politiet), var i forbindelse med
forrige gangen, (for en eller to uker siden), at strømmen gikk.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-02-04 9:37 GMT+01:00
Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail
To: Lars Aasen <lbf@lbf.no>
Cc: "post@nav.no" <post@nav.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, Studentombudet UiO
<studentombudet@uio.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, utvalget@jsu.no, postmottak@jus.uio.no,
"sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg vil igjen klage, på min norske husvert.

(Som er svensk, og heter Johan).

Jeg klagde til dere, på mine engelske husverter, (LHT), for et par år siden.

Og dere ville ikke hjelpe siden dette var i England.

(Jeg klagde også på lagerbod-firmaet mitt i Norge, nemlig City Self-storage.

Som jeg mistenker at kan gå inn under husleielover, osv.).

Men nå bor jeg i Norge, og da skulle det tatt seg ut, om dere ikke
hjelper meg, fordi at jeg har bodd i England.

Nå sitter jeg på Nasjonalbiblioteket og skriver.

Og det er fordi, at strømmen har gått, på 'russer-brakka', hvor Nav
Skullerud sendte meg, (må jeg si), i september.

Så jeg får ikke brukt PC-en.

Og det er kaldt og mørkt.

Jeg fikk dusja, barbert meg og pussa tenna, før jeg gikk ut.

Det er ikke første gang, at dette skjer.

For et par uker siden så gikk også strømmen.

Jeg bor på et tidligere 'kontaktmannarum', så 'nye negre', tror det,
at jeg jobber der, og maser høl i huet på meg.

(Jeg har bedt husvert om å ta ned skiltet, per e-post.

Han sender 'handy men' dit, for å sette på støtte-stenger, på dørene,
(og bytte varmtvannsbereder).

Og har dekk-salg-bedrift i et av nabo-byggene.

Men har ikke visst tegn til å ville fjerne det rare skiltet).

Jeg har også klaget, siden at husvert Johan, (som Martine på Nav
Skullerud kalte Johan og samme etternavn, som ei iransk pornodame, som
bor, i Norge, som jeg ikke kommer på navnet til, i farta), men han
heter egentlig noe annet, men det kommer jeg heller ikke på, grunnet
dette Nav-etternavn-tullet.

Husvert Johan gikk inn på rommet mitt, i oktober, og sa: 'Det fattas betalning'.

Og det er ikke lov, mener jeg.

Og strømmen gikk også, for et par uker siden.

Og da lette jeg etter sikringsskapet, for jeg har noen ganger litt
sein døgnrytme, og det var også kaldt på rommet.

(Strømmen gikk klokka to om natta, cirka).

Jeg fant ikke sikringsskapet.

Jeg ringte politiet.

Men de bare lo av meg, til slutt, må jeg si.

Og jeg prøvde å ringe husvert Johan, men han har ikke ringt tilbake.

Men da kom strømmen på, om ettermiddagen.

Men jeg lurer på om det kan ha vært fordi, at dette var en fredag, og
at vaskedama varsla husverten, (for hu jobber der, på fredager, en
time eller noe sånt, vel).

Så nå ser jeg for meg det, at strømmen kommer tilbake, på fredag.

Og i dag, så er det onsdag.

Det er for lenge, mener jeg.

Så derfor denne klagen.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-10-27 8:32 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail
To: nav.baerum@nav.no
Cc: "post@nav.no" <post@nav.no>, Roy Frantzen
<roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>


Hei,

jeg var hos dere, 15/10, og fikk prate med ei dame, med mørkt hår, i
skranken der.

Hu ga meg et søknadskjema, etter at jeg viste henne, noen brev osv.,
fra NAV Østensjø.

Så var jeg hos dere igjen, (på NAV Sandvika), på 16/10.

Da leverte jeg det skjemaet, som jeg fikk dagen før, til en kar, i
skranken deres, (som så ut som en tysker, i 30-åra, cirka. Noe sånt).

Jeg tok en kopi, av forsiden, av skjemaet, (som jeg nå har skannet, og
vedlegget).

Han 'tyskeren', sa at dere skulle ringe meg.

(For å avtale et møte).

Men dette er nå snart to uker siden.

Og livsopphold-pengene mine, er bare beregnet å vare, ut oktober, (det
vil si til og med fredag), så jeg har budsjettert med det, og har nå
bare et par hundre kroner igjen, til mat osv., og det varer nok ikke
lenger, enn akkurat til fredagen.

Så jeg synes det er litt uprofesjonelt av dere, å ikke svare.

Han svenske husverten her, (Johan), er sånn, at han går inn på rommet,
hvis han ikke får leia, på dagen.

Så dere stresser meg litt her, må jeg si.

Hvorfor ringer dere ikke.

Han i skranken deres, sa at dere skulle ringe, (for å avtale et møte),
for snart to uker siden.

Hva er det som foregår, lurer jeg.

Det er ikke riktig at man skal bli tullet med, bare fordi man må
'NAV-e', mener jeg.

Så dette vil jeg klage på, at dere ikke ringer, når dere har sagt det,
at dere skal gjøre det.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også vært 'ørten' ganger, på NAV Østensjø, (på Skullerud), for
å få kopi av diverse vedtak.

(Siden at de sendte disse, til min gamle adresse, på Anker Apartment,
på Grunerløkka.

Så jeg synes at det kanskje blir litt mye NAV, når jeg sendes rundt
sånn, som en kasteball.

Og nå en måned senere, så er det krøll, med NAV Sandvika, virker det som.

Er det noe automatikk i, at det må bli krøll, når man har med NAV å
gjøre, lurer jeg.

Skjerpings, må jeg si da.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-10-14 16:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: min mail
To: "post@nav.no" <post@nav.no>
Cc: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>


Hei,

jeg var på Nav, i Sandvika, i dag.

Jeg er ikke så kjent, i Bærum.

Så jeg 'surra' litt rundt, før jeg fant NAV, og var der, cirka fem på tre.

Da stod det en litt lav Securitas-vakt der, (med skjeggstubber), som
stoppa meg, i døra.

Jeg viste han et brev, fra NAV Skullerud, om at jeg skulle kontakte Nav Bærum.

Men det var ikke bra nok.

Han sa at de stengte kvart på tre der.

Men på skiltet så stod det klokka tre.

Så de gjør det feil, på NAV Sandvika, mener jeg.

For jeg har jobba, i butikker, som Matland/OBS Triaden, (i Lørenskog).

Og der hendte det, at den siste kunden, ikke var ute av butikken, før
nærmere klokka ni om kvelden, (og vi stengte klokka åtte).

Så det er sånn, at de som har kommet seg innenfor døra, før stengetid.

De skal ekspederes, på vanlig måte.

Og så kan arbeids-flokken gå hjem, når de er ferdige, med å ekspedere kundene.

Det er vanlig, i Norge, mener jeg.

Tenkt dere, om de hadde gjort det sånn, på polet, før påskeferien.

La oss si at polet stengte klokka 13, den siste dagen, før påskeferien.

Og så kommer Ola Nordmann innom, et kvarter før stengetid.

Og blir nekta i døra, av en 'Gestapo-vakt'.

Og Ola Nordmann skal handle med seg, sprit og andre drikkevarer, for
hele påskeferien, (eller for eksempel juleferien).

Det sier seg selv, (mener jeg), at NAV Sandvika gjør det feil.

Hvis de hadde gjort det sånn på Polet, så hadde dem fått hørt det, mener jeg.

Jeg mener at Wesenlund har laget en sketsj om det.

Og der var temaet, om Fleksnes kom seg til polet, før stengetid, (eller ikke).

Temaet var ikke, om han kom seg til polet, _et kvarter før_ stengetid,
(eller ikke).

Så dette ville jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
Date: 2014-09-30 8:30 GMT+02:00
Subject: RE: Oppdatering/Fwd: min mail
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei

Det bekreftes at dette er for ut oktober måned. Ved evt videre hjelp
etter oktober måned må du kontakte NAV Bærum.
I forhold til taushetsplikt og datasikkerhet, får vi ikke sendt vedtak
på e-post. Hvis du ikke har fått lapp på postkasse, blir det sendt i
retur. Du kan evt komme hit å få kopi av vedtak.

Mvh

Roy Frantzen
Fagkonsulent
NAV Østensjø



-----Original Message-----
From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 29, 2014 10:35 PM
To: Roy Frantzen
Cc: kontor@vtdekk.no
Subject: Oppdatering/Fwd: min mail

Hei,

jeg så det, at det hadde kommet inn en litt over 7000, på kontoen min,
hos Nordea, i dag.

Jeg lurte på hvor lenge, som de pengene, var ment å vare.

(Er det ut oktober?).

Jeg tror ikke, at navnet mitt, er satt opp, på postkassa her enda, (i
Slependveien 80).

Så jeg lurte på om det hadde vært mulig, å få en kopi, av det siste
vedtaket, per e-post.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-09-25 12:53 GMT+01:00
Subject: Re: min mail
To: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
Cc: kontor@vtdekk.no


Hei,

takk for e-post!

Jeg viser til telefonsamtale tidligere i dag.

Jeg ble bedt om å sende en e-post, som en søknad, om livsopphold,
garanti og husleie.

Og jeg søker herved om dette.

Jeg hadde også en møte med din kollega/assistent Martine, på mandag, i
forrige uke, (på NAV Østensjø, på Skullerud).

Og da fylte jeg ut en del skjemaer.

Så det kan muligens vært disse skjemaene, som det har vært snakk om, denne uken.

Det er mulig at hun Martine har oversikt over hvor de skjemaene ble av.

Jeg sender også kopi av denne e-posten til husverten, (siden han har
ringt et par ganger, om denne søknaden, tidligere denne uken).

Håper som sagt at penger til mat/livsopphold, kan sendes ganske raskt,
til min konto, hos Nordea.

Jeg har som sagt på telefonen, prøvd å få tak i en saksbehandler, hos
dere, fem ganger, siden fredag, i forrige uke.

(Uten å lykkes, før på femte forsøket).

Så jeg har ikke så mye penger igjen, på konto, (kun cirka 12-13 kroner).

Og jeg tror neppe at de som jeg bor i bofelleskap med, blir så glade,
hvis jeg begynner å spise av deres mat, for eksempel.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


On Thu, Sep 25, 2014 at 12:10 PM, Roy Frantzen
<roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no> wrote:
>