I dag, så var jeg og handla, på Kiwi Kjørbo, (ved tidligere Sheraton hotell), i Sandvika.
(Det var fordi, at de på Kiwi, i Sandvika sentrum, hadde vært så uhøflige, og heller anbefalt meg, å handle, på nettopp Kiwi Kjørbo, forrige gang jeg var der).
Og det første jeg så, da jeg gikk inn døra, var en neger, i Kiwi-uniform, som hang, (må man vel si), i kassa.
(Og hu svenske kassadama, som pleide å jobbe der, og som hadde skrubbsår i trynet, (ifjor var det vel), etter å ha falt, av sykkelen.
Hu så jeg ikke noe til).
Og i butikken, så husker jeg, at det var en kunde, med grått hår, som liksom bare gikk rundt der, (og som jeg nesten kræsja med, flere ganger), uten å ense, de andre kundene, liksom.
(Noe sånt).
Og da jeg gikk bort til kassa, så var det en ung mann, som holdt til, i kassaområdet.
Og det var ingen ledig kasse.
Jeg gikk og så litt.
Og venta på at kassereren, skulle sette seg, i kassa.
Og så kom det et lite rush, med kunder, (må man vel kalle det).
Og da gikk jeg til kassa, etter det rush-et, (cirka klokken 22.30), da.
Og kassereren, begynte å skravle om, hvor billige, som varene mine var.
Men jeg hadde ikke gått dit, for å skravle, liksom.
Og jeg liker best damer, for å si det sånn.
(I tilfelle, at dette skulle være noe flørting, eller noe i den duren).
Så jeg sa bare det, at jeg ville ha lappen.
Og da sa ikke kassereren noe.
(Men bare ga meg lappen, (rullet sammen til en sirkel nesten vel)).
Og da sa jeg, noe sånt som, at: 'Værsågod, heter det'.
(Noe sånt).
Og da sa ikke kassereren noe.
Så da sa jeg: 'Heter det ikke værsågod?'.
Og da sa kassereren: 'Værsågod, da'.
(Noe sånt).
Og da sa jeg bare: 'Mange takk'.
Og så gikk jeg ut av butikken, (husker jeg).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
torsdag 29. oktober 2015
Dette at FN, liksom har blitt overtatt, av de muslimske landene, er vel ikke noe nytt. Jeg mener at jeg leste om noe sånt, (på nettet), mens jeg bodde, i Leather Lane, (i Liverpool), hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011. De muslimske landene, (som Saudi Arabia), har også veldig mye oljepenger, som de kan bruke, til å få for eksempel de afrikanske landene, til å støtte dem. (Noe sånt, var det vel, at jeg leste, (på nettet), mens jeg bodde, i England)
http://www.nettavisen.no/nyheter/dette-ma-vre-en-muslimsk-konspirasjon-de-hater-bacon/3423152863.html
PS.
Her er mer om dette:
http://www.rights.no/2008/06/fns-menneskerettighetsrad-far-ikke-kritisere-sharia/
PS 2.
FN sin forgjenger Folkeforbundet, ble faktisk oppløst, i sin tid.
Og det burde kanskje være et alternativ, for FN, også.
At vi, (i Vesten), kanskje bør vurdere, om FN lever, på 'lånt tid', og at vi kanskje burde oppløse, denne foreningen, hvis den liksom, har blitt til, en 'muslimsk klubb'.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Her er mer om dette:
https://no.wikipedia.org/wiki/Folkeforbundet
Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S
Erik Ribsskog
05134948 [ ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref ]
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 4:32 PM
To: Faktura RB
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no, juridisk, post
Hei,
hvis dere hadde tatt dere tid, til å lese hva jeg skriver, så hadde
dere sett det, at dette er sånn jeg gjorde det, da jeg bodde, i
England.
Jeg fikk da aldri noen lignende brev, fra Royal Mail.
Så dette er noe sludder, vil jeg si.
Jeg får så mye dritt-post, og det får jeg av Posten Norge A/S.
Så dere trakasserer meg med dritt-post, (jeg vet ikke hva annet jeg
skal kalle det), som jeg ikke har bestilt.
Så dere skylder meg penger, for trakassering, vil jeg si.
Så dette sender jeg, til det tidligere post og teletilsynet, som en
klagesak, mot Posten Norge A/S.
Og så venter jeg, at de kommer til å irettesette Posten Norge A/S, og
gjøre det klart for dere, at dere ikke kan sende krav, til folk, som
kun returnerer feilsendinger.
Her har Posten blitt brukt, som en metode, til å trakassere meg, og
har dere også et ansvar, mener jeg, til å hjelpe å rydde opp, i dette.
Og som jeg tidligere har skrevet, så burde det å returnere
feilsendinger, uten å bli straffet for det, være en naturlig del, av
postvesenet sitt 'vesen'.
Det har det nok vært, i alle år, mistenker jeg.
Det er bare, at nå i vår moderne tid, (med multi-kultur osv.), så har
enkelte i Posten Norge A/S, glemt hvor de har sine røtter fra, og
begynte å sende regninger, i 'hytt og pine'.
Så jeg venter å høre, fra det tidliger Post og Teletilsynet, angående dette.
Erik Ribsskog
2015-10-29 10:19 GMT+01:00 Faktura RB:
> Hei, og takk for din henvendelse.
>
> Det er svært beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.
>
> Slik vi nevnte i vårt forrige svar til deg, er det viktig at du tar dette forholdet opp med det firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.
>
> Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.
>
> Vi beklager igjen de ubehageligheter dette medfører for deg, og håper du vil finne gode løsninger sammen med disse aktørene
>
>
> B. Svendsen
> Kunderådgiver
> Tlf 04045
> Faks 38 17 94 51
> reklamasjon.kristiansand@bring.com
>
> Posten Norge AS
> Posten og Bring
> Kundeservice
> Kjøita 19
> 4630 Kristiansand S
> www.posten.no
> www.bring.com
>
> 27.10.2015
>
> eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref
05134948 [ ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref ]
Erik Ribsskog
To: Faktura RB
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no, juridisk
Hei,
hvis dere hadde tatt dere tid, til å lese hva jeg skriver, så hadde
dere sett det, at dette er sånn jeg gjorde det, da jeg bodde, i
England.
Jeg fikk da aldri noen lignende brev, fra Royal Mail.
Så dette er noe sludder, vil jeg si.
Jeg får så mye dritt-post, og det får jeg av Posten Norge A/S.
Så dere trakasserer meg med dritt-post, (jeg vet ikke hva annet jeg
skal kalle det), som jeg ikke har bestilt.
Så dere skylder meg penger, for trakassering, vil jeg si.
Så dette sender jeg, til det tidligere post og teletilsynet, som en
klagesak, mot Posten Norge A/S.
Og så venter jeg, at de kommer til å irettesette Posten Norge A/S, og
gjøre det klart for dere, at dere ikke kan sende krav, til folk, som
kun returnerer feilsendinger.
Her har Posten blitt brukt, som en metode, til å trakassere meg, og
har dere også et ansvar, mener jeg, til å hjelpe å rydde opp, i dette.
Og som jeg tidligere har skrevet, så burde det å returnere
feilsendinger, uten å bli straffet for det, være en naturlig del, av
postvesenet sitt 'vesen'.
Det har det nok vært, i alle år, mistenker jeg.
Det er bare, at nå i vår moderne tid, (med multi-kultur osv.), så har
enkelte i Posten Norge A/S, glemt hvor de har sine røtter fra, og
begynte å sende regninger, i 'hytt og pine'.
Så jeg venter å høre, fra det tidliger Post og Teletilsynet, angående dette.
Erik Ribsskog
2015-10-29 10:19 GMT+01:00 Faktura RB
> Hei, og takk for din henvendelse.
>
> Det er svært beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.
>
> Slik vi nevnte i vårt forrige svar til deg, er det viktig at du tar dette forholdet opp med det firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.
>
> Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.
>
> Vi beklager igjen de ubehageligheter dette medfører for deg, og håper du vil finne gode løsninger sammen med disse aktørene
>
>
> B. Svendsen
> Kunderådgiver
> Tlf 04045
> Faks 38 17 94 51
> reklamasjon.kristiansand@bring.com
>
> Posten Norge AS
> Posten og Bring
> Kundeservice
> Kjøita 19
> 4630 Kristiansand S
> www.posten.no
> www.bring.com
>
> 27.10.2015
>
> eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> Hei,
>
> jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
> flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
> siste ukene).
>
> Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
>
> (Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
>
> Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
>
> Og da har jeg returnert dette til avsender.
>
> For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
> har vært det greieste, synes jeg.
>
> Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
> firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
> identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
>
> Men så ikke.
>
> Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
>
> Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
>
> Og det står ordredato, osv.
>
> Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
>
> Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
>
> Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
>
> At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
>
> Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
>
> Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
> til det firmaet, som har sendt denne dritten.
>
> Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
>
> Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
> har bestilt, denne dritten.
>
> Lykke til!
>
> Erik Ribsskog
>
> The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
> ref:_00D20BwOI._500w0zr8lo:ref
Her, (på Holmenkollen Park Hotell), var det, at NHI hadde juleball, jula 1989, (som jeg har skrevet om, i Min Bok 2)
http://www.kjendis.no/2015/10/29/kjendis/justin_bieber/musikk/konsert/oslo/41722258/?_ga=1.110610373.1180349226.1439249656
PS.
En gang, mens jeg bodde, i Leather Lane, i Liverpool, så var det sånn, at Justin Bieber bodde, bare hundre meter, (eller noe sånt), unna leiligheten min, (så det var kaotiske tilstander, når jeg skulle handle, på Tesco Superstore, husker jeg):
http://johncons-mirror.blogspot.no/2011/03/fler-bilder-fra-liverpool-hvem-er.html
PS 2.
Geir Schau, sa nettopp, på Radio Norge, (hørte jeg), at han var utafor, tidligere Esso Motorhotell, på Ramstadsletta.
(For å leite, etter Justin Bieber).
Og det er her jeg bor, (og sitter og blogger), nå.
(På tidligere Thon hotel Høvik, som jeg kaller det).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
Min lillesøster Pia, (og hennes venninne Tina 'Turbo', var det vel), var involvert, i en lignende ulykke, (også på Grunnane, i Svelvik), på 80-tallet, (husker jeg). Da hadde strømmen gått, i flere timer, (mener jeg å huske, at bestemor Ågot, prata om)
http://www.dt.no/trafikk/svelvik/bil-pa-taket-i-svelvik/s/5-57-211921
PS.
Langs denne delen av Grunnane, var det forresten svaner, på 80-tallet, (mener jeg å huske):
Jeg sendte en e-post til Bærum kommune
Erik Ribsskog
Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 5:22 AM
To: boligkontoret@baerum.kommune.no
Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,
jeg refererer til Deres brev av 15/10, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).
Som jeg skrev i søknaden, så søkte jeg boliger, på blant annet
Finn.no, og fant meg en bolig, (på den nye adressen dere nevner), i
august.
Dere holder til, hos Nav, så jeg regna med, at Nav, ville oppdatere
dere, om dette.
(For jeg har holdt Nav løpende orientert).
Det hadde kanskje vært smartere, om dere holdt til, i et eget bygg,
(tenker jeg), siden at dere ikke samarbeider, med Nav, (selv om dere
holder til hos dem), virker det som.
Jeg mener også, at jeg har bedt noen hos Nav, (dette er noen måneder
siden nå), å gi dere, disse dokumentene, (for de hadde jeg nettopp
hentet, hos skattekontoret, var det vel, og levert, til Nav).
Noe sånt.
Bare et forslag, det blir litt forvirrende, det at dere holder til hos
Nav, men ikke samarbeider med de, synes jeg.
Så det må jeg nesten klage på, (at organiseringen/samarbeidet, mellom
Nav og Bærum kommune sitt boligkontor, er et slags kaos, må man vel
si).
Med hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-08-11 13:30 GMT+02:00
Subject: Til: Ingrid Øyen
To: nav.baerum@nav.no
Hei,
nå har jeg også fylt ut skjema, for kommunal bolig.
Skal prøve å levere denne i kommunen sin skranke, her på Nav.
Mvh.
Erik Ribsskog
3 attachments
img019 paint.jpg
467K
img020.jpg
139K
kvittering_1115291.pdf
285K
PS.
Her er brevet fra Bærum kommune:
PS 2.
Her er søknaden, (fra august):
Deres brev av 15/10, Deres ref: 15/12912/HJK//Fwd: Til: Ingrid Øyen
Erik Ribsskog
To: boligkontoret@baerum.kommune.no
Cc: nav.baerum@nav.no, Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,
jeg refererer til Deres brev av 15/10, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).
Som jeg skrev i søknaden, så søkte jeg boliger, på blant annet
Finn.no, og fant meg en bolig, (på den nye adressen dere nevner), i
august.
Dere holder til, hos Nav, så jeg regna med, at Nav, ville oppdatere
dere, om dette.
(For jeg har holdt Nav løpende orientert).
Det hadde kanskje vært smartere, om dere holdt til, i et eget bygg,
(tenker jeg), siden at dere ikke samarbeider, med Nav, (selv om dere
holder til hos dem), virker det som.
Jeg mener også, at jeg har bedt noen hos Nav, (dette er noen måneder
siden nå), å gi dere, disse dokumentene, (for de hadde jeg nettopp
hentet, hos skattekontoret, var det vel, og levert, til Nav).
Noe sånt.
Bare et forslag, det blir litt forvirrende, det at dere holder til hos
Nav, men ikke samarbeider med de, synes jeg.
Så det må jeg nesten klage på, (at organiseringen/samarbeidet, mellom
Nav og Bærum kommune sitt boligkontor, er et slags kaos, må man vel
si).
Med hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-08-11 13:30 GMT+02:00
Subject: Til: Ingrid Øyen
To: nav.baerum@nav.no
Hei,
nå har jeg også fylt ut skjema, for kommunal bolig.
Skal prøve å levere denne i kommunen sin skranke, her på Nav.
Mvh.
Erik Ribsskog
3 attachments
img019 paint.jpg
467K
img020.jpg
139K
kvittering_1115291.pdf
285K
PS.
Her er brevet fra Bærum kommune:
PS 2.
Her er søknaden, (fra august):
Nå fant jeg noe, fra august 2007, som jeg ikke er sikker på, om jeg har på bloggen, fra før, (siden at denne bloggen vel begynte, i september 2007). Hm
Erik Ribsskog
Sv:(Ref. nr: 16481) Kripos |
Erik Ribsskog | Fri, Aug 24, 2007 at 5:04 PM | |
To: "info2@norge.no"
| ||
|
Mer fra G-mail
Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 4:28 AM
To: abonnement@blikk.no
Cc: juridisk
Hei,
jeg har mottatt et brev, fra dere, (se vedlegg), om abonnement, på et
eller annet.
Jeg har ikke hørt om dette Blikk, engang.
Jeg har hatt problem med, at noen, har bestilt masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet, (som jeg har meddelt om, til Datatilsynet, blant
annet).
Og det er nok det som har skjedd, her også.
Så om dere vennligst kan slutte å sende deres uforståelige
krav/brev/'dritt'/etc.
Erik Ribsskog
img018.jpg
276K
PS.
Her er vedlegget:
Klage
Erik Ribsskog
To: abonnement@blikk.no
Cc: juridisk
Hei,
jeg har mottatt et brev, fra dere, (se vedlegg), om abonnement, på et
eller annet.
Jeg har ikke hørt om dette Blikk, engang.
Jeg har hatt problem med, at noen, har bestilt masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet, (som jeg har meddelt om, til Datatilsynet, blant
annet).
Og det er nok det som har skjedd, her også.
Så om dere vennligst kan slutte å sende deres uforståelige
krav/brev/'dritt'/etc.
Erik Ribsskog
img018.jpg
276K
PS.
Her er vedlegget:
Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia AS
Erik Ribsskog
'Uforståelig' kredittopplysnings-brev
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 4:12 AM
To: jan.graesvik@intrum.com
Cc: juridisk
Hei,
jeg fikk et brev, om at deres firma, har sjekket, min kredittverdighet.
Jeg forstår ikke hva dette skyldes.
Jeg har ikke bestilt noe mobil-abonement, eller kredittkort, i år,
(det ville jeg nok ha husket).
Så om dere kunne ha opplyst meg, om hvilket firma, som dette gjelder.
For jeg har vært plaget av, (som jeg har skrevet om, til
Datatilsynet), at noen misbruker min identiet, (muligens for å få meg
opp i stry, og så innkasso-varsel osv.), og bestiller masse 'dritt', i
mitt navn, fra forskjellige firma.
Sender til denne e-post-adressen, siden at jeg ikke fant noen 'vanlig'
e-post-adresse, for dere.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
img017.jpg paint.jpg
421K
PS.
Her er vedlegget:
'Uforståelig' kredittopplysnings-brev
Erik Ribsskog
To: jan.graesvik@intrum.com
Cc: juridisk
Hei,
jeg fikk et brev, om at deres firma, har sjekket, min kredittverdighet.
Jeg forstår ikke hva dette skyldes.
Jeg har ikke bestilt noe mobil-abonement, eller kredittkort, i år,
(det ville jeg nok ha husket).
Så om dere kunne ha opplyst meg, om hvilket firma, som dette gjelder.
For jeg har vært plaget av, (som jeg har skrevet om, til
Datatilsynet), at noen misbruker min identiet, (muligens for å få meg
opp i stry, og så innkasso-varsel osv.), og bestiller masse 'dritt', i
mitt navn, fra forskjellige firma.
Sender til denne e-post-adressen, siden at jeg ikke fant noen 'vanlig'
e-post-adresse, for dere.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
img017.jpg paint.jpg
421K
Her er vedlegget:
Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S
Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 3:40 AM
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,
jeg sender også, en kopi, av et annet krav, som jeg har mottatt fra
dere, iløpet av de siste ukene.
Det er det samme her.
Jeg har ikke sendt noen brev eller pakker, (som jeg kan huske), i
Norge, siden 2004.
Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.
Og i England, så ble jeg også mobbet, på denne måten.
Og da sendte jeg dette i retur, til avsender.
(Etter å ha først tatt med noen brev, til den forrige beboeren, til
postkontoret, da jeg bodde, i Keith Court, i Walton, i Liverpool, fra
2012 til 2014.
Post-dama sa da, at hu ikke ville ha disse brevene, i skranken.
Men jeg skulle legge de i postkassa og skriver 'No longer at this
address. Return to sender', på dem.
(Noe sånt).
Og etter det, så har jeg begynt å sende tilbake tull, som folk har
bestilt, i mitt navn, på samme måten og.
(Da blir det kanskje oftere en sak om dette, hos 'dritt-firmaene',
(som ikke sjekker at det er riktig person), har jeg tenkt.
For e-poster blir ofte ignorert, har jeg lest, et eller annet sted.
Noe sånt).
Det må være rom for, under postvesen-ordningen, å returnere feilsendte
sendinger, til avsender, uten å bli straffet, for dette, mener jeg.
Så klagen min, på disse 'forståelige' kravene, (det er ikke
forståelig, hva kravene gjelder, egentlig, man må prøve å gjette og
være synsk her, vil jeg si), opprettholder jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-27 21:43 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,
jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
siste ukene).
Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
(Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
Og da har jeg returnert dette til avsender.
For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
har vært det greieste, synes jeg.
Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
Men så ikke.
Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
Og det står ordredato, osv.
Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
til det firmaet, som har sendt denne dritten.
Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
har bestilt, denne dritten.
Lykke til!
Erik Ribsskog
img016.jpg
326K
PS.
Her er vedlegget:
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,
jeg sender også, en kopi, av et annet krav, som jeg har mottatt fra
dere, iløpet av de siste ukene.
Det er det samme her.
Jeg har ikke sendt noen brev eller pakker, (som jeg kan huske), i
Norge, siden 2004.
Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.
Og i England, så ble jeg også mobbet, på denne måten.
Og da sendte jeg dette i retur, til avsender.
(Etter å ha først tatt med noen brev, til den forrige beboeren, til
postkontoret, da jeg bodde, i Keith Court, i Walton, i Liverpool, fra
2012 til 2014.
Post-dama sa da, at hu ikke ville ha disse brevene, i skranken.
Men jeg skulle legge de i postkassa og skriver 'No longer at this
address. Return to sender', på dem.
(Noe sånt).
Og etter det, så har jeg begynt å sende tilbake tull, som folk har
bestilt, i mitt navn, på samme måten og.
(Da blir det kanskje oftere en sak om dette, hos 'dritt-firmaene',
(som ikke sjekker at det er riktig person), har jeg tenkt.
For e-poster blir ofte ignorert, har jeg lest, et eller annet sted.
Noe sånt).
Det må være rom for, under postvesen-ordningen, å returnere feilsendte
sendinger, til avsender, uten å bli straffet, for dette, mener jeg.
Så klagen min, på disse 'forståelige' kravene, (det er ikke
forståelig, hva kravene gjelder, egentlig, man må prøve å gjette og
være synsk her, vil jeg si), opprettholder jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-27 21:43 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura.RB@posten.no
Cc: post@finkn.no, firmapost@nkom.no
Hei,
jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg), fra 13. oktober, (og også
flere lignende fakturaer, som jeg fått, i posten, fra Posten Norge, de
siste ukene).
Jeg har ikke sendt noen pakke eller store brev, i Norge, siden 2004.
(Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014).
Det er problem med, at jeg får mye 'dritt', i posten, som jeg ikke har bestilt.
Og da har jeg returnert dette til avsender.
For dette tar mye av min tid, og det å returnere dette til avsender,
har vært det greieste, synes jeg.
Og jeg har også forestilt meg, at da ville posten og/eller det
firmaet, prøvd å finne ut, hvem forbryterne er, som misbruker min
identiet, og bestiller dritt i mitt navn.
Men så ikke.
Jeg får masse fakturaer fra dere, som jeg ikke forstår.
Dere kalle dette 'min postforsendele' og 'ordre'.
Og det står ordredato, osv.
Men jeg har ikke bestilt noe fra dere.
Jeg har bare sendt dritt jeg ikke har bestilt, i retur.
Jeg vet ikke om det er derfor jeg får disse fakturaene.
At dere vil mobbe mobbeofferne litt dere og, hos Posten?
Hvis det er derfor, så vil jeg si, at dere er noen drittsekker, da.
Eventuelt, hvis dere bare er dumme, så får dere heller sende faktura,
til det firmaet, som har sendt denne dritten.
Dette er bare at jeg returner dritt jeg ikke har bestilt.
Og det må dere fakturere 'dritt-firmaene' for, og ikke meg, som ikke
har bestilt, denne dritten.
Lykke til!
Erik Ribsskog
img016.jpg
326K
PS.
Her er vedlegget:
Jeg sendte en e-post til Conecto
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 3:12 AM
To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon, Lindorff Kundesenter , juridisk , post@finkn.no, post
Hei,
jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.
Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra dette firmaet.
(Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før, engang).
Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt navn, de siste årene.
(En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg, og har skrevet opp min adresse, blant annet.
Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).
Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.
Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det snakk om riktig person, som bestiller.
Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.
Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.
Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når dere driver med sånt her tullball, må jeg si.
Dette er galskap, må jeg si.
God bedring!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
Cc: juridisk, post@finkn.no, post
Hei,
jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).
Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.
Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.
Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon:
Hei
Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen/ Best regards
Jeanette K. G
Saksbehandler/ Case handler
Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
Telefon: +47 31 27 93 20
Fax: +47 61 14 93 12
cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain
confidential and/or privileged information intended only for
the person or entity to which it is addressed. If you are not
the intended recipient you should delete this message and
notify the sender. Thank you.
_________________________________________________________________
-----Original Message-----
From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
To: Kundesenter-uidentifisert
Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
---------------------------
Hei,
dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.
Og så får jeg dette svaret.
Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.
Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.
Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.
Dette lukter lang vei, vil jeg si.
Erik Ribsskog
2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil:
> Hei Erik,
>
> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse
på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.
> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.
>
> Med vennlig hilsen Frida
> Kundeservice Chilimobil
> Tlf. 02445
>
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: 25. september 2015 14:09
> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil
> AS
>
> Hei,
>
> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>
> (Jeg bruker Telenor mobil.
>
> Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn
> Telenor kontant, må jeg si).
>
> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.
>
> Og så får jeg innkassovarsel!
>
> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.
>
> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>
> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og
> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>
> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å
> send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>:
>> Hei
>>
>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du
har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445
eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> Jeanette K. G
>> Saksbehandler/ Case handler
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Hei,
>> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>> Vennligst rydd opp!
>> Med hilsen
>> Erik Ribsskog
>> PS.
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker
helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>> To: eribsskog@gmail.com
>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling
og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.
>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat
>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen
>> Kundeservice
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
Med vennlig hilsen
Kristian Brekke
Saksbehandler - Avd. Legal Collection
Direkte: +47 31 27 91 86
lindorff e-postlogo.png
PO Box 7055, NO-3007 Drammen
Sentralbord: +47 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.
img015.jpg
403K
PS.
Her er vedlegget:
Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog
To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon
Hei,
jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.
Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra dette firmaet.
(Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før, engang).
Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt navn, de siste årene.
(En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg, og har skrevet opp min adresse, blant annet.
Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).
Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.
Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det snakk om riktig person, som bestiller.
Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.
Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.
Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når dere driver med sånt her tullball, må jeg si.
Dette er galskap, må jeg si.
God bedring!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
Cc: juridisk
Hei,
jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).
Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.
Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.
Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
Hei
Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen/ Best regards
Jeanette K. G
Saksbehandler/ Case handler
Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
Telefon: +47 31 27 93 20
Fax: +47 61 14 93 12
cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain
confidential and/or privileged information intended only for
the person or entity to which it is addressed. If you are not
the intended recipient you should delete this message and
notify the sender. Thank you.
_________________________________________________________________
-----Original Message-----
From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
To: Kundesenter-uidentifisert
Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
---------------------------
Hei,
dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.
Og så får jeg dette svaret.
Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.
Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.
Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.
Dette lukter lang vei, vil jeg si.
Erik Ribsskog
2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil
> Hei Erik,
>
> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse
på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.
> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.
>
> Med vennlig hilsen Frida
> Kundeservice Chilimobil
> Tlf. 02445
>
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: 25. september 2015 14:09
> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil
> AS
>
> Hei,
>
> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>
> (Jeg bruker Telenor mobil.
>
> Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn
> Telenor kontant, må jeg si).
>
> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.
>
> Og så får jeg innkassovarsel!
>
> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.
>
> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>
> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og
> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>
> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å
> send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>
>> Hei
>>
>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du
har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445
eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> Jeanette K. G
>> Saksbehandler/ Case handler
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Hei,
>> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>> Vennligst rydd opp!
>> Med hilsen
>> Erik Ribsskog
>> PS.
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker
helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>> To: eribsskog@gmail.com
>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling
og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.
>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat
>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen
>> Kundeservice
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
Med vennlig hilsen
Kristian Brekke
Saksbehandler - Avd. Legal Collection
Direkte: +47 31 27 91 86
lindorff e-postlogo.png
PO Box 7055, NO-3007 Drammen
Sentralbord: +47 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.
img015.jpg
403K
Her er vedlegget:
Jeg sendte en e-post til Lindorff
Erik Ribsskog
K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog Thu, Oct 29, 2015 at 2:34 AM
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
Cc: juridisk, post@finkn.no, post
Hei,
jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).
Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.
Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.
Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon:
Hei
Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen/ Best regards
Jeanette K. G
Saksbehandler/ Case handler
Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
Telefon: +47 31 27 93 20
Fax: +47 61 14 93 12
cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain
confidential and/or privileged information intended only for
the person or entity to which it is addressed. If you are not
the intended recipient you should delete this message and
notify the sender. Thank you.
_________________________________________________________________
-----Original Message-----
From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
To: Kundesenter-uidentifisert
Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
---------------------------
Hei,
dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.
Og så får jeg dette svaret.
Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.
Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.
Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.
Dette lukter lang vei, vil jeg si.
Erik Ribsskog
2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil:
> Hei Erik,
>
> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse
på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.
> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.
>
> Med vennlig hilsen Frida
> Kundeservice Chilimobil
> Tlf. 02445
>
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: 25. september 2015 14:09
> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil
> AS
>
> Hei,
>
> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>
> (Jeg bruker Telenor mobil.
>
> Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn
> Telenor kontant, må jeg si).
>
> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.
>
> Og så får jeg innkassovarsel!
>
> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.
>
> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>
> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og
> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>
> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å
> send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>:
>> Hei
>>
>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du
har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445
eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> Jeanette K. G
>> Saksbehandler/ Case handler
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Hei,
>> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>> Vennligst rydd opp!
>> Med hilsen
>> Erik Ribsskog
>> PS.
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker
helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>> To: eribsskog@gmail.com
>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling
og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.
>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat
>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen
>> Kundeservice
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
Med vennlig hilsen
Kristian Brekke
Saksbehandler - Avd. Legal Collection
Direkte: +47 31 27 91 86
lindorff e-postlogo.png
PO Box 7055, NO-3007 Drammen
Sentralbord: +47 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.
2 attachments
img013.jpg
273K
img014.jpg
186K
PS.
Her er vedleggene:
K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
Cc: juridisk
Hei,
jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).
Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.
Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.
Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
Hei
Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen/ Best regards
Jeanette K. G
Saksbehandler/ Case handler
Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
Telefon: +47 31 27 93 20
Fax: +47 61 14 93 12
cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain
confidential and/or privileged information intended only for
the person or entity to which it is addressed. If you are not
the intended recipient you should delete this message and
notify the sender. Thank you.
_________________________________________________________________
-----Original Message-----
From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
To: Kundesenter-uidentifisert
Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
---------------------------
Hei,
dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.
Og så får jeg dette svaret.
Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.
Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.
Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.
Dette lukter lang vei, vil jeg si.
Erik Ribsskog
2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil
> Hei Erik,
>
> Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse
på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.
> Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.
>
> Med vennlig hilsen Frida
> Kundeservice Chilimobil
> Tlf. 02445
>
> ________________________________________
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: 25. september 2015 14:09
> Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
> Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
> Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil
> AS
>
> Hei,
>
> jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>
> (Jeg bruker Telenor mobil.
>
> Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn
> Telenor kontant, må jeg si).
>
> Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.
>
> Og så får jeg innkassovarsel!
>
> Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.
>
> Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
> datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>
> Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og
> Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>
> Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å
> send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>
>> Hei
>>
>> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du
har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445
eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> Jeanette K. G
>> Saksbehandler/ Case handler
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Hei,
>> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>> Vennligst rydd opp!
>> Med hilsen
>> Erik Ribsskog
>> PS.
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker
helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>> To: eribsskog@gmail.com
>> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling
og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.
>> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat
>> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen
>> Kundeservice
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
Med vennlig hilsen
Kristian Brekke
Saksbehandler - Avd. Legal Collection
Direkte: +47 31 27 91 86
lindorff e-postlogo.png
PO Box 7055, NO-3007 Drammen
Sentralbord: +47 23 21 10 00
www.lindorff.no
** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.
2 attachments
img013.jpg
273K
img014.jpg
186K
PS.
Her er vedleggene: