torsdag 19. november 2015
Det var på en lignende måte, at min nettbutikk, ble hacket, (i 2010, var det vel), og det var derfor, at jeg byttet, til en egenutviklet design, (istedet for å bruke programmet osCommerce, som var ganske fullt, av 'bakdører', virka det som)
http://www.dt.no/terror/drammen/nyhet/hjemmesiden-til-goggen-sportspub-hacket/s/5-57-226200
PS.
Her er mer om dette:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1595664485725&set=pb.1059338080.-2207520000.1447946100.&type=3&theater
Mer om industrihistorie
Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Trenger ytterligere opplysninger om systue på Sand
Erik Ribsskog Thu, Nov 19, 2015 at 12:15 PM
To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Cc: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
Hei,
jeg kan ikke se, at jeg har mottatt noe informasjon/dokumenter, om
Neptun Vannsenger, (også kalt Neptun Trading), i Billingstadsletta 22,
1312 Slependen, (et steinkast fra konkurrenten Ikea), var det vel.
Jeg vil minne om, at min farfar Øivind Olsen, (som hadde
snekkerverkstedet, (Strømm Trevare), hvor de første vannsengene ble
produsert, på midten av 80-tallet), hadde et rivaleri, med
Jebsen-slekten, (som han først jobbet for, før han fikk egen fabrikk,
på Sand, like ved Berger), på Berger.
(Jeg sender med vedlegg fra Facebook, om at Jebsen-slekten fortsatt
holder koken oppe, og har begynt, med kafeteria nå).
Så jeg må nesten purre litt, (synes jeg), på at jeg ikke har fått noe
svar, om Neptun-møbelforretningen, på Slependen, (fra 80-tallet).
Med hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-01 7:44 GMT+02:00
Subject: Re: Trenger ytterligere opplysninger om systue på Sand
To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Cc: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
Hei,
i det skrivet dere sendte, så stod det, at forretningskontorene,skulle
være, i Drammen.
Men det er mulig at de, (mine grandtanter Anne/Anna og Margit Mogan),
hadde produksjon, på Sand, mistenker jeg.
(Jeg husker såvidt at min farmor Ågot tok meg med, på systua dems der,
da jeg var 3-4 år gammel, eller noe sånt, på første halvdel av
70-tallet.
Og de kalte alltid en slags brakke eller verksted der, for 'Systua til
Margit og Anne'.
Og det er der hvor Smia MC holder til nå.
Og adressen er visst: Snippen, 3075 Berger.
Når det gjelder Neptun Vannsenger, så het vel de formelt Neptun
Trading A/S, og holdt til i Billingstadsletta 22.
De ble også seinere kalt Annabella A/S, (eller noe i den duren, som
jeg sendte dokumentasjon om, i den forrige e-posten).
Og så tok min far sin samboer Haldis Humblen over vel, for det ble så
hetende, (i annonsen), Norske Vannsenger, (som hennes og min fars
firma i Drammen også het).
Jeg sender en kopi til statsarkivet i Oslo, da.
Så kanskje de kan finne ut noe om den sistnevnte virksomheten, (Neptun
Trading A/S), i dette industrihistorie-prosjektet mitt.
Men uansett takk for det forrige skrivet dere sendte, (hvis dere ikke
finner mer om A/S Pikant).
Mvh.
Erik Ribsskog
2015-09-30 13:52 GMT+02:00:
> Til: Erik Ribsskog
> Fra: Statsarkivet i Kongsberg
> Vår sak: 15/2881
> Dato: 30.9.2015
>
> Vi viser til din henvendelse vedrørende systue på Sand. For å lete etter
> denne trenger vi som du sier mer informasjon, og det forutsetter også at den
> har vært registrert som et firma.
>
> Du viser til at firmaet Neptun Vannsenger var i Asker/Bærum. Dette tilhører
> under Statsarkivet i Oslos distrikt.
>
> Vennlig hilsen
> Statsarkivet i Kongsberg
>
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________
jebsen meg her.jpg
267K
PS.
Her er vedlegget:
Oppdatering/Fwd: Trenger ytterligere opplysninger om systue på Sand
Erik Ribsskog
To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Cc: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
Hei,
jeg kan ikke se, at jeg har mottatt noe informasjon/dokumenter, om
Neptun Vannsenger, (også kalt Neptun Trading), i Billingstadsletta 22,
1312 Slependen, (et steinkast fra konkurrenten Ikea), var det vel.
Jeg vil minne om, at min farfar Øivind Olsen, (som hadde
snekkerverkstedet, (Strømm Trevare), hvor de første vannsengene ble
produsert, på midten av 80-tallet), hadde et rivaleri, med
Jebsen-slekten, (som han først jobbet for, før han fikk egen fabrikk,
på Sand, like ved Berger), på Berger.
(Jeg sender med vedlegg fra Facebook, om at Jebsen-slekten fortsatt
holder koken oppe, og har begynt, med kafeteria nå).
Så jeg må nesten purre litt, (synes jeg), på at jeg ikke har fått noe
svar, om Neptun-møbelforretningen, på Slependen, (fra 80-tallet).
Med hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-10-01 7:44 GMT+02:00
Subject: Re: Trenger ytterligere opplysninger om systue på Sand
To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Cc: statsarkivet.oslo@arkivverket.no
Hei,
i det skrivet dere sendte, så stod det, at forretningskontorene,skulle
være, i Drammen.
Men det er mulig at de, (mine grandtanter Anne/Anna og Margit Mogan),
hadde produksjon, på Sand, mistenker jeg.
(Jeg husker såvidt at min farmor Ågot tok meg med, på systua dems der,
da jeg var 3-4 år gammel, eller noe sånt, på første halvdel av
70-tallet.
Og de kalte alltid en slags brakke eller verksted der, for 'Systua til
Margit og Anne'.
Og det er der hvor Smia MC holder til nå.
Og adressen er visst: Snippen, 3075 Berger.
Når det gjelder Neptun Vannsenger, så het vel de formelt Neptun
Trading A/S, og holdt til i Billingstadsletta 22.
De ble også seinere kalt Annabella A/S, (eller noe i den duren, som
jeg sendte dokumentasjon om, i den forrige e-posten).
Og så tok min far sin samboer Haldis Humblen over vel, for det ble så
hetende, (i annonsen), Norske Vannsenger, (som hennes og min fars
firma i Drammen også het).
Jeg sender en kopi til statsarkivet i Oslo, da.
Så kanskje de kan finne ut noe om den sistnevnte virksomheten, (Neptun
Trading A/S), i dette industrihistorie-prosjektet mitt.
Men uansett takk for det forrige skrivet dere sendte, (hvis dere ikke
finner mer om A/S Pikant).
Mvh.
Erik Ribsskog
2015-09-30 13:52 GMT+02:00
> Til: Erik Ribsskog
> Fra: Statsarkivet i Kongsberg
> Vår sak: 15/2881
> Dato: 30.9.2015
>
> Vi viser til din henvendelse vedrørende systue på Sand. For å lete etter
> denne trenger vi som du sier mer informasjon, og det forutsetter også at den
> har vært registrert som et firma.
>
> Du viser til at firmaet Neptun Vannsenger var i Asker/Bærum. Dette tilhører
> under Statsarkivet i Oslos distrikt.
>
> Vennlig hilsen
> Statsarkivet i Kongsberg
>
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________
jebsen meg her.jpg
267K
Her er vedlegget:
Jebsen meg her og Jebsen meg der. Vi 'Olsen-folka' burde snarest mulig, prøve å ta igjen, Jebsen-slekten sitt forsprang, når det gjelder industrihistorie osv., på Berger. Vi må starte med denne 'Sommercafe Olsen', (som jeg også tidligere har foreslått), så raskt som mulig. (For eksempel, i den gamle siloen, til min farfar Øivind Olsen, sin slektsbedrift, Strømm Trevare)
Jeg visste ikke, at Matias Faldbakken, hadde jobbet, for Thomas Seltzer sitt band Turboneger
http://www.vg.no/rampelys/bevegelser/norsk-soeppelsekk-solgt-for-101-000-kroner/a/23563486/
PS.
Thomas Seltzer, prata jo 'dritt' om meg, på NRK sitt program, Tweet4Tweet, i 2012.
Og mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool.
Så kontaktet Matias Faldbakken meg, på Facebook, (husker jeg).
(Han sendte 'Friend-request', ihvertfall).
Men jeg la ikke til Faldbakken, som Facebook-venn.
(Faldbakken kalte seg 'Falskbakken', (var det vel), på Facebook.
Og jeg har som 'policy' liksom, å bare legger til Facebook-venner, som jeg kjenner, fra 'real life').
Og da jeg gikk på HiO 'ingeniørhøyskolen' IU, fra 2002 til 2004.
Så hadde jeg en studiekamerat, som het Dag Anders 'Dagga' Rougseth, (kjent som vokalist, i Hamar-bandet Autopulver, blant annet).
Og da var det sånn, at vi noen ganger, jobbet med obligatoriske oppgaver osv., hjemme hos meg, (i min 'Rimi-leilighet'), i Waldemar Thranes gate 5.
Og jeg hadde der, en del bøker, stående i noen reol-møbler, som stod i leiligheten, da jeg flytta inn der, (i 1996).
Og jeg dreiv og leste, på en bok, av Matias Faldbakken, på den tida.
(Det var en bok som het 'Macht und Rebel', eller noe sånt.
En bok Faldbakken hadde gitt ut, under sitt pseudonym, Abo Rasul).
Og av en eller annen grunn, så begynte Dagga og jeg, å prate, om den boka.
Og jeg sa da, at jeg ikke likte den.
Jeg forstod meg liksom ikke, på den boka da, (forklarte jeg).
(Faldbakken skrev om 'the Cocka Hola Company' og masse viss-vass da, (synes jeg at det var).
Det ble for mye tull, liksom).
Så jeg leste ikke den boken ferdig da, (må jeg innrømme).
(Noe sånt).
Og da fortalte Dagga meg det, at han kjente 'Matias', (husker jeg).
(For begge var fra Hamar, da.
Noe sånt).
Og jeg avtjente også førstegangstjenesten min, (på Terningmoen), i Elverum, fra juli 1992 til juni 1993.
Og Hamar og Elverum, er nabo-byer, da.
Men folka, i de byene, kan visst ikke fordra hverandre, (eller noe i den duren), da.
(Hvis jeg forstod det riktig, fra den tida, som jeg var i militæret, i Elverum).
En på samme lag som meg, (i Geværkompaniet, på Terningmoen), nemlig Stig Ragnhildsløkken, (fra Elverum).
Han sa en gang det, (husker jeg), at i Elverum, så snakka dem 'bredt', (altså at de snakka dialekt, da).
Mens i Hamar, så snakka de 'Oslo-mål' da, (ifølge Ragnhildsløkken).
Så om dette, at jeg blir tulla med, i 'øst og vest', er noe Hamar/Hedmark-greier?
Hva vet jeg.
Hm.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette, (jeg regna vel med, at dette var Matias Faldbakken sin Facebook-konto, (selv om han kalte seg 'Falskbakken'), siden at han hadde, blant annet Harald Eia, (var det vel), på vennelista si, (hvis jeg forstod det riktig)):
http://johncons-mirror.blogspot.no/2008/12/matias-falskbakken.html
PS 3.
Jeg sendte en klage, til Facebook, på dette:
Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S
Erik Ribsskog
Deres brev/faktura av 3. november/Fwd: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
Erik Ribsskog Thu, Nov 19, 2015 at 9:49 AM
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk", "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.
Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.
Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).
Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.
Men det har jeg ikke gjort.
En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.
Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.
(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.
Så det var jo bare tull, det og).
Dette er noen røvere, som tuller med meg.
Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.
Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.
(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.
Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).
Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.
Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.
Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.
Noe sånt.
Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk",
"polcustomercare@royalmail.com",
juridisk
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk",
"polcustomercare@royalmail.com"
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
3 attachments
img053 paint.jpg
475K
img054.jpg
185K
suppe dato.jpg
162K
PS.
Her er vedleggene:
Deres brev/faktura av 3. november/Fwd: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
Erik Ribsskog
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk"
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.
Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.
Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).
Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.
Men det har jeg ikke gjort.
En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.
Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.
(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.
Så det var jo bare tull, det og).
Dette er noen røvere, som tuller med meg.
Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.
Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.
(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.
Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).
Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.
Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.
Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.
Noe sånt.
Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk"
"polcustomercare@royalmail.com"
juridisk
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk"
"polcustomercare@royalmail.com"
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
3 attachments
img053 paint.jpg
475K
img054.jpg
185K
suppe dato.jpg
162K
Her er vedleggene:
Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S
Erik Ribsskog
Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
Erik Ribsskog Thu, Nov 19, 2015 at 8:47 AM
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk", "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk",
"polcustomercare@royalmail.com"
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
3 attachments
img051 paint.jpg
463K
img052.jpg
210K
eksempel.jpg
207K
PS.
Her er vedleggene:
Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
Erik Ribsskog
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk"
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk"
"polcustomercare@royalmail.com"
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
3 attachments
img051 paint.jpg
463K
img052.jpg
210K
eksempel.jpg
207K
PS.
Her er vedleggene:
Sande videregående, (hvor jeg gikk, på handel og kontor, skoleårene 1986/87 og 1987/88), har visst hatt problem, med noe som heter 'Jodel'. Jeg vet ikke, om han elevrådsleder Amund Lindseth, (på bildet), er i slekt, med min tidligere klassekamerat, Jan Ivar Lindseth, (fra det andre året, på Sande videregående). Hm
http://www.dagbladet.no/2015/11/07/nyheter/app/skole/jodel/sande/41837895/
PS.
Her er mer om dette:
http://johncons.angelfire.com/om.html
PS 2.
Enda mer om dette:
(Samme link som ovenfor).