torsdag 4. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Privatmegleren

Erik Ribsskog

Møte i dag/Fwd: Klage på tingrettsdommer Høisæther, Drammen tingrett/Fwd: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie

Erik Ribsskog Thu, Feb 4, 2016 at 7:20 PM

To: marte@privatmegleren.no
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, "Pedersen, Karianne" , "drammen.tingrett" , "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "HRET (postmottak)" , sianpost@sismo.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, kundesenter@conecto.no, "sande.vgs"
Hei,

jeg viser til møte, hos Nordea Majorstua, i dag.

Jeg fortalte, at jeg leide av noen slektninger, (min halvbror Axel
Thomassen sin stemor Mette Holter), på Furuset, i et friår, fra NHI,
(1990/91).

Og at Furuset-banken, (Sparebanken Nor vel), ble stengt, det året.

Og at jeg da, vel ble rådet, til å åpne konto, hos Kredittkassen Lindeberg.

Så ble den banken stengt.

Og da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014), så
ringte jeg Nordea, som overførte meg til Nordea Tveita, (siden at den
banken hadde overtatt Nordea Lindeberg sine tidligere kunder).

Og jeg faxet noen dokumenter, (se vedlegg), fra England, til Nordea Tveita.

(Etter å ha snakka, med ei dame, i 20/30-årene der, på telefon, fra Liverpool).

Jeg drev med arbeidssaker osv., og ville låne penger, med sikkerhet, i
denne eiendommen, (som er nevnt, i vedlegget).

Men Nordea Tveita, kunne ikke gi noen ordentlig forklaring, til
hvorfor jeg ikke fikk lån, (sånn som jeg husker det).

Og jeg fortalte, at min far hadde avslått arv, i 2005, (muligens fordi
at det heter Arnestø der den gamle støen lå, (ved fjorden), og at han
selv heter Arne).

Jeg fortalte, at min grandonkel Idar Sandersen bodde der, i en alder,
av cirka 95 år.

Og jeg fortalte, at jeg ikke syntes det var noe særlig, å vente på at
en gammel gubbe, skulle dø, (for da blir man litt dau selv og,
mistenker jeg).

Jeg hadde mange planer, som jeg kunne fått igang, for pengene, som
denne eiendoms-delen min, er verdt.

Jeg forklarte, at jeg syntes, at det ble 'russisk', å eie noe, sammen
med masse onkler og en halv-tante.

Jeg forklarte at min grandonkel Idar Sandersen, (som jeg ikke kjenner
noe særlig bra), har bodd i eiendommen, sammen med to andre
ungkar-brødre, som nå er døde.

Og at jeg ikke visste om Idar likte så bra, å bo der, alene.

Og du lurte på, om jeg hadde bedt Idar, om å kjøpe, min del av eiendommen.

Men å prakke noe sånt, på en gammel gubbe, som snart skal dø.

Det synes jeg, at blir litt rart, må jeg si.

Så det har jeg ikke snakka med Idar om, (men jeg har sagt fra, at jeg
prøver å selge det).

Jeg prøvde å få advokaten til å spørre min halv-tante, om hu ville
kjøpe min del.

Men da sluttet advokaten å svare.

(Jeg har klaget til Advokatforeningen, og fikk først medhold og så
ikke medhold).

Du spurte om taksten, jeg svarte at det var halvannen million.

Men at det var en slags takst, (vel ligningstakst), som ikke er reell.

Mindre eiendommer i Holmsbu, har blitt solgt, for mellom 5 og 10
millioner, (mener jeg å huske, fra Dt.no, ifjor, var det vel).

Så jeg regnet med, at min del, av denne eiendommen, kan være verdt en
million, eller ihvertfall en del hundre tusen.

Jeg forklarte at jeg muligens fikk mer arv, når Idar dør, (men jeg kan
egentlig ikke ta det for gitt).

Jeg fikk ikke forklart, at jeg kontaktet Drammen tingrett, i 2011, og
de har trenert å oppløse sameie, siden den tid, (se videresendt
e-post, som er i denne e-posten).

Du rådet meg til å kontakte advokat.

Men det er ikke klart for meg, hva nøyaktig, som vil være advokatens
rolle, i denne saken.

(Det var kanskje bare noe tull?).

Jeg forklarte, at selv om Idar Sandersen, har rett til å bo, på
Bergstø, resten av livet.

Så mener jeg, at det ikke betyr, at det ikke kan selges.

For det kan selges, som en investering, og med en klausul, om at Idar
Sandersen, har rett til å bo der, resten av livet.

(For du ville ha det til, at en ny kjøper, absolutt må _bo_ der.

Men eiendommer kan også være for investeringens skyld, har jeg hørt,
(min søster Pia, sa at hennes stemor Haldis, anbefalte å investere i
eiendom, på 80/90-tallet vel).

Min fars Oslo-kamerat Atle, (jeg husker ikke etternavnet dessverre),
gjorde noe lignende, på 70-tallet, (husker jeg).

Han og mora, eide en svær bygård, i Oslo, (muligens i
Frogner/Majorstua-området).

Og de solgte bygården, og fikk beholde en leilighet hver, hvor de
hadde rett til å bo, resten av livet.

Så at dette skal være noe 'rocket-science', det har jeg ingen tro på.

Jeg forklarte også, at dette var en stø.

Men hus, enda et hus, (som muligens er/var ateljier), kvernhus og det
siste er vel garasje.

Og det er også strandlinje, (selv om det går en rolig vei, mellom
støen og stranda).

Og veldig flott utsikt, mot Drammensfjorden/Berger/Ulvikfjellet.

(Jeg er fra den andre sida, av Drammensfjorden, (nemlig Berger), så
Holmsbu, er ikke mitt hjemsted heller, for å si det sånn.

Og jeg synes, at det blir rimelig svett, å eie, sammen med onkler og
en søster, selv om jeg kjenner disse, men jeg liker de ikke så bra, må
jeg innrømme).

Du ga meg ditt kort, og jeg så, at du heter: Netland.

Jeg fortalte, at jeg hadde hatt en distriktsjef, i Rimi, ved navn Anne
Neteland, da jeg var butikksjef, på Rimi Kalbakken, i 2000 og 2001.

(Jeg har sett at Neteland-navnet, eier like ved Bergstø forresten,
hvis jeg ikke tar helt feil.

Så det er mulig, at hu Anne Neteland kjenner Idar Sandersen.

Hva vet jeg).

Jeg bestemte meg for å sende en e-post/referat, for å få klarhet i,
hva det var du mente, at jeg burde be en advokat, om å ordne opp i.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-02 7:40 GMT+01:00
Subject: Klage på tingrettsdommer Høisæther, Drammen tingrett/Fwd:
Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: "Pedersen, Karianne" <karianne.pedersen@domstol.no>,
"drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>,
"post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>,
Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre
<politikk@hoyre.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>,
sianpost@sismo.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no,
kundesenter@conecto.no, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg har drevet med denne saken, (oppløsing av sameie), siden 2011.

Da instruerte jeg, en tingrettsdommer, (Høisæther), i Drammen, om å
oppløse et sameie, (og selge det på det åpne markedet), som jeg eier
en del av, i et sameie, med onkler og ei halv-tante som jeg ikke
kjenner, og synes, at dette sameiet, er rimelig klamt, blant annet på
grunn av disse onklene, (som jeg kjenner), og min søster, (som jeg
også kjenner), og som jeg ikke synes, at det er så fristende, å eie
sammen, og jeg har også planer for livet mitt, som jeg kunne fått
igang, for de pengene, som min del, av denne eiendommen, er verdt.

Og jeg har sendt om dette til Domstoladministrasjonen og
Sivilombudsmannen og hele 'Steinrøysa', igjen og igjen, i alle de
årene som har gått, siden 2011.

Men _ingen_ klarer å fortelle det jeg fant nå, (på denne nettadressen:
https://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/Tilsynsutvalget-for-dommere/Klage-pa-en-dommer/),
tilfeldigvis, på nettet.

Er det bare 'bokstav-gjenger' og 'mitt vetle land', i Norge, lurer jeg.

Det offentlige har faktis veilednings-plikt.

Men det glemmer de, at de har, i sin åndsvakhet, må jeg si.

Nå har jeg surra bort nok år, av mitt liv, på dette tuller.

Jeg skulle ønske at jeg ikke hadde noe med Norge og denne helvetes
treneringa og disse helvetes rasshøla i dette landet å gjøre, må jeg
si.

Så jeg ønsker også en monnelig erstatning, på toppen av det beløpet,
som denne eiendommen er verdt.

Som erstatning for disse årene, som jeg har kastet bort, på innavlens
alter, i Norge.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-01-28 14:06 GMT+01:00
Subject: Re: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie
To: "Pedersen, Karianne" <karianne.pedersen@domstol.no>
Cc: "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>,
"post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>,
Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre
<politikk@hoyre.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>,
sianpost@sismo.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no,
kundesenter@conecto.no, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg synes ikke, at dette virker riktig.

Her har Drammen tingrett tullet med meg, og så skriver dere, at det er
greit, liksom.

Det gir ingen mening for meg, må jeg si.

Det blir som noe feil, mener jeg.

Dere forklarer heller ikke hva man kan gjøre, i situasjoner, hvor man
blir tullet med, av en domstol.

Så dette vil jeg gjerne ha, en ny mening om, fra dere.

Så om du kan eskalere dette, til en overordnet.

Jeg har også skrevet til dere om, at Bærum Namsfogd, har sendt en sak,
som egentlig er en identitetstyveri-sak, videre, til forliksrådet.

Dette er også at jeg blir tullet med, at en domstol, (eller om man
skal si politiet, det er vel sånn, at Namsfogden, hverken er fugl
eller fisk, er det en domstol eller er det politiet).

Så det virker som, at dette er en trend, at domstoler/politiet tuller med meg.

Jeg har sendt flere titalls klager, til Spesialenheten, men de blir
bare ignorert, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


2016-01-28 11:25 GMT+01:00 Pedersen, Karianne <karianne.pedersen@domstol.no>:
> Jeg viser til dine e-poster av hhv. 20. oktober 2015 og 29. desember 2015.
>
>
>
> Som det fremgår av min e-post til deg den 20. oktober 2015 har ikke
> Domstoladministrasjonen noen myndighet i, og kan heller ikke kommentere,
> enkeltsaker.
>
>
>
> I din e-post av 20. oktober 2015 ber du om erstatning. Jeg oppfatter at
> dette er relatert til Drammen tingretts oppfølgning av dine henvendelser
> vedrørende en sameiesak. Jeg oppfatter videre at du ber om at vi behandler
> ditt krav om rettferdsvederlag.
>
>
>
> For at noen skal ha krav på erstatning fra staten som følge av domstolfeil,
> må de alminnelige vilkår for erstatning være oppfylt; det må foreligge et
> ansvarsgrunnlag, adekvat årsakssammenheng og økonomisk tap.
>
>
>
> Domstoladministrasjonen er motpart i saker hvor der kreves erstatning for
> påståtte feil, handlinger og unnlatelser i tilknytning til en
> domstolsbehandling. Det fremgår av tvisteloven § 20-12 at det kan kreves
> erstatning for påførte sakskostnader på grunn av feil ved rettens
> behandling. Domstolloven §§ 200 og 201 oppstiller et generelt
> erstatningsansvar for blant annet dommere. Krav om erstatning etter disse
> bestemmelsene kan kun fremmes dersom en rettslig avgjørelse er opphevet
> eller forandret, eller dersom en tjenestemann er dømt for straffbart forhold
> i anledning avgjørelsen. Vi kan derfor ikke se at det foreligger noe
> erstatningsansvar for staten i anledning Drammen tingretts oppfølging av din
> sameiesak.
>
>
>
> Det presiseres at Domstoladministrasjonen ikke behandler krav om
> rettferdsvederlag.
>
>
>
> Saken anses med dette som avsluttet hos oss.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Karianne Pedersen
>
> seniorrådgiver
>
> rettsenheten
>
>
>
> Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
>
> telefon + 47 73 56 70 63
>
> e-post: karianne.pedersen@domstol.no
>
>
>
> www.domstol.no
>
> www.jordskifte.no
>
>

4 attachments

arv1.jpg
360K

arv2.jpg
282K

arv3.jpg
217K

arv4.jpg
179K

PS.

Her er vedleggene:

arv1

arv2

arv3

arv4

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert

Erik Ribsskog Thu, Feb 4, 2016 at 6:21 PM

To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil

Hei,
i dag, så fikk jeg et brev, fra Forliksrådet, (se vedlegg).
Og dette er jo det dummeste noen gang, må jeg si.
En islending fra Conecto, sendte meg et brev, om at jeg liksom har gjeld, til et firma, ved navn E-kontakt.
Men dette er et firma, som jeg aldri har hørt om før, og som jeg aldri har kjøpt noe fra.
Så dette er helt hårreisende og uforståelig krav.
Som jeg har informert Conecto om.
Likevel sender Conecto dette, til Namsfogden.
Namsfogd-dama, (hos politiet, som jeg har flere titalls klager mot, hos Spesialenheten), ignorerer også, det jeg skriver, og sender det, til Forliksrådet.
Så det spiller ikke noen rolle, hva jeg skriver.
Jeg blir bare ignorert.
Så dette er nedverdigende for meg, (må jeg si).
Å møte i forliksrådet, når dette er noe jeg ikke har bestilt, blir som noe åndsvakt, må jeg si.
Dette er nok snakk om en identietstyveri-sak.
Men det vil ikke Conecto og politiet/namsfogden forstå.
Så her blir jeg ikke tatt på alvor.
Så jeg vil herved klage på nytt, på Namsfogden i Bærum, som sender meg, til et 'duste-møte', som ikke gir noen mening.
Jeg regner med at Namsfogden regnes som en slags dommer da, for her har personen tydeligvis dømt dette, til å være, en forliksråd-sak.
Og jeg mener også at politi bør være politi, og fogd bør være fogd.
Men Namsfogd-embetet, har vel svirret fram og tilbake, mellom domstolene og politiet, (hvis jeg har forstått det rett).
Så det blir jo som noe Molboland.
Og så er kanskje dette ei nazi-dame da, som liksom holder, med islendinger.
Og så sier hu bare at islendingen har rett, i sin nazisme-lidelse, og ignorerer det jeg skriver.
Heil Hitler, må jeg si da.
Namsfogden kaller seg også noe med Sismo, noen ganger, virker det som, i e-poster.
Så dette er jo et kaos uten like, må jeg si.
Men jeg ønsker åkke som, at dere hos Tilsynsutvalget stopper denne narrespill-saken.
Datatilsynet burde kunne bekrefte det, at jeg har blitt utsatt for mye ID-tyveri.
Og jeg bodde også i England, da jeg liksom skal ha sjekket opp norske damer, på E-kontakt.
Og jeg har vært på irc, siden 1996, og hatt masse cyber-sex der, på 90-tallet, så dette E-kontakt virker som noe kjedelig 'lamer-greier', for meg, må jeg si.
Så la meg slippe dette patetiske nazi-greiene deres, og stopp denne innavl-saken, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-01-26 22:44 GMT+01:00
Subject: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: Bisnode Credit oppdatering <ksp.no@bisnode.no>
Cc: Kirsti Dalheim <kirsti.dalheim@conecto.no>, database@no.experian.com, post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post <post@spesialenheten.no>, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <ragnar.wold@conecto.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" <post@inkassoklagenemnda.no>, post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "Disha, Drilon" <Drilon.Disha@experian.com>


Hei,
jeg viser til Deres brev av 8. januar, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).
Dette skriver at jeg må si fra, hvis kravet ikke er korrekt.
Og dette er ikke en reell sak, (som jeg har blant annet informert Experian om, etter at de har sendt meg, et lignende brev).
Problemet her, er at Conecto, har en islandsk ansatt, som ikke forstår norsk, (kan det virke som).
Jeg har informert Conecto om, i fjor høst, at dette er et helt uforståelig krav, for meg.
Jeg har aldri hatt noe med dette firmaet, (E-kontakt), å gjøre, hverken på den ene eller andre måten.
(Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.
Så hvorfor skulle jeg, i den perioden, drive å sjekke opp damer bosatt i Norge, på nettet, liksom.
Nei, det gir ingen mening.
Og jeg har også levd på britisk minstelønn, i England, så noe sånt, ville blitt sløsing, vil jeg si.
Og jeg har også forklart om, at jeg ikke har bestilt noe, fra dette firmaet, (E-kontakt)).
Men til ingen nytte.
Conecto har i et anfall av språk-problemer, (eller 'åndsvakhet'), sendt dette, til forliksrådet, (via fogden, som heller ikke, har vært hjemme liksom, må man vel si).
Så dette er en skandale, at folk i samfunnet, er så degenererte, at de ignorerer, hva jeg skriver, med vanlige bokstaver, i en vanlig e-post.
Siden at de tydeligvis lider, av en eller annen slags form for selvhevdelse, eller noe i den duren da.
Så dette må jeg klage på, at dere sender brev til meg, om denne saken, som antaglig må ha oppstått, på grunn av at noen, har misbrukt min identitet, (her i Norge), mens jeg har bodd, i England.
Men istedet for å finne ut, hvem det er.
Så velger Conecto og fogden, å tulle/hakke på meg, virker det som.
I sin patetiskhet, (må man vel si).
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har forresten rapportert, om flere hundre lignende identitetstyveri-saker mot meg, til Datatilsynet.
Så de vet hva som foregår, (vil jeg si).
Så det burde bare være, å kontakte de, for å få dette bekreftet.
Men egentlig, så skulle disse organisasjonene, ha hørt på, hva jeg skrev til de, i min korrespondanse, i høst, osv.
Det er veldig uhøflig, av Conecto og Namsfogden, å bare ignorere, det jeg skriver, vil jeg si.
Så å møte i forliksrådet, om dette, blir som noe idiotisk, (vil jeg si).
For da vil nok Conecto ønske å diskutere, at jeg skal betale de penger.
Men jeg må da forklare, at jeg ikke har bestilt dette.
Så da passer ikke saken, i forliksrådet, mener jeg.
For Conecto og jeg, er ikke enige, om hva som har skjedd.
For Conecto tror ikke på meg, tydeligvis.
Så dette er uhøflig forakt, for en person, (som meg), som har blitt utsatt for alvorlig kriminalitet, fra Conecto og Namsfogden, vil jeg si.
Så dette er en skandale, må jeg si.
Skjerpings!
Men Experian har skrevet, at denne saken nå er slettet.
Men så skrev Conecto til meg, etter det igjen.
Så dette er nå også et fullkomment kaos, på toppen av åndsvaktheten og dette uhølige fra Conecto og Namsfogden fra før av.
Så legg ned disse organisasjonene, (Conecto og Namsfogden i Bærum), mener jeg.
De er tydeligvis styrt fra Afrika eller noe sånt, (hvis jeg skulle tippe).
For dette er som Nigeria-brevene, vil jeg si.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-01-25 11:15 GMT+01:00
Subject: Re: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: Kirsti Dalheim <kirsti.dalheim@conecto.no>
Cc: database@no.experian.com, post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post <post@spesialenheten.no>, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <ragnar.wold@conecto.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" <post@inkassoklagenemnda.no>, post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "Disha, Drilon" <Drilon.Disha@experian.com>


Hei,
jeg tar dette med Experian, (Disha Drilon), som har opplyst meg om, at denne saken nå er slettet.
Jeg sendte dere bare en kopi-e-post, til deres informasjon, (som de sier, i Danmark).
Erik Ribsskog



2016-01-25 9:59 GMT+01:00 Kirsti Dalheim <kirsti.dalheim@conecto.no>:
Hei

Viser til ovennevnte sak og vår e-post av 13.01.2016 fra vår kundekonsulent, Rene Davidsson;

Fra: Davidsson Rene Sigurdur
Sendt: 13. januar 2016 08:48
Emne: Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppen Finans AS (fordringshaver)

Hei

Viser til deres e-post henvendelse.

Denne saken ligger til behandling hos namsmannen, innsigelse på kravet må sendes til dem.
Saken vil deretter bli behandlet i forliksrådet.

Til din informasjon.


Med vennlig hilsen

Rene Sigurdur Davidsson



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23. januar 2016 01:38
Til: database@no.experian.com
Kopi: post@finkn.no; HRET (postmottak) <post@hoyesterett.no>; Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>; Rene Sigurdur Davidsson <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>; sianpost@sismo.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; ica@ica.se; ica.kontakt@ica.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; post <post@spesialenheten.no>; post@arbeidstilsynet.no; #Kundesenter <kundesenter@conecto.no>; ragnar.wold@conecto.no; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Lars Kåre Helsem <lars.kare@conecto.no>; Per Olov Sjøgren <Per.Olov.Sjogren@conecto.no>; Bente Linnea Lie <Bente.Linnea.Lie@conecto.no>; Lisbeth Lindberg <Lisbeth.Lindberg@conecto.no>; Terje Kvitrud <Terje.Kvitrud@conecto.no>; Lasse Häll <Lasse.Hall@conecto.no>; rolf-eek.johansen@conecto.no; Kenneth Bjørnstad <Kenneth.Bjornstad@conecto.no>; Kevin Winterstad <kevin.winterstad@conecto.no>; Hilde I. Slevigen <post@inkassoklagenemnda.no>; post@inkassoklagenemda.no; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>
Emne: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert

Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 6. januar, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).
Dette er ikke en 'ekte' sak.
Dette, (E-kontakt), er et firma, som jeg aldri har hatt noe med å gjøre.
Noen pøbler, må ha bestilt, en tjeneste fra de, i mitt navn, (her i Norge, mens jeg har bodd, i England).
Jeg har forklart om dette, til en islending, som jobber, i Conecto, (per e-post).
Men det er tydligvis noe språk-problemer, (eller noe lignende).
For det jeg skriver, kommer ikke fram, virker det som.
Det er stygt å si det, men det er liksom ingen hjemme, virker det som, (hos han islendingen).
Så dette er bare tull og tøys og det som verre er.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    Tue, Jan 12, 2016 at 7:47 AM
To: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no
Cc: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, post <post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, Post <post@brukerklagenemnda.no>, post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>
Hei,

dette skulle egentlig, til Inkasskoklagenemda.

Men de hadde jeg vel ikke hørt om, før i november, (i fjor), var det vel.

Så sender kopi til de nå.

Jeg har aldri hørt om e-kontakt eller Conecto.

Jeg har som forklart i den videresendte e-posten bodd i England, fra 2005 til 2014, og i den tida, så var jeg ikke i Norge, i det hele tatt.

Jeg har en Lørenskog-tremenning, som heter Øystein Andersen, som allerede på 80-tallet, syntes at det var morsomt, å bestille pizza på døra, i andres navn, (husker jeg).

Så det er kanskje han som tuller.

Hva vet jeg.

Jeg sender nå om dette, til Inkassoklagenemda, uansett.

Sender også kopi til Spesialenheten.

Jeg har flere ti-talls klager, hos dem, som de ignorerer, må jeg si.

Så jeg må si, at jeg mistenker 'urent trav', også i denne saken.

For jeg har informert dette firmaet om, (se videresendt e-post), at jeg aldri har bestilt noe fra de, (se videresendt e-post).

Og det siste jeg ønsker, er noen klamme f*tter, på døra mi, for å si det sånn.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-10-29 3:12 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.

Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra dette firmaet.

(Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før, engang).

Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt navn, de siste årene.

(En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg, og har skrevet opp min adresse, blant annet.

Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).

Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.

Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det snakk om riktig person, som bestiller.

Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.

Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.

Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når dere driver med sånt her tullball, må jeg si.

Dette er galskap, må jeg si.

God bedring!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.

Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).

Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.

Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.

Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.

Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.

Der har jeg ikke bodd, siden i februar.

Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.

Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.

Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.

Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.

Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.


2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:

    Hei

    

    

    Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.

    

    Ha en fin dag.

    

    Med vennlig hilsen/ Best regards

    

    Jeanette K. G

    Saksbehandler/ Case handler

    Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

    Telefon: +47 31 27 93 20

    Fax: +47 61 14 93 12

    

    

   
cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
    Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway

    Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway


    Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
   
www.lindorff.no
    ** This message including any attachments may contain
    confidential and/or privileged information intended only for
    the person or entity to which it is addressed.
If you are not
    the intended recipient you should delete this message and
    notify the sender. Thank you.

    

    

    

    

    _________________________________________________________________

    -----Original Message-----

    From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM

    To: Kundesenter-uidentifisert

    Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

    Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling

    ---------------------------

    Hei,

    dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.

    Og så får jeg dette svaret.

    Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.

    Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.

    Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.

    Dette lukter lang vei, vil jeg si.

    Erik Ribsskog

    2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>:

    > Hei Erik,

    >

    > Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse

    på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.

    > Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.

    >

    > Med vennlig hilsen Frida

    > Kundeservice Chilimobil

    > Tlf. 02445

    >

    > ________________________________________

    > Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    > Sendt: 25. september 2015 14:09

    > Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon

    > Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no

    > Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil

    > AS

    >

    > Hei,

    >

    > jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.

    >

    > (Jeg bruker Telenor mobil.

    >

    > Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn

    > Telenor kontant, må jeg si).

    >

    > Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.

    >

    > Og så får jeg innkassovarsel!

    >

    > Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.

    >

    > Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige

    > datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).

    >

    > Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og

    > Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.

    >

    > Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å

    > send meg innkassoer i forbindelser med dette.

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    >

    > 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon

    > <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:

    >> Hei

    >>

    >> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du

    har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445

    eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.

    >>

    >>

    >> Ha en fin dag.

    >>

    >> Med vennlig hilsen/ Best regards

    >>

    >> Jeanette K. G

    >> Saksbehandler/ Case handler

    >> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

    >> Telefon: +47 31 27 93 20

    >> Fax: +47 61 14 93 12

    >>

    >>

    >>

    >> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :

    >> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway

    >>

    >> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00

    >> www.lindorff.no

    >> ** This message including any attachments may contain confidential

    >> and/or privileged information intended only for the person or entity

    >> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you

    >> should delete this message and notify the sender. Thank you.

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >> Hei,

    >> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).

    >> (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >> Vennligst rydd opp!

    >> Med hilsen

    >> Erik Ribsskog

    >> PS.

    >> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker

    helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

    >> ---------- Forwarded message ----------

    >> From: NoReplyFaktura@lindorff.com <NoReplyFaktura@lindorff.com>

    >> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00

    >> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

    >> To: eribsskog@gmail.com

    >> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.

    >> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling

    og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.

    >> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne

    >> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat

    >> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen

    >> Kundeservice

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    

    

    Med vennlig hilsen

    Kristian Brekke

    Saksbehandler - Avd. Legal Collection
    Direkte: +47 31 27 91 86

    lindorff e-postlogo.png
    PO Box 7055, NO-3007 Drammen

    Sentralbord: +47 23 21 10 00
    www.lindorff.no

    

    ** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.

    





14 attachments
        img123.jpg
316K
        img124.jpg
230K
        img125.jpg
266K
        img126.jpg
275K
        img127.jpg
513K
        img128.jpg
336K
        img129.jpg
273K
        img130.jpg
158K
        img131.jpg
226K
        img132.jpg
160K
        img133.jpg
229K
        img134.jpg
164K
        img135.jpg
231K
        img136.jpg
289K

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sun, Oct 5, 2014 at 3:13 PM
Subject: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: database@no.experian.com
Cc: post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Hei,
jeg fikk et brev, på døra mi, her på 'russerbrakka', på Slependen, i dag.
(Det tar litt tid, siden at husvert ikke har satt navnet på postkassa.

For det skal være en sånn spesiell etikett-maskin-merking, virker det som).
Og dere hos Experian, har jo visst om det, at jeg har bodd i England, siden 2004.
(Videresender kopi av e-post, fra 2007).
Så det er jo bare pjatt, det dere skriver, i brevet.

Her har nordmenna gossa seg.

Og hatt masse hemmelige saker, bak min rygg.

Mens jeg har bodd i England, siden 2004.

Og dere har sendt all posten min, til min onkel i Kvelde, (som var med på noe slags mordforsøk mot meg, i 2005, virka det som, og som ikke sender meg noe, hverken av vitnemål eller attester, som også ligger, på den gården, i Kvelde, tilhørende hans eks-samboer vel).
Men det har vært om på TV, (Tweet 4 Tweet), med Thomas Seltzer og Jenny Skavlan, at jeg bor i England, (i 2012).

Og jeg har hatt en kjent blogg, (johncons-blogg), siden 2007.
Så her har nordmennene vært som i ordaket, at når katten er borte, så danser musene på bordet.

Og som nordmennene var mot jødene, under og etter den tyske okkupasjonen.

At det bare kødda med dem, og stjal eiendommen dems, osv.

På en veldig lav og simpel måte.

Så dette kvalmende/patetiske/ignorante opplegget, fra Norge, det vil jeg klage på.
Jeg får nå ikke annet, enn kontantkort-mobil/internett, på grunn av dette 'innavla' greiene, (må man vel kalle det), som nordmenna har drevet med, bak min rygg, siden 2004.

Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: CreditExpert <CustomerService@creditexpert.co.uk>
Date: Tue, May 15, 2007 at 8:04 PM
Subject: Welcome To CreditExpert
To: eribsskog@gmail.com




Dear ERIK RIBSSKOG,

Welcome to CreditExpert. Congratulations on taking an important step in managing and protecting your financial information. You now have access to your Experian® credit report and information and advice that will allow you more control over your credit history.

CreditExpert is provided by Experian®, the UK's leading credit reference agency, and we are sure that you will enjoy the exclusive benefits that membership of CreditExpert provides:

Some of the benefits you'll receive include:
  • Unlimited access to your online Experian® credit report after your FREE 30-day trial
  • Weekly alerts by e-mail or SMS text message to notify you of significant changes to your credit report
  • Quarterly online newsletters
  • Ask the Expert for credit queries
  • Financial tools and calculators
  • Credit query forms
  • Freephone customer service supported by credit report specialists
  • A fraud resolution service should someone steal your identity

To enable you to start using your membership, a PIN will be mailed to you at your current address in the next few days. Once you receive this, return to https://www.creditexpert.co.uk/MCCLogin.aspx and login using the PIN and your Username and Password.

To ensure uninterrupted service, your Monthly membership fee of £5.99 will be collected automatically after your 30-day free trial, and every 30 days thereafter.

Please print this e-mail for your records. If you have any questions, please e-mail our Customer Service team on CustomerService@CreditExpert.co.uk quoting your report reference number: 41500917.

Many thanks,

CreditExpert

Please do not reply to this e-mail. This e-mail address is not monitored. If you would like to contact us, please send your e-mail to CustomerService@CreditExpert.co.uk


6621-100002-100002




2 attachments

img176.jpg
318K

img177.jpg
210K

PS.

Her er vedleggene:

img176

img177

Jeg sendte en e-post til Samferdselsdepartementet

Erik Ribsskog
Klage på Ruters reisekort
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 6:23 AM
To: postmottak@sd.dep.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen , post@konkurransetilsynet.no, postmottak@mattilsynet.no, admin@ohf.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet
Hei,

jeg har ikke hørt noe, fra Ruter.

Og her om dagen, så skulle jeg fornye mitt reisekort, på en automat,
på Jernbanetorget t-banestasjon.

Og det funket ikke, å trykke, på: 'Forny billett'.

Jeg fikk bare feilmelding, gang på gang.

Så jeg lurte på, om det var noe galt, med selve kort-leseren.

Og jeg gjorde det så, på 'tungvint' vis.

Og så skulle jeg med bussen, dagen etter.

Og det lyste rødt.

Og jeg skjønte ikke noe.

Men så så jeg på kvitteringen, (det var kanskje litt mørkt, på t-banen).

Og så stod det: '2Ø', istedet for: '2V'.

Så disse touch-skjermene deres, er som noen prototyper, fra 80-tallet,
vil jeg si.

Og er disse maskinene koblet til internett?

Kanskje noen har tulla med de.

De tuller med togtid-tavla, inne på Oslo S.

Og jeg fikk ikke lov å handle mer, på Prix, av Securitas-folk i sivil,
eller noe sånt.

Så jeg lurer litt, om det er noen bokstav-gjenger, eller noe sånt, som tuller.

Erik Ribsskog


2016-01-08 13:11 GMT+01:00  :
> Se vedlagte saksdokument:
>
>
>
> Med hilsen
>
> Samferdselsdepartementet
>
>


PS.

Her er e-brevet fra Samferdselsdepartementet:

samferdselsdepartementet

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Request received] 99424084
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 6:13 AM
To: juridisk
Cc: Chili Mobil , firmapost@nkom.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Chili Mobil
Date: 2016-01-08 1:55 GMT+01:00
Subject: [Request received] 99424084
To: Erik Ribsskog


##- Please type your reply above this line -##

Hei!

Vi har mottatt din henvendelse og gitt den et nummer, (7731), for oppfølgning.
Vi svarer på denne så fort vi kan. Dine spørsmål og innspill er viktige for oss!

Erik Ribss    

Erik Ribsskog

Jan 8, 02:55

Hei.

Jeg har bestilt portering av 99424084 over til dere.
Hvorfor fungerer ikke dette? Opp med farten! ;)

Mvh Erik Ribsskog
This email is a service from Chili Mobil. Delivered by Zendesk
[JP60YG-WVD1]

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Soulspring Basic Helgtilbud
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 6:05 AM
To: juridisk
Cc: info@soulspring.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Soulspring
Date: 2016-01-09 11:30 GMT+01:00
Subject: Soulspring Basic Helgtilbud
To: Frøken Ribsskog



Ingen bilder? Les på nett
​    

Soulspring Basic

Kjære Frøken

Vi feirer suksessen med nettkurset Soulspring Basic og setter denne helgen (frem til mandag 11. januar kl 09.00) ned prisen på hele kurset til kun kr 1150.

De verktøyene du vil lære i Soulspring Basic er de som har vært begynnelsen for å forandre livene våre, og mange med oss, til det bedre. Tør du å ta steget, være ærlig, gå i dybden og øve, vil du også kanskje få en ny hverdag. Ja, så virkningsfulle mener vi at disse verktøyene du får er. Og selv om meditasjonene og øvelsene er lette å forstå og gjøre, går de veldig dypt.

Vi håper du får noen aha-opplevelser under kurset og kan bli bedre kjent med deg selv. Vi håper du finner startskuddet for å få en hverdag hvor du er mer tilstede, lyttende til din indre visdom i møte med andre og slik kan begynne å forandre din verden. Og kanskje blir Soulspring Basic springbrettet for videre spirituell vekst, slik det var for oss?

Vi gleder oss til å få dele disse verktøyene med deg!

Soulklemmer fra
Märtha og Elisabeth


Kjøp kurset her

    ​
​     ​     ​
​    

Facebook

Med dette kurset følger facebookgruppen Soulspring Basic and Beyond. Her kan du knytte kontakter med likesinnede. Del gjerne dine oplevelser eller fravær av dem i facebook gruppa. Vi ser at de som deler og får hjelp og samtidig får hjulpet andre også får mer utbytte av kurset. Vi, Märtha og Elisabeth, er aktive i facebookgruppa og svarer med glede på dine spørsmål. Vi gleder oss til å se deg der!




Trykk her for Facebookgruppa


   

Betaling

Har du problemer ved betaling eller har du betalt  under et annet navn, vennligst gi beskjed om dette til Carina Scheele Carlsen. Dette for å kunne gi deg tilgang til Facebookgruppa.Ta gjerne kontakt med Carina om det er noe som ikke fungerer på kurset og.


Kontakt Carina

   

Logg inn

Når du melder deg på vil du få tilsendt hvor og hvordan du logger på. Bruk brukernavnet og passordet du får. Trykk på lenken du får tilsendt, skriv inn brukernavnet og passordet ditt så får du tilgang til kurset. Det er like lett som å bruke Netflix. Når du logger inn, ligger ditt kurs med videoer der for deg å se når du vil og hvor du vil. Du kan følge kurset på telefon, nettbrett eller PC/Mac. Kurset er nå ditt for alltid, så hvorfor ikke sette i gang med det samme?



    ​

     
Liker
Tweet
Videresend
Soulspring, Riddervoldsgt. 9, 0258 Oslo
Du mottar denne mailen fordi du har gått på kurs hos oss eller har registrert deg hos Soulspring
Oppdater abonnement   |   Meld av

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny kunde-sak (#791912): Ode til Gapahuket
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 5:57 AM
To: juridisk
Cc: kiwi@reply.socialboards.com
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: KIWI Kundeservice
Date: 2016-01-10 1:52 GMT+01:00
Subject: Ny kunde-sak (#791912): Ode til Gapahuket
To: eribsskog+homofil.og.en.halv@gmail.com


KIWI     Kundehenvendelse #791912
Hei og takk for din tilbakemelding!

Vi har registrert saken med saks-nummer 791912, og vil besvare henvendelsen så fort det lar seg gjøre.

Du vil bli varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen. Vi har for tiden stor pågang, og vi takker for tålmodigheten

Kopi av din melding
Ode til Gapahuket

Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og der skal vi bo både vinter og vår. Både vinter og vår. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og der skal vi ligge i soveposen vår. I soveposen vår. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår. Med nattkikkerten vår. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og madrassene våre av mose består. Av mose består. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og bindingsverket av raier består. Av raier består. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og bindingsverk-fyllet av granbar består. Av granbar består. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og raie-festene av bjørkenever består. Av bjørkenever består. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff. Og gapahuket vårt uti hagen står. Uti hagen står. Og der skal vi brenne et bittelite bål. Et bittelite bål. Og gapahuket står uti hundrede år. Uti hundrede år. Oaiaiai boff boff. Oaiaiai boff.
Kundeservice-løsning levert av Socialboards

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som Trumf-medlem
Erik Ribsskog     Thu, Feb 4, 2016 at 5:51 AM
To: juridisk
Cc: nyhetsbrev@trumf.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Trumf Nyhetsbrev
Date: 2016-01-11 13:32 GMT+01:00
Subject: Velkommen som Trumf-medlem
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erika, slik sparer du mest mulig bonus
   
Webversjon >
   
Erika Ribsskog
Total Bonus: 0,00
   
    Logg inn    
   
    Bruk Bonus    
   
    Se kjøpshistorikk    
Velkommen som Trumf-medlem
Som Trumf-medlem sparer du bonus på dagligvarer i våre butikker og på alle betjente Shell stasjoner i Norge. Du kan også spare bonus ved å handle i nettbutikken flust.no eller via ViaTrumf. 
Les mer om å spare bonus >
   
Dine registrerte bankkort
Du sparer bonus automatisk med dine bankkort tilknyttet følgende bankkontoer:

Bankkonto******30568

Registrer flere bankkort her >
Spar bonus på dagligvarer
1% Trumf-bonus på alle dagligvarer hos våre dagligvarekjeder.
Les mer >
         
Spar bonus på Flust.no
1% Trumf-bonus på kjente merkevarer hos nettbutikken Flust.no. 
Les mer >
         
Spar bonus på drivstoff
30 øre/l på alle betjente Shell-stasjoner i Norge.
Les mer >
Spar mer bonus sammen 
På "Min side" under punktet "Medlemmer" kan du registrere flere medlemmer i din husstand og deres bankkort. Da kan dere spare Trumf-bonus automatisk på samme konto.
Registrer flere medlemmer her >
   
Få Trumf-bonus hos nærmere 100 nettbutikker
Handler du via ViaTrumf får du verdifull Trumf-bonus på alt fra klær og sportsutstyr til hjem og interiør, rett inn på din Trumf-konto. Det kan det fort bli mange penger av!
Bli ViaTrumf-medlem her > 
7% Trumf-bonus hos Hotels.com


         
2,5 % Trumf-bonus hos Apple


         
8 % Trumf-bonus hos Ellos


Spar mer bonus med Trumf Visa
Med Trumf Visa kredittkort får du hele 2 % bonus i dagligvarebutikker tilknyttet Trumf, og 0,5 % på all annen handel. Det kan det fort bli mye penger av.
Les mer og søk her >
   
Trippel-Trumf
Noen dager i året er det Trippel-Trumf torsdag. Da får du hele 3 % Trumf-bonus på alle dagligvarer.
Les mer her >
   
Logg inn     Glemt passord      Kontakt oss     Avmelding
Kundenummer 233987148

Jeg sendte en e-post til Arbeidstilsynet

Erik Ribsskog

Vedrørende e-poster

Erik Ribsskog Thu, Feb 4, 2016 at 5:32 AM

To: "Eriksson, Bengt"
Cc: ica.kontakt@ica.no, ica@ica.se, sponsor@coop.no, Postmottak Sivilombudsmannen

Hei,
og hva har dere gjort med det, at Rimi/Ica ikke vil sende meg bevis, for at jeg vant butikkdrift-konkurransen Rimi Gullårer, i 2001, som butikksjef, på Rimi Langhus.
Lillesøstera til Rune Bingen, (min tidligere klassekamerat fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), hu vant ganske nylig, tittelet som årets direktør, i en hotell-kjede, som heter Choice.
Og da kom hu i avisa til og med, (i både Drammens Tidende og Svelviksposten, vel).
Men da jeg vant, så ble det cirka det samme, (siden at bare cirka en eller to prosent, av Rimi sine butikksjefer, vant denne kåringen, hvert år).
Men jeg kom ikke i avisa.
Jeg fikk bare et hullete brev og en slags metallpenn, av Rimi-Hagen.
Og mine arbeidssaker, mot Rimi og Coop, hva har dere gjort med de, lurer jeg.
Du legger ikke ved e-posten, som du svarer på, i din e-post.
Og det er en uskikk, vil jeg si.
Så om du kan sende dette, til din overordnede, for en ny vurdering.
For jeg har mange arbeidssaker osv., så at jeg skal liksom være synsk, og vite, nøyaktig hva du svarer på, (når du sender forenklet/'degenerert' svar).
Det er for mye forlangt, mener jeg.
Her er det tydelig, at folk i staten, heller vil på hytta, og derfor legger mange saker, i en haug, og sender, et 'duste-svar', for å spare tid, og heller sitte på hytta, og drikke, eller hva dere gjør.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog



2016-01-12 11:34 GMT+01:00 Eriksson, Bengt <bengt.eriksson@arbeidstilsynet.no>:
Arbeidstilsynet Oslo kan ikke se at de e-poster du sender har relevans for Arbeidstilsynet. Vi ber derfor at vi slettes fra din adresseliste over mottakere for denne type meldinger da dette tar mye ressurser hos oss.

Dersom du har problemer i ditt nåværende arbeidsforhold er du velkommen å ta kontakt med oss.


Med vennlig hilsen
Bengt Eriksson
Seniorinspektør
Arbeidstilsynet
Besøksadresse:
Prinsensgt. 1
Trondheim
Postadresse:
Postboks 4720 Sluppen
7468 Trondheim

Arbeidstilsynet — for et godt arbeidsliv