torsdag 30. april 2020

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:

Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)


PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)


https://kokkejaevel.blogg.no/penger-spart-er-penger-tjent.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter, (en trafikk-analyse-tjeneste), på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
Erik Ribsskog 30. april 2020 kl. 11:51
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@domene.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS Kundeservice
Date: lør. 25. apr. 2020 kl. 17:14
Subject: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
To: Erikur Rikbsskog


Hei,

Hvilket domenenavn gjelder din henvendelse?

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

----------------------------------------------
ID: #287502
Emne: SKJERPINGS!
Status: Svar mottatt!
Lenke til sak: https://www.domene.no/klient/viewticket.php?tid=287502&c=BnCY2A5D
----------------------------------------------

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
Erik Ribsskog 30. april 2020 kl. 11:35
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.tara.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: tara
Date: lør. 25. apr. 2020 kl. 22:15
Subject: Bekreft e-posten din
To:











Hei Erik Dåsmer Ribsskog

Takk for din registrering.

Vi mangler bare en bekreftelse av din e-post for å kunne sende nyhetsbrev til deg.


Ja, eribsskog@gmail.com er min e-post.








Legg oss til i dine kontakter

Hvis du vil være helt sikker på at du mottar nyhetsbrevet ditt fremover, så legg til avsenderadressen under dine kontaktpersoner eller i din adressebok:

newsletter@newsletter.tara.no














25. apr 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Invoice: Order 2134947100
Erik Ribsskog 30. april 2020 kl. 11:30
Til: contact@customer-ed-supp.com
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 26. apr. 2020 kl. 00:38 skrev :
Kjære Erik Ribsskog,

Takk for at du kontaktet oss.

Jeg beklager, det er ikke helt klart hva du mener. Vennligst spesifiser.
Bestillingen ble plassert hos Bitcoin og ble aldri behandlet.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Abby  Pelton

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)877-11-87
44(200)222-70-84




Erik Ribsskog wrote:

> Hei,
>
> dette er trakassering som fÞlge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra:
> Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 05:44
> Subject: Invoice: Order 2134947100
> To:
>
>
> Dear Erik LÞvenbalk Ribsskog,
>
> We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!
>
> IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT US AS SOON
> AS POSSIBLE.
>
> ORDER ID: 2134947100 (Please save it for future reference)
>
> PAYMENT DETAILS:
>
> Order Date: 2020-04-10 03:44:27 Charge Descriptor:
>
> PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK): [generic viagra 100mg x 360 (sildenafil
> citrate) = USD 323.95 x 8]
>
> SHIPPING: USD 0.00 DISCOUNT: 0 TOTAL AMOUNT: USD 2591.60
>
> SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):
>
> Shipping name: Erik LÞvenbalk Ribsskog Address: (Sensurert av johncons-blogg) City: Bekkestua
> State: Zip: (Sensurert av johncons-blogg) Country: Norway
>
> SHIPPING METHOD: : International Unregistered Mail TRACKING NUMBER: Not
> available for International Unregistered Mail CHECK THE STATUS/TRACKING #:
> http://re-customer.com/
>
> DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH
>
> Please, keep in mind that the time of delivery specified here is the
> estimated delivery time which is true for most cases, but cannot be
> guaranteed due to the probability of force majeure events described below.
>
> Please, note that our company does not hold responsibility for extended
> delays due to the customs inspections of international mail.
>
> We do not also hold responsibility for delays in deliveries due to mail
> disruptions during the Christmas and New Year celebration, natural
> disasters, strikes and other events which disrupt mailing process being
> beyond our control.
>
> PLEASE, READ ATTENTIVELY: It takes 1-2 business days to send the order out.
> As your order should come through customs there can be a delay. Please, let
> us know if you do not receive your order 3 days after the delivery
> deadline.
>
> PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS ONLY
>
> CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only): +1(866)877 1187 +1(718)475 9088
> +44(200)222 7084
>
> E-MAIL: contact@re-customer.com URL: http://re-customer.com/
>
> Kind Regards, norsk-apotek.com
>
>
>

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påmelding til: Digital korpsøvelse for skolekorpsmusikanter torsdag 30.04, påmelding:
Erik Ribsskog 30. april 2020 kl. 08:52
Til: juridisk
Kopi: tommy@designcontainer.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norges Musikkorps Forbund
Date: søn. 26. apr. 2020 kl. 21:47
Subject: Påmelding til: Digital korpsøvelse for skolekorpsmusikanter torsdag 30.04, påmelding:
To:


Velkommen til digital korpsøvelse!

Så gøy at du vil være med!

Her kan du logge deg på:

https://zoom.us/j/96615441642

Meeting ID: 966 1544 1642

Password: (Sensurert av johncons-blogg)



Logg deg på 5-10 minutter før for å sjekke at alt virker. Du vil havne i et venterom og sluppet inn i det øvelsen begynner.

VIKTIG REGEL: Alle må ha video på. -Vi vil se hvem vi spiller sammen med :-)

Høretelefoner anbefales!

Minner om at du må ha noter klart før øvelsen starter!

Ja, vi elsker Arr. David Hveem



Alltid sammen, Idar Torskangerpoll

Deler fra Stronger Together, Svein Henrik Giske – Fra takt 33 (Syria), fra takt 86 (Norway) og fra takt 232 (Somalia):


Ekstra tips om korpsnoter for mindre besetninger som passer til 17.mai:
Norges Nasjonale sanger
Gammel Jegermarsj

Vi informerer om at øvelsen kan bli tatt opp til intern opplæring

Min tidligere klassekamerat Vibeke Kjølstad, (fra Svelvik Ungdomsskole), har visst mista mora si. Kondolerer


https://www.svelviksposten.no/vis/dodsannonser/?access=granted

PS.

Det var forresten sånn.

At mens jeg gikk på Svelvik Ungdomsskole, (hvor jeg gikk fra høsten 1983 til våren 1986).

Så leste jeg en gang, i en Hobbex-katalog.

Borte hos min farmor Ågot, på Sand.

(Hvor jeg var hver dag, (på den tida), for å spise middag, (siden at min mor bodde i Larvik).

Og før og etter at jeg spiste middag.

Så pleide jeg å lese aviser, ukeblader og postordrekataloger.

For jeg pleide å vente på, at min far kom opp, fra verkstedet, (som min farfar bygde, i sin tid, nemlig Strømm Trevareindustri).

For da fikk jeg husholdningspenger, (min far tvang meg til å bo aleine, fra jeg var ni år), for min farmor hjalp meg da å mase.

Og det kunne ta noen timer.

Så derfor pleide jeg å lese det som fantes, av lesestoff, i huset.

(For å si det sånn).

Det er også mulig, at det var sånn, i perioder, at min farmor Ågot ga meg husholdningspenger, (hvis min far jobba mye i Drammen, (i perioder), for eksempel).

Og at hu så fikk de pengene tilbake fra min far, (nå og da).

Siden at hu, var pensjonist/minste-pensjonist.

Så hu hadde nok ikke råd til, å spandere husholdningspenger på meg, (hu måtte nok da kreve de tilbake fra min far).

(For å si det sånn).

Siden at min far var alene-forelder, (ifølge staten sine arkiver, så bodde min far og jeg sammen, på Bergeråsen), så fikk han en ekstra barnetrygd, (sånn som jeg forstod det).

Så det er mulig, at det var de pengene, som jeg fikk, for å kjøpe mat osv., i butikken på Sand.

(Noe sånt).

Og i den Hobbex-katalogen, (som vel var svensk), så var det, en luftpistol, som kosta cirka 200 kroner.

(Sånn som jeg husker det).

Og jeg lurte på, om det var lov å ha, i Norge.

Og det var det, mente min kamerat Kjetil Holshagen.

(Kjetil Holshagen pleide å henge, oppe hos meg, (hvor jeg bodde aleine), i Leirfaret 4B, etter skoletid og i helger, (i et par-tre år).

Og da pleide vi vel, å prate, om forskjellige tema, (for å si det sånn).

Kjetil Holshagen hadde på et tidspunkt, en liten armbrøst, (med pistol-håndtak).

Så det var kanskje derfor, at jeg tok opp dette.

En gang som jeg var på besøk hos han, (eller noe lignende).

Noe sånt).

Og Kjetil Holshagen dro meg med til min klassekamerat Rune Bingen, (som Kjetil Holshagen kjente, antagelig siden at begge hadde elektronikk som hobby), nede på Berger.

(Rune Bingen bodde mellom bedehuset og Berger IL sitt klubbhus.

I Strandveien, (blir det vel).

Den gata som ligger mellom Bergerbanen og Bergerbukta).

For å se på hans luftpistol, som var av same type, (en slags Glock-kopi).

Og en dag etter skolen, (noe måneder seinere, etter at jeg hadde fått luftpistolen i posten), så dro Ulf Havmo og jeg, bort til en sportsbutikk, (like ved Svelvik kirke), for å kjøpe luftgevær-kuler.

Og vi var vel egentlig ikke gamle nok, (man skulle vel helst være seksten år), til å kjøpe disse.

Og derfor var vi veldig fornøyde, når ei gammal 'skrulle', i sportsbutikken, lot oss kjøpe, to pakker, med luftgevær/luftpistol-kuler.

Og Ulf var så fornøyd, at han begynte å snakke med vår klassekamerat Vibeke Kjølstad, (fra Svelvik).

Som vi møtte, like etter at vi hadde gått ut, av sportsbutikken.

(Ulf og jeg spilte fotball, på Berger IL.

Ulf så på meg som et slags forbilde, i perioder, (sa han), så han ville være ikke-røyker, (og ikke-kriminell), som meg, og begynne å spille fotball på Berger IL, som meg, (og han ønsket muligens også, å få like bra karakterer som meg, (noe han vel ikke klarte)).

Så vi var noen sprekinger, (må man vel kanskje si).

Så vi rakk å handle luftgevær-kuler.

Før vår klassekamerat Vibeke, tok oss igjen.

For hu hadde nok ikke sitti igjen.

Hvis jeg skulle tippe.

(Vår klasseforstander Jan Aakvåg, lot vel aldri/sjelden noen sitte igjen.

For å si det sånn).

Det var vel bare, at Vibeke Kjølstad, var litt treigere, enn Ulf og meg.

Må man vel si).

Ulf sa, (til Vibeke Kjølstad), noe sånt som at: 'Hu gamle kjærringa i sportsbutikken lot oss kjøpe luftgevær-kuler selv om vi ikke har fylt seksten enda'.

(Noe sånt).

Og da smalt det fra Vibeke Kjølstad: 'Det er bestemora mi altså'.

Så det var en pinlig episode.

Men det var fordi at seks av jentene, i klassen vår, (på ungdomsskolen).

De var fra Svelvik eller 'Fjell-Strømm', (det vil si Mariåsen, Ebbestad, osv.).

Mens resten av klassen, var fra Berger, (det vil si Sand, Berger, Bergeråsen, osv.).

Så derfor visste vel ikke Ulf, at Kjølstad-familien hadde sportsbutikk.

(Siden at vi bodde, på Bergeråsen.

Nesten en mil sør for Svelvik).

Selv om jeg vel hadde hørt noe, (muligens fra min far og de, eller fra noen klassekamerater), om en Kjølstad-butikk.

Men jeg tenkte vel ikke så raskt, at jeg rakk å stoppe Ulf, fra sin skravling.

(For å si det sånn).

Og Kjølstad-familien hadde vel forresten også sports-klær, (og muligens litt vanlige klær), i butikken sin.

(Sånn som jeg husker det).

Så det er mulig at det var en slags kombinert sportsbutikk og kles-forretning.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvis man ser, i den dødannonsen, som står øverst til venstre.

Så kan det se ut som.

At Knud Erik Clausen, (som jeg har blogget litt om), også har mista mora si.

Knud Erik Clausen, kunne noen ganger, (som om det var noe fra en Harry Potter-film), dukke opp, i leiligheten min, (i Leirfaret, på Bergeråsen), hvor jeg bodde aleine.

(Husker jeg).

En gang, (på midten av 80-tallet).

Så begynte han å bable, om dansker.

Han hadde vært i Danmark, sammen med noen kompiser, (sa han).

Og så hadde ei dansk torgkone sagt: 'Hvabeha', (som om hun spyttet ut ordene).

Og hans Berger-kamerater hadde ikke forstått noe, (og fått bakoversveis).

Men Clausen forklarte, at hu danske kona, ikke hadde ment, å være brå/brysk, men 'hvabeha' betydde: 'Hva behager', (som igjen betydde: 'Hva kan jeg stå til tjeneste med').

(Noe sånt).

Uten at jeg forstår, hva han Knud Erik Clausen egentlig gjorde, på besøk hos meg, (og hvorfor han plagde meg, (som han ikke kjente), med dette).

Hva skulle dette bety, liksom.

Hm.

Clausen sneik seg liksom inn, (på Sølvpilen vis).

(Må man vel si).

For min far hadde fått det for seg, at man ikke skulle låse boligen sin.

(På Bergeråsen).

Så jeg pleide ikke alltid å låse alle dører og vinduer, (det var mer sånn, at det var meninga, at de skulle stå oppe, mente visst min far, som heller ikke var tilhenger av ringeklokker, for på landet skulle man banke på døra, mente han).

(Noe sånt).

For det var ikke sånn, at Knud Erik Clausen og jeg, gikk i samme klasse, (eller var naboer), for eksempel.

Jeg kjente ikke Knud Erik Clausen, (må jeg si).

(Som vel var et par år eldre enn meg).

Og hvor han bodde, (om det var på Øvre eller på Berger), det veit jeg fortsatt ikke.

(For å si det sånn).

Og jeg visste vel heller ikke, hva han het, (det har jeg tilfeldigvis funnet ut seinere, på noen Berger-Facebook-grupper, må det vel ha vært).

(Jeg hadde kanskje bare sett Knud Erik Clausen, et par ganger, (i skolegården), på Berger skole, (eller noe lignende).

Tidligere på 70/80-tallet.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om Knud Erik Clausen:


https://www.dt.no/nyheter/kunstnerne-uten-drahjelp/s/2-2.1748-1.3348544

PS 4.

Jeg har også blogget om tidligere.

At da min mor, min far, min lillesøster Pia og meg, bodde på Toppen, (på Bergeråsen), i 1972 og 1973.

Så var det en gang, en gutt, som var litt eldre enn meg.

(Som jeg har trodd at kan ha vært Helge Horten, (en nabogutt).

Men som jeg nå lurer på, om kan ha vært Knud Erik Clausen).

Som var veldig på meg, når jeg ute og lekte, (min mor pleide å hive meg ut), på Toppen.

Og på Toppen, så var det vel, noen stup/skråninger, (som kunne være farlige for unger), mener jeg sånn halvveis å huske.

(Det var vel sånn, at min mor sa, at der og der, (bak huset vårt), måtte jeg/vi ikke gå.

Noe sånt).

Men han Helge/Knud Erik.

Han stilte seg foran meg.

(Dette var da jeg var to-tre år gammel.

For å si det sånn).

Og sperret veien, (og fotfulgte meg).

(Som Paul Johansen.

En gang jeg skulle bort til min farmor på Sand, etter skolen.

Cirka ti år seinere).

Og viste meg en slags stygg grimase, (og gjorde muligens noen slags utfall/rykninger/'mane/skremme/blikke-aktiviteter', (som om han var besatt)).

(Han har et karakteristisk flir, (eller om man skal si underleppe).

Må man vel si).

Og jeg måtte tilslutt stå helt stille, (sånn at det vel ble kaldt), og bare se på Drammensfjorden, (som man kunne se et lite gløtt av der, hvis man stod på et bestemt sted).

På grunn av han plageånden min, (som hersjet med meg, uten å si et ord, (antagelig fordi at han ikke ønsket, at min mor, skulle finne ut, hva som foregikk), hvis jeg ikke stod akkurat der).

(Noe sånt).

Helge/Knud Erik sa ikke et ord.

Men han fløy nesten i ring rundt meg, (og han stilte seg i veien for meg, nesten uansett hvor jeg prøvde å gå), og virket truende, (på meg som var noen år yngre), da.

(For å si det sånn).

Uten at jeg helt forstod, hva dette skulle bety, liksom.

Så Knud Erik Clausen, er muligens involvert, i to sånne 'hva skal dette bety-episoder'.

Så jeg vet ikke om han, kanskje har jobbet, for min far, (eller noe lignende), med å plage meg.

(Noe sånt).

Noe rart er det, ihvertfall.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Jeg lurer på, om Knud Erik Clausen sin yngre søster Anita Teien f. Clausen, kan være ei jeg hadde samme valgfag som, (ballspill), i tredje klasse, (hu gikk da i fjerde klasse), på Berger skole.

(Det skoleåret, (1979/80), da jeg flytta, fra min mor i Larvik, til min far på Berger.

I september/oktober).

Og som vår valgfag-klasse-kamerat Connie Kolbjørnsæter, (som også gikk i fjerde), dro ned shortsen på, (av en eller annen grunn), rett foran meg, (sånn man kunne se rumpa, (for hu hadde ikke truse på seg)).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153855794356813&set=ecnf.569766812&type=3&theater

PS 7.

Er det hu her tro:


https://bergerhistorie.no/bilder/1982-6-klasse/

onsdag 29. april 2020

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
20/4-64 Tilbakemelding vedr henvendelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:22
Til: Tilsynsutvalget
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet
Hei,

nå var det vel sånn, at dere bare fikk, en kopi, av en mail.

Og at dere nå forklarer hva dere driver med.

Det er kanskje artig.

Det er mulig at dere kan gi advarsler og kritikk, til dommere.

Men det virker ikke som at dere har husket denne makten deres, (som vel ikke virker så veldig imponerende), i tidligere saker, som jeg har kontaktet dere om, (blant annet angående trenering fra Drammen Tingrett).

Så hva dere driver med, synes jeg, at dere ikke burde være så høye i hatten, angående å skryte av.

Jeg var også innom dere, i Trondheim, da jeg bodde der, i 2018.

Men det var bare to folk som satt der, (i resepsjonen), uten å gjøre noe, virka det som.

Og for meg som har jobba som butikksjef, så virker det som sløsing, med skattebetalernes penger.

Det holder at en person sitter og 'dasser' der, (uten å ha noe gjøre), vil jeg si.

Og det var bare tull som kom ut av disse folka og.

Sånn som jeg husker det.

Erik Ribsskog


tor. 16. apr. 2020 kl. 10:34 skrev Tilsynsutvalget :
Se vedlegg. Oversendes kun elektronisk.





Med hilsen



Karina Larsen

Sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere

www.domstol.no/tilsynsutvalget

PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: The Content Authority Activation Code
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:11
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The Content Authority
Date: søn. 26. apr. 2020 kl. 22:46
Subject: The Content Authority Activation Code
To:


Thank you for registering an account at The Content Authority.  In order to be able to log into your account, you will need to activate your account.


Your activation code is: (Sensurert av johncons-blogg)


Go to (Sensurert av johncons-blogg) to activate your account.

--
This is an automated email sent from TheContentAuthority.com. If you have any questions or comments, please email support@thecontentauthority.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:05
Til: VI OVER 60
Kopi: juridisk
Hei,

jeg mener dette er andre gangen, at noen tulle-bestiller dette eldre-bladet til meg.

Jeg skjønner at dere gamlinger ikke forstår data.

Men da kan dere kanskje få hjelp av noen yngre.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt i mitt navn.

Og dere må også opplyse meg om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (med meg eller andre).

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 08:36 skrev VI OVER 60 :
Hei igjen.

Takk for din henvendelse.

Sjekket i systemet og ser abonnementet har blitt bestilt via nett.

Vi kan dessverre ikke se hvem som har foretatt bestillingen, i og med at man fyller bare inn navn og adresse dit bladet skal sendes, og selv velger ønsket betalingsmåte.

Ønsker du at vi skal sperre kundeprofilen som har blitt opprettet hos oss?

Dersom vi gjør dette skal det ikke være mulig å foreta bestillinger registrert i ditt navn.

Avventer ditt svar.

Med vennlig hilsen
VI OVER 60  / Alexandra

Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS



Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGEN



--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "VI OVER 60"

Dato: 23.04.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse





Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 20. apr. 2020 kl. 14:08 skrev VI OVER 60 :



> Kjære kunde

>

> Vi bekrefter at abonnementet på Vi Over 60 med kundenummer 15467350 til

> ERIK LØVENBALK LØVENBALK RIBSSKOG er stoppet. Din siste utgave vil være nr

> 5-2020.

>

> Vi håper du har hatt glede av bladet og ønsker deg velkommen tilbake som

> abonnent ved en senere anledning.

>

> Med vennlig hilsen

> Vi over 60 kundeservice

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "VI OVER 60"

>

> Dato: 17.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> nå har jeg igjen fått regning fra dere, (se vedlegg).

>

>

>

> Det er noen jævelunger, (virker det som), som bestiller, enormt mye dritt,

>

> (må jeg si), i mitt navn.

>

>

>

> Så dette må jeg klage på.

>

>

>

> Dere må få dere bedre rutiner.

>

>

>

> Det er jo hver måned at dere lar noen idioter bestille i mitt navn.

>

>

>

> Dere burde kanskje ikke ha så mye på internett, hvis det sånn, at dere

>

> gamlinger, ikke forstår dere, på teknologi, osv.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: VI OVER 60

>

> Date: man. 3. feb. 2020 kl. 10:21

>

> Subject: Stoppbekreftelse

>

> To:

>

>

>

>

>

> Kjære kunde

>

>

>

> Bekrefter at bestilling av abonnement på Vi Over 60, som har blitt bestilt

>

> i ditt navn, har blitt kansellert.

>

>

>

> Du vil motta ett blad, utgave nr 02-2020, da denne ble ettersendt i dag dag

>

> tidlig.

>

>

>

> Du vil ikke motta noen faktura. Utgaven du mottar kan du beholde.

>

>

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Vi over 60 kundeservice, Rune

>

>

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

>

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(ejTag:2038730) Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:00
Til: kjopshjelp@komplett.no
Kopi: juridisk , post@canica.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg tror også at dere må lære dere mer IT.

Det virker som noe, som noen døve har skrevet.

('Hvis det er noen som har opprettet en konto med din epost adresse, så kan du ta glemt passord og få tilgang til kontoen.').

Det gir ikke noen mening, vil jeg si.

Skjerpings!


man. 27. apr. 2020 kl. 08:42 skrev :


Hei.

Takk for epost.
Kan ikke anbefale noe annet enn å anmelde om det er noen som kjøper noe på konto i ditt navn.
Hvis det er noen som har opprettet en konto med din epost adresse, så kan du ta glemt passord og få tilgang til kontoen.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen
Sondre
Customer Care

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:56
Til: Zentio Kundeservice
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

og hva med den tiden jeg må bruke, på å rydde opp, i dette tullet.

Skal ikke jeg få en økonomisk erstatning, for dette.

Og hvem er det som har bestilt dette, i mitt navn.

Det ønsker jeg å bli informert om.

Og jeg har også gått handel og kontor, og jeg lurer på hva dere akter å foreta dere, når det gjelder deres rutiner, sånn at dette ikke skjer igjen, med meg eller andre folk.

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 08:47 skrev Zentio Kundeservice :
Hei Erik,

Jeg sender retur etikett til deg for alle disse pakkene. Lime etikettene opp på eskene så kan pakkene sendes i retur til oss uten kostnad for deg.
Posten tar ikke pakkene i retur uten returetikett.

Ha en fin dag!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1134333065-222529#}
On Thu, Apr 23, 2020 at 22:40:04 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

disse eskene ble levert på døra, med et bud.

(De stod utafor døra mi, sånn at de velta når, jeg skulle ut med søpla).

Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.

Men jeg vet ikke om Posten godtar deres pakker.

Jeg kan prøve å sende de i retur sammen med den andre dritten, (som jeg har fått, i postkassa).

Erik Ribsskog

tir. 14. apr. 2020 kl. 15:12 skrev Zentio Kundeservice :

On Tue, Apr 14, 2020 at 15:11:27 CEST, Zentio Kundeservice wrote:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.

Ha en fin dag videre!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice
On Sat, Apr 11, 2020 at 8:26:13 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:



Din bestilling sendes i posten innen 2 - 3 uker.

Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:47
Til: FlinkBisk Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 10:01 skrev FlinkBisk Kundeservice :
Hei,

Viser til epost vi har sendt til deg fra Zentio AS:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Senusrert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.


Så denne bestillingen på FLinkBisk var kansellert her får vi har behandlet ordren. Så du får ingen pakker fra FlinkBisk.

Ha en fin dag videre!



Med vennlig hilsen,
Sanna
FlinkBisk Kundeservice
logo.png


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1145866537-223245#}
On Fri, Apr 24, 2020 at 0:02:33 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FlinkBisk
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:48
Subject: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
To:



Takk for bestillingen på FlinkBisk!

FlinkBisk-esken blir sendt ca 8. mai. Første pakke er gratis, du betaler kun porto kr 99. Pris for liten hund kun kr 349 med fri frakt, totalt kr 349 pr mnd. For mellomstor og stor hund kr 369 pr mnd, totalt kr 369 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

Det er ikke bindingstid på FlinkBisk. For å hoppe over en sending eller avslutte abonnementet før neste pakke: Logg inn på FlinkBisk. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du kan stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending, deretter senest den 15. i måneden før neste leveringsmåned. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper dere blir fornøyd med FlinkBisk-esken, og ser frem til å ha dere som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
FlinkBisk-gjengen hos Zentio
color-instagram-48.png
color-facebook-48.png
FlinkBisk leveres av Zentio AS
kundeservice@flinkbisk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Contact subscription (Erik Ribsskog)
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:43
Til: juridisk
Kopi: firmapost@tusenfryd.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: TusenFryd Firmapost
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 12:04
Subject: SV: Contact subscription (Erik Ribsskog)
To: eribsskog@gmail.com


Hei, Erik!



Det er ikke helt lett å forstå hva du mener med det du skriver.

Har du for eksempel mottatt nyhetsbrev fra oss, og mener dette er identitetstyveri?



Ønsker deg en fin dag videre!





Med frydefull hilsen / With best regards


Marte Aasekjær

Driftsleder Billett / Markeds- og eventkoordinator

Operations Manager Ticketing / Marketing & event coordinator

Prosjektleder Russens Dag

Marte.Aasekjaer@tusenfryd.no







TusenFryd AS, Fryds vei 25, N-1407 Vinterbro

Sentralbord/switchboard: +47 64 97 64 97

www.tusenfryd.no



/Users/Thomas/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_1934025749  Følg oss på Facebook! www.facebook.com/tusenfryd









Fra: ClickDimensions
Sendt: 24. april 2020 18:01
Til: TusenFryd Firmapost
Emne: Contact subscription (Erik Ribsskog)



Contact subscription - Erik Ribsskog

Information Submitted

Fornavn

Erik

Etternavn

Ribsskog

Fødselsdato

1/7/1951

Epost

eribsskog@gmail.com

Postnummer

Mobilnr. (inkluder landsnummer)

Telefon (inkluder landsnummer)

Melding

Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

Jeg har lest, forstått og aksepterer personvernerklæringen

on

Jeg samtykker i at Parques Reunidos Servicios Centrales, S.A. og TusenFryd AS kan bruke mine opplys

on

powered by

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:39
Til: juridisk
Kopi: fadderavdelingen@plan-norge.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 13:56
Subject: Velkommen til Plan!
To:


WEB-VERSJON MIN SIDE


Plan Logo
    VELKOMMEN SOM PLANFADDER!




Kjære Erik Gåsmer Ribsskog
SP-nr: 0624941
Velkommen som Planfadder!
I den underlige og uforutsigbare tiden vi er inne i, er det ekstra viktig å stå sammen med de barna som er ekstra utsatt. Tusen takk for at du engasjerer deg!

I den forbindelse er det veldig hyggelig å kunne introdusere deg for fadderbarnet ditt Emile Musabyimana, som er 10 år og kommer fra Rwanda.

Bildet av ditt fadderbarn er nå klart på Min side. Når du logger inn kan du lese mer om familien og lokalsamfunnet. Her kan du også sende en liten hilsen til Emile Musabyimana, hvis du vil.

Gå til Min side

Snart dukker det også opp en velkomstmappe i postkassen din. Der får du mer informasjon om fadderskapet og prosjekter i fadderbarnets lokalsamfunn. Der finner du også en faktura som det er viktig at du betaler for å komme i gang med fadderskapet ditt.

AvtaleGiro på Min side
Det er enkelt å opprette AvtaleGiro på Min side. Ved å betale med AvtaleGiro hjelper du oss å holde kostnadene så lave som mulig.

Tusen takk for at du har blitt Planfadder! Du er med på å endre historien til Emile Musabyimana og lokalsamfunnet der han bor.


Med vennlig hilsen
Plan International Norge



Kari Helene Partapuoli
generalsekretær




Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:35
Til: medlem@roedt.no
Kopi: juridisk , Politikk Høyre
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 14:03 skrev Kristoffer Lia Lerstang :
Hei Erik!

Her kan de se ut som noen har meldt deg inn mot din vilje. Vi beklager dette.

Informasjonen som var lagt inn var navn, adresse og e-post. Vi har slettet all kontaktinformasjon fra vårt medlemssystem.

Si ifra om det er noe vi kan gjøre.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 24, 2020, 7:10 PM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen til Rødt
To:


Hei Erik Løvenbalk,
velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!

Vi sender deg snart en velkomstpakke i posten. Denne inneholder litt mer informasjon om Rødt.

Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost.

Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne.

Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.

Facebook | Twitter

Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.

Med vennlig hilsen

Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt
--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #373770: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:29
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 17:04 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 27. apr., 15:03 CEST:
Hei Erik,

vi slettet disse sakene, da vi så dette nok ikke var sendt av deg.

Anbefaler å bytte passord, samt skru på tofaktor inlogging på din Gmail.

Er det noe mer du trenger hjelp med eller lurer på, må du gjerne kontakte oss igjen.

Ha en strålende dag videre!

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 24. apr., 06:42 CEST:
Klage/Fwd: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:16
Subject: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din henvendelse.

Hei,

Forespørselen din (371477) er mottatt.

Vi prøver å svare alle henvendelser som blir sendt inn på vanlige ukedager i løpet av 1-3 arbeidsdager.

I påsken har vi redusert kapasitet, og vi kan ikke garantere svar før etter ferien.

Husk at du kan finne svar på din henvendelse i ordrebekreftelsen, eller på våre hjelpesider her: https://www.platekompaniet.no/faq/

Våre åpningstider er alle hverdager 08:00 – 16:00.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

[R5R3DG-6QLP]

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Leveringsbekreftelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:25
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben levering
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 19:23
Subject: Leveringsbekreftelse
To:


Vi håper du blir fornøyd med medlemskapet. :)
Bokklubben - mye mer enn bøker
Standard
Hei Erik!
Varer i din velkomstpakke er nå sendt fra vårt lager.
Hvis det er flere varer i velkomstpakken vil de bli sendt deg fortløpende.

Denne leveransen inneholder følgende varer:

Codex - Tom Egeland
TOM EGELAND
Codex
1
Hageboka - André Strömqvist
ANDRÉ STRÖMQVIST
Hageboka
1
Velkomstpakken er sendt som Pakke i postkasse, det tar normalt 2-4 virkedager. For å sikre at varen kommer helt frem til deg, vennligst merk postkasse og dør tydelig med ditt navn. Pakken leveres i postkassen eller i pose på dør.

Når pakken er levert, vil du motta en epost og SMS (dersom du har registrert mobilnummer). Sørg for at mobilnummer er registrert for fremtidige sendinger. Dersom du har lastet ned MyBring appen vil du motta varsel på telefon via app.

Med sporingsnummeret kan du når som helst se hvor pakken din
befinner seg: FS0200201964

  Dersom du angrer innmeldingen, ta kontakt med oss på telefon 22028700.

Vi håper du blir fornøyd med medlemskapet.
Hilsen oss i Bokklubben

De som kjøpte denne kjøpte også:

Bevisets stilling - Chris Tvedt
Dronen - Unni Lindell
Isbjørngåten - Hans Olav Lahlum
Motiv X - Stefan Ahnhem
App
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Lommedugnaden - Bekreftet bestilling
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:20
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@lommedugnaden.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundeservice Lommedugnaden
Date: man. 27. apr. 2020 kl. 20:45
Subject: Lommedugnaden - Bekreftet bestilling
To:




Takk for din bestilling!


Hei Erik Megås.
Din ordre er nå registrert hos oss. Du vil motta en ny e-post når ordren din er pakket og på vei! Mest sannsynlig innen de neste 24 timene.









Lommedugnaden pakken





x25





4.975,00 kr

Gratis frakt

Total kr   4.975,00 kr

Leveringsadresse:


Erik Megås Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
Norge


Faktureringsadresse:

Erik Megås Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
Norge


Ordrenummer: 52000


Med vennlig hilsen

Lommedugnaden AS

+47 907 36 927
kundeservice@lommedugnaden.no

Lommedugnaden.no

Og enda mer om nettmobbing


Klage/Fwd: Vedrørende saksnummer 2020004513976 [Saksnr. 2020004513976]
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:17
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@ferde.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 06:33
Subject: Vedrørende saksnummer 2020004513976 [Saksnr. 2020004513976]
To: eribsskog@gmail.com


Hei!'

Kan du utdype hva saken gjelder? Har du mottatt en faktura?
Finner ingen ubetalte fakturaer for DH71881 hos T-forbindelsen.
Vennlig hilsen
Dina
T-forbindelsen

Informasjonen i denne e-posten, inkludert alle vedlegg, er konfidensiell og er kun ment for adressaten (e).
Hvis du ikke er den tiltenkte mottakeren, vennligst send e-posten i retur til avsenderen og slett e posten.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Henvendelse mottatt] Klage/Fwd: Bekreftelse av e-postadresse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:11
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 28. apr. 2020 kl. 15:57 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Benjamin (Tanum Bokklubber)

28. apr., 15:57 CEST

Takk for din henvendelse.

Når du hevder å ha blitt utsatt for ID-tyveri, er det mulig å hente ut IP adressen til enheten innmeldingen kom fra. For at vi skal kunne gjøre dette må du anmelde forholdet til politiet så raskt som mulig. Når vi mottar anmeldelsen, kan vi hente ut informasjonen og videreformidle den til politiet.

Du vil ikke bli utmeldt før vi har mottatt politianmeldelsen, og i tillegg identifisert personen som eier IP-adressen. Inntil videre har vi utsatt betalingen for velkomstpakken til dd.mm.yy, og avbestilt hovedbok, «Tittel» for deg.

Vi ønsker deg en fin dag!

Vennlig hilsen
Benjamin

Kundeservice
Krimklubben

Erik Ribsskog

23. apr., 23:05 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Krimklubben
Date: tir. 14. apr. 2020 kl. 14:17
Subject: Bekreftelse av e-postadresse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Bekreft din e-postadresse

-------------------------------

Klikk her for å bekrefte e-postadressen din:

Bekreft e-postadresse (https://www.krimklubben.no/klubbmedlemskap/registration/validate-email.action?key=xhKFgBJ1%2FP9SfT5%2BPpgZJwXrw4xAYd3Q_551cbe5b80378ef26f36992a595f5)

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål.

Med vennlig hilsen
Krimklubben

Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 04:07
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 20:03
Subject: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
To:



Hei Erik Ribsskog Olsen,



Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.



Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!   

Gi en vurdering



Reservasjon

Produkt Antall Pris
- JBL Xtreme 2 - Green (HØYTTALER)
1712913 1 kr 2 490,00
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 2 490,00
FRAKT kr 0,00
MVA kr 498,00
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 2 490,00
REST kr 2 490,00


Bestillingsdato: 28. april 2020 20.03

Betalingsform: Betales i butikk


Kundeinformasjon

Erik Ribsskog Olsen

22652145

eribsskog@gmail.com



Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 18:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 18:00:00
Onsdag 10:00:00 - 18:00:00
Torsdag 10:00:00 - 18:00:00
Fredag 10:00:00 - 18:00:00
Lørdag 10:00:00 - 18:00:00



Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City



Platekompaniet

tirsdag 28. april 2020

Mer fra Norge

På fredag 20. mars, så dro jeg ned til Oslo, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå kan man kanskje si, at siden at det var Corona-unntakstilstand.

Så burde jeg ikke dratt til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Men jeg blir 'alltid' matforgifta, hvis jeg kjøper karbonader, (for eksempel), på Rema Signaturgården, (her på Bekkestua).

Så der kan jeg ikke handle annet enn maur-kverk, (som jeg kjøpte der forrige uke), må jeg si.

(Noe sånt).

Og jeg skulle også til Nav, (i Sandvika), for å levere strømregningen, (som Nav dekker siden at jeg går på sosialen), var det vel.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Siden at de bare hadde dyre matvarer liksom, (folk hadde visst hamstret), da jeg handla, på Meny Bekkestua, lørdagen før.

(Og jeg derfor ikke fikk med meg, like mange bæreposer hjem, (med mat), som vanlig.

Noe jeg har blogga om, i forrige 'Mer fra Norge'.

For å si det sånn).

Så dro jeg også innom McDonalds Klingenberg, for å få i meg noe ordentlig mat, (selv om noen mener at fast food er usunt), før jeg dro videre til Sandvika.

(Siden at jeg nettopp hadde fått bostøtte/'lønning'.

Og derfor hadde litt mer penger på kortet, (enn uka før).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Stemning fra Nasjonalteateret stasjon:


PS 4.

Det var ei afrikansk dame, som var vanskelig, (på McDonalds), da jeg skulle bestille, (husker jeg).

Jeg måtte gjenta bestillingen min.

Selv om jeg hadde bestilt klart og tydelig.

(Jeg hadde til og med sett på McDonalds sitt nettsted, (før jeg dro hjemmenfra), for å finne ut hvilken meny, som jeg skulle bestille.

For å si det sånn.

Og: 'Dobbel Big Tasty Bacon-meny med stor cola og stor pommes frites', (og ketchup), er ikke så lett å si riktig heller.

Må man vel si).

Og på den neste handlerunden, (eller om det var på handlerunden etter det igjen).

Så nekta de meg, (en farget mann), å kjøpe mat der.

For klokka var cirka 21.

Og de stengte klokka 22.

Og de skulle rydde den siste timen, sa de.

Så den uka ble det ikke noe fast-food, før handlerunden.

Noe jeg skal blogge mer om seinere.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, at Dobbel Big Tasty-burger.

(Big Tasty er visst McDonalds sin versjon/kopi, av Burger King sin Whooper-burger.

Har jeg lest et sted på nettet.

Burger King var stengt, så derfor dro jeg innom McDonalds.

For å si det sånn).

Den Big Tasty fikk man visst bare, med bacon, (hos McDonalds, i Norge).

Så det var kanskje derfor, at jeg ble møtt med, så dårlig kundeservice, (den andre gangen, så var han fargede bak disken helt ufordragelig, han spurte meg hva jeg skulle ha, for så å vende seg mot noen andre, og betjene de, når jeg sa 'bacon', (var det vel muligens), for så å nekte meg å spise der, etter at han igjen hadde bedt meg om å bestille).

(Siden at muslimene hater svinekjøtt.

For å si det sånn.

Noe jeg husker spesielt, fra da jeg jobba, på et slags 'distrikts-trainee/leder-program', på Rimi Bjørndal, (fra 1996 til 1998), som assisterende butikksjef.

Og min fars arbeider Dag Furuheim, (eller om det var onkel Håkon), fortalte vel en gang, om en pakistaner, som de i Drammen, (rundt 1980), hadde lurt til, å spise pølser.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:


PS 7.

Det er også sånn, (som jeg har blogget om tidligere).

At jeg har prøvd å bestille en meny før der, fra ei negerdame, (muligens den samme, som nå 20. mars).

Og da prøvde jeg å bestille en Big Mac-meny, med stor cola og stor pommes frites, og med en ekstra Big Mac-burger.

Men da spurte negerdama, (dette var vinteren 2018 vel, mens jeg bodde på Anker Apartment, (rett etter at jeg flytta tilbake, fra Tuebrook/Liverpool)).

Om jeg skulle ha med ekstra cheeseburger.

Og da måtte jeg si: 'Nei, ekstra Big Mac, sa jeg'.

Og hu igjen: 'Men skal du ha ekstra cheeseburger'.

'Nei, jeg skal ha ekstra Big Mac', sa jeg.

Så tilslutt så måtte jeg bare gå, (til McDonalds Frogner, som nå er nedlagt).

For det ble bare tull, (på McDonalds Klingenberg), for å si det sånn.

Så det virker ikke som at McDonalds, er så opptatt, av å få fornøyde kunder.

Og hvis man ser på sofaene, i denne restauranten.

Så er mange av de helt utslitt.

Selv om restauranten ligger, i et av Oslos beste strøk, (må man vel si), nær Teaterkafeen og Aker Brygge osv., (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Stemning fra toget til Sandvika:


PS 9.

Stemning fra Sandvika:


PS 10.

Her er mer om dette:


PS 11.

Enda mer om dette:


PS 12.

På Oslo S var det drama:


PS 13.

Grunnen til at jeg gikk av toget, på Oslo S, (istedet for på Nasjonalteateret, som vanlig).

Det var forresten fordi, at en utlending, (eller om man skal si tysk 'kaffer-etterretningsagent', (som noen svensker, som blogget om meg, i 2014/2015, kalte dem)), hadde gått meg ned, (og spurt meg om noe), på en teatralsk 'bakholds-måte', rett etter at jeg gikk av t-banen, (ned til byen), var det vel.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:


PS 15.

Mye rot på Rema Ensjø:


PS 16.

Her er mer om dette:


PS 17.

Enda mer om dette:


PS 18.

Og enda mer om dette:


PS 19.

Man kan se, (på bildet overfor).

At jeg hadde lagt Lano håndsåpe, oppi handlevogna.

Og det var fordi, at de var utsolgt, for billig Prima-håndsåpe.

(Som jeg hadde, på handlelappen min.

Og som koster, cirka en tredel av prisen, av Lano-håndsåpe.

For å si det sånn).

Men seinere, (under handlerunden), så så jeg, at Rema hadde, en pall, (var det vel), med blåbær-lukt-håndsåpe, (som kosta ti kroner, per flaske), rundt hjørnet, for resten av såpe/hygiene-varene.

Og disse blåbær-lukt-håndsåpe-flaskene, (av merket Bliw), var det om, at Rema, hadde hatt, 'rare' tilbud på.

(Å kjøpe en mange-pakning, ble ikke billigere, enn å kjøpe mange enkle.

Var det vel).

Så man skulle nesten tro, at Rema, visste, at det kom til å bli Corona-krise.

Siden at de liksom, har hamstret masse paller, med Bliw-håndsåpe, (med blåbær-duft), i forkant av unntakstilstanden.

(En duft-variant, som vel ikke er så vanlig, når det gjelder håndsåpe.

For å si det sånn).

For som tidligere Rimi-butikksjef.

Så virker det, som en litt rar/sær vare, (blåbær-duft-håndsåpe), å ta inn mye av, (og selge i mange-pakninger osv.), må jeg si.

Hm.

Så det er mulig, at Corona-en, er styrt, av Bilderberger, (for eksempel).

Selv om jeg ikke har tenkt til, å starte, noen konspirasjons-teorier.

Så det er bare en fleip, (må jeg si).

Men likevel, litt snodig.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 20.

Her er mer om dette:


PS 21.

Enda mer om dette:


https://www.nettavisen.no/okonomi/rema-1000-medgodt-tilbud---psykologisk-triks/3423927835.html

PS 22.

Det er også sånn.

At på TV.

Så sier Erna Solberg, (på 'tysk'/nedlatende vis, må man vel si), at: 'Ikke ta på varer du ikke skal kjøpe'.

Men da kunne de kanskje ha sendt helikopter-penger, (som vel bare ville ha kosta en brøkdel, av den støtten, som næringslivet har fått).

For da ville folk hatt råd til, å kjøpe, de dyrere varene, (når butikken er tomme, for de billige varene, av diverse grunner).

Og når det gjelder ferskvarer/kjøttvarer.

Så står ofte holdbarhetsdatoen, på baksida av varen.

(Når det gjelder Nordfjord-kjøtt.

For eksempel).

Og å komme hjem, med varer, som har gått ut på dato, (eller har dårlig dato).

Det er ikke det helt store.

(For å si det sånn).

Så noen ganger må man nesten, ta litt på varene.

(Må man vel si).

Det kan også være, at det er rot, (nede i isdisker for eksempel).

Og når det gjelder frukt/grønt, (som jeg kanskje ikke spiser så mye av selv, men som jeg har jobbet mye med å legge opp).

Så kan det være, at den varen, som man først tar opp, er råtten.

(Eller delvis råtten).

Så å kategorisk si, at man ikke kan ta på varer, som man ikke skal ha.

Det er ikke så lett, hvis det er kaos i butikken.

(Må jeg si).

Ihvertfall ikke på Rema.

(For å si det sånn).

Men så handler kanskje ikke Erna Solberg, så mye på Rema.

(Hvis jeg skulle tippe).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

I andre deler av verden, så trekker dyrene inn i gatene, under Corona-krisen, (har jeg lest i nettavisene), men på Ensjø, så er det visst malingspannene, som gjør dette:


PS 24.

Bekkestua Tannpleie står visst nesten på hodet for kundene sine, når det gjelder å lage bra logoer, osv.:


PS 25.

Rot i/ved handlevognene på Meny Bekkestua:


PS 26.

Her er mer om dette:


PS 27.

Enda mer om dette:


PS 28.

Og enda mer om dette:


PS 29.

Og enda enda mer om dette:


PS 30.

Her var det tomt, for mye rart:


PS 31.

De hadde ikke billige pasta-skruer, av merket First Price, (som jeg hadde på handlelappen min), så jeg 'måtte' kjøpe noen sære varianter, til blodpris:


PS 32.

Fra denne butikken, så lukter det fisk, i halve Bekkestua Senter:


PS 33.

Da jeg kom hjem, så prøvde jeg meg, på noen chilli-nøtter, fra Rema, men de mangla smak, (mens Meny sine, smakte som vanlig):


PS 34.

Her er mer om dette:


PS 35.

Enda mer om dette:


PS 36.

Mer 'Back to the Future-greier':


PS 37.

Enda mer om dette:


PS 38.

Og enda mer om dette:


PS 39.

Og enda enda mer om dette:



PS 40.

Grunnen til at det var litt kaos, oppi handlevogna mi, på bildet, i PS 31.

Det var fordi at jeg gikk i en selvbetjenings-kasse.

Og mens jeg slo inn varene, så var det, to voksne/pene/velkledde blondiner, (jeg vet ikke om det var en mor og en datter, eller om det kan ha vært to kollegaer), som 'elga' på meg.

(De gikk i kassa nærmest min.

Selv om det vel var fire andre selvbetjeningskasser, som var ledige.

For å si det sånn).

Og da glemte jeg, (i farta), at man måtte scanne handlelappen, for å komme seg ut, av 'selvbetjenings-jungelen'.

Og jeg hadde handla, 4-5 bæreposer, med mat.

(For jeg har pleid å handle, for en uke av gangen.

De siste månedene.

For å si det sånn).

Og da måtte jeg leite, gjennom alle bæreposene, for å finne handlelappen.

For å komme meg ut, av butikken.

Og det var vel også sånn, at en gubbe, (som muligens var i sjokk, og som vel ikke kjøpte noe), gikk rett ut, gjennom portene, (de som man egentlig skulle åpne, med en handlelapp), sånn at de begynte å pipe.

(Noe sånt).

Mens jeg dreiv og scanna varene mine.

(Var det vel).

Uten at det var noe betjening i nærheten vel.

For de to blondinene.

Hadde glemt, en blomster-bukett, (som var pent innpakket), som stod på gulvet, (lent mot deres selvbetjenings-kasse).

Og da gikk hu ene av de inn, i butikken igjen, gjennom en åpen kasse, (av den vanlige/gammeldagse sorten).

For det var ingen medarbeidere, i de vanlige kassene.

(Sånn som jeg husker det).

Og så fant hu blondina stilk-blomstene sine, (så det ut som, at det var).

Og så gikk hu ut igjen, den samme veien, (gjennom den vanlige kassa), var det vel.

(Noe sånt).

Men det ble til, at jeg heller fant kvitteringa mi, enn å herme etter hu blondina.

Og etter at de andre kundene gikk, så dukka vel betjeningen opp der.

(Mener jeg sånn halvveis å huske).

Så da ble det vel enklere, å heller finne handlelappen, enn å gjøre noe slags 'krumspring'.

(For butikker filmer alt som skjer, (hele døgnet).

Så å gjøre noe slags 'krumspring', (for eksempel å gå ut gjennom feil kasse).

Det hadde jeg ikke lyst til.

For å si det sånn.

I tilfelle det var noen 'idioter', (uten handel og kontor-bakgrunn, for eksempel).

Som da hadde sagt, at jeg stjal, (eller hva de nå kan finne på å si).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 41.

Det er forresten også sånn.

At Meny Bekkestua, har litt dårlig plass, ved de to selvbetjenings-kassene, som står nærmest utgangsporten/handlelapp-scanneren.

Så de kassene er det ikke noe særlig, å stå i, (og scanne), vil jeg si.

For da blir det lett sånn nærkontakt av tredje grad liksom, (som en 80-talls-film het), med de andre kundene.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 42.

Den filmen var visst fra 1977:


https://no.wikipedia.org/wiki/Nærkontakt_av_tredje_grad

PS 43.

Nå har ikke jeg handla så mye, på Meny Bekkestua.

Men når jeg tenker på det nå.

Så kan jo de blomstene, (til de to blondinene), ha vært en vare, som de kjøpte, (eller 'kjøpte'), på Meny.

Og så klarte de kanskje ikke å scanne blomstene.

(Siden at de muligens hadde pakket inn buketten.

Inne i butikken.

For å si det sånn).

Og så lot de derfor først blomstene stå igjen.

Men når de så la merke til, at det ikke var noe betjening der.

(I kassaområdet).

Så bestemte de seg kanskje for, å ta med blomstene likevel, (uten å betale).

(Noe sånt).

Selv om de blomstene, vel også kan ha vært noe, fra en 'vanlig' blomster-butikk.

(Noe jeg trodde, da jeg tilfeldigvis la merke til den butikken, (og hva blondina gjorde), mens jeg scannet mine egne varer.

På denne handleturen).

For blomster-butikkene, har visst hatt åpent, under unntakstilstanden.

(Husker jeg, at jeg tilfeldigvis la merke til, uka før, (på Nasjonalteateret Stasjon).

Mens en svær og mørkhudet etterretningsagent, (eller om det var en slags gangster), med munnbind/ansiktsmaske, mer eller mindre gikk meg ned.

For å si det sånn.

Det kan muligens ha vært han samme, som i PS 14.

Hm).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 44.

Her er mer om dette, (fra 17. mars, klokka 17.49):