torsdag 31. desember 2020
onsdag 30. desember 2020
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Reserve your seat: Free webinar -- workable solutions & practical tools
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 21:36
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: cgoeldenitz@newerapub.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Christiane - NEW ERA <cgoeldenitz@newerapub.com>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 16:45
Subject: Reserve your seat: Free webinar -- workable solutions & practical tools
To: Erik <eribsskog@gmail.com>
Hi Erik,
I thought you might be interested in this and would like to invite you to our free webinar with business star Andrea D’Agostini on Friday 20 November at 20:00 Copenhagen time.
In these times of economic uncertainties and personal stress there is a great demand for workable solutions and practical tools. Our guest speaker will give useful advice and practical examples based on the powerful technology from L. Ron Hubbard to assist you with solutions to unwanted situations in life and so help you improve your life and that of others.
Join us on Friday by using this link:
newerapub.com/webinar/beyond-business
Your FREE webinar registration code is: newera
We are looking forward to seeing you. You are welcome to invite your friends and associates.
Best Regards,
Christiane
Trademark Info | Privacy Policy | Update Preferences | Unsubscribe
© 2020 NEW ERA Publications International ApS. All rights reserved. NEW ERA is a registered trademark and service mark in Denmark among other countries and is owned by New Era Publications International ApS.
This e-mail has been sent to eribsskog@gmail.com by New Era Publications International ApS located at Smedeland 20, 2600 Glostrup, Denmark. If you no longer wish to receive our emails, please use the above links to update your preferences or unsubscribe.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale (ticket id 948033)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 21:28
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Hei,
og her er det enda en sånn dritt-mail som dere har sendt meg?
Hvorfor fornærmer dere folk på den måten?
Hva faen skal dette bety?
Jeg beklager at jeg bruker skjellsord, men jeg blir veldig provosert av dette.
At dere skal kalle meg noe så stygt i mail-adressen.
Og at dere sender fem like mailer.
Hva faen skal dette bety?
Det helvetes russiske møkka-firmaet deres, skulle vært lagt ned, mener jeg.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 16:15
Subject: Re: Klage/Fwd: Påminnelse om å e-signere dokument: Kredittavtale (ticket id 948033)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro.
Jeg sender samme svar som jeg har sendt deg tidligere, i henvendelsen #835730, da jeg ikke anser at det fremkommer ny informasjon i denne henvendelsen som krever et annet svar.
Som mine kollegaer har informert deg om gjentatte ganger vil vi veldig gjerne hjelpe deg, men da vi betrakter dette som sensitiv informasjon har du blitt bedt om å kontakte oss på telefon slik at vi kan verifisere deg og forsikre oss om at vi snakker med rette vedkommende. Dette gjør vi utelukkende for å beskytte deg, din integritet og dine personopplysninger da vi vil forsikre oss om at informasjonen ikke havner hos uvedkommende. Dette uttrykker CDON også tydelig i e-posten nedenfor. Som de skriver gjør vi ikke dette for å være "vrang", men fordi vi er pålagt å agere slik i disse sammenhengene.
Jeg forstår din frustrasjon over opplevelsen av å bli henvist til både CDON og Qliro. Vi er separate virksomheter som inngår i samme konsern, men Qliro AB er nå børsnotert og operer som en separat enhet innenfor Qliro Group. Vi deler dog verken kontor eller personale - og vi leverer ulike tjenester. Derfor må CDON svare på spørsmål som er relatert til selve bestillingen, mens Qliro kan svare på spørsmål som relaterer til betalingen. I ditt tilfelle er det vi som kan assistere deg med prosessen av å gjøre en politianmeldelse hvis det dreier seg om et bedrageri.
I forhold til ditt spørsmål om hva vi gjør for å motvirke denne formen for hendelser kan jeg informere deg om at vi har en egen sikkerhetsavdeling som jobber med både forebygging og bekjempelse av bedrageri. Denne avdelingen har et nært samarbeid med politiet, og utleverer all informasjon politiet skulle trenge for å behandle saken og finne frem til den/ de som har utført den kriminelle handlingen. Vi lar, med andre ord, politiet håndtere disse sakene da det er de som er best egnet til å gjøre dette. Ytterligere kan jeg informere om at vi gjør det vi kan for å sette opp barrierer i våre systemer og prosesser for å unngå at det skjer bedrageri.
Igjen vil jeg oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, da vi kan være behjelpelige med å eksempelvis sperre ditt personnummer slik at det ikke kan gjøres ytterligere kjøp i ditt personnummer. Du kan også sperre ditt personnummer hos Bisnode, Experian og andre selskap som foretar kredittvurderinger.
Du finner ytterligere informasjon fra politiet omkring bedrageri her: https://www.politiet.no/rad/okonomisk-kriminalitet/nettsvindel/ og https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg ønsker deg en god dag.
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 21:19
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Hei,
her også kaller du meg noe stygt i mail-adressen.
Din helvetes hore.
Du skulle ikke hatt noe jobb.
Vi i Norge vil ikke ha sånn dritt i landet vårt, som Maersk hjelper inn her.
Helvetes frekke og uforskammede drittfolk må jeg si.
Hva faen skal dette bety?
Jeg har hatt nok av dere helvetes frekke svenskehorer.
Jeg får håpe at hu fitte-sjefen deres, (Westerstad), klarer å rydde opp i dette.
Skerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 16:15
Subject: Re: Re: Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro.
Jeg sender samme svar som jeg har sendt deg tidligere, i henvendelsen #835730, da jeg ikke anser at det fremkommer ny informasjon i denne henvendelsen som krever et annet svar.
Som mine kollegaer har informert deg om gjentatte ganger vil vi veldig gjerne hjelpe deg, men da vi betrakter dette som sensitiv informasjon har du blitt bedt om å kontakte oss på telefon slik at vi kan verifisere deg og forsikre oss om at vi snakker med rette vedkommende. Dette gjør vi utelukkende for å beskytte deg, din integritet og dine personopplysninger da vi vil forsikre oss om at informasjonen ikke havner hos uvedkommende. Dette uttrykker CDON også tydelig i e-posten nedenfor. Som de skriver gjør vi ikke dette for å være "vrang", men fordi vi er pålagt å agere slik i disse sammenhengene.
Jeg forstår din frustrasjon over opplevelsen av å bli henvist til både CDON og Qliro. Vi er separate virksomheter som inngår i samme konsern, men Qliro AB er nå børsnotert og operer som en separat enhet innenfor Qliro Group. Vi deler dog verken kontor eller personale - og vi leverer ulike tjenester. Derfor må CDON svare på spørsmål som er relatert til selve bestillingen, mens Qliro kan svare på spørsmål som relaterer til betalingen. I ditt tilfelle er det vi som kan assistere deg med prosessen av å gjøre en politianmeldelse hvis det dreier seg om et bedrageri.
I forhold til ditt spørsmål om hva vi gjør for å motvirke denne formen for hendelser kan jeg informere deg om at vi har en egen sikkerhetsavdeling som jobber med både forebygging og bekjempelse av bedrageri. Denne avdelingen har et nært samarbeid med politiet, og utleverer all informasjon politiet skulle trenge for å behandle saken og finne frem til den/ de som har utført den kriminelle handlingen. Vi lar, med andre ord, politiet håndtere disse sakene da det er de som er best egnet til å gjøre dette. Ytterligere kan jeg informere om at vi gjør det vi kan for å sette opp barrierer i våre systemer og prosesser for å unngå at det skjer bedrageri.
Igjen vil jeg oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, da vi kan være behjelpelige med å eksempelvis sperre ditt personnummer slik at det ikke kan gjøres ytterligere kjøp i ditt personnummer. Du kan også sperre ditt personnummer hos Bisnode, Experian og andre selskap som foretar kredittvurderinger.
Du finner ytterligere informasjon fra politiet omkring bedrageri her: https://www.politiet.no/rad/okonomisk-kriminalitet/nettsvindel/ og https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg ønsker deg en god dag.
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Angående faktura 848374100529
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 21:09
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,
det ser ut som at dere sender flere like mailer.
(Selv om overskriften i mailen er forskjellig).
Og dere kaller meg noe stygt, i mail-adressen: 'Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>'.
Så dette må jeg klage på.
Jeg får håpe at hu styreleder-fittekjærringa deres Westerstad, klarer å rydde opp i dette da, (for å bruke en lignende stygg tone).
(Jeg ønsker å vite hvem som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 16:15 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro.
Jeg sender samme svar som jeg har sendt deg tidligere, i henvendelsen #835730, da jeg ikke anser at det fremkommer ny informasjon i denne henvendelsen som krever et annet svar.
Som mine kollegaer har informert deg om gjentatte ganger vil vi veldig gjerne hjelpe deg, men da vi betrakter dette som sensitiv informasjon har du blitt bedt om å kontakte oss på telefon slik at vi kan verifisere deg og forsikre oss om at vi snakker med rette vedkommende. Dette gjør vi utelukkende for å beskytte deg, din integritet og dine personopplysninger da vi vil forsikre oss om at informasjonen ikke havner hos uvedkommende. Dette uttrykker CDON også tydelig i e-posten nedenfor. Som de skriver gjør vi ikke dette for å være "vrang", men fordi vi er pålagt å agere slik i disse sammenhengene.
Jeg forstår din frustrasjon over opplevelsen av å bli henvist til både CDON og Qliro. Vi er separate virksomheter som inngår i samme konsern, men Qliro AB er nå børsnotert og operer som en separat enhet innenfor Qliro Group. Vi deler dog verken kontor eller personale - og vi leverer ulike tjenester. Derfor må CDON svare på spørsmål som er relatert til selve bestillingen, mens Qliro kan svare på spørsmål som relaterer til betalingen. I ditt tilfelle er det vi som kan assistere deg med prosessen av å gjøre en politianmeldelse hvis det dreier seg om et bedrageri.
I forhold til ditt spørsmål om hva vi gjør for å motvirke denne formen for hendelser kan jeg informere deg om at vi har en egen sikkerhetsavdeling som jobber med både forebygging og bekjempelse av bedrageri. Denne avdelingen har et nært samarbeid med politiet, og utleverer all informasjon politiet skulle trenge for å behandle saken og finne frem til den/ de som har utført den kriminelle handlingen. Vi lar, med andre ord, politiet håndtere disse sakene da det er de som er best egnet til å gjøre dette. Ytterligere kan jeg informere om at vi gjør det vi kan for å sette opp barrierer i våre systemer og prosesser for å unngå at det skjer bedrageri.
Igjen vil jeg oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, da vi kan være behjelpelige med å eksempelvis sperre ditt personnummer slik at det ikke kan gjøres ytterligere kjøp i ditt personnummer. Du kan også sperre ditt personnummer hos Bisnode, Experian og andre selskap som foretar kredittvurderinger.
Du finner ytterligere informasjon fra politiet omkring bedrageri her: https://www.politiet.no/rad/okonomisk-kriminalitet/nettsvindel/ og https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg ønsker deg en god dag.
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:57
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: "Kopi: CDON CustomerService" <customerservice@cdon.com>, "kopi: juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
nå er jeg så lei av alle de 'pisspreik-mailene' som jeg får, fra dere og CDON.
At jeg har begynt å sende om dette, til deres styreleder-dame Westerstad.
Så får jeg håpe at hu klarer å rydde opp i dette.
For dette er helt håpløst må jeg si, det nivået som kundeservicen til Qliro Group/Nelly Group holder.
Dere sliter ut folk, ved å sende de kjempemange mailer, fulle av tøv, virker det som, (fra X antall forskjellige ansatte).
Så dette må jeg klage på.
(Jeg ønsker å vite navn, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 16:15 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro.
Jeg sender samme svar som jeg har sendt deg tidligere, i henvendelsen #835730, da jeg ikke anser at det fremkommer ny informasjon i denne henvendelsen som krever et annet svar.
Som mine kollegaer har informert deg om gjentatte ganger vil vi veldig gjerne hjelpe deg, men da vi betrakter dette som sensitiv informasjon har du blitt bedt om å kontakte oss på telefon slik at vi kan verifisere deg og forsikre oss om at vi snakker med rette vedkommende. Dette gjør vi utelukkende for å beskytte deg, din integritet og dine personopplysninger da vi vil forsikre oss om at informasjonen ikke havner hos uvedkommende. Dette uttrykker CDON også tydelig i e-posten nedenfor. Som de skriver gjør vi ikke dette for å være "vrang", men fordi vi er pålagt å agere slik i disse sammenhengene.
Jeg forstår din frustrasjon over opplevelsen av å bli henvist til både CDON og Qliro. Vi er separate virksomheter som inngår i samme konsern, men Qliro AB er nå børsnotert og operer som en separat enhet innenfor Qliro Group. Vi deler dog verken kontor eller personale - og vi leverer ulike tjenester. Derfor må CDON svare på spørsmål som er relatert til selve bestillingen, mens Qliro kan svare på spørsmål som relaterer til betalingen. I ditt tilfelle er det vi som kan assistere deg med prosessen av å gjøre en politianmeldelse hvis det dreier seg om et bedrageri.
I forhold til ditt spørsmål om hva vi gjør for å motvirke denne formen for hendelser kan jeg informere deg om at vi har en egen sikkerhetsavdeling som jobber med både forebygging og bekjempelse av bedrageri. Denne avdelingen har et nært samarbeid med politiet, og utleverer all informasjon politiet skulle trenge for å behandle saken og finne frem til den/ de som har utført den kriminelle handlingen. Vi lar, med andre ord, politiet håndtere disse sakene da det er de som er best egnet til å gjøre dette. Ytterligere kan jeg informere om at vi gjør det vi kan for å sette opp barrierer i våre systemer og prosesser for å unngå at det skjer bedrageri.
Igjen vil jeg oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, da vi kan være behjelpelige med å eksempelvis sperre ditt personnummer slik at det ikke kan gjøres ytterligere kjøp i ditt personnummer. Du kan også sperre ditt personnummer hos Bisnode, Experian og andre selskap som foretar kredittvurderinger.
Du finner ytterligere informasjon fra politiet omkring bedrageri her: https://www.politiet.no/rad/okonomisk-kriminalitet/nettsvindel/ og https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
Jeg ønsker deg en god dag.
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:44
Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@skagerakgruppen.no
Hei,
som sagt, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Og jeg sender all dritten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.
Jeg ønsker som sagt å vite hvem som har bestilt dette i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 11:06 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Forespørselen (108922) er markert som løst.
Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
Tulla (Kundeservice)
19. nov. 2020, 12:06 EET
Hei
Her er bestillingen vi har mottatt på produktet Blåbær Pluss:
19.11.2020 00:25
73209
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
48638549
185.220.100.255
-
-
Vennlig hilsen
kundeservice
Erik Ribsskog
18. nov. 2020, 22:22 EET
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 08:50
Subject: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>
Se denne eposten i nettleseren
NYHET! Superpakke for immunforsvaret
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* og få håndsprit på kjøpet
Et normalt fungerende immunforsvar er viktig. En anbefaling er å spise bær, og spesielt mørke bær som blåbær og krekling. I skallet til de mørke bærene finnes nemlig antocyaner, som er ekstra sterke antioksidanter.
Fra Nord-Norge
Blåbærene vi bruker er plukket i Nord-Norge, hvor de lyse og lange sommerdagene og nettene gir ekstra næringsrike bær. Vi har dessuten tilsatt nordnorsk krekling (krøkebær) som er proppfulle av antocyaner.
Lectinect Blåbær Pluss gir deg som navnet sier noen plussfaktorer. I tillegg til blåbær og krekling, får du de veldokumenterte ingrediensene vitamin C, vitamin D og sink.
Prøv gratis*
Dokumenterte helseeffekter
Antioksidantene/antocyanene i blåbær har dokumenterte helseegenskaper, og bidrar til:
Beskyttelse av cellene i kroppen mot oksidativt stress
Opprettholdelse av normalt syn
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* - få hurtigsvarspremie
Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* i en måned. Hvis du svarer innen 7 dager får du en flaske håndsprit som hurtigsvarspremie.
Prøv gratis*
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90
Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Klage/Fwd: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no! [ ref:_00D5IEdhI._5005IAA58r:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:36
Til: Linda Oug <linda.oug@vinmonopolet.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 10:56 skrev Linda Oug <linda.oug@vinmonopolet.no>:
Hei Erik,
Jeg kan med dette bekrefte at profilen som ble opprettet på din bruker nå er slettet. For ordens skyld kan jeg informere om at profilen aldri ble benyttet i kundeordre, så det er ikke bestilt varer i ditt navn.
Med vennlig hilsen
Linda
Kundebehandler
AS Vinmonopolet
---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 15.11.2020, 10:05
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; kundesenter@vinmonopolet.no
Emne: Klage/Fwd: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundesenter@vinmonopolet.no <kundesenter@vinmonopolet.no>
Date: lør. 17. okt. 2020 kl. 00:08
Subject: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Takk for at du opprettet bruker hos Vinmonopolet!
Nå kan du i ro og mak fordype deg, søke eller handle blant våre over 21 000 varer
Du kan kommentere og lagre dine egne favorittprodukter
Du kan lage egne lister
Du har oversikt over tidligere kjøp
Du kan sjekke hva ditt lokale vinmonopol har på lager ved å sette det som «Mitt Vinmonopol»
Du får enkelt oversikt over åpningstider og lagerstatus på din favorittbutikk når du setter den som "Mitt Vinmonopol"
Bruker du mest mobil?
Last ned vår app for smarttelefon. Logg inn med samme brukerprofil for å få tilgang til strekkode-scanning, lynraskt søk og handel med kartvisning til nærmeste Vinmonopol når du er på farta. Du kan også lage lister, favoritter og se oversikt over tidligere kjøp på appen.
App for iPhone: https://apps.apple.com/no/app/vinmonopolet/id1080930756
App for Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.vinmonopolet.android
Fremdeles litt glad i å lese på papir?
På «Min side» kan du tegne abonnement på vårt kundemagasin Vinbladet, Magasinet gir dybdekunnskap i druetyper, vinområder, drikke til mat, og mye mer. Bladet er gratis og sendes til deg fire ganger per år.
Ring oss på telefon 22 01 50 00 eller svar på denne e-posten hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg!
Vennlig hilsen Vinmonopolets kundesenter
ref:_00D5IEdhI._5005IAA58r:ref
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Re: [Forespørsel løst] Klage/Fwd: Hyllebær kan hjelpe mot mageplager
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:21
Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: post@skagerakgruppen.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Og det er nok det som har skjedd her også.
(Du skrev i en e-post i oktober, (så jeg nå), at du hadde sletta meg fra deres kunderegister.
Og så lar du noen bestille på nytt, (i mitt navn), i november, virker det som.
Jeg sender all dritten tilbake, så dette skal dere ha fått i retur).
Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 10:50 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Forespørselen (nr. #108929) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e‑posten.
Tulla (Kundeservice)
19. nov. 2020, 11:50 EET
Hei
Her er kopi av bestillinger vi har mottatt i deres navn samt med IP-adresse.
November 2020
Date
Kampanje
Name
Address
Phone
IP
Sms promo
Email promo
19.11.2020 00:28
77008
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
48621954
185.220.100.255
-
-
19.11.2020 00:27
76403
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
93967869
185.220.100.255
-
-
19.11.2020 00:26
81153
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
96853024
185.220.100.255
-
-
19.11.2020 00:25
73209
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
48638549
185.220.100.255
-
-
August 2020
Date
Kampanje
Name
Address
Phone
IP
Sms promo
Email promo
22.08.2020 12:07
72304
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
96853024
eribssko.g@gmail.com
18.27.197.252
-
yes
22.08.2020 12:04
76403
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
48638549
eribss.kog@gmail.com
46.166.139.111
-
yes
22.08.2020 11:59
78025
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
93967869
eribsskog@gmail.com
185.220.100.243
-
yes
22.08.2020 11:46
23175
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
48621954
er.ibsskog@gmail.com
185.220.101.5
-
yes
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen
kundeservice
Erik Ribsskog
18. nov. 2020, 23:39 EET
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #106067 "Klage/Fwd: Hyllebær kan hje..."
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 27. okt. 2020 kl. 15:31 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:09
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, kundeservice@onecall.no, ee-skjema@telia.no, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 10:11 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei!
Vi kan ikke se hva dette gjelder dessverre. Dersom det er noe du ønsker at vi undersøker nærmere for deg, behøver vi mer utfyllende informasjon fra deg.
Ønsker deg en fin dag!
Tina F.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Sent: 15 November 2020 09:17
To: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: kundesenterskriftligsupport@telia.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; "fmovpost" <fmovpost@fylkesmannen.no>; firmapost@nkom.no; "post" <post@finkn.no>
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>>
Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:41
Subject: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Hei
Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.
Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00
Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00155974
Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.
MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.
Her kan du blant annet:
Få oversikt over ditt forbruk
Se din faktura og dine siste innbetalingerSende SMS Fylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter
Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.
We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.
Your inquiry has been given casenumber 00155974
If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.
MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.
Here you can among other things:
View your PUK code
View call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care
This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iTeOR0:ref
Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ ons. 25. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:04
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: damian.harris@itassetmanagement.net, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <damian.harris@itassetmanagement.net>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 10:05
Subject: Oppdatert invitasjon: The ITAM Review - LISA Discussion @ ons. 25. nov 2020 13:00 - 13:30 (GMT) (eribsskog@gmail.com)
To: <eribsskog@gmail.com>
Denne aktiviteten er endret.
The ITAM Review - LISA Discussion
Når
Endret: ons. 25. nov 2020 13:00 – 13:30 Tidssone for Storbritannia
Hvor
https://us02web.zoom.us/j/87576440527?pwd=V1c5YlpwalFPbmZMZjVCMXJWVGFrUT09 (kart)
Kalender
eribsskog@gmail.com
Hvem
•
damian.harris@itassetmanagement.net – arrangør
•
eribsskog@gmail.com
mer informasjon »
Hi Erika,
I hope this email and invite finds you well.
Firstly, thank you for your recent enquiry into The ITAM ReviewLISA learning platform.
As means of an introduction, I'm Damian, the BusinessDevelopment Manager for The ITAM Review.
I’m just picking up on your enquiry for potential number oflicenses and your particular interest in Microsoft, Oracle, IBM or more.
The online and always available LISA platform provides ITAM,SAM and licensing training and certification for industry professionals atevery stage of their career. With licensing changes taking place so regularly,the platform enables industry professionals with access to the most up to dateinformation and insight.
The ITAM Review are continually updating LISA with newcontent, such as PITAM live - https://lisa.training/pitam-live-and-interactive/
It would be great to understand your learning requirementsfurther and answer any questions you may have - to this end, I’ll send aplaceholder for a conversation and if there's a better time to do this pleaselet me know.
Look forward to hearing from you and discussing further.
Kind regards,
Damian
──────────
Damian Harris is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/87576440527?pwd=V1c5YlpwalFPbmZMZjVCMXJWVGFrUT09
Meeting ID: 875 7644 0527
Passcode: 787388
One tap mobile
+16468769923,,87576440527# US (New York)
+13017158592,,87576440527# US (Germantown)
Dial by your location
+1 646 876 9923 US (New York)
+1 301 715 8592 US (Germantown)
+1 312 626 6799 US (Chicago)
+1 669 900 6833 US (San Jose)
+1 253 215 8782 US (Tacoma)
+1 346 248 7799 US (Houston)
+61 8 6119 3900 Australia
+61 8 7150 1149 Australia
+61 2 8015 6011 Australia
+61 3 7018 2005 Australia
+61 7 3185 3730 Australia
Meeting ID: 875 7644 0527
Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kbanOFIaVG
──────────
Skal du delta (eribsskog@gmail.com)? Ja - Kanskje - Nei flere alternativer »
Invitasjon fra Google Kalender
Du mottar denne e-posten på kontoen eribsskog@gmail.com fordi du er oppført for oppdaterte invitasjoner i kalenderen eribsskog@gmail.com.
Hvis du ikke vil motta disse e-postene lenger, kan du logge deg på https://calendar.google.com/calendar/ og endre varslingsinnstillingene dine for denne kalenderen.
Hvis du videresender denne invitasjonen, kan alle mottakere få muligheten til å sende svar til arrangøren og bli lagt til på gjestelisten, til å invitere andre uansett egen invitasjonsstatus, eller til å endre svaret ditt. Finn ut mer.
invite.ics
4K
Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til NextGenTel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 19:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kredittsjekk@nextgentel.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 09:27
Subject: Velkommen til NextGenTel
To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>
MinSide
Velkommen til oss, Erik Løvenbalk!
Vi setter stor pris på at du velger bredbånd fra NextGenTel!
Her kommer litt informasjon om abonnementet ditt og om hva som skjer fremover:
Last ned MinSide-appen
I MinSide-appen finner du leveringsdatoen så snart den er klar. Last den ned her.
Du får leveringsdato
Vi sender deg snarest mulig informasjon om hvilken dato bredbåndslinjen klargjøres. Gi oss beskjed hvis tidspunktet ikke passer for deg.
Utstyret sendes
Alt du trenger for å ta i bruk bredbåndet sendes ut i god tid før klargjøring.
Du kobles til internett
Endelig! Bredbåndet installeres og utstyret kan kobles opp. Dette skjer vanligvis 4-6 uker etter bestillingstidspunktet.
MinSide
Abonnementet ligger i appen
Med MinSide-appen har du hele tiden abonnementet med deg, og du har full kontroll på tjenester, faktura og meldinger fra NextGenTel. Du kan kontakte oss, gjøre endringer på nettverket ditt, bestille nye TV-kanaler og mye mer. Vi anbefaler derfor alle våre kunder å ta i bruk appen.
Last ned MinSide-appen
Bredbånd fra NextGenTel
NextGenTel har levert bredbåndstjenester i 20 år og vi har vært med på en rivende utvikling. Gjennom årene har vi fått lang erfaring med å levere trygge og stabile tjenester slik at du som kunde blir fornøyd.
Vi sender deg oppdateringer om klargjøring av bredbåndet ditt så snart informasjonen er klar.
Første faktura
Den første fakturaen dukker opp noen dager etter at du er tilkoblet internett. Vi vil gjøre deg oppmerksom på at denne vil være høyere enn en normal faktura, da den gjelder for perioden fra <oppstartsdato> (da tjenesten ble klar til bruk) og forskuddsvis frem til <periodesluttdato>. I tillegg inneholder fakturaen eventuelle oppstartsgebyrer og engangskostnader. Den neste fakturaen din vil gjelde for den vanlige fakturaperioden din (1, 3, 6 eller 12 måneder).
Vi sender deg oppdatert informasjon fortløpende, og gleder oss til å levere våre tjenester til deg!
Hilsen oss i NextGenTel
Hjelp
Kundeappen Kundeservice
MinSide Personvern
Snakk med oss
Kundeservice
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev
Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om kredittvurdering / Credit check
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 19:48
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kredittsjekk@nextgentel.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel <kredittsjekk@nextgentel.no>
Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 09:01
Subject: Viktig informasjon om kredittvurdering / Credit check
To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>
MinSide
For English, see below
Hei Erik Løvenbalk,
Vi gjennomfører en kredittvurdering før vi kan sette opp et abonnement, men informasjonen oppgitt i bestillingen er dessverre ikke tilstrekkelig til å fullføre kredittvurderingen.
Derfor ber vi deg sende oss en kopi av legitimasjonen din til kredittsjekk@nextgentel.no sammen med ditt norske personnummer eller D-nummer (hvis dette ikke allerede fremgår av legitimasjonen). Merk eposten med ditt kundenummer.
Personvern er viktig for oss. Derfor blir alle personlige opplysninger du sender til oss på epostadressen over slettet innen utgangen av neste måned.
Hilsen oss i NextGenTel
:::
(In English)
CANNOT PERFORM CREDIT CHECK
Hello Erik Løvenbalk,
Before we can activate a subscription, we need to run a credit check with your personal details. At this point, we cannot establish any current credit history based on the information you have provided.
In order to bring your order to the next stage, please return a copy of your identification papers (e.g. passport) along with your Norwegian personal identification number or D-number.
Please respond to: kredittsjekk@nextgentel.no - mark the email with you customer number.
Privacy note: any personal information sent to the above email address will be deleted by the end of next month.
Kind regards,
NextGenTel
Hjelp
Kundeappen Kundeservice
MinSide Personvern
Snakk med oss
Kundeservice
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev
Og enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[PACS-10553547] ACS=2D10512167=5D_Klage=2FFwd=3A_=E2=9C=85_Weekly_Special=2C - Ref: 10512167
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 19:38
Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>
Kopi: Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, Ehdmel Jueves <ehdmel.jueves@play-asia.com>, richard.santoro@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hi,
I don't understand why you can't just send it to that manager.
Why do you make a fuzz out of this?
I've now done some research about your company, on Wikipedia.
And that's because I'm tired of all your different case-workers, who send me e-mails.
Your CEO is named Jan Neuhaeusser, it seems.
(A kraut like they say in England).
So if you can send the complaint to that guy.
(Because you now have a different complaint-manager, (Ehdmel Jueves), answering me, who earlier was a regular staff.
And the Mateo-woman doesn't want the emails anymore, it seems.
So it's a bit chaotic to say the least).
So this I have to complain about.
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 07:29 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:
Dear Erik,
I'm sorry for the inconvenience. I would like to inform you that our reply
depends on the representative who received your email. If this is
regarding the unauthorized transaction you have reported before, kindly be
informed that there's no successful transaction made and the account was
already deleted. As much as we love to provide the name of the person who
made it, I'm afraid that we don't have an option to do that.
If you wish to personally communicate with our Manager, you may email her
directly at kathleen.mateo@play-asia.com. I hope this helps. Do not
hesitate to contact us if we can be of any further assistance.
Thank you for contacting Playasia.
Best regards,
Mariel Nabor
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com
Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia
Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/746a763-773c52n
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Original Message from 2020-11-19 00:09:03 HKT
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hi there,
this is with a manager named Kathlean Mateao.
So I send a copy of this email to her.
I don't understand why so many different case-workers reply to me.
People only want one case-worker.
You should let the manager reply, I think.
Erik Ribsskog
man. 26. okt. 2020 kl. 18:44 skrev Play-Asia Customer Service <
enquiry@play-asia.com>:
> Dear Customer,
>
> Thank you for reaching out to us.
>
> However, I do not want to commit any mistakes in providing you
assistance.
> In this case, do you mind telling us more about your concerns? In that
way,
> we can check and help you with it.
>
> Should you have any questions or concerns, feel free to send us an email
> and we will be glad to assist you.
>
> We thank you for your trust in Playasia.
>
> Best regards,
>
> Michelle Ann Ansale
> Playasia Customer Service Representative
> Email: cs@play-asia.com
> Telephone: +85231450013
> __________________________________________________________
> Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
> For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com
>
> Follow us on social:
> FB: www.facebook.com/playasia
> TW: www.twitter.com/playasia
> IG: www.instagram.com/playasia
>
> Was this e-mail helpful?
> https://www.play-asia.com/41/7469b8n-773c52n
>
> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
> Original Message from 2020-10-26 23:45:04 HKT
> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
> Hei,
>
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
>
> Vennligst rydd opp!
>
>
> Med hilsen
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
> PS.
>
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
> ikke
>
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>
> jeg).
>
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
>
> Fra: Playasia
>
> Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 14:05
>
> Subject: ✅ Weekly Special, Abyss of the Sacrifice, TGS 2020 & more!
🎮
>
> To:
>
>
>
> Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!
>
>
> No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!
>
> [image: playasia]
>
>
> EXCLUSIVES
>
>
> GAMES
>
>
> DIGITAL
>
>
> TOYS
>
>
> LIFESTYLE
>
>
> BLOG
>
>
>
> FINAL FANTASY XV, FIRE EMBLEM WARRIORS, MEGA MAN X LEGACY COLLECTION 1 +
> 2,
>
> & MORE!
>
> Every week we slash the price on games and more… So now you can play
>
> without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly
> Special
>
> deals.
>
> CLICK ALL TO SEE THE WEEKLY SPECIAL GAMES
>
>
>
>
> ABYSS OF THE SACRIFICE
>
> The 2010-released PSP game, Misshitsu no Sacrifice is getting an
enhanced
>
> version as Abyss of the Sacrifice for Nintendo Switch & PC with English
>
> support. *Read more...*
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
> HORI GAME PADS FOR NINTENDO SWITCH
>
> Enjoy high-performance controller with these new game pads with Super
> Mario
>
> and Pac-Man designs.
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
> TOKYO GAME SHOW
>
> 2020
>
> It’s that week of the year again where gamers, fans and more unites
for
>
> TGS! Be updated with our daily coverage.
>
> LEARN MORE HERE
>
>
>
> NIER: AUTOMATA BRING ARTS: YORHA NO.2 TYPE B DX EDITION
>
> Square Enix
>
>
> *Pre-order Deadline: October 19, 2020*
>
> *Releases on April 30, 2021*
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
> END OF SUMMER SALE
>
> Hurry and don't miss out discounts on Asia & Japanese English releases
>
> games, retro consoles, Nintendo Switch bundles, toys, and many more!
>
> PLAY, COLLECT & $AVE
>
>
>
> PERSONA 5 THE ROYAL PLAYING CARDS
>
> PRE-ORDER
>
>
>
> ONE PIECE
>
> PLAYING CARDS BICYCLE
>
> BUY NOW
>
>
>
> DISNEY TWISTED WONDERLAND PLAYING CARDS
>
> PRE-ORDER
>
>
>
> DEADLINE ALERT
>
> Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime
>
> figures, plushies, models & more!
>
> DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
>
>
>
> THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV [FRONTLINE EDITION]
>
> TThe Frontline Edition will include the base game of your chosen
platform,
>
> the black records softcover art booklet, echoes of Erebonia CD, and a
>
> reversible coversheet. *Read more...*
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
> All New Merchandise, Including Yurucamp, Touhou Lost World
>
> CLICK TO START SHOPPING!
>
>
>
> PERSONA 5 DANCING IN STARLIGHT: ANN TAKAMAKI
>
> PRE-ORDER
>
>
>
> THE RISING OF THE SHIELD HERO: RAPHTALIA BUNNY STYLE VER.
>
> PRE-ORDER
>
>
>
> VOCALOID
>
> FIGURE:
>
> SAKURA MIKU
>
> 2021 VER.
>
> PRE-ORDER
>
>
> CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!
>
>
> Click here for all of this week’s blogs!
>
>
>
>
>
>
> @playasia
>
> [image: Human score]
>
>
> [image: Trustpilot Stars]
>
>
> [image: number of reviews]
>
>
> [image: Trustpilot Logo]
>
>
> © 2020 Playasia.com
>
> .
>
> OK to reproduce if copyright note stays intact.
>
> Contact us at:
>
> www.play-asia.com/contact
>
> Unsubscribe
>
>
> Privacy Policy
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
> ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til,
synesjeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
>
> Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>
>
> Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 14:05
>
> Subject: ✅ Weekly Special, Abyss of the Sacrifice, TGS 2020 &
more!
> 🎮
>
> To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> EXCLUSIVES
>
>
>
>
> GAMES
>
>
>
>
> DIGITAL
>
>
>
>
> TOYS
>
>
>
>
> LIFESTYLE
>
>
>
>
> BLOG
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> FINAL FANTASY XV, FIRE EMBLEM WARRIORS, MEGA MAN X LEGACY COLLECTION 1 +
2,
> & MORE!
>
>
>
>
>
>
> Every week we slash the price on games and more… So now you can play
> without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly
Special
> deals.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> CLICK ALL TO SEE THE WEEKLY SPECIAL GAMES
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ABYSS OF THE SACRIFICE
>
>
>
>
>
>
> The 2010-released PSP game, Misshitsu no Sacrifice is getting an
enhanced
> version as Abyss of the Sacrifice for Nintendo Switch & PC with
English
> support. Read more...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> HORI GAME PADS FOR NINTENDO SWITCH
>
>
>
>
>
>
> Enjoy high-performance controller with these new game pads with
Super
> Mario and Pac-Man designs.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> TOKYO GAME SHOW
>
> 2020
>
>
>
>
>
>
> It’s that week of the year again where gamers, fans and more unites
for
> TGS! Be updated with our daily coverage.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> LEARN MORE HERE
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> NIER: AUTOMATA BRING ARTS: YORHA NO.2 TYPE B DX EDITION
>
>
>
>
>
>
> Square Enix
>
>
> Pre-order Deadline: October 19, 2020
>
> Releases on April 30, 2021
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> END OF SUMMER SALE
>
>
>
>
>
>
> Hurry and don't miss out discounts on Asia & Japanese English
releases
> games, retro consoles, Nintendo Switch bundles, toys, and many more!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PLAY, COLLECT & $AVE
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PERSONA 5 THE ROYAL PLAYING CARDS
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ONE PIECE
>
> PLAYING CARDS BICYCLE
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> BUY NOW
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> DISNEY TWISTED WONDERLAND PLAYING CARDS
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> DEADLINE ALERT
>
>
>
>
>
>
> Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime
> figures, plushies, models & more!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV [FRONTLINE EDITION]
>
>
>
>
>
>
> TThe Frontline Edition will include the base game of your chosen
platform,
> the black records softcover art booklet, echoes of Erebonia CD, and a
> reversible coversheet. Read more...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER NOW
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> All New Merchandise, Including Yurucamp, Touhou Lost World
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> CLICK TO START SHOPPING!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PERSONA 5 DANCING IN STARLIGHT: ANN TAKAMAKI
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> THE RISING OF THE SHIELD HERO: RAPHTALIA BUNNY STYLE VER.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> VOCALOID
>
> FIGURE:
>
> SAKURA MIKU
>
> 2021 VER.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> PRE-ORDER
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Click here for all of this week’s blogs!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> @playasia
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> © 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays
intact.
>
>
>
>
>
>
> Contact us at:
>
> www.play-asia.com/contact
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Unsubscribe
>
>
>
>
>
>
>
>
> Privacy Policy
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Hi there,
this is with a manager named Kathlean Mateao.
So I send a copy of this email to her.
I don't understand why so many different case-workers reply to me.
People only want one case-worker.
You should let the manager reply, I think.
Erik Ribsskog
man. 26. okt. 2020 kl. 18:44 skrev Play-Asia Customer Service
<enquiry@play-asia.com>:
Dear Customer,
Thank you for reaching out to us.
However, I do not want to commit any mistakes in providing you assistance.
In this case, do you mind telling us more about your concerns? In that
way,
we can check and help you with it.
Should you have any questions or concerns, feel free to send us an email
and we will be glad to assist you.
We thank you for your trust in Playasia.
Best regards,
Michelle Ann Ansale
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com
Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia
Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/7469b8n-773c52n
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Original Message from 2020-10-26 23:45:04 HKT
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 14:05
Subject: ✅ Weekly Special, Abyss of the Sacrifice, TGS 2020 & more!
🎮
To:
Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!
No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!
[image: playasia]
EXCLUSIVES
GAMES
DIGITAL
TOYS
LIFESTYLE
BLOG
FINAL FANTASY XV, FIRE EMBLEM WARRIORS, MEGA MAN X LEGACY COLLECTION 1 +
2,
& MORE!
Every week we slash the price on games and more… So now you can play
without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly
Special
deals.
CLICK ALL TO SEE THE WEEKLY SPECIAL GAMES
ABYSS OF THE SACRIFICE
The 2010-released PSP game, Misshitsu no Sacrifice is getting an enhanced
version as Abyss of the Sacrifice for Nintendo Switch & PC with
English
support. *Read more...*
PRE-ORDER NOW
HORI GAME PADS FOR NINTENDO SWITCH
Enjoy high-performance controller with these new game pads with Super
Mario
and Pac-Man designs.
PRE-ORDER NOW
TOKYO GAME SHOW
2020
It’s that week of the year again where gamers, fans and more unites for
TGS! Be updated with our daily coverage.
LEARN MORE HERE
NIER: AUTOMATA BRING ARTS: YORHA NO.2 TYPE B DX EDITION
Square Enix
*Pre-order Deadline: October 19, 2020*
*Releases on April 30, 2021*
PRE-ORDER NOW
END OF SUMMER SALE
Hurry and don't miss out discounts on Asia & Japanese English releases
games, retro consoles, Nintendo Switch bundles, toys, and many more!
PLAY, COLLECT & $AVE
PERSONA 5 THE ROYAL PLAYING CARDS
PRE-ORDER
ONE PIECE
PLAYING CARDS BICYCLE
BUY NOW
DISNEY TWISTED WONDERLAND PLAYING CARDS
PRE-ORDER
DEADLINE ALERT
Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime
figures, plushies, models & more!
DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV [FRONTLINE EDITION]
TThe Frontline Edition will include the base game of your chosen platform,
the black records softcover art booklet, echoes of Erebonia CD, and a
reversible coversheet. *Read more...*
PRE-ORDER NOW
All New Merchandise, Including Yurucamp, Touhou Lost World
CLICK TO START SHOPPING!
PERSONA 5 DANCING IN STARLIGHT: ANN TAKAMAKI
PRE-ORDER
THE RISING OF THE SHIELD HERO: RAPHTALIA BUNNY STYLE VER.
PRE-ORDER
VOCALOID
FIGURE:
SAKURA MIKU
2021 VER.
PRE-ORDER
CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!
Click here for all of this week’s blogs!
@playasia
[image: Human score]
[image: Trustpilot Stars]
[image: number of reviews]
[image: Trustpilot Logo]
© 2020 Playasia.com
.
OK to reproduce if copyright note stays intact.
Contact us at:
www.play-asia.com/contact
Unsubscribe
Privacy Policy
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia &lt;cs@edm.play-asia.com&gt;
Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 14:05
Subject: ✅ Weekly Special, Abyss of the Sacrifice, TGS 2020 &amp;
more!
🎮
To: &lt;eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com&gt;
Plus The Hottest New Toy Figures &amp; Lifestyle Goodies!
No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!
EXCLUSIVES
GAMES
DIGITAL
TOYS
LIFESTYLE
BLOG
FINAL FANTASY XV, FIRE EMBLEM WARRIORS, MEGA MAN X LEGACY COLLECTION 1 +
2,
&amp; MORE!
Every week we slash the price on games and more… So now you can play
without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly
Special
deals.
CLICK ALL TO SEE THE WEEKLY SPECIAL GAMES
ABYSS OF THE SACRIFICE
The 2010-released PSP game, Misshitsu no Sacrifice is getting an enhanced
version as Abyss of the Sacrifice for Nintendo Switch &amp; PC with
English
support.&nbsp;Read more...
PRE-ORDER NOW
HORI GAME PADS FOR NINTENDO SWITCH
Enjoy&nbsp;high-performance controller with these new game pads with
Super
Mario and Pac-Man designs.
PRE-ORDER NOW
TOKYO GAME SHOW
2020
It’s that week of the year again where gamers, fans and more unites for
TGS! Be updated with our daily coverage.
LEARN MORE HERE
NIER: AUTOMATA BRING ARTS: YORHA NO.2 TYPE B DX EDITION
Square Enix
Pre-order Deadline: October 19, 2020
Releases on April 30, 2021
PRE-ORDER NOW
END OF SUMMER SALE
Hurry and don't miss out discounts on Asia &amp; Japanese English
releases
games, retro consoles, Nintendo Switch bundles, toys, and many more!
PLAY, COLLECT &amp; $AVE
PERSONA 5 THE ROYAL PLAYING CARDS
PRE-ORDER
ONE PIECE
PLAYING CARDS BICYCLE
BUY NOW
DISNEY TWISTED WONDERLAND PLAYING CARDS
PRE-ORDER
DEADLINE ALERT
Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime
figures, plushies, models &amp; more!
DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV [FRONTLINE EDITION]
TThe Frontline Edition will include the base game of your chosen platform,
the black records softcover art booklet, echoes of Erebonia CD, and a
reversible coversheet. Read more...
PRE-ORDER NOW
All New Merchandise, Including Yurucamp, Touhou Lost World
CLICK TO START SHOPPING!
PERSONA 5 DANCING IN STARLIGHT: ANN TAKAMAKI
PRE-ORDER
THE RISING OF THE SHIELD HERO: RAPHTALIA BUNNY STYLE VER.
PRE-ORDER
VOCALOID
FIGURE:
SAKURA MIKU
2021 VER.
PRE-ORDER
CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!
Click here for all of this week’s blogs!
@playasia
&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;
© 2020&nbsp;Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays
intact.
Contact us at:
www.play-asia.com/contact
Unsubscribe
Privacy Policy