lørdag 29. februar 2020

Mer fra YouTube



PS.

Jeg lurer på om min stesøster Christell '13' Humblen var på den konserten, (i sin mors heimbygd):


https://www.instagram.com/13christell/?hl=en

PS 2.

Denne sangen var med i TV-programmet: 'Hver gang vi møtes' i går, (ellers så kjenner jeg bare sangen 'Tir Na Noir' av Vamp, (fra Idol i 2004)):



PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.

Det var også sånn.

(Som jeg muligens har skrevet om i Min Bok).

At på midten av 70-tallet.

(Da jeg var 4-5 år gammel).

Så ble min lillesøster Pia og jeg.

Satt til å fange humler, i tomme syltetøyglass.

Av min farmor Ågot og onkel Håkon, (var det vel).

(På mitt 'gromgutt-sted' Roksvollhøgda.

Eller nabostedet 'Jordet til Lersbryggen', (som også var vårt, mer eller mindre), var det vel.

For å være mer nøyaktig).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Jeg må også gi ros, til humlene, på Sand.

Jeg tror ikke at Pia og jeg, ble brent, en eneste gang.

(Sånn som jeg husker det).

De humlene, (på jordet til Lersbryggen), lot seg lett fange.

(For å si det sånn).

Og onkel Håkon, (var det vel), foreslo at Pia og jeg, skulle bruke en spiker, (og enten en stein eller en hammer), for å slå hull i lokkene, til syltetøyglassene, (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

For at humlene skulle få frisk luft, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tuba
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 09:12
Til: post@joarskorpsservice.no
Kopi: juridisk
Hei,

som jeg nettopp skrev om til noen 'Gullbrev-folk'.

Så er dette en av kanskje tusen saker.

Og dette stjeler av min tid, som jeg kunne brukt til mer nyttige ting.

Så dere burde kanskje hatt bedre rutiner, som hindret at sånt som dette skjedde.

Det hadde vært artig å visst, hvem denne synderen var.

Så hvis dere kunne prøvd å finne ut hvem det var, som bestiller all
mulig 'dritt', i mitt navn.

Og hvis dere kan opplyse meg, om hvilke nye rutiner, som dere skal ha,
for å hindre at sånt som dette skjer igjen.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tor. 20. feb. 2020 kl. 08:11 skrev Joars Korpsservice AS
:
>
> OK.
> Vi er ikke i stand til å skille ut, om meldingen er falsk.
> Men takk for tilbakemelding.
>
> Med vennlig hilsen
> joar
> Joars Korpsservice AS
> 751 67041
>
>
>
>  Tenk på miljøet før du skriver ut denne eposten.
> Denne meldingen er bare ment for mottageren og kan inneholde fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon.
> Hvis du mottar denne ved en feil, vær så vennlig å varsle avsenderen og slett meldingen.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: onsdag 19. februar 2020 18.04
> Til: juridisk
> Kopi: post@joarskorpsservice.no
> Emne: Klage/Fwd: Tuba
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: Joars Korpsservice AS
> Date: man. 10. feb. 2020 kl. 08:10
> Subject: SV: Tuba
> To:
>
>
> Hei, og takk for henvendelse.
> Skulle gjerne ha noen flere opplysninger ang hvilke tubaer du er interessert i ?
> Merker /modeller/prisklasse?
>
> Med vennlig hilsen
> Joar
> Joars Korpsservice AS
> Joars Musikkservice AS
> 751 67041
>
>
>
>  Tenk på miljøet før du skriver ut denne eposten.
> Denne meldingen er bare ment for mottageren og kan inneholde fortrolige opplysninger eller annen privat informasjon.
> Hvis du mottar denne ved en feil, vær så vennlig å varsle avsenderen og slett meldingen.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog
> Sendt: søndag 9. februar 2020 12.09
> Til: post@joarskorpsservice.no
> Kopi: post@joarsmusikkservice.no
> Emne: Tuba
>
> Hei. Jeg trenger en be-tuba og en se-tuba.
>
> Mvh Erik Ribsskog
>

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 09:04
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,

nå er det vel bare meg i verden, som heter Erik Ribsskog.

Og denne e-post-adressen har jeg hatt, siden 2004.

Så jeg ville nok visst det, hvis noen hadde en nesten lik e-post-adresse.

Så den må dere lenger ut på landet med.

Dere klarer kanskje å finne synderen, som har bestilt noe 'dritt', i mitt navn.

For dette er bare en av tusen lignende saker, (for å si det sånn).

Så jeg skulle gjerne visst hvem det var, som gjorde dette.

Dette tar mye av min tid, (som jeg kunne brukt på mer nyttige ting).

Dere burde kanskje ha bedre rutiner, for å unngå at sånt som dette skjer, (at folk blir heftet på grunn av 'dritt' som de ikke er interessert i).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


tor. 20. feb. 2020 kl. 10:00 skrev Gullbrev :
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Ulrika Berg (Customer Service)

Feb 20, 10:00 CET

Hei Erik,

Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Det er vanskelig å si nøyaktig hva som skjedd. Når du bestiller et Gullbrev fra oss, oppgir du for- og etternavn, adresse, telefonnummer og e-post. Hvis du ikke bestilte brevet, skrev noen e-postadressen din i stedet for sin egen. Enten hvis det blir en skrivefeil, har personen en lignende e-post.

Vi sender bare ut et Gullbrev, der du får alt du trenger for å selge gullet ditt til oss. Det er ikke noe du forplikter deg til eller må bruke, så det kommer ikke til å skje nåe i ditt tilfelle.

Vennlig hilsen

Ulrika Berg
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Feb 19, 17:58 CET

This is a follow-up to your previous request #39595 "Klage/Fwd: Bekreftelse Gull..."

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: man. 10. feb. 2020 kl. 10:24
Subject: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
To: Erik Ribsskog

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: NextGenTel
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 08:54
Til: juridisk
Kopi: Privat@nextgentel.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bredbåndstelefonen Privat
Date: tor. 20. feb. 2020 kl. 10:10
Subject: NextGenTel
To: eribsskog@gmail.com


Heisann Erik,



Tar kontakt angående din henvendelse angående internett.

Hvilken adresse er det du ønsker tilbud for, så skal jeg sende over hva vi kan få levert for deg







Dersom det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt. Da kan du svare direkte på denne mailen.





Med vennlig hilsen
Silje
Nysalg avd. privat
Telefon 55106054
NextGenTel AS, Postboks 3, Sandsli, 5861 Bergen
image001

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 08:50
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore
Date: fre. 28. feb. 2020 kl. 21:56
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To:


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på vanlige utfordringer kundene våre har: https://talkmore.no/kundesenter

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Her kan du også endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

LOGG PÅ MINE SIDER

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593

Din henvendelse:
Hei.

Kan man bli gravid hvis man spiser sin egen sæd? Bør jeg spise p-piller også?

Mvh Erik Ribsskog

Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Skjema registrert
Erik Ribsskog 29. februar 2020 kl. 08:44
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: AtB
Date: fre. 28. feb. 2020 kl. 21:58
Subject: Skjema registrert
To:


Vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig, og senest innen tre
dager. Vi gjør oppmerksom på at responstiden kan bli noe lengre ved
stor pågang.

Din saksid er: 123359

Med vennlig hilsen

AtB AS