fredag 12. juni 2020

Det norske språket blir fattigere, hvis vi ikke får lov til å si neger. Man kan kanskje si afrikaner istedet, men i Nord-Afrika så er de visst berbere, noe som vil si, at de kanskje ligner mer på arabere, (eller noe i den duren). Folk har sagt neger i alle år, og det blir rart, hvis man ikke får lov til å si det lenger. Gammel vane vond å vende, (for å si det sånn). Det er også noe som heter ytringsfrihet


https://www.dagbladet.no/kultur/full-krangel-etter-at-radiovert-sa-neger-pa-lufta/72532882

PS.

Jeg husker da jeg bodde på Ungbo, (i Skansen Terrasse), hvor jeg bodde fra 1991 til 1996.

Da var det sånn, en gang.

At min yngre søster Pia, (som bodde på Ungbo fra 1993 til 1995).

Hu liksom lista seg bort til meg, i gangen, (like ved døra til rommet mitt).

(En kveld, var det vel muligens).

Og så hu til meg, at negerne, (hu var sammen med en somalier), ikke likte å bli kalt negere.

Og hu sa også, (dette var muligens en annen gang), at det var en grunn, til at alle de mørkhudede, ville bo, i Oslo.

(Noe sånt).

Det var noe som var morsomt, (virka det som).

Men jeg fikk litt bakoversveis, (eller et slags støkk), av det, at negerne ikke likte å bli kalt negere.

(Husker jeg).

Det hadde jeg ikke tenkt på før, (for å si det sånn).

Neger var et helt vanlig norsk ord, for meg.

Som betydde en veldig mørk person, (med gener fra Afrika), eller noe i den duren.

Nigger er det kanskje som de blander med.

Nigger sa/sier man jo på norsk og, og det blir vel sett på som styggere.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det da Pia sa, at negerne ikke likte, å bli kalt negere.

Det minner meg forresten, om en episode, da jeg gikk, i første klasse, (på Østre Halsen skole), skoleåret 1977/78.

Da lærte vi, (av frøken, som vi kalte henne), at verden ville vært bedre, hvis de sorte/fargede hadde hatt like mye penger, som de hvite.

(Og omvendt).

For det var fler sorte/fargede enn hvite, i verden, (ifølge frøken).

(Noe sånt).

Og da jeg kom hjem fra skolen, så tenkte jeg fortsatt, på dette rare, som frøken hadde sagt, da.

Og så prøvde jeg å forklare dette, til Pia, (som fortsatt gikk, i barnehagen).

(Dette var i Mellomhagen.

Hvor vi bodde, på den tida.

For å si det sånn).

Så det er mulig, at Pia liksom, skulle ape meg, (og det jeg sa på 70-tallet), på 90-tallet.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mer om frøken, (fra Sandefjords Blad 28. juli 1984):


https://www.nb.no/items/0f1ad11d7c1e29bc5d7b09a8581bf1a7?page=17&searchText="inger%20berg%20sørensen"

PS 4.

Det var forresten sånn, på 17. mai 1978.

(Jeg gikk bare et år på Østre Halsen skole).

At rektor Næss var død.

Og at de ikke visste, hvordan de skulle flagge, (siden at det var 17. mai og rektor var død).

Og da dro min mor meg inn, på et kontor, (av en eller annen grunn), husker jeg.

(Mens det stod fullt av elever, foreldre og lærer utafor skolen.

For vi skulle gå i 17. mai-tog, inn til Bøkeskogen, i Larvik.

En gåtur på tre-fire kilometer, vel.

Noe sånt).

Og da var frøken, (hvis det var henne, det kan kanskje også ha vært en kontordame), nesten ikke til å kjenne igjen.

Hu hadde utslått/velfrisert hår, stilige/elegante klær, (muligens en slags tweed-jakke), og hadde vel ikke på seg briller.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Mer om rektor Næss, (fra Sandefjords Blad 26. november 1977):


https://www.nb.no/items/32478530ceaa205ee30a0c8981d6e0ba?page=19&searchText="rektor%20næss"

PS 6.

Enda mer om rektor Næss, (fra Sandefjords Blad 22. juni 1978):


https://www.nb.no/items/c918e9bcc56bf0845e61b171aebcb232?page=1&searchText="østre%20halsen%20skole"

PS 7.

Rektor Næss døde visst, en eller to dager, før 17. mai, men vi elevene, (og foreldrene), fikk ikke vite dette, før vi kom på skolen, for å gå, i barnetoget, for å si det sånn, (fra Sandefjords Blad 19. mai 1978):


https://www.nb.no/items/586e71c3f21f53d3195c4c457170ce7d?page=1&searchText="østre%20halsen%20skole"

PS 8.

Det er mulig, at jungeltelegrafen gikk, på Østre Halsen, om at rektor Næss var død, dagen før 17. mai, (eller noe sånt).

Men vi flytta, til Jegersborggate, i Larvik, noen dager før 17. mai.

Så min mor hadde ikke noen nabokoner, (for eksempel), å sladre med, om dette.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

17. mai var visst på en onsdag, det året.

Så det er mulig, at det kan ha vært sånn.

At min mor, (som var med meg på skolen).

Hu kan ha lurt på, hvorfor de skulle holde tale.

Og så har noen sagt, at rektor Næss var død, (til min mor).

(For jeg husker at min mor sa dette til meg, (med litt sjokk i stemmen vel), utafor skolen.

På 17. mai.

Det var muligens sånn, at min mor, (som visst hadde holdt en prolog-tale, en gang, på 17. mai, som ungjente, i Hurum, (ifølge 'Bokhylla')), spurte noen, om hvorfor de ikke flagget.

Og så fikk hu til svar, at rektor Næss, var død, da.

Noe sånt).

Og så har jeg trodd, at rektor Næss nettopp hadde dødd.

(Frøken sa kanskje ikke noe om dette, i timene, dagene før 17. mai.

For å si det sånn).

Og så har jeg trodd, at rektor døde, på 17. mai, (eller natta før 17. mai).

Og så var det egentlig, noen dager tidligere.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:




PS 11.

Rektor Næss sin kone Randi Irene Fjeldbo, er visst i slekt med min yngre søster Pia sin Larvik/Rønningen-venninne Lillann Fjeldbo, (kan det virke som):


https://www.nb.no/items/797fcd0e9930f00457c566d2b5694858?page=71&searchText="bjørn%20kristian%20næss"

PS 12.

Mannen til frøken, ble visst slått av rektor Næss, når det gjaldt hvem som skulle få bli rektor, på Østre Halsen skolen, så frøken hata muligens rektor Næss, (fra Østlands-Posten 13. mai 1966):


https://www.nb.no/items/366c15465ea4c79f09ea8b6822065282?page=1&searchText="bjørn%20kristian%20næss"

PS 13.

Min mor var vant med 17. mai, (fra DT/BB 20. mai 1967):


https://www.nb.no/items/6dcb4a9f13453a4602f8497ce480e014?page=11&searchText="karen%20ribskog"

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til NRK
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 16:00
Til: juridisk
Kopi: NRK , "Post (Medietilsynet)" , kringkastingsradet , "post@sivilombudsmannen.no" , PFU Pressens faglige utvalg , NRK Lisensavdelinga , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "post@inkassoklagenemnda.no" , "rana.tingrett" , "Söderblom, Marit Annie" , firmapost@sismo.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging
Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 23:13
Subject: Velkommen til NRK
To:


Hei Sveis!

Hei, Frøken Ribsskog!
Takk for din registrering. Som innlogget NRK-bruker får du det beste ut av NRK - det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker. Helt gratis.

Bekreft e-post

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: https://innlogging.nrk.no/epost/bekreft/13d39936-580c-458c-a524-12404b128368

Er det ikke du som har registrert deg, anbefaler vi deg å slette brukeren din.

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din leiekontrakt
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:47
Til: juridisk
Kopi: info@swiftcourt.com, schibsted , PFU Pressens faglige utvalg , LbF Leieboerforeningen , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Swiftcourt / FINN.no
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 01:02
Subject: Din leiekontrakt
To:



Hei eribsskog@gmail.com
Her kommer link til din digitale leiekontrakt fra Swiftcourt og FINN. Swiftcourt samarbeider med FINN.no for å gjøre det enkelt for deg å gjøre en sikker utleie.

Du kan ta med deg din digitale kontrakt hvor som helst. Du får en kode sendt til mobilen, som brukes til å bekrefte din identitet, og inngår i en to-nivå signatur som sammen med din underskrift med mus eller finger på nettbrett er juridisk bindende.

Når kontrakten er underskrevet av begge kan du laste ned en utskriftsvennlig PDF-kopi av kontrakten. Swiftcourt vil hjelpe deg med å lagre den opprinnelige kontrakten digitalt, og at du alltid har tilgang til den gjennom swiftcourt.com.

Klikk på knappen nedenfor for å gå direkte til kontrakten.

Gå til kontrakten
Ikke nøl med å ta kontakt med vårt support team hvis du har noen spørgsmål, vi er tilgjengelige på support@swiftcourt.com.

Med vennlig hilsen,

Swiftcourt


Denne e-posten er sendt til eribsskog@gmail.com.
Du har mottatt denne e-posten i forbindelse med en digital kjøpekontrakten opprettet i swiftcourt.com.
Copyright © Swiftcourt AB, Alle rettigheter reservert.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse påmelding til visning: Sigyns gate 3
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:43
Til: juridisk
Kopi: post@sem-johnsen.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, LbF Leieboerforeningen , schibsted
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sem & Johnsen
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 01:04
Subject: Bekreftelse påmelding til visning: Sigyns gate 3
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Takk for din påmelding til privat visning, vi bekrefter å ha mottatt denne.

Avhengig av dine ønsker, forventet oppmøte, boligtype og øvrige faktorer som påvirker logistikken knyttet til gjennomføring av visning for boligen, vil megler kontakte deg for å avtale nærmere. Dersom du har meldt deg på en annonsert visning og ikke får ytterligere instruksjoner fra megler i forkant, kan du stille når det passer for deg innenfor den annonserte tiden. Dersom du har bestilt privatvisning vil megler kontakte deg for å avtale tidspunkt for gjennomføring.

Vi anbefaler at du leser igjennom boligens prospekt før visning, slik at du kan få avklart eventuelle spørsmål under visningen.

Prospekt:

Eiendommens hjemmeside: https://sem-johnsen.no/utleie/sigyns-gate-3

Dersom du blir forhindret fra å delta på visningen, ber vi deg underrette oss i forkant.

Med vennlig hilsen

Ola Sisselberg, Daglig leder/Partner /Eiendomsmegler

95 70 11 74

os@sem-johnsen.no

Sem & Johnsen logo emblem
Sem & Johnsen Eiendomsmegling
https://sem-johnsen.no/

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:36
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 08:08
Subject: Angående din ordre hos Platekompaniet.no
To:


platekompaniet.no
Forsinket fra leverandør

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Angående din ordre W-4458880

Sputnik - Hjemkomsten Til Johanne (CD)
Vi beklager å måtte informere om at vi ikke klarer å overholde den oppgitte leveringstiden på denne varen, da den dessverre er forsinket fra leverandør. Forhåpentligvis er den ikke langt unna.

Vi sender den selvfølgelig så snart den kommer på lager og du vil få en leveringsbekreftelse på e-post så fort varen er pakket og sendt.

Husk at du foreløpig ikke har blitt belastet for denne varen. Det blir du først når vi sender den ut herfra.

Beklager forsinkelsen.

Dersom det er noe du lurer på, les mer her.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Webmegler.no: Ny interessent på eiendommen 'Sigyns gate 3' (10-20-0018)
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:32
Til: juridisk
Kopi: os@sem-johnsen.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, LbF Leieboerforeningen
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ola Sisselberg
Date: søn. 7. jun. 2020 kl. 18:44
Subject: SV: Webmegler.no: Ny interessent på eiendommen 'Sigyns gate 3' (10-20-0018)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Hei



Takk for mail.



Det er en pågående prosess med både salg og utleie.

Slik det ser ut nå, blir det et salg. Skulle det vise seg å ikke bli noe av , så vil jeg ta kontakt



Ola Sisselberg 

Eiendomsmegler             

Daglig leder/Partner

+47 95 70 11 74



Sem&Johnsen Boligutleie AS

B: Frognerveien 36, 0263 Oslo

P: Pb 3094 Elisenberg, 0207 Oslo



www.sem-johnsen.no









Fra: Webmegler.no for Erik Løvenbalk Ribsskog
Sendt: lørdag 6. juni 2020 01:05
Til: Ola Sisselberg
Emne: Webmegler.no: Ny interessent på eiendommen 'Sigyns gate 3' (10-20-0018)



Hei!
Webmegler.no har registrert en ny interessent:

Eiendom: 10-20-0018 Sigyns gate 3 (Vis FINN.NO-annonsen)
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog (eribsskog@gmail.com)
Mobil: 93967869

PÅMELDING TIL VISNING: Jeg ønsker privat visning (megler tar kontakt)


Registrert: 06.06.2020 01:04
Registrert fra: https://sem-johnsen.no/visning/7551550


Denne mailen er automatisk generert av Webmegler.no som en del av registreringsprosessen.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny krim fra Horst og Enger | Nye Mummikopper | Romaner 3 for 2
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:25
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben nyhetsbrev
Date: man. 8. jun. 2020 kl. 07:40
Subject: Ny krim fra Horst og Enger | Nye Mummikopper | Romaner 3 for 2
To:


Tidenes lesesommer! Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!

Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!    Vis i nettleser

Bokklubben - mye mer enn bøker
Jørn Lier Horst og Thomas Enger sikrer sommerspenningen med ny krim: Slagside
Tidenes lesesommer! Se nyhetene!
Stelton drikkeflasker i sommerlige pastellfarger
Trippel bonus på Sverre Sætre: Frukt og bær. En kokebok
Stilige solcellelamper
Behagelig lesestol til sommeren
DAGSKUPP! Handy-Box fra Rigtig by Stelton, nå kun 279,-. Før 379,-. DAGSKUPP! Lucinda Riley: Perlesøsteren, nå kun 99,-. Spar 300,-!
Nye Mummikopper!
Romaner til sommeren – nå får du 3 for 2!
HELGEKUPP! To kofferter – halv pris! Nå kun 999,-, spar 1000,-!
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Ved kjøp av produkter tilkommer frakt på kr 99,-/119,-. Gjelder kun en gang per ordre, uansett hvor mye du bestiller.
Handler du bøker for 299,- eller mer, sender vi dem fraktfritt.
Vi tar forbehold om skrivefeil i nyhetsbrevet, prisendringer og at enkelte produkter kan bli utsolgt.
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 15:06
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er snakk om terror-post, som noen bestiller i mitt navn.

Jeg har tidligere tatt dette med faktura-avdelingen dere, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Jeg synes at Posten har litt ansvar her, siden at det er dere som leverer denne terror-posten, i postkassa mi, osv.

Dette er ansvarsfraskrivelse.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. jun. 2020 kl. 08:53 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei igjen.

Dette må du ta opp med de som har sendt deg dette.


Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

06.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

dere har også sendt meg, noen brev, som det står: 'Melding om sending' på.

(Se vedlegg).

Dette er heller ikke noe jeg har bestilt.

Jeg har fått mange av de før, (se tidligere klager).

Og det er disse nett-trollene som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Så her får dere slutte å tulle.

Det at dere har slått dere sammen med Rema, er heller ikke det helt store, (vil jeg si).

Jeg har jobba på Rimi Bjørndal, da det var post i butikk der, (den andre perioden jeg måtte jobbe der, fra 2002 til 2003), og de innvandrer-damene, som jobba der, (Songul og Anica), det var de verste gangster-jentene i hele Oslo, tror jeg.

(Noe sånt).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er forresten lett å se, at dette er snakk om, noe tull og tøys.

For det brukes en tulle-versjon, av navnet mitt.

Så her trenger jeg ikke å åpne konvolutten engang, for å skjønne, at dette bare er, noe slags kødd/terrorisering.

For å si det sånn.

Så dette må jeg klage på.


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 02:24
Subject: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: EK Kristiansand kundeservice >, juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post@inkassoklagenemnda.no >, post >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 26. mai, (se vedlegg).

Som jeg har sagt til dere tidligere.

Så må dere få dere sterkere brilleglass.

For jeg skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

På alle forsendelsene som jeg sender tilbake, til 'dritt-firmaene', siden at dette er snakk om noe, som jeg ikke har bestilt, (for det er en slags kampanje mot meg, (virker det som), hvor noen bestiller masse 'dritt', i mitt navn).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 17:12
Subject: Re: 15914897 [ ]
To: EK Kristiansand kundeservice >
Cc: Faktura RB >, juridisk >, >, Politikk Høyre >, Akademikerforbundet >, post@inkassoklagenemnda.no >, post >, postmottak@sivilombudsmannen.no >, sande.vgs >, >


Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice >:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>, Akademikerforbundet >>, Politikk Høyre >>, sande.vgs >>, postmottak@sivilombudsmannen.no> >>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>" >>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>,
juridisk >>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, Akademikerforbundet >, Politikk Høyre >, sande.vgs >, postmottak@sivilombudsmannen.no >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com" >


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >,
juridisk >


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.





ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Betalingspåminnelse på faktura 24392 fra Bladpakken
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:59
Til: MEDIAFY MAGAZINES AS
Kopi: juridisk , info@bladkongen.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , Forbrukerombudet , "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er snakk om post-terror, som jeg ikke har bestilt.

Jeg sender all terror-posten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.

Jeg sender også svar på alle mailer, så dette skal dere også ha fått per mail.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og også at dere forteller meg hvilke bedre rutiner dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.


man. 8. jun. 2020 kl. 09:03 skrev MEDIAFY MAGAZINES AS :
Kjære kunde,

Vi kan ennå ikke se å ha mottatt oppgjør for faktura nr. 24392 vedrørende Bladpakken datert 18.05.2020 med forfall 01.06.2020.

Kopi av fakturaen ligger vedlagt denne e-posten i PDF-format.

Kunde nr: 24481

Fakturabeløp: NOK 5144.00
Innbetalt: NOK 0.00
Til rest: NOK 5144.00

Kontonummer: 15036641905
KID: 0000243923

Påse at du ved betaling benytter KID.

Dersom du har betalt i løpet av de siste dagene, kan du se bort i fra denne påminnelsen.


Med vennlig hilsen
MEDIAFY MAGAZINES AS



Powered by Nextcom - nextcom.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
16055838 Savnet pakke i postkassen LA823026983NO [ ref:_00D20BwOI._5002X2jXej1:ref ]
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:53
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er ikke snakk om etterlysning av pakke.

Dette er klage på post-terror og e-post-terror.

Så om du kan sende om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. jun. 2020 kl. 10:02 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei

Viser til etterlysningen av pakke i postkassen LA823026983NO

Pakken sendes i ordinær brevpoststrøm og leveres direkte i postkassen. Dersom pakken er for stor for postkassen vil den bli sendt til ditt hentested.

Hvis du fremdeles ikke har mottatt pakken anbefaler vi deg å ta kontakt med avsender for ny vare.


Med vennlig hilsen

Turid | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har ikke fått noen pose, med noe 'troll-post', på døra.

Men det flyr negerunger rundt i hagen min, (fra noen usiviliserte naboer).

Så det er mulig at de har rappa det.

Jeg har også fått et brev, fra Rema, om at det ligger en pakke der, (også 'troll-post').

Så det er muligens det som menes, (med pose på døra).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: fre. 22. mai 2020 kl. 09:42
Subject: Din sending fra Forlagsentralen ANS har blitt levert
To: >


Din sending fra Forlagsentralen ANS har blitt levert som pose på døren i dag kl. 09:33.

Kollinr: LA823026983NO

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2jXej1:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vedr innmelding via hjemmesidene
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:48
Til: juridisk
Kopi: ellen.bergli@njf.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ellen Bergli
Date: man. 8. jun. 2020 kl. 12:12
Subject: Vedr innmelding via hjemmesidene
To: eribsskog@gmail.com




Hei



Vi beklager at vi ikke kan ta deg inn som medlem da NJF ikke har tariffavtale med denne arbeidsgiveren.


Virkeområdet fastsettes etter vedtak av Landsorganisasjonens kongress.



Med hilsen

Norsk Jernbaneforbund

Ellen Bergli

23068356

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:42
Til: Faktura
Kopi: juridisk , faktura@afterpay.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , post@arbeidstilsynet.no, post , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 9. jun. 2020 kl. 16:28 skrev Faktura :
Hei,



Vi har ingen informasjon om hvem som har bestilt i ditt navn dessverre.







Med vennlig hilsen



interflora@interflora.no





INTERFLORA NORGE SA
Billingstadsletta 13
1396 Billingstad
Tlf  66 85 75 00
www.interflora.no
Facebook_web  Youtube_web  Linked_in_web

Fleurop-Interflora-Primary-Gold-on-Black-CMYK





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 1. juni 2020 15:15
Til: Faktura
Kopi: juridisk ; faktura@afterpay.no; post@inkassoklagenemnda.no; post@arbeidstilsynet.no; post
Emne: Re: Klage/Fwd: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA



Hei,

som det fremgår av mine tidligere mailer, så sender jeg om identitetstyveri til Datatilsynet.

Det har jeg gjort siden Ålesund brant liksom.

Dette 'troll-post-angrepet' har vart, i mer enn ti år.

Og det begynte i England, (hvor jeg har arbeidssak mot Arvato, som vel eier deres inkassobyrå Afterpay, ser det ut som), hvor jeg bodde fra 2004 til 2014.

Og jeg kontaktet politiet i starten, men de ville ikke gjøre jobben sin.

Og det heter seg, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så jeg ønsker likevel at dere informerer meg, om hvem disse kjeltringene er, som har bestilt i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Erik Ribsskog



man. 18. mai 2020 kl. 10:34 skrev Faktura :

Hei,



Vi må ha en kopi av anmeldelse til politiet før vi kan gjøre noe med dette.



Med vennlig hilsen



interflora@interflora.no





INTERFLORA NORGE SA
Billingstadsletta 13
1396 Billingstad
Tlf  66 85 75 00
www.interflora.no
Facebook_web  Youtube_web  Linked_in_web

Fleurop-Interflora-Primary-Gold-on-Black-CMYK





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. mai 2020 04:55
Til: juridisk
Kopi: faktura@afterpay.no; post@inkassoklagenemnda.no; Faktura
Emne: Klage/Fwd: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 7. mai 2020 kl. 23:06
Subject: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA
To:



Fakturainformasjon for ditt kjøp hos Interflora

Fakturainformasjon for ditt kjøp hos Interflora



HEI ERIK LØVENBALK,





Takk for at du har valgt å betale med Afterpay for ditt kjøp hos Interflora. All informasjon du trenger finner du i denne e-posten. Vi imøteser din betaling senest den 21.05.2020.



HÅNDTÉR DIN BETALING







Din ordre hos
Bilde er fjernet av sender. Logo_Merchant



Ordredato
07.05.2020

Fakturanummer
1802885

Forfallsdato
21.05.2020



Vare

Antall

Pris

Rosa Hortensia

225,00

Lollipop

20,00

Et passende kort

20,00

Frakt-/leveringsomkostninger

150,00

Fakturagebyr

29,00



TOTALT

444,00 KR

Hvordan vil du betale?

Velg selv hvordan du vil betale - logg inn på myAfterpay for å dele opp din faktura eller betale med kort



HÅNDTÉR DIN BETALING

Betalingsinformasjon

Bruk betalingsinformasjonen nedenfor dersom du ønsker å betale i din nettbank.

Betal til:

AfterPay

Konto:

15030825141

KID:

6108790054450000019

Forfall:

21.05.2020

Å betale:

444,00

Hent faktura som pdf.





Har du spørsmål om faktura?
Kontakt oss på AfterPay | kundeservice@afterpay.no | Tel. 22878930

Har du spørsmål om kjøpet?
Kontakt Interflora | faktura@interflora.no | Tel. 66857550

Denne e-posten er sendt til deg som har valgt å betale med AfterPay.
E-posten er automatisk generert og kan ikke besvares.
Mottakere: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG eribsskog@gmail.com

AfterPay, en del av Arvato Finance AS.
Arvato Finance AS | PB 331 Sentrum, 0101 Oslo | Org.nr: 994 210 130

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhendebrev frå Norsk Målungdom
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:39
Til: juridisk
Kopi: norsk@malungdom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Målungdom
Date: tir. 9. jun. 2020 kl. 17:03
Subject: Nyhendebrev frå Norsk Målungdom
To:


Gode medlem!


Du får dette nyhendebrevet fordi du er medlem i Norsk Målungdom. Her kan du lese om zoomarleiren, opplæringslova og vervekampanjen. God lesnad!


Zoomarleir 2020

Neste veke skipar vi til Zoomarleir, og no er programmet endeleg klart! Vi kan mellom anna freista med innleiing med Linda Eide og loddtrekking i ekte målungdomsstil. Du finn meir informasjon i hendinga på Facebook. Følg med på #zoomarleir på sosiale medium og logg deg inn på  Zoom neste veke for å bli med!






Opplæringslova

1. juli er fristen for å levere høyringssvar til den nye opplæringslova. Opplæringslova er ei veldig viktig lov, fordi ho bestemmer kva reglar som gjeld i grunnskulen og vidaregåande opplæring. For å få gjennomslag må så mange som mogleg levere høyringssvar. Vedlagt finn du ein guide til korleis å skrive høyringssvar.


Vervekampanjen

10. august til 13. september er det vervekampanje! Under vervekampanjen oppmodar vi alle medlemmer til å verve nye medlemmar, og som takk får du fine og kanskje nyttige premiar. Det løner seg både for deg, for lokallaget ditt og for organisasjonen at du deltek i vervekampanjen. Når du vervar nye medlemmar blir NMU ein større og sterkare organisasjon, og vi får større gjennomslagskraft!


Informasjon om vervekampanjen, premielista, vervetoppen og andre ressursar vil du finne her etter kvart. Sida blir oppdatert fram mot kampanjen.


Beste helsing
Ingunn V. Steinsvåg
skrivar i Norsk Målungdom
45663473


Gaid til korleis skrive høyringssvar til opplæringslova.pdf
93K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Romaner 3 for 2 | Ferieturer i Norge – vinn gavekort 2000,- | Solbriller -20 %
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:35
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben nyhetsbrev
Date: ons. 10. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: Romaner 3 for 2 | Ferieturer i Norge – vinn gavekort 2000,- | Solbriller -20 %
To:


Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!

Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!    Vis i nettleser

Bokklubben - mye mer enn bøker
BEATE GRIMSRUD Jeg foreslår at vi våkner
TORILD MOLAND 121 fantastiske opplevelser i Norge
Hvor vil du reise i sommer? Vinn gavekort kr 2000,-
RAGNHILD HOLMÅS Men du ser ikke syk ut
ANDERS HANSEN Skjermhjernen
KETIL BJØRNSTAD Verden som var min : siste tiåret SUSAN ABULHAWA Nahrs siste dans
Se flere bøker som kommer
WENCKE MÜHLEISEN Redd deg selv, lille hjerte
Dagskupp: HAL solbriller -20%
Dagskupp:SHARI LAPENA Naboparet KUN 79,-
Romaner 3 for 2
Norges vakreste bilturer Bobilguiden
ANNA FISKE Hvordan begynner man på skolen?
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Ved kjøp av produkter tilkommer frakt på kr 99,-/119,-. Gjelder kun en gang per ordre, uansett hvor mye du bestiller.
Handler du bøker for 299,- eller mer, sender vi dem fraktfritt.
Vi tar forbehold om skrivefeil i nyhetsbrevet, prisendringer og at enkelte produkter kan bli utsolgt.
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Båtmagasinet nyhetsbrev 10. juni 2020
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 14:32
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@batliv.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, "Post (Medietilsynet)"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Båtmagasinet
Date: ons. 10. jun. 2020 kl. 09:09
Subject: Båtmagasinet nyhetsbrev 10. juni 2020
To: Erika Dåsmer Ribsskog





Rimelig trygt på sjøen
Vi får fra tid til annen spørsmål fra engstelige folk om det er trygt på sjøen. Senest i mai hadde NRK et oppslag med tittelen «Regner med kaos på sjøen i sommer».

Funksjonene du bør øve på
Pluss-artikkel - krever innlogging: Alle kartplottere har noen grunnfunksjoner som vi bruker hele tiden. Men kunnskapen kan ha blitt litt rusten gjennom vinteren, og derfor er det smart å repetere disse basisfunksjonene før den første turen på våren.

Sørg for at dieselen er ren
Pluss-artikkel - krever innlogging: En svært vanlig årsak til motorstopp er urenheter i dieselen. Med riktig vedlikehold og kontroll kan man redusere risikoen for ubehagelige overraskelser.

ANNONSØRINNHOLD FRA NORSK MARITIMT FORLAG AS
Vil du blir vår nye kollega?
Vi søker en ung og entusiastisk nettselger med hjerte for nettsalg til Båtmagasinet og SEILmagasinet.

Salg av bruktbåt uten ansvar etter kjøpet
Pluss-artikkel - krever innlogging: Jeg har i anledning av et båtsalg et spørsmål til en kjøpskontrakt, der jeg ønsker å selge en båt i den stand den står og ikke risikere noe skjult mangelsansvar i ettertid. Er det mulig, spør innsenderen.

Fiskeapp rett til topps
Bare et par dager etter lansering er FiskHer den mest nedlastede fiskeappen for iPhone og Android.

Fem finske på fem komma fem
Pluss-artikkel - krever innlogging: Vi har testet fem populære bowridere i aluminium fra de ledende finske produsentene. Alle fem er skreddersydd for Norden, dagsturer, skjærgård og landsteder. Prismessig havner de ganske likt, men design, funksjonalitet og bruksegenskaper skiller dem fra hverandre.


Facebook
Website
YouTube
Instagram
Copyright © 2020 Norsk Maritimt Forlag AS, All rights reserved.

Meld deg av nyhetsbrevet
Benytt lenken over fremfor denne UNSUBSCRIBE for å sikre at din endring blir riktig registrert hos oss