tirsdag 7. juli 2020

Min tidligere bestekamerat Frode Kølner har fylt 50 år, (så han er også noen måneder eldre enn meg, som Magne Winnem, Kristin Sola og Andre Willassen)



PS.

Min tidligere Torstrand-klassekamerat Sølvi, (som var min lillesøster Pia sin bestevenninne, på slutten av 70-tallet), har også fylt 50:


PS 2.

Mer om at min tidligere klassekamerat Andre Willassen, (som var på innflyttingsfesten min, på St. Hanshaugen, i 1996), har fylt 50, (fra Dagsavisen Fremtiden 28. februar 2020):


PS 3.

Man kan forresten se, at min tidligere klassekamerat, (og plageånd), Odd Einar Pettersen, fylte 50 år, samme dag, som Willassen.

(Tirsdag 3. mars).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Min tidligere klassekamerat, (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), Espen Melheim, har også fylt 50, (fra Dagsavisen Fremtiden 22. mai 2020):

PS 5.

Hvis man ser i PS-et overfor.

Så kan man se, at min tidligere klassekamerat, fra Svelvik ungdomsskole, (Nora) Jeanette Oulie, også har fylt 50 år.

(Tirsdag 26. mai).

Og min tidligere klassekamerat, (fra Sande videregående), Svein Hellum, fylte også 50, samme dag.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Nå har neger-naboen satt gressklipperen sin, i min hage



PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


PS 3.

Det var også sånn, tidligere i sommer.

At når negeren klipte plenen.

Så klipte han, bortimot en meter, inn på min side.

Så neger-naboen tar seg friheter, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Det var forresten, en kar, i en gul uniform her, i dag, og klipte plenen.

(Antagelig en fra kommunen.

Og han hadde en mye større gressklipper, (som antagelig gikk på bensin, eller noe lignende).

Noe sånt).

Og da lå gressklipperen til naboen, i hagen, (husker jeg).

Men da kikka jeg ut, fra soveroms-vinduet.

Så jeg så ikke, at gressklipperen lå, i min hage.

Men det er mulig, at han fra kommunen, kan ha flytta på gressklipperen.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Da jeg flytta inn her, (for snaue to år siden).

Så fikk jeg en tjukk perm, hvor det stod, om alt mulig, (om denne kommunale leilighet).

Men det stod ikke et ord, om plenklipping.

Så det var sånn, at jeg lurte på, om jeg måtte kjøpe meg gressklipper.

Men jeg tenkte vel, at da hadde jeg fått rekvisisjon, på gressklipper, (fra Nav).

(Noe sånt).

Og etter X antall måneder, så kom det noen, og klipte plenen, (utpå seinhøsten).

(Så det var ingen som klipte plenen, i august og september.

Tørr jeg nesten å si.

For jeg husker at jeg tenkte, at det ikke gjorde noe, at gresset ble veldig langt.

For da ble det gresset, til gjødsel, for plenen, våren etter.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Seinere så har jeg lest, et eller annet sted.

At det er kommunen, som skal klippe plenen, for de med kommunale leiligheter.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Nå like etter midnatt, natt til onsdag.

Så gikk jeg ut, for å hente posten, osv.

Og da tok jeg en kikk i hagen.

(Det var for mørkt til å ta bra bilder).

Og da så jeg, at den gressklipperen, lå på min side, av hagen.

Så jeg heiv den over igjen, (til neger-naboen), for å si det sånn.

Det er for ille, at man må drive å passe på naboer, (og kommunen), sånn.

Negerungene til naboen.

De driver nå og da, og flyr, gjennom hagen min og.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Så hvorfor de har sånne 'russiske' løsninger, (uten gjerde/hekk), i Bærum.

Det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kode som gir 15 % rabatt på sommersalget 🎁
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:54
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 06:48
Subject: Kode som gir 15 % rabatt på sommersalget 🎁
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på  Tara









Skynd deg – salget og koden går ut søndag 28. juni.

Ditt abonnementsnummer er:
5050580108


Bruk rabattkoden nå






Populære produkter på sommersalg






SPAR 69%



Sports-bh fra Diadora

MEDLEMSPRIS 122 kr

Ordinærpris 399 kr


KJØP HER







SPAR 73%



Highlighter-palett

MEDLEMSPRIS 27 kr

Ordinærpris 99 kr


KJØP HER







SPAR 81%



Hover Drone Nano

MEDLEMSPRIS 95 kr

Ordinærpris 499 kr


KJØP HER







SPAR 61%



Få tarmen i toppform

MEDLEMSPRIS 61 kr

Ordinærpris 159 kr


KJØP HER







SPAR 74%



Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 129 kr

Ordinærpris 499 kr


KJØP HER







SPAR 80%



Spaltekanden

MEDLEMSPRIS 149 kr

Ordinærpris 749 kr


KJØP HER







Bruk rabattkoden nå






Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









25. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Lagertømming!!📚📚📚 Sjekk våre sommeranbefalinger🧡 Ut på tur: bøker og småspill!🚲🚘🏖️🚂
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:48
Til: juridisk
Kopi: ark@post.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ARK Bokhandel
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 10:07
Subject: Lagertømming!!📚📚📚 Sjekk våre sommeranbefalinger🧡 Ut på tur: bøker og småspill!🚲🚘🏖️🚂
To:


🔥Helgekupp | Strålende sommervarer  | Spill og puslespill -40%🔥
Vis e-posten i nettleser
Bloggen Facebook Instagram




Helgekupp

Sjekk prisen

Sommervarer for alle

Hva skal du lese i sommer?

Ekko av en venn
SPQR
Regnmakeren
Alle blomstene i Paris
Alle puslespill -40%

Alma Freng og solfangerne
Filmmysteriet
Vundersmed
Nordlys
Ut på tur!

Familieplanleggere

Anbefalte romannyheter

Solsøsteren
Kjærlighetens ansikt
Becks siste sommer
Min mørke Vanessa
Alle spill -40%

ARK-bloggen


Kundeverdier


.




.



Du mottar denne e-posten fordi du har registrert deg som ARK-VENN i en av våre butikker, på ARK.no eller lastet ned leseappen ARK e-bok. Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, prisendringer og utsolgte produkter.

Ønsker du ikke lenger å motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Trenger du hjelp?
www.ark.no/kundeservice

Åpningstider, kontaktinformasjon
og alt du trenger å vite om ordren din.
ARK.no

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sommeråpning i fjellet!
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:44
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, info@dntoslo.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: DNT Oslo og Omegn
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 12:11
Subject: Sommeråpning i fjellet!
To:



Klikk her for å se e-posten i nettleser
DNT Oslo og Omegn
Erik Rotta Ribsskog  Ikke betalt medlemskap

Medlemsnummer: 6070980

Min side


Slik ser det ut på Skogadalsbøen akkurat nå
Sommeråpning i fjellet!
Det er meldt strålende vær til helgen, og da passer det perfekt at elleve av våre betjente hytter åpner dørene! Dermed er alle DNT Oslo og Omegn sine betjente fjellhytter åpne! Bestyrerne ønsker velkommen, og sommeren er godt på veg flere steder.

Til helgen åpner også flesteparten av våre selvbetjente hytter i fjellet. Husk å forhåndsbestille plass!

SE HYTTENE SOM ÅPNER




Drømmer du om å bestige 2000 meters-topper?
Ønsker du en sprek fottur i et sosialt fellesskap? Drømmer du om å bestige topper og tinder, eller forsere breer som er godt bevarte «hemmeligheter», alt i det ypperste av norsk natur?
Bli med på fjellsport-tur!

BLI MED DNT FJELLSPORT PÅ TUR




Slik ser det ut på Iungsdalshytta akkurat nå
Fortsatt ledige plasser på DNT-turer i sommer!
Mange ønsker seg til fjells i sommer. Vi er glade for at dere har tatt så godt i mot våre nye DNT-turer med baseopphold på én betjent hytte og turledere som leder turer ut fra hytta. For deg som har litt ferie i august, er det mange muligheter. I juli er det noe ledig, og i september mye. Velg selv!

Base-turer i august som har godt med ledige plasser
Juli:
Vilt og vakkert på Geiterygghytta 60+.
Gode dager i Jotunheimens forgård 60+.

August:
Krækkja med utsyn mot Hallingskarvet 60+.
I Rondanes oase, på Bjørnhollia Turisthytte.
I hjertet av Hardangervidda, på Sandhaug Turisthytte.
Sensommer ved Gjende 55+.
Perlen i Skarvheimen, på Iungsdalshytta Turisthytte.
Skogadalsbøen, en juvel i Jotunheimen.

FLERE TURER FINNER DU HER


Brebua på Finse åpner 15. juli
Husk å forhåndsbestille!
Endelig kan vi åpne den nye selvbetjeningshytta Brebua på Finse. Grunnet byggearbeid på Finsehytta og at Finse 1222 er stengt denne sommeren, er det ekstra fint for oss å kunne åpne hytta. Som eneste overnattingsted på Finse denne sommeren.

Den splitter nye selvbetjeningshytta har 44 sengeplasser og et hyggelig oppholdsrom samt kjøkken, tørkerom, dusjer og doer.


LES MER OM BREBUA





Trenger du en lett og allsidig turjakke?
Bergans Letto jakke er en meget lett 3-lags skalljakke med Dermizax-membran, lav vekt og minimalt pakkvolum. Dette er en jakke som passer perfekt å ha i topplokket på sekken i sommer. Husk at du som medlem får 15% på alle kjøp!

JAKKE TIL DAME
JAKKE TIL HERRE




info@dntoslo.no

   

Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra DNT lenger kan du melde deg av her

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:39
Til: juridisk
Kopi: support@webhuset.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 12:36
Subject: Velkommen som ny kunde
To:


Hei,

Velkommen som ny kunde hos Webhuset!

Denne meldingen inneholder nødvendig informasjon for å logge på
https://www.webhuset.no/kundesenter (velg "Kundesenter" fra innloggingsmenyen).

Brukernavn: eribsskog@gmail.com-1
Passord: (Sensurert av johncons-blogg)

Passordet kan du endre til noe som enklere å huske så snart du har logget
deg på inn på kundesenter-sidene.

I kundesenteret kan du:

- Endre kontaktopplysninger
- Få tilgang til epostadministrasjon (virusfilter og spamfilter)
- Bestille tilleggstjenester
... med mer.

--
www.webhuset.no/kundesenter

Her finner du forretningsvilkår og personvernsinformasjon:
https://www.webhuset.no/hjelp/22/oversikt-webhusets-vilkaar

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til din nye middagshverdag!
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:31
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@godtlevert.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Godtlevert
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 13:16
Subject: Velkommen til din nye middagshverdag!
To:



Velkommen til din nye middagshverdag!

Takk for at du vil lage middag sammen med oss. Nå er det bare å lene seg tilbake og glede deg til matkassen kommer på døren. Vi håper du får mange fine stunder rundt middagsbordet med smakfulle, sunne og varierte middagsretter.

Leveringsinformasjon
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobil: 48621954
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
Poststed: BEKKESTUA

Din første matkasse kommer Søndag 16:00:00 - 22:00:00, 07/05/2020 00:00:00 +00:00, og du får leveranse Hver Uke.
Gå til Min Side
Informasjon om koronaviruset
Vi har kapasietet og leverer som normalt, men på grunn av koronaviruset har vi besluttet å midlertidig endre leveringsrutinene våre.

Fra og med din kommende levering og inntil videre, kommer sjåføren, ved levering, til å ringe på dørklokken/porttelefonen din, og stille matkassen ved døren. Når kassen er satt utenfor døren din, kommer du til å få en SMS som forteller at matkassen er satt igjen. Husk å slippe sjåføren inn i oppgangen om du bor i blokk. Sjåføren har dessverre ikke mulighet til å ta med seg papp i retur i denne perioden.

Vi kommer til å oppdatere deg fortløpende, om det kommer ny informasjon. Les mer om våre leverings- og hygienerutiner via knappen under.
Les om våre tiltak mot koronaviruset

Du bestemmer!
Du kan bytte mellom våre ulike matkasser eller velge retter fritt på Min Side. Din hverdag, du bestemmer! Fristen for å gjøre endringer er tirsdag kl 23:59 uken før levering.

Last ned appen vår
Få komplett oversikt over dine levering, oppskrifter og kommende retter med appen vår for iPhone eller Android

Frokostprodukter
Hver uke kan du velge mellom et utvalg av produkter som passer perfekt til frokost og lunsj. Du kan velge dine faste produkter som blir levert med matkassen hver uke du har levering. Eller du kan gå inn å legge til på ukesbasis.

Legg inn kortbetaling
På Min Side kan du legge inn kort som betalingsmetode. Da trekker vi kortet ditt uken du mottar levering, og du slipper fakturagebyr.
Lurer du på noe? Sjekk om du kan finne svaret her.
Hvis ikke kan du ta kontakt med kunderservice
Du mottar denne mailen fordi du har en kundekonto hos oss.
Du kan endre dine kontaktpreferanser her
Følg oss!
fb ig sc
Godt Levert

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Siste påminnelse: Medlemsundersøkelse for KrF
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:27
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, KrF Informasjon , krf@krf.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kristelig Folkeparti
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 15:43
Subject: Siste påminnelse: Medlemsundersøkelse for KrF
To:


Kjære KrF-er!

Søndag 28. juni er siste mulighet for å delta i medlemsundersøkelsen. Etter dette vil innsamlingen av responser være avsluttet.

Følg denne lenken for å besvare undersøkelsen: Ta undersøkelsen

Takk for din deltakelse!


Alt godt,
Geir Morten Nilsen
Generalsekretær
Kristelig Folkeparti

Trykk her for å ikke motta medlemsundersøkelser i fremtiden
Jeg ønsker ikke å motta medlemsundersøkelser i fremtiden

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: GGN Radio :: Chilling Comparisons Between the HIV/AIDS & COVID-19 Pandemics
Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:22
Til: juridisk
Kopi: shaun@shaunproulxmedia.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Shaun Proulx Media, Inc.
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 21:01
Subject: GGN Radio :: Chilling Comparisons Between the HIV/AIDS & COVID-19 Pandemics
To:





Hello Erik,

Pride 2020: The virtual edition, thanks to COVID-19!

GGN Publisher, Shaun Proulx speaks with long-term survivors, Shari Margolese and Ron Rosenes, two legends in the HIV/AIDS world who share chilling comparisons between the AIDS pandemic and COVID-19, as well as the lessons we can apply to COVID-19 from what we learned from AIDS. It’s a COVID-19 conversation you’ve not heard before and you can listen here: "GGN Radio :: Chilling Comparisons Between the HIV/AIDS & COVID-19 Pandemics."

How are you celebrating Pride this year?

There are a surprising and wonderful number of creative ways to enjoy Pride online this year, be that in your hometown or celebrating Global Pride. If your idea of a great virtual Pride is to cozy up in bed or on the couch and watch films, docs and series telling the stories of people in the LGBTQ community, check out the Pride Month lineup on CBC Gem.

In the mood to celebrate? Why not organize your very-own Pride Patio Party on your balcony, deck, in your living room, deck, or in your backyard with your "social bubble" of 10 people. Mix things up with our out-of-the-ordinary Just In Time For Pride Summer Cocktails that you can pair with our Fabulous and Delicious BBQ Summer Recipes, all the while grooving and moving to Topsify's Pride Party 2020 Playlist.

However you choose to celebrate, most every Pride organization has some form of virtual live content happening that is sure to inspire and lift your spirt. We might not be able to be as physically close as we are used to (and for some, that might be just fine), but we can still gather safely and in a "responsible" way that shows how much we love and care for ourselves and our LGBTQ friends and family.


Your Friends in Pride at GGN,

TheGayGuideNetwork.com

PS: Want a recent and longer refresher on the history or the LGBTQ movement? Read, "Party and protest: the radical history of gay liberation, Stonewall and Pride" by Huw Lemmey on The Guardian.


NEVER MISS THE GOOD LIFE!
JOIN US ON SOCIAL MEDIA AND HIGH-VIBE YOUR FEED
Facebook ‌ Twitter ‌ Instagram ‌
WRITE FOR US :: ADVERTISE WITH GGN

TheGayGuideNetwork.com © 2020 Shaun Proulx Media, Inc.
All Rights Reserved.

Shaun Proulx Media, Inc. | 473 Church Street, Suite 360, Toronto, Ontario M4Y 2C5 Canada
Unsubscribe eribsskog@gmail.com
Update Profile | About Constant Contact
Sent by shaun@shaunproulxmedia.com

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

Erik Ribsskog 7. juli 2020 kl. 12:02

Til: Faktura RB

Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice

Hei,

jeg viser til Deres brev av 26. juni, (se vedlegg).

Det er det samme, som i mailen fra søndag, (og som for alle de andre fakturaene).

Dette er ikke noe jeg har bestilt, (eller sendt).

Det er bare at jeg har returnert feilsendinger/'troll-post'/post-terror-forsendelser, til avsender.

Så dette må jeg klage på.

(At posten lar seg bruke, som verktøy, for post-terror-kjeltringer.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 05:36
Subject: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Det er noen idioter, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn.

Og det er sånn at jeg bare returnerer dette, til avsender.

(Noe som er greit å gjøre.

Sånn som jeg har forstått det).

Som nevnt tidligere så hadde det vært bra, hvis dere kunne sendt om dette, til en leder.

Det må vel være snakk om 10-20 fakturaer, som jeg har fått av dere nå.

Og blir dumt, at jeg må forklare om det samme, igjen og igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til noen meldinger, som jeg har fått av dere, tidligere denne måneden.

(Se vedlegg).

Jeg venter ingen pakker.

Så dette er ikke noe, som jeg har bestilt.

Men som forklart tidligere, (se mail-historie), så blir jeg utsatt, for et post-terror-angrep.

Så det var ikke åpenbart at jeg skulle åpne disse forseglede melding-brevene deres.

(Siden jeg skjønner at dette må være snakk om troll-post.

For å si det sånn).

Men det ene var halvåpent.

Og der står det, at Bring, er avsender.

Men Bring leverer vel tjenester, (og ikke produkter).

Så det gir vel ikke så mye mening.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 20:27
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 15. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Dere sender meg brev etter brev, om dette.

Men jeg skriver på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Det kan virke som, at dere er, både blinde og dumme, siden at dere likevel sender disse regningene.

Dette må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har noen slags råtne apehjerner, (eller noe lignende), inni huene deres.

Det går ikke an å være så mongo.

Det at jeg må sende tilbake disse tulle-fakturaene deres, lager ekstra heft for meg, i min situasjon, hvor jeg utsatt for post-terror, (og annen terror).

Jeg må si at dere er med på terroren, når dere prøver å slite meg ut, med deres meningsløse fakturaer.

Jeg sendte terror-post tilbake, på samme måte, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og britene, (det vil si Royal Mail), begynte aldri å hefte meg, med meningsløse/mongo-e faktura-brev.

Så her må dere ta dere sammen skikkelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 18:31
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. juni, (se vedlegg)

Det er det samme her.

Det er noen mongoer/terrorister, som bedriver post-terror mot meg, ved å bestille masse dritt, (på internett), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er ikke avsender her.

(Som det fremgår av brevene/pakkene).

Jeg er kun tilbake-sender.

Og det er snakk om retur, av terror, som Posten leverer meg.

Så her er dere medskyldige i terror, (må jeg si).

Og da nytter det ikke å være så lamme og mongo, som dere er, og sende meg regninger, (vil jeg si).

Her får dere faen meg se å skjerpe dere, og slutte med denne terror-virksomheten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 18. jun. 2020 kl. 08:30
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

det er det samme her.

(Se vedlegg).

Dette er noe, som noen kødder/idioter har bestilt, i mitt navn.

Og jeg er ikke avsender.

Jeg har bare returnert dette, til møkka-firmaene, (med dårlige rutiner).

Det er vel snakk om noe sånt som 50-100 forsendelser, som jeg har sendt tilbake, de siste månedene.

Litt kjedelig å måtte forklare, om dette, igjen og igjen.

Så bra om dere kan sende om dette, til en leder/overordnet, som kjenner til ståa.

(Dette er snakk om et langvarig post-terror-angrep.

Som har vært fra cirka 2012, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og fra cirka 2014, i Norge).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg vil ha svar fra en leder.

Dere vrenger på det.

Jeg har fortalt dere tidligere, at dette har jeg tatt, med faktura-avdelingen deres, i alle år.

Og dette er snakk om post-terror.

Og at jeg må forklare om dette igjen og igjen til dere.

Det blir som noe slags trakassering, må jeg si.

Jeg må be om at dere sender dette til deres administrerende direktør.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kjent, at post-terror-saker tar mye tid.

Og når dere 'Julius-folka' nede på Sørlandet prøver å legge fler arbeidsbyrder på meg, så er dere noen slags apekatter eller terrorister, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

tor. 4. jun. 2020 kl. 07:24 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei igjen.

Ja, leder har sett saken.

Det er beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.

Det viktig at du tar dette forholdet opp med firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.

Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur. 



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

01.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no
>>:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<https://www.posten.nowww.bring.no/www.mybring.no<https://www.bring.no/www.mybring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no><mailto:post@akademikerforbundet.nopost@akademikerforbundet.no>>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no><mailto:kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<https://www.posten.no><http://www.posten.no>
www.Bring.no<https://www.Bring.no><http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.




ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref
2 vedlegg
IMG_20200707_0003 paint.jpg
703K
IMG_20200707_0004.jpg
403K

PS.

Her er vedleggene: