mandag 27. juli 2020

Min tremenning Stine Mogan Olsen har visst hatt et REM-nettsted


https://web.archive.org/web/20010504113001/http://home.c2i.net/meatscience/stine.htm

PS.

Mer om min tremenning Stine Mogan Olsen, (fra Drammens Tidende 27. juli 2000):


https://www.nb.no/items/87559c69737fc2edec57c99077d51102?page=7&searchText="mogan%20olsen"~1

PS 2.

Enda mer om min tremenning Stine Mogan Olsen:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000220-info

PS 3.

Jeg har ikke møtt REM, (som min tremenning Stine Mogan Olsen).

Men jeg har møtt bandet the Alarm, en gang.

(Må man vel si).

Dette var våren 1990.

Og jeg hadde to trønder-damer, på besøk, på hybelen min, på Abildsø.

(Det var Siri Rognli Olsen, (fra Ranheim).

Og ei lyshåra venninne av henne, som muligens het Caroline.

Noe sånt).

Og disse to, (pluss ei tredje trønder-dame, (som muligens het Vivian)), hadde jeg møtt, på Englands-ferja Braemar, sommeren før.

(Vi så blant annet filmen: 'Heksene i Eastwick' sammen, på ferja.

Husker jeg).

Og så brevveksla jeg litt, med Siri Rognli Olsen, i noen måneder.

Og så kom de to trønder-damene på besøk, like før påskeferien, (var det vel), i 1990.

(Noe sånt).

Og de dro meg med, på Chateau Neuff, på Majorstua.

Lenge før Alarm-konserten starta.

Jeg hadde ikke råd, til konsert-billett.

(For jeg hadde brukt opp studielånet, for NHI ble ikke fullfinansiert, av Lånekassa.

For å si det sånn.

For NHI var en privat høyskole.

Og man måtte betale bortimot 20.000 i skolepenger, hver semester.

Og kun 7.500 av disse bortimot 20.000 ble dekket, av Lånekassa sin studiefinansiering.

For å si det sånn.

Så jeg hadde 10-15.000 mindre, i semesteret, å rutte med, enn UIO-studenter, for eksempel, da.

Og jeg prøvde først å få meg jobb, (som året før i Drammen).

Men jeg endte opp på Ryen sosialkontor, ikke så lenge etter denne Alarm-konserten.

Men jeg hadde investert i et halvårs-kort, fra Oslo Sporveier.

Og jeg overtrakk etterhvert bankkontoen, (muligens i kassa til Siri Ribsskog f. Omvik Larsen), hos Fokus Bank.

For å si det sånn.

Jeg er jo fra en fabrikkeier-slekt.

Så jeg hadde kanskje gått ut fra, at jeg kom til å få litt studiestøtte, fra min far, osv.

(Dette har jeg skrevet mer om, i Min Bok og Min Bok 2).

Og jeg fikk penger til å dekke husleia, de første månedene, i Oslo, (når jeg maste).

Men min lillesøster Pia sa etterhvert, (hu besøkte meg på Abildsø vel), at det ikke var meninga, at jeg skulle få husleie-penger, hver måned.

(Noe sånt).

Og det hadde egentlig ikke vært et tema.

Men jeg tok det litt på feelingen.

(Sånn som jeg husker det).

Og etter at Pia klagde på, at jeg maste for mye, (om penger til husleie).

Så fikk jeg meg ikke til å spørre mer, om husleie-penger.

For å si det sånn).

Men jeg hang utafor konsert-lokalet, (sammen med de nevnte trønder-damene og en guttegjeng fra Kolbotn, som de kjente).

Og så dukka bandet opp.

Og den guttegjengen fikk meg til å ta et bilde av dem, sammen med den mest kjente gitaristen, (en med mørkt hår), i bandet.

Og hu Caroline, hadde brodert, et slags tøystykke, (eller om det var en jakke for eksempel, eller et flagg), til han vokalisten, (Mike Peters).

(Jeg så på, at hu overrakte han gaven.

Og hu klagde også, (til Mike Peters), og sa, at en av de siste musikkvideoen deres, ('Rain in the Summertime', var det vel), så ut som en 7 UP-reklame.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette, (fra Arbeiderbladet 28. februar 1990):


https://www.nb.no/items/3eb877b64580aa3e36f383815381d501?page=23&searchText="the%20alarm"

PS 5.

Påsken var visst i april, (i 1990).

Så det er mulig, at Siri Rognli Olsen og venninna, skulka skolen, et par dager, for å dra, på Alarm-konsert.

(Noe sånt).

1. mars var visst en torsdag.

Og jeg møtte de vel, på Oslo S., ganske tidlig, på torsdagen.

(Noe sånt).

Og så dro de vel, tilbake til Trondheim, på lørdagen.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

The Alarm var mest populære, på 80-tallet, men hu blonde trønderdama/Caroline, (som muligens studerte i en mjøsby), var leder, av fancluben, eller noe i den duren, (fra Aftenposten 28. februar 1990):


https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/68496/26/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="the+alarm"

PS 7.

Hu Caroline, (eller hva hu het).

Hu blonde venninna, til Siri Rognli Olsen.

Hu minna kanskje litt, om hu blonde kokke-dama, (fra Trondheim), som lager ekstra sunn mat, i samarbeid, med en trønder-kar.

(I et av de nesten utallige TV-programmene, om kokkelering.

Som har dukket opp, de siste årene).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

'Bra Godt' heter visst det TV-programmet, (hu kokkedama Berit Nordstrand, minner litt, om hu blonde venninna, til Siri Rognli Olsen, må jeg si):



PS 9.

Berit Nordstrand f. Skjervold gifta seg visst, på nyttårsaften, i 1989.

Så hvis det var hu, som var venninne, med Siri Rognli Olsen.

(Jeg ble kjent med disse, sommeren 1989.

På vei med Braemar-ferja.

Fra Oslo til Harwich).

Så forklarer det kanskje, at hu venninna, (til Siri Rognli Olsen), visst ombestemte seg, og ikke ville ligge over, hos sin Kolbotn-eks, (som var med i den nevnte guttegjengen).

Og så ville hu heller ligge på gulvet, hjemme hos meg.

(Selv om Siri Rognli Olsen mente, at det var plass i vannsenga mi, til hu blondina og, (på fredagskvelden).

Sånn som jeg husker det).

Og så har de muligens begynt å tulle, om at hu blondina, (som Siri Rognli Olsen noen ganger kalte Caro/Caroline), for tida bodde, i Hamar.

Og så skulle det være Vikhamar, (i Trøndelag).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:




PS 11.

Mora til Siri Rognli Olsen er visst død, (fra Adresseavisen 7. september 2004):


https://adresseavisen.e-pages.pub/titles/adresseavisen/1297/publications/3764/pages/10

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Faktura for ditt kjøp hos Tshirt.no
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 06:46
Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no"
Kopi: press@klarna.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , post , juridisk
Hei,

dette ble veldig 'russisk', synes jeg.

Jeg skjønner at dere er et svensk firma, (og at Stockholm ligger lenger øst enn Oslo), men likevel.

Det er kanskje bedre, hvis drift-avdelingen deres svarer på henvendelser fra publikum.

Og så kan drift-avdelingen bruke dere på sikkerhet, som stab/støtte.

For her synes jeg at dere er vrange og vanskelige.

Vennligst send om dette til administrerende direktør, må jeg si da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det jeg ønsker å vite, er navnet, på det 'trollet' som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Og jeg synes også, at det er best å ta dette skriftlig.

Det er mitt privilegium, som borger/enkeltperson, å bestemme, (vil jeg si).

Når man sender et brev til en organisasjon/firma, så skal man få svar per brev.

Og når man ringer så skal man få svar per telefon, osv.

Så her har det stokket seg for dere, (må jeg si).

Også dette med den nerdete appen deres, blir som en avsporing, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 9. jul. 2020 kl. 17:16 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

For at vi skulle kunne hjelpe deg så raskt som mulig, og også kunne bekrefte at vi kommuniserer med riktig person, ba vi deg om å sende oss et telefonnummer vi kunne ringe deg på. Da vi ikke mottok noe svar fra deg på vår tidligere e-post fikk vi ikke fulgt opp denne saken videre.

Du kan melde fra om problemer med et kjøp/en faktura i Klarna-appen, og du finner også kontaktinformasjonen vår på våre hjemmesider: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Vi ser at butikken slettet fakturaen 30. juni 2020, og du mottok også oppdatert faktura som viste dette 1. juli 2020, til denne e-postadressen.

Hvis du mistenker at noen har misbrukt dine personopplysninger for å gjøre denne bestillingen anbefaler vi at du anmelder det til politiet.

Svar gjerne på denne e-posten hvis du har andre spørsmål i denne saken.

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Thu, 9 Jul at 12:09 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette hørtes ekstremt klamt ut, (at dere ikke kan ta dette skriftlig).

Den som visker juger, sier folk.

Jeg har ikke noe skjule.

Dere har også tatt bort mail-historien, fra e-posten deres.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Også dumt at jeg måtte sende til deres presse-avdeling.

Hvorfor har dere ikke vanlig e-post-adresse?

Skjerpings!


tor. 18. jun. 2020 kl. 17:26 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi trenger å snakke med deg og ber om at du sender oss et telefonnummer vi kan nå deg på i svar til denne e-posten.

Ha en fin torsdagskveld!

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Pass på immunforsvaret ditt.
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 06:32
Til: juridisk
Kopi: service@vof.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Helsemagasinet VOF
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 20:36
Subject: Pass på immunforsvaret ditt.
To: Erika Dåsmer Ribsskog


Ukens anbefalinger fra Helsemagasinet
Vis denne e-posten i nettleseren din


Immunforsvaret vårt

Skrevet av Elisabeth Hægeland Reynolds for magasinet MEDIUM

Immunforsvaret skal verken være for aktivt eller for svakt, men det skal være i balanse og skikket til å ta seg av trusler utenfra. Hva kan vi selv gjøre for å sørge for at immunforsvaret opprettholder orden og sørger for at vi er best mulig rustet dersom vi skulle få en infeksjon – enten det er trasige virus eller andre mikrober? Her kan du lese den delen av artikkelen hvor Dag Viljen Polezsynski er intervjuet.
Les mer her:
UKENS OPPSKRIFT

Marinert scampi med mangosalsa
Denne gangen har vi viet oppskriften til alle som er glade i laks og venter på at fiskesesongen skal komme i gang. Laks kan spises til alle måltider og kan tilberedes på rekke måter.

Ingredienser:
4 porsjoner:

300 g scampi, ikke regn med skallet
1 dl olivenolje
3 fedd hvitløk, småhakket
1 ts chiliflak,
1 ts paprikapulver
Saften av 1⁄2 sitron2 ss korianderblader, hakket
200 mangosalsa, se egen oppskrift
120 g aioli

Slik gjør du:
Lag marinade av olivenolje, hvitløk, chiliflak, paprikapulver, sitronsaft
og korianderblader. Legg scampi i marinaden i noen timer. Stek alt sammen, både marinade og scampi, i en panne til scampiene er røde. Blandingen kan også pakkes inn i aluminiumsfolie og stekes på grillen. Server med mangosalat og aioli. 570 kcal per porsjon.

Mangosalsa – mange porsjoner:

200 g mango
1 chili, finhakket
1 fedd hvitløk, finhakket
Saften fra en lime
1 vårløk, hakket
3 ss korianderblader, finhakket

Slik gjør du:

Skjær mangoen i terninger og blande med resten av ingrediensene. Oppbevares kjølig.

Se flere oppskrifter

Kreft: Skyldes det "uflaks og genfeil"?

Neppe. For kreft er i dag den vanligste årsaken til for tidlig død i Norge. Vi har vel ikke tre ganger så mye uflaks og genfeil nå, sammenlignet med 50 år tilbake?
Dr. philos Dag V. Poleszynski forteller om grep vi selv kan ta ved kreft.

Se dette videointervjuet her:
Aktuelle produkter
Dr. Mercola: Fermenterte betaglukaner (60 kapsler)
Dr. Mercola: Fermenterte betaglukaner (60 kapsler)
NOK534.00
View
BrainEffect: Rocket C8 (1 liter)
BrainEffect: Rocket C8 (1 liter)
NOK679.00
View
Life Extension: Multivitamin-/mineraler, to om dagen
Life Extension: Multivitamin-/mineraler, to om dagen
NOK453.00
View
Life Extension: Bufret vitamin C-pulver (454 g)
Life Extension: Bufret vitamin C-pulver (454 g)
NOK428.00
View
Real Ketones: Prime D+ (838 g - 56 porsjoner)
Real Ketones: Prime D+ (838 g - 56 porsjoner)
NOK1,376.00
View
Real Ketones: Prime D+ med Piña colada og koffein (403 g -28 poser)
Real Ketones: Prime D+ med Piña colada og koffein (403 g -28 poser)
NOK765.00
View
ActiNovo: Liposomal B-Complex
ActiNovo: Liposomal B-Complex
NOK351.00
View
ActiNovo: Liposomal vitamin C, appelsin – vanilje (250 ml)
ActiNovo: Liposomal vitamin C, appelsin – vanilje (250 ml)
NOK334.00
View

Tenk miljø!

Vi i Helsemagasinet er opptatt av miljøet, og oppfordrer våre kunder til å legge inn store ordre, istedenfor flere små. Det går mye kartong og papir til å pakke små varer enkeltvis. Husk at du som regel får ca 5% rabatt ved kjøp av 3 eller flere kosttilskudd av samme vare!

Billigere for deg, bedre for miljøet!
Helsemagasinets nettbutikk
PS: Helsemagasinets nettbutikk er norsk, og du slipper ekstra avgifter ved bestilling!
Del gjerne med dine venner på facebook Del gjerne med dine venner på facebook
Send gjerne en epost til noen du tror vil ha glede og nytte av informasjonen vår. Send gjerne en epost til noen du tror vil ha glede og nytte av informasjonen vår.
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
E-post
E-post
Nettside
Nettside
Copyright © Helsemagasinet VOF, alle rettigheter.
Du mottar dette nyhetsbrevet fordi du har eller har hatt kontakt med Helsemagasinet vitenskap og fornuft.

Helsemagasinet vitenskap og fornuft
Bjerkelundsveien 8 b, 1358 Jar
Legg oss til i adresseboken din.

Oppdater profilen din.

Vi tar forbehold om skrivefeil, prisjusteringer og utsolgte varer.
Vil du melde deg av nyhetsbrevet?
Klikk her for å melde deg av vårt nyhetsbrev. Melder du deg av,
kan du gå glipp av gode tilbud og eventuelle abonnementsfordeler,
informasjon om framtidige utgivelser og andre oppdateringer.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Big Bertha Original - 5 % AVSLAG på produktprisene
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 06:26
Til: juridisk
Kopi: order@bigberthaoriginal.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Big Bertha Original NO
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 21:45
Subject: Big Bertha Original - 5 % AVSLAG på produktprisene
To:


Big Bertha Original NO
Handlekurven din venter på deg
Vi la merke til at det var en vare igjen i handlekurven.

Vi informerer om at vi holder disse varene i handlekurven din i 6 timer til.

Fordi vi ikke ønsker at du forlater oss, tilbyr vi deg ytterligere 5 % AVSLAG på produktprisene. Du må bruke rabattkode "RETUR2" når du fullfører kjøpet.

Zadejte objednávku
orProdejna
Můj košík
Dagseng Saccosekk Dobbel - Pom-pom Turkis × 1
Turkis

(**vær oppmerksom på at det bare er mulig å bruke 1 kupong per bestilling. Denne rabatten gjelder før og eksklusiv andre kuponger eller premium forsendelsestjenester)

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 06:16
Til: "Kolonial.no"
Kopi: admin@ohf.no, juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

han har jo smultring han Karl Munthe Kaas.

(Jeg prøvde å finne mail-adressen hans på nettet).

Så jeg skjønner at det ikke er noen ordentlige forretningsfolk hos dere.

Kundeservicen deres har jo russisk nivå, (må man vel si).

Jeg hadde skjønt det hvis dere solgte Lada, eller noe sånt.

(Eller Huawei).

Det er nesten sånn at man kan lure på om dere jobber under forsterkning, siden at dere er så vrange, og nekter å sende dette videre til en overordnet.

Jeg skjønner at dere får kjeft, hvis dere prøve å snakke til en sjef der.

At sjefen er som en streng lærerinne liksom.

Så dere får prøve å rekke opp hånda, så kanskje dere får lov å si noe til sjefen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 07:20 skrev Kolonial.no :
Hei igjen,

Vi opererer ikke med stillingstittel i våre e-poster, og ei heller våre etternavn. Karl Munthe Kaas jobber ikke her på kundeservice, og som vi tidligere har sagt så må du anmelde forholdet dersom du mener du har blitt utsatt for identitetstyveri.

Vi har ingenting mer å svare på denne saken.

Ha en god dag.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett


Hvor fornøyd var du med hjelpen du fikk?
Superbra    Helt greit    Ikke fornøyd
{#HS:1147355531-514703#}
On Sun, Jul 12, 2020 at 14:06:46 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

jeg vet ikke om jeg kjøper helt, at du plutselig har blitt forfremmet.

Da burde det stå en tittel, under navnet/signaturen din.

Jeg vil gjerne ha svar fra en leder, som har et etternavn, og som ikke gjemmer tittelen sin, når han/hun skriver mailer.

Dette må jeg klage på.

Poenget når jeg ber om å få svar fra en overordnet, er at jeg da mener _din_ overordnet.

(Hvis det er vanskelig å forstå).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg heter heller ikke Eirik.

Så dere får få dere bedre briller der, eller noe.

Skjerpings!

PS 2.

Jeg tror også, at det er vanlig, å finne navn/e-post-adresser, til ledere/direktører, på firmaer sine nettsteder.

Men det kunne jeg ikke finne, på nettstedet deres, (Kolonial.no).

Så det må jeg klage på.

PS 3.

Jeg sjekka på Purehelp nå.

Og deres administrerende direktør, heter visst Karl Alveng Munthe-Kaas.

Så om dere kan sende til han.

(For å ta det med teskje).

Skjerpings!

man. 15. jun. 2020 kl. 14:41 skrev Kolonial.no :

On Mon, Jun 15, 2020 at 14:40:34 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Eirik Ribsskog,

Jeg jobber som operasjonell leder for kundeservice nå, men vi utgir ikke våre etternavn da dette er personlig.

Vi i Kolonial.no er svært opptatte av sikkerhet, noe du kan lese om her blant annet:https://kolonial.no/om/sikkerhet/, samtidig som vi er sertifiserte som en trygg butikk for elektronisk handel, som du kan se her:https://www.tryggehandel.no/butikker/kolonial-no/.

For å opprette bruker hos oss i Kolonial.no så må det legges inn en e-postadresse, og for å bevare sikkerheten må denne verifiseres av eieren av e-postadressen, som i dette tilfellet er deg. Det vil si at noen enten har skrevet feil e-postadresse da de prøvde å opprette bruker her hos oss, eller at noen har prøvd å lage en bruker ved å bruke din e-postadresse. Dette har de da ikke lyktes med, da e-postadressen må verifiseres av deg i din egen innboks i e-posten din. Dette er et av våre tiltak for å unngå nettopp at noen misbruker ditt navn.

Når det kommer til informasjon om hvem som har prøvd å lage en bruker med din e-postadresse og ditt navn, hvorav adressen de har brukt eller lignende, så er dette informasjon det er ulovlig å gi ut. Dette grunnet sterke krav til personvern, spesielt over internett. Hvis dette derfor er informasjon du ønsker å få tilgang til så må forholdet anmeldes til Politiet, som må ta kontakt med oss for å få utlevert informasjon om forholdet som i verste fall er straffbart fra vedkommende som har benyttet ditt navn og e-postadresse.

Ønsker deg en fortsatt god dag.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Mon, Jun 15, 2020 at 14:21:30 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

nå har jeg bedt om, at dette skal sendes, til en _overordnet_.

Og da er det din jobb, å tjene kunden, (det vil si meg).

Og da må du sende dette til en sjef der.

Jeg vil gjerne ha meg frabedt sånne nykker.

(For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 1. jun. 2020 kl. 15:19 skrev Kolonial.no :

On Mon, Jun 1, 2020 at 15:19:08 CEST, wrote:
Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑

Høyre
[url=]henvendelse #5642126

Hei og takk for din tilbakemelding!
Vi har registrert saken med saks-nummer 5642126, og vil besvare henvendelsen så fort det lar seg gjøre.

Du vil bli varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen.

Kopi av din melding
Re: Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no

On Mon, Jun 1, 2020 at 15:18:33 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei igjen Erik Ribsskog!

De samme rettningslinjene for hvordan vi håndterer slike saker gjelder uavhengig av hvem du parter med i selskapet. Slik du har fått forklart flere ganger her er du nødt til å politianmelde forholdet dersom du mener at saken bærer preg av identitetstyveri, og vi vil selvfølgelig hjelpe politiet i en eventuell etterforskning med de dataene vi sitter på. Disse kan dog, grunnet forskjellige lovgivninger, ikke gis til deg direkte over mail her. Det har vi ikke lov til, noe du som setter personvern såpass høyt sikkert forstår.

Saken vil ikke bli sendt videre internt hos oss da den ikke vil ha noe annet utfall, og dersom du ikke har noen andre spørsmål anser vi saken som avsluttet her hos oss.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Mon, Jun 1, 2020 at 14:53:31 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det blir litt 'pyjamas-aktig', at det bare går på fornavn.

Jeg vil gjerne at en leder, som har både en tittel og et etternavn, svarer på dette.

Ellers blir det klamt, vil jeg si.

Også at du tiltaler meg med mitt fornavn, blir klamt/russisk, vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Send dette til deres administrerende direktør må jeg nesten be om da.

Så får dere kose dere på pyjamas-partyet deres.

Erik Ribsskog

man. 18. mai 2020 kl. 16:32 skrev Kolonial.no :

On Mon, May 18, 2020 at 16:30:51 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik!

Det er leit å høre om situasjonen din her. Brukeren er som min leder Daniel skriver slettet.

På grunn av GDPR regelverket så er den eneste situasjonen hvor vi kan utgi informasjon om våre brukere dersom vi får en henvendelse fra Politiet, i forbindelse med en straffesak. Hvis politiet ønsker utlevert personinformasjon eller informasjon om kjøp hos oss må vi ha en såkalt «beslutning om utlevering» fra en politiadvokat. Dersom det faktisk er en svindelsak du er blitt utsatt for så må du anmelde forholdet, så bidrar vi selvfølgelig når vi får en henvendelse fra politiet, som sagt.

Når det er sagt så har vi rutiner på å følge opp saker hvor det er mistenkt svindel, men det er over vårt mandat å anmelde forhold på vegne av kunder. Dette er grunnen til at vi har bedt deg anmelde forholdet.

Det er selvfølgelig veldig leit å høre om , og jeg håper det løser seg for deg.

Skriv gjerne igjen dersom det skulle være noe mer jeg kan gjøre for deg.
Ha en fin mandag videre.



Beste hilsener,
Marius

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Sun, May 17, 2020 at 8:37:22 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

da ønsker jeg at dere sender om dette til en leder.

For at dere beskytter noen nett-troll som har bestilt noe dritt i mitt navn.

Og at dere ikke ønsker å få bedre rutiner, (for å hindre at noe lignende skjer med andre folk).

Det synes jeg at blir for dårlig.

Så det må jeg klage på.

Også rart at dere bare bruker fornavn, da blir det klamt, synes jeg.

Erik Ribsskog

tor. 30. apr. 2020 kl. 16:51 skrev Kolonial.no :

On Thu, Apr 30, 2020 at 16:50:11 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei igjen Erik!

Takk for at du skriver.

Jeg har nå slettet kontoen din ettersom jeg har inntrykk av det ikke er du som har opprettet denne. Vi kommer ikke til å sette inn noen tiltak utover dette, og hvis du mener at saken bærer preg av identitetstyveri må du selv anmelde forholdet til politiet.

Si ifra dersom det skulle være noe annet.
Ha en fin dag videre!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din ordre blir nå pakket
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:57
Til: juridisk
Kopi: Info@kajakk-fritid.no, Faktura RB , "post@inkassoklagenemnda.no" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: E-wheels Norge AS
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 07:56
Subject: Din ordre blir nå pakket
To:


Kjære kunde,

Vi vil informere om at din bestilling nå blir pakket og vil stå klar for henting av Bring på lageret forløpende.
Bring vil normalt oppdatere sporingen innen 24t, men kan i noen tilfeller bruke opp til 72t på å oppdatere den.
Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sendingsnummeret.


Parter Mottaker
Navn Erik Løvenbalk Ribsskog
Adresse 1 (Sensurert av johncons-blogg)
Adresse 2
Postnummer/By (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
 
Transportør Transportør Produkt
  Bring Klimanøytral servicepakke
 
Sendt 13.07.2020 07:56:05
Sendingsnr. 40170726205729527294
 

Godsinformasjon
Sekvens Pakkenr.
1/1 00370726205729527301



Det er ikke mulig å svare på denne mailen.

Med vennlig hilsen.

E-wheels Norge AS

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny kunde hos Lyreco
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:44
Til: juridisk
Kopi: scan.cs.admin@lyreco.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Henriette Breinvad (Customer Care)
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 08:59
Subject: Ny kunde hos Lyreco
To: Eribsskog


Hej Erik

Du har forsøgt at oprette din virksomhed Homsegodt, som kunde hos Lyreco.

For at kunne oprette dig som kunde, har vi brug for et gyldigt organisationsnummer til din virksomhed.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra: Lyreco Automatic emails to manage
Dato: sø, 12 jul, 2020 kl. 2:25
Lyreco
Forsøk på opprettelse av konto

Hei

Denne kunden forsøkte å opprette en konto:



Tittel:


Etternavn: Ribsskog


Fornavn: Erik


E-post: eribsskog@gmail.com


Telefon: +4748621954


Firmanavn: Homsegodt


Organisasjonsnr.


Adresse:

Denne meldingen er sendt automatisk og kan ikke besvares direkte.

--
Med venlig hilsen

Henriette Breinvad
Customer Care
Administrativt Team

Jeg sendte en e-post til Experian

Erik Ribsskog
www.minexperian.no - Du har blitt kredittvurdert
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:38
Til: notifications@no.experian.com
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

har jeg gitt dere min mail-adresse, lurte jeg.

Jeg kan ikke huske at jeg ga dere min mail-adresse, og at jeg har ytret et ønske om å motta mailer/e-brev fra dere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 09:02 skrev :
Du har blitt kredittvurdert og mottar derfor et gjenpartsbrev. For å lese brevet må du registrere deg på www.minexperian.no.

Registrering gjøres på følgende måte:

Gå til www.minexperian.no
Klikk på Register knappen til høyre på hjemmesiden
Skriv inn fødselsnummer
Godta vilkårene
Registrer kontaktinformasjon
Bekreft med BankID


Registrer deg i dag og få tilgang til dine gjenpartsbrev, registrer/administrer sperre for kredittopplysninger, samt se hvilke kredittopplysninger vi har registrert på deg.
Med vennlig hilsen
Experian AS
Ved mistanke om misbruk av personinformasjon må du ta kontakt med firmaet som har innhentet informasjon for å avklare hvordan dette kan unngås. Du kan selv gå inn på www.minexperian.no og legge inn en kredittsperre på ditt navn.

Experian AS er et kredittopplysningsbyrå underlagt konsesjon gitt av Datatilsynet. Hver gang det foretas en kredittforespørsel på en privatperson, sendes vedkommende en kopi av de opplysningene som er gitt ut, sammen med informasjon om hvem som har innhentet opplysningene.
Dette er i henhold til personopplysningsforskriften § 4-4. Gjenpartsbrevet vil bli sendt til folkeregistrert adresse hvis ikke du registrerer deg innen en dag.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re:[## 701148 ##] Bæsjet på gulvet
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:32
Til: UNIG gardin
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 09:23 skrev Steffen Sørland :
Hei, Erik.

Din mail: eribsskog@gmail.com er fjernet fra våre systemer, og du skal gjerne ikke motta mailer fra oss i fremtiden.


Steffen Sørland
Customer consultant

UNIGgardin A/S
Postboks 4691 Nydalen
NO-0405 Oslo
Tlf: 219 30 614
www.uniggardin.no


       



---- On  Sun, 12 Jul 2020 10:49:58 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sharon Ross

Date: tir. 16. jun. 2020 kl. 20:46
Subject: Re:[## 701148 ##] Bæsjet på gulvet
To:
Cc:



Hej. Det forstår vi ikke. Kan du forklare hvad du mener?

Med vänliga hälsningar / Best regards

Sharon Ross
Customer consultant
UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk



---- On  Tue, 16 Jun 2020 17:29:40 +0200 e.ribsskog@gmail.com  wrote ----


Nå har jeg bæsjet på gulvet. Vennligst rydd opp!

Frøken Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Norge


User-Agent : Mozilla/5.0 (Android 6.0; Mobile; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0

Referer URL : www.uniggardin.dk



Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:23
Til: Plan Norge Info
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

litt rart at dere bare har en person der, som er vettug, liksom.

Det er dumt å gjøre seg for avhengig, av en person.

Jeg har gått handel og kontor, og lært om denslags der.

Her har ikke personaldirektøren deres gjort jobben sin, (kan det virke som).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 10:20 skrev Plan Norge Info :
Hei,



Jeg har videresendt henvendelsen din til leder for fadderavdelingen. Hun har ferie, så det kan ta litt tid før du får svar.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 12. juli 2020 13.27
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; sande.vgs
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

jeg vil gjerne ha svar fra en leder.

(For å være sikker på at jeg ikke bare får servert røverhistorier).

Jeg synes at det virker som ansvarsfraskrivelse, når dere ikke informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stor 'trolle-angrep' mot meg, så dette er ikke bare at noen spiller meg et puss, (som en eiendomsmegler skrev til meg, at han trodde, at det måtte være, for ikke så lenge siden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog



man. 15. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :

Hei,



Leder var involvert i å skrive dette svaret (sendt til deg 19.05.20):



Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 14. juni 2020 12.41
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; sande.vgs ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

det virker som at dere bare har idioter der, hvis dere ikke klarer det.

Dette kjøper jeg ikke helt.

Dere gjør dere dumme, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



ons. 3. jun. 2020 kl. 15:40 skrev Plan Norge Info :

Hei igjen Erik,



Vi har dessverre ikke mulighet til å finne ut av hvem som har registrert seg på våre hjemmesider med ditt navn.



Vi er nå i en prosess der vi reviderer registreringsskjema for innmeldinger på hjemmesiden vår, så vi tar med oss dine tilbakemeldinger inn i dette arbeider og vi setter stor pris på at du sier i fra.



Så har vi selvfølgelig også notert oss at du ikke skal registreres som fadder.



Ønsker deg en fin ettermiddag!



Med vennlig hilsen / Best regards



Silje Syvertsen – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no



From: Erik Ribsskog
Sent: 31. mai 2020 21.29
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,

som det vel fremgår av mine tidligere mailer, så sender jeg om identitetstyveri til Datatilsynet.

Og det har jeg gjort, siden Ålesund brant, liksom.

Og det var vel fordi, at politiet ikke ville gjøre jobben sin, da dette 'troll-post'-angrepet begynte, for cirka ti år siden.

Men jeg ønsker likevel at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog



tir. 19. mai 2020 kl. 10:20 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,



Hvis du mistenker at du er blitt utsatt for identitetstyveri, så vi vil anbefale deg å politianmelde det.



Vi skal selvfølgelig notere i våre systemer at det ikke skal registreres noe fadderskap på denne adressen, men hvis navn endres fra gang til gang vil det være vanskelig for oss å fange opp. Vi får inn nye registreringer hver dag, og er avhengige av å beskjed dersom noe ikke er som det skal.



Hvis dette mot formodning skulle skje flere ganger, må du ikke nøle med å kontakte oss igjen.



Du kan uansett være trygg på at det aldri vil trekkes noe fra banken din uten ditt samtykke, og vi sletter alle eventuelle utestående fakturabeløp.



Tusen takk for at du har gitt oss beskjed og tilbakemelding.



Med vennlig hilsen



Ingeborg Kjærstad – Fadderkoordinator



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





From: Erik Ribsskog
Sent: 17. mai 2020 07.53
To: Plan Norge Info
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 4. mai 2020 kl. 13:45 skrev Plan Norge Info :

Hei Erik,

Takk for at du tar kontakt!

Det ser ut som du har meldt deg inn som Planfader på vår nettside, www.plan-norge.no den 24 april.

Hvis dette er feil så skal vi selvsagt avslutte ditt fadderskap.



Jeg bekrefter at ditt fadderskap er avsluttet

Hva nå?

1.     Har du AvtaleGiro eller fast trekk anbefaler vi at du avslutter dette, enten i nettbanken eller ved å kontakte banken. Til informasjon er Avtalegirotrekk/faktura for mai allerede sendt ut. Denne kan du se bort ifra.

2.     Dersom du i nærmeste fremtid mottar annen post fra Plan, skyldes det kryssende utsendelser, og kan sees bort fra.



Du er selvfølgelig alltid velkommen tilbake ved en senere anledning.



Ønsker deg en fin dag videre!



Anna Bergdahl – Senior Sponsorship Officer



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





https://intra.plan-norge.no/system/files/styles/smart_file_full_image/private/2017-11/Sign_600x150_rougi.jpg?itok=vQ6krdxo







From: Erik Ribsskog
Sent: 03. mai 2020 08.36
To: juridisk
Cc: Plan Norge Info
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 18:29
Subject: Velkommen til Plan!
To: eribsskog@gmail.com





Image removed by sender.





Velkommen som Planfadder!

Nå er du en av 130 000 Planfaddere i Norge, og du er med på det viktige arbeidet med å gi flere barn muligheter de ellers ikke ville hatt. Det er dere Planfaddere som gjør det mulig for oss å nå ut til mer enn 40 millioner barn hvert år med arbeidet vårt. Tusen takk!

Du kan allerede nå logge deg inn på Min side og se hvordan du kan ha kontakt med fadderbarnet ditt. Der kan du også registrere fødsels- og personnummeret ditt, slik at du får skattefradrag for fadderbidragene dine.

I løpet av en ukes tid vil du få en velkomstmappe i posten. Der finner du blant annet bilde av fadderbarnet ditt, og litt informasjon om hva Plan jobber med i området hvor fadderbarnet bor.

Lurer du på noe? Da ser vi frem til å høre fra deg på info@plan-norge.no eller telefon 56 09 99 09.

Hilsen oss i Plan International Norge

       Plan International Norge, Postboks 1 St. Olavs Plass, 0130 Oslo, Tel: 56 09 99 09, info@plan-norge.no, www.plan-norge.no

Image removed by sender.

Plan International Norge er medlem av Innsamlingskontrollen

Image removed by sender.

Følg Plan på Facebook

Image removed by sender.

Følg Plan på Instagram

Image removed by sender.

Følg Plan på Twitter

Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no



This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebereftelse for 31067780
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 04:13
Til: "Lsbolagen.se"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 12:22 skrev Lsbolagen.se :
Hej Erik,

Det är jag ledsen att höra, för din skull.
Den bestillingen som hos oss har ordre nummer 31067780 er nu makulert och kommer icke att levereras och behöver icke betalas.

Tack för informationen och återkom gärna om något skulle ändras framöver.

Vänligen,

Per

--

Mvh Per Bergström
Please take a second to rate my reply...

It was awesome It was OK It was bad

By clicking on any of the ratings links, you agree to Groove's Privacy Policy and Terms of Service

Erik Ribsskog on July 13, 2020 at 11:59am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog
Og enda en klage/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
Erik Ribsskog 27. juli 2020 kl. 03:46
Til: Faktura RB
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice , customercare@postoffice.co.uk
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 15. juli.

(Se vedlegg).

Dette er igjen det samme.

Det er ikke noe jeg har sendt.

Dette er kun troll-post som jeg har returnert.

Jeg har også fått et brev tilbake, (som var til Skyss).

Og jeg skriver jo på brevene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Men likevel så har Posten sendt dette brevet tilbake til meg, (sånn at jeg har fått det, for andre gang).

Så jeg må lure på hva som feiler dere.

Selv om jeg klusser over min adresse, så har dere sendt meg dette brevet tilbake, for andre gang.

Det gjorde aldri britene, husker jeg.

(Jeg bodde i England fra 2004 til 2014.

Og fikk en del troll-post der og, de siste årene).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:02
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

jeg viser til Deres brev av 26. juni, (se vedlegg).

Det er det samme, som i mailen fra søndag, (og som for alle de andre fakturaene).

Dette er ikke noe jeg har bestilt, (eller sendt).

Det er bare at jeg har returnert feilsendinger/'troll-post'/post-terror-forsendelser, til avsender.

Så dette må jeg klage på.

(At posten lar seg bruke, som verktøy, for post-terror-kjeltringer.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 05:36
Subject: Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Det er noen idioter, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn.

Og det er sånn at jeg bare returnerer dette, til avsender.

(Noe som er greit å gjøre.

Sånn som jeg har forstått det).

Som nevnt tidligere så hadde det vært bra, hvis dere kunne sendt om dette, til en leder.

Det må vel være snakk om 10-20 fakturaer, som jeg har fått av dere nå.

Og blir dumt, at jeg må forklare om det samme, igjen og igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

jeg viser til noen meldinger, som jeg har fått av dere, tidligere denne måneden.

(Se vedlegg).

Jeg venter ingen pakker.

Så dette er ikke noe, som jeg har bestilt.

Men som forklart tidligere, (se mail-historie), så blir jeg utsatt, for et post-terror-angrep.

Så det var ikke åpenbart at jeg skulle åpne disse forseglede melding-brevene deres.

(Siden jeg skjønner at dette må være snakk om troll-post.

For å si det sånn).

Men det ene var halvåpent.

Og der står det, at Bring, er avsender.

Men Bring leverer vel tjenester, (og ikke produkter).

Så det gir vel ikke så mye mening.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 20:27
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 15. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Dere sender meg brev etter brev, om dette.

Men jeg skriver på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Det kan virke som, at dere er, både blinde og dumme, siden at dere likevel sender disse regningene.

Dette må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har noen slags råtne apehjerner, (eller noe lignende), inni huene deres.

Det går ikke an å være så mongo.

Det at jeg må sende tilbake disse tulle-fakturaene deres, lager ekstra heft for meg, i min situasjon, hvor jeg utsatt for post-terror, (og annen terror).

Jeg må si at dere er med på terroren, når dere prøver å slite meg ut, med deres meningsløse fakturaer.

Jeg sendte terror-post tilbake, på samme måte, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og britene, (det vil si Royal Mail), begynte aldri å hefte meg, med meningsløse/mongo-e faktura-brev.

Så her må dere ta dere sammen skikkelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 18:31
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. juni, (se vedlegg)

Det er det samme her.

Det er noen mongoer/terrorister, som bedriver post-terror mot meg, ved å bestille masse dritt, (på internett), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er ikke avsender her.

(Som det fremgår av brevene/pakkene).

Jeg er kun tilbake-sender.

Og det er snakk om retur, av terror, som Posten leverer meg.

Så her er dere medskyldige i terror, (må jeg si).

Og da nytter det ikke å være så lamme og mongo, som dere er, og sende meg regninger, (vil jeg si).

Her får dere faen meg se å skjerpe dere, og slutte med denne terror-virksomheten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 18. jun. 2020 kl. 08:30
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , , , , amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice


Hei,

det er det samme her.

(Se vedlegg).

Dette er noe, som noen kødder/idioter har bestilt, i mitt navn.

Og jeg er ikke avsender.

Jeg har bare returnert dette, til møkka-firmaene, (med dårlige rutiner).

Det er vel snakk om noe sånt som 50-100 forsendelser, som jeg har sendt tilbake, de siste månedene.

Litt kjedelig å måtte forklare, om dette, igjen og igjen.

Så bra om dere kan sende om dette, til en leder/overordnet, som kjenner til ståa.

(Dette er snakk om et langvarig post-terror-angrep.

Som har vært fra cirka 2012, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og fra cirka 2014, i Norge).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice
Cc: juridisk , , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post@inkassoklagenemnda.no , postmottak@sivilombudsmannen.no , sande.vgs , Faktura RB , , , , amnestyis , HRW UK


Hei,

jeg vil ha svar fra en leder.

Dere vrenger på det.

Jeg har fortalt dere tidligere, at dette har jeg tatt, med faktura-avdelingen deres, i alle år.

Og dette er snakk om post-terror.

Og at jeg må forklare om dette igjen og igjen til dere.

Det blir som noe slags trakassering, må jeg si.

Jeg må be om at dere sender dette til deres administrerende direktør.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kjent, at post-terror-saker tar mye tid.

Og når dere 'Julius-folka' nede på Sørlandet prøver å legge fler arbeidsbyrder på meg, så er dere noen slags apekatter eller terrorister, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 4. jun. 2020 kl. 07:24 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei igjen.

Ja, leder har sett saken.

Det er beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.



Det viktig at du tar dette forholdet opp med firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.



Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur.






Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

01.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice >:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>, Akademikerforbundet >>, Politikk Høyre >>, sande.vgs >>, postmottak@sivilombudsmannen.no> >>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: juridisk >>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk>" >>, "polcustomercare@royalmail.com>" >>, juridisk >>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com>" >>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>,
juridisk >>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >>
Cc: firmapost@nkom.no>, post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk>" >>,
"polcustomercare@royalmail.com>" >>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog >
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >, Akademikerforbundet >, Politikk Høyre >, sande.vgs >, postmottak@sivilombudsmannen.no >


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: juridisk >


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" >, "polcustomercare@royalmail.com" >, juridisk >


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice >
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com" >


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >,
juridisk >


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog >
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB >
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" >,
"polcustomercare@royalmail.com" >


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.





ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref

3 vedlegg
IMG_20200727_0001 paint.jpg
699K
IMG_20200727_0002.jpg
335K
IMG_20200727_0003.jpg
391K

PS.

Her er vedleggene: