onsdag 12. august 2020
Det er jo nesten som i Ekstra Joker Nord, at de grønne landa, plutselig har blitt gule. Dem gjør jo komikerne arbeidsledige, (må man vel nesten si). Noe sånt
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jd6o2o/regjeringen-aapner-fortsatt-for-reiser-uten-karantene-men-kaller-det-gule-land
PS.
Det er mulig, at politikerne har hørt på BI, som mente at de ikke måtte ødelegge sommeren, (og nå som sommeren går mot slutten, så har dem gjort det strengere igjen):
https://www.bi.no/forskning/business-review/articles/2020/05/ikke-odelegg-sommeren/
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Folkehelseinstituttet mener visst, at det er for tidlig, å konkludere, (så det kan virke som, at politikerne, bare er styringskåte):
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/QodQkx/ukesrapport-naer-dobling-i-antall-nye-smittede-paa-en-uke
Her kan man se min morfars foreldre, når de var i 30-åra. (Fra 'Asak folkeskole, Skedsmo 1865-1965')
https://www.nb.no/items/bc87d82c1d058f2a13a0cc570349feee?page=25&searchText=ribsskog
PS.
Min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard hadde veldig mørkt hår.
Men hu var lys i huden, (må man vel si).
Så hu var nok ikke sigøyner, (for eksempel).
Jeg lurer på om hu hadde det mørke håret sitt, (som onkel Martin også har, og som min mor delvis hadde), etter sin mor, (min tippoldemor), Karen 'Skytilen' Pedersdatter Fladeby.
(Noe sånt).
For hennes far, (Arnt Olsen Dørumsgaard), var fra Oppdal/Trøndelag.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Den hunden på bildet.
Hadde visst min oldefar bare, fordi at han var herredskasserer i Skedsmo, på den tida.
(Fant jeg ut om, på 'Bokhylla', for noen dager/uker siden.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375112 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 11:52
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundesenter@jernia.no, fmovpost, post@canica.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 10:26
Subject: Din bestilling 0044375112 er mottatt og sendt til butikken
To:
ORDREBEKREFTELSE
Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044375112, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375112 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundesenter@jernia.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 10:26
Subject: Din bestilling 0044375112 er mottatt og sendt til butikken
To:
ORDREBEKREFTELSE
Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044375112, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375086 er klar til henting på Jernia Volda
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 11:43
Til: juridisk
Kopi: volda@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost, kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 11:58
Subject: Din bestilling 0044375086 er klar til henting på Jernia Volda
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375086, bestilt 07.08.2020, 10:23. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Volda
Holmen
6100
Volda
70077000
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
NISSE 17X30CM RØD/GRÅ 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Volda
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375086 er klar til henting på Jernia Volda
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: volda@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 11:58
Subject: Din bestilling 0044375086 er klar til henting på Jernia Volda
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375086, bestilt 07.08.2020, 10:23. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Volda
Holmen
6100
Volda
70077000
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
NISSE 17X30CM RØD/GRÅ 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Volda
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375048 er klar til henting på Jernia Bekkestua
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 11:39
Til: juridisk
Kopi: bekkestua@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost, kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 13:00
Subject: Din bestilling 0044375048 er klar til henting på Jernia Bekkestua
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375048, bestilt 07.08.2020, 10:20. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Bekkestua
Gml Ringeriksvei
1357
Bekkestua
40005964
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
JULETRE ANETTE MED 340 LED LYS 210CM 1 2399.0 2399.0
Totalt å betale: 2399.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Bekkestua
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375048 er klar til henting på Jernia Bekkestua
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: bekkestua@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 13:00
Subject: Din bestilling 0044375048 er klar til henting på Jernia Bekkestua
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375048, bestilt 07.08.2020, 10:20. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Bekkestua
Gml Ringeriksvei
1357
Bekkestua
40005964
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
JULETRE ANETTE MED 340 LED LYS 210CM 1 2399.0 2399.0
Totalt å betale: 2399.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Bekkestua
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 11:10
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk, post@arbeidstilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,
jeg har tidligere jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken, (like etter årtusenskiftet).
Og da hadde jeg deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef.
Og hu var litt sånn 'tøsete', (hu var var litt vill i trusa, og likte å hoppe i høyet, på firmafester osv., selv om hu var eldre enn 30), sa noen butikksjef-kolleger, på Rimi sitt butikksjef-seminar, på Storefjell, høsten 2000.
Og hu satt i en 'Blitz-aktig' skinnjakke, på julebordet, (i Handelsbygningen vel), jula 2000, (huser jeg).
Så det er kanskje hu som tuller.
(Hu var også flørtete, når jeg fikk bytta ut en kassaport, som var for kort, i kassa nærmest kontoret, som hadde 'speil-vinduer').
Det virker litt sånn 'la det skure', når dere bare sier, at dere dessverre har dårlige systemer.
Dette burde dere ta tak i, synes jeg.
Jeg ønsker også å bli informert om, hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.
Og jeg ønsker også, (som sagt), å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.
Når det gjelder Rimi-Hagen, så har det også vært lignende problemer, (at de lar seg bruke som verktøy av troll/terrorister), når det gjelder Komplett sitt nettsted.
Jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.
Men det skryte-brevet fra Rimi-Hagen ligger på gården til noen gærne slektninger, (med stort våpenskap), i Kvelde.
(Min tante Ellen klarte ikke å finne det der.
Noen år etter at jeg flytta til utlandet).
Og derfor har jeg etterlyst å få en kopi, av det brevet, (for det var visst så gildt, å vinne, den Rimi Gullårer-konkurransen).
Jeg var til og med en tur i Stockholm i fjor sommer, for å få dokumentasjon om dette, (for å vise på jobbintervju osv.), men svenskene, (på ICA sitt hovedkontor), bare tulla, for å si det sånn.
Jeg har prøvd å sende til Canica om dette før.
Men de har ikke giddi å svare.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 7. aug. 2020 kl. 14:26 skrev Henrik Sørhaug:
Hei Erik,
Undertegnende fikk din epost videresendt fra Jernia Røa for å bistå i denne saken.
Jeg vil slette denne ordren med en gang, og det vil ikke ha noe påvirkning for deg utenom at du har dessverre at noen har lagt denne ordren på din epostadresse der du mottatt ordrebekreftelsen som du sendte under.
Det er til dags dato dessverre ingen hindring/verifikasjon ved reservasjon av varer i butikk iht. hvilken epostadresse som er blitt tatt i bruk.
Vi vil gjerne være behjelpelige om det skulle være noe mer.
Med ønske om en fortsatt fin fredag.
Vennlig hilsen
Henrik Sørhaug
Leder netthandel
M: +47 482 40 591 | henrik.sorhaug@jernia.no
facebook_004instagram_004linkedin_004youtube_004
Postadresse: Jernia AS, Postboks 43, 1402 Ski | Besøksadresse: Kveldroveien 19, Vinterbro | Sentralbord (+47) 464 07 000
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 7. august 2020 10:12
Til: juridisk
Kopi: Jernia Røa; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; fmovpost
Emne: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 09:28
Subject: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
To:
ORDREBEKREFTELSE
Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044373642, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Røa
Vækerøveien 214
0751
OSLO
22 51 08 80
Bestillingen inneholder:
Produktnavn
Antall
Pris/stk
Totalpris
HØYTRYKKSPYLER K5 FULL CONTROL FLEX
9
3399.0
30591.0
Totalt å betale: 30591.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Røa
Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk
Hei,
jeg har tidligere jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken, (like etter årtusenskiftet).
Og da hadde jeg deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef.
Og hu var litt sånn 'tøsete', (hu var var litt vill i trusa, og likte å hoppe i høyet, på firmafester osv., selv om hu var eldre enn 30), sa noen butikksjef-kolleger, på Rimi sitt butikksjef-seminar, på Storefjell, høsten 2000.
Og hu satt i en 'Blitz-aktig' skinnjakke, på julebordet, (i Handelsbygningen vel), jula 2000, (huser jeg).
Så det er kanskje hu som tuller.
(Hu var også flørtete, når jeg fikk bytta ut en kassaport, som var for kort, i kassa nærmest kontoret, som hadde 'speil-vinduer').
Det virker litt sånn 'la det skure', når dere bare sier, at dere dessverre har dårlige systemer.
Dette burde dere ta tak i, synes jeg.
Jeg ønsker også å bli informert om, hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.
Og jeg ønsker også, (som sagt), å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.
Når det gjelder Rimi-Hagen, så har det også vært lignende problemer, (at de lar seg bruke som verktøy av troll/terrorister), når det gjelder Komplett sitt nettsted.
Jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.
Men det skryte-brevet fra Rimi-Hagen ligger på gården til noen gærne slektninger, (med stort våpenskap), i Kvelde.
(Min tante Ellen klarte ikke å finne det der.
Noen år etter at jeg flytta til utlandet).
Og derfor har jeg etterlyst å få en kopi, av det brevet, (for det var visst så gildt, å vinne, den Rimi Gullårer-konkurransen).
Jeg var til og med en tur i Stockholm i fjor sommer, for å få dokumentasjon om dette, (for å vise på jobbintervju osv.), men svenskene, (på ICA sitt hovedkontor), bare tulla, for å si det sånn.
Jeg har prøvd å sende til Canica om dette før.
Men de har ikke giddi å svare.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 7. aug. 2020 kl. 14:26 skrev Henrik Sørhaug
Hei Erik,
Undertegnende fikk din epost videresendt fra Jernia Røa for å bistå i denne saken.
Jeg vil slette denne ordren med en gang, og det vil ikke ha noe påvirkning for deg utenom at du har dessverre at noen har lagt denne ordren på din epostadresse der du mottatt ordrebekreftelsen som du sendte under.
Det er til dags dato dessverre ingen hindring/verifikasjon ved reservasjon av varer i butikk iht. hvilken epostadresse som er blitt tatt i bruk.
Vi vil gjerne være behjelpelige om det skulle være noe mer.
Med ønske om en fortsatt fin fredag.
Vennlig hilsen
Henrik Sørhaug
Leder netthandel
M: +47 482 40 591 | henrik.sorhaug@jernia.no
facebook_004instagram_004linkedin_004youtube_004
Postadresse: Jernia AS, Postboks 43, 1402 Ski | Besøksadresse: Kveldroveien 19, Vinterbro | Sentralbord (+47) 464 07 000
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 7. august 2020 10:12
Til: juridisk
Kopi: Jernia Røa
Emne: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 09:28
Subject: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
To:
ORDREBEKREFTELSE
Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044373642, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Røa
Vækerøveien 214
0751
OSLO
22 51 08 80
Bestillingen inneholder:
Produktnavn
Antall
Pris/stk
Totalpris
HØYTRYKKSPYLER K5 FULL CONTROL FLEX
9
3399.0
30591.0
Totalt å betale: 30591.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Røa
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375112 er klar til henting på Jernia Steinkjer
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:54
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost, kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Din bestilling 0044375112 er klar til henting på Jernia Steinkjer
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375112, bestilt 07.08.2020, 10:26. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Klage/Fwd: Din bestilling 0044375112 er klar til henting på Jernia Steinkjer
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Din bestilling 0044375112 er klar til henting på Jernia Steinkjer
To:
KLAR TIL HENTING
Vi har pakket og klargjort din bestilling 0044375112, bestilt 07.08.2020, 10:26. Reservasjonen holdes av i tre virkedager. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Følger du oss på sosiale medier?
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:50
Til: juridisk
Kopi: disneyplus@mail.disneyplus.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Disney+
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 17:10
Subject: Følger du oss på sosiale medier?
To:
Disney+
Up!
Utforsk sammen med oss.
På Disney+ får du det beste fra Disney, Pixar, Marvel, Star Wars og National Geographic. Følg oss på sosiale medier for oppdateringer om innhold, eksklusive nyheter og mye mer.
Følg oss
Instagram Facebook Twitter
Vennligst ikke svar på denne kommunikasjonen, da vi ikke kan svare deg individuelt. Denne e-posten ble sendt fordi du tidligere har samtykket til å motta oppdateringer og informasjon fra The Walt Disney Company og alle tilknyttede selskaper. Avslutt abonnementet for å slutte å motta markedsføring på e-post. Disneys politikk er å respektere og beskytte enkeltpersoners personvern. Les vår personvernerklæring eller finn ut mer om UK & EU personvernerklæring.
Sendt til deg av: The Walt Disney Company Limited, 3 Queen Caroline Street, Hammersmith, London W6 9PE, Storbritannia. Registreringsnummer 530051. All informasjon er korrekt på distribusjonstidspunktet.
Hvis du har spørsmål, kan du gå til vårt Hjelpesenter.
© 2020 Disney og alle tilknyttede enheter. Alle rettigheter forbeholdes.
Klage/Fwd: Følger du oss på sosiale medier?
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: disneyplus@mail.disneyplus.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Disney+
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 17:10
Subject: Følger du oss på sosiale medier?
To:
Disney+
Up!
Utforsk sammen med oss.
På Disney+ får du det beste fra Disney, Pixar, Marvel, Star Wars og National Geographic. Følg oss på sosiale medier for oppdateringer om innhold, eksklusive nyheter og mye mer.
Følg oss
Instagram Facebook Twitter
Vennligst ikke svar på denne kommunikasjonen, da vi ikke kan svare deg individuelt. Denne e-posten ble sendt fordi du tidligere har samtykket til å motta oppdateringer og informasjon fra The Walt Disney Company og alle tilknyttede selskaper. Avslutt abonnementet for å slutte å motta markedsføring på e-post. Disneys politikk er å respektere og beskytte enkeltpersoners personvern. Les vår personvernerklæring eller finn ut mer om UK & EU personvernerklæring.
Sendt til deg av: The Walt Disney Company Limited, 3 Queen Caroline Street, Hammersmith, London W6 9PE, Storbritannia. Registreringsnummer 530051. All informasjon er korrekt på distribusjonstidspunktet.
Hvis du har spørsmål, kan du gå til vårt Hjelpesenter.
© 2020 Disney og alle tilknyttede enheter. Alle rettigheter forbeholdes.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Here's Your Exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:43
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost, feedback@epochtimes.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: The Epoch Times
Date: lør. 8. aug. 2020 kl. 14:21
Subject: Here's Your Exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
To:
Alternate text
Dear Reader,
As requested, here is our exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
Alternate text
A new documentary about how the Chinese Communist Party (CCP) extensively covered up the outbreak and created the worldwide.
The CCP actively worked to suppress all information both inside and outside of its borders from the earliest days of the outbreak. The physical, emotional, and financial costs have been felt throughout the world in the wake of the pandemic.
Steps included silencing and ignoring doctors, hamstringing research, and lying through official channels. Anyone who spoke out and acted with the public interest in mind was immediately censored.
This thorough investigation into the CCP’s operating methods in a crisis is critical knowledge to the rest of the world, to know how the regime handles crises, and the danger it implicitly causes for humanity.
Click Here to Access The Documentary
We believe in presenting the facts, and letting you decide for yourself what to believe. Thank you for joining our mission.
In Truth and Tradition,
Alternate text
Click here to manage your email list preferences.
Klage/Fwd: Here's Your Exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: The Epoch Times
Date: lør. 8. aug. 2020 kl. 14:21
Subject: Here's Your Exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
To:
Alternate text
Dear Reader,
As requested, here is our exclusive Documentary: Coverup of the Century–The Truth the CCP Concealed From the World
Alternate text
A new documentary about how the Chinese Communist Party (CCP) extensively covered up the outbreak and created the worldwide.
The CCP actively worked to suppress all information both inside and outside of its borders from the earliest days of the outbreak. The physical, emotional, and financial costs have been felt throughout the world in the wake of the pandemic.
Steps included silencing and ignoring doctors, hamstringing research, and lying through official channels. Anyone who spoke out and acted with the public interest in mind was immediately censored.
This thorough investigation into the CCP’s operating methods in a crisis is critical knowledge to the rest of the world, to know how the regime handles crises, and the danger it implicitly causes for humanity.
Click Here to Access The Documentary
We believe in presenting the facts, and letting you decide for yourself what to believe. Thank you for joining our mission.
In Truth and Tradition,
Alternate text
Click here to manage your email list preferences.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Activation message
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:34
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:44
Subject: Activation message
To:
Dear ,
Your profile has been activated !
Simply follow the link below to enjoy our services:
http://www.single-baltic-lady.com/member.php
Your identification number (ID): 1001712987
Your e-mail used for registration: eribsskog@gmail.com
NickName: Ribba
Thank you for using our services!
--
Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply.
Klage/Fwd: Activation message
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:44
Subject: Activation message
To:
Dear ,
Your profile has been activated !
Simply follow the link below to enjoy our services:
http://www.single-baltic-lady.com/member.php
Your identification number (ID): 1001712987
Your e-mail used for registration: eribsskog@gmail.com
NickName: Ribba
Thank you for using our services!
--
Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply.
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Siste bok i Ketil Bjørnstads «Verden som var min»-serie 🌟 Peppa Gris på tilbud!
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:29
Til: juridisk
Kopi: epost@haugenbok.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: haugenbok.no
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 10:06
Subject: Siste bok i Ketil Bjørnstads «Verden som var min»-serie 🌟 Peppa Gris på tilbud!
To:
Ketil Bjørnstad avslutter sin kritikerhyllede serie «Verden som var min» med boken «Siste tiåret». 👏 Se spennende nyheter til de minste, og Peppa Gris-bøker på tilbud fra kun 49,- 😊
Se eposten i nettleseren din
NORSKE ROMANER
PERLEPORTEN
«Her er romanen om metoo i amerikansk filmbransje, politisk ekstremisme og innvandringsmotstand – for 100 år sidan.»
Marta Norheim, NRK
EIT PRAKTISK MENNESKE
«En av vårens aller vittigste og skarpeste romaner.»
Ellen Sofie Lauritzen,
Dagens Næringsliv
ET SISTE PS.
For tre år siden ga A.N.P. ut dagboken sin, helt uten filter, til stor jubel og forargelse. Nå har hun blitt 23 år, og livet er mer forvirrende og innviklet enn noensinne.
FASTLANDET
I denne boken tas vi med til en forblåst halvøy hvor kommunen og turistkontoret gjør som best de kan for å lokke flere mennesker dit.
FEELGOOD OG KJÆRLIGHET
ET NYTT LIV FOR FLORENCE GRACE
Florrie er foreldreløs, men når hun fyller femten, får hun vite at hun er i slekt med en velstående familie i London. Over natten endrer livet hennes seg, og hun flytter fra landsbyen til storbyen, fra fattigdom til rikdom.
FORELSKET I NAPOLI
En vakker og uforglemmelig fortelling om to studenter på søken etter tilhørighet - og en kjærlighetserklæring til Napoli.
BARN 0-3 ÅR
MINSTEN LETER ETTER SMOKKEN
Minsten er supre småbarnsbøker med små overraskelser og morsomme påfunn!
DYR
Denne fargerike og solide boken er full av flotte bilder av forskjellige dyr, og sammen kan du og barnet lære om dyr og nye ord.
Copyright © Alle rettigheter reservert.
Adressen vår er:
haugenbok.no
Postboks 175 , 6101 Volda
Meld meg av denne listen
Klage/Fwd: Siste bok i Ketil Bjørnstads «Verden som var min»-serie 🌟 Peppa Gris på tilbud!
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: epost@haugenbok.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: haugenbok.no
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 10:06
Subject: Siste bok i Ketil Bjørnstads «Verden som var min»-serie 🌟 Peppa Gris på tilbud!
To:
Ketil Bjørnstad avslutter sin kritikerhyllede serie «Verden som var min» med boken «Siste tiåret». 👏 Se spennende nyheter til de minste, og Peppa Gris-bøker på tilbud fra kun 49,- 😊
Se eposten i nettleseren din
NORSKE ROMANER
PERLEPORTEN
«Her er romanen om metoo i amerikansk filmbransje, politisk ekstremisme og innvandringsmotstand – for 100 år sidan.»
Marta Norheim, NRK
EIT PRAKTISK MENNESKE
«En av vårens aller vittigste og skarpeste romaner.»
Ellen Sofie Lauritzen,
Dagens Næringsliv
ET SISTE PS.
For tre år siden ga A.N.P. ut dagboken sin, helt uten filter, til stor jubel og forargelse. Nå har hun blitt 23 år, og livet er mer forvirrende og innviklet enn noensinne.
FASTLANDET
I denne boken tas vi med til en forblåst halvøy hvor kommunen og turistkontoret gjør som best de kan for å lokke flere mennesker dit.
FEELGOOD OG KJÆRLIGHET
ET NYTT LIV FOR FLORENCE GRACE
Florrie er foreldreløs, men når hun fyller femten, får hun vite at hun er i slekt med en velstående familie i London. Over natten endrer livet hennes seg, og hun flytter fra landsbyen til storbyen, fra fattigdom til rikdom.
FORELSKET I NAPOLI
En vakker og uforglemmelig fortelling om to studenter på søken etter tilhørighet - og en kjærlighetserklæring til Napoli.
BARN 0-3 ÅR
MINSTEN LETER ETTER SMOKKEN
Minsten er supre småbarnsbøker med små overraskelser og morsomme påfunn!
DYR
Denne fargerike og solide boken er full av flotte bilder av forskjellige dyr, og sammen kan du og barnet lære om dyr og nye ord.
Copyright © Alle rettigheter reservert.
Adressen vår er:
haugenbok.no
Postboks 175 , 6101 Volda
Meld meg av denne listen
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:22
Til: juridisk
Kopi: Gullbrev, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Velkommen til Gullbrev
To:
Hei Laila!
Velkommen som ny kunde!
Din personlige kode er: (Sensurert av johncons-blogg)
Med din personlige kode kan du enkelt følge prosessen fra bestilling til utbetaling. Det eneste du trenger å gjøre er å logge inn på "Mine Sider" som du finner på vår hjemmeside. Deretter taster du inn din e-post adresse og din personlige kode.
BETALING
BANKOVERFØRING
Den raskeste måten for utbetaling er via bankoverføring. Dette er kostnadsfritt og vi garanterer en utbetaling innen 24 timer etter at vi har mottatt ditt gull. Registrer ditt kontonummer på "Mine Sider" eller kontakt kundeservice*. Ved å kontakte kundeservice må du alltid å ha din personlige kode tilgjengelig.
* Unntatt helger
UTBETALINGSANVISNING
Hvis vi ikke har mottatt dine konto-opplysninger sender vi ut en utbetalingsanvisning** til din folkeregistrerte adresse til en kostnad av 100 kr.
** Betaling med utbetalingsanvisning tar mellom 2-5 dager etter at vi har mottatt ditt gull.
LOGG INN PÅ MINE SIDER DIREKTE!
Med vennlig hilsen
GULLBREV AS
Tel: 21 60 00 23
kundeservice@gullbrev.no
www.gullbrev.no
Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: Gullbrev
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Velkommen til Gullbrev
To:
Hei Laila!
Velkommen som ny kunde!
Din personlige kode er: (Sensurert av johncons-blogg)
Med din personlige kode kan du enkelt følge prosessen fra bestilling til utbetaling. Det eneste du trenger å gjøre er å logge inn på "Mine Sider" som du finner på vår hjemmeside. Deretter taster du inn din e-post adresse og din personlige kode.
BETALING
BANKOVERFØRING
Den raskeste måten for utbetaling er via bankoverføring. Dette er kostnadsfritt og vi garanterer en utbetaling innen 24 timer etter at vi har mottatt ditt gull. Registrer ditt kontonummer på "Mine Sider" eller kontakt kundeservice*. Ved å kontakte kundeservice må du alltid å ha din personlige kode tilgjengelig.
* Unntatt helger
UTBETALINGSANVISNING
Hvis vi ikke har mottatt dine konto-opplysninger sender vi ut en utbetalingsanvisning** til din folkeregistrerte adresse til en kostnad av 100 kr.
** Betaling med utbetalingsanvisning tar mellom 2-5 dager etter at vi har mottatt ditt gull.
LOGG INN PÅ MINE SIDER DIREKTE!
Med vennlig hilsen
GULLBREV AS
Tel: 21 60 00 23
kundeservice@gullbrev.no
www.gullbrev.no
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:15
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 10:08
Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
To:
Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),
You have received a message from Ms_GARMONY (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001682922)!
To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php
Erik, if I say that MAKING LOVE for me is impossib... more...
Best regards,
Single Baltic Lady
You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 10:08
Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
To:
Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),
You have received a message from Ms_GARMONY (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001682922)!
To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php
Erik, if I say that MAKING LOVE for me is impossib... more...
Best regards,
Single Baltic Lady
You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 10:05
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To:
Dear Baron Erik,
We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!
A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D
Thank you for using our services!
You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To:
Dear Baron Erik,
We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!
A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D
Thank you for using our services!
You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:39
Til: juridisk
Kopi: volda@jernia.no, kundesenter@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@canica.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
PS 2.
Jeg har jobba som Rimi-butikksjef og hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef på Rimi Kalbakken.
Så det er kanskje hu som tuller.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
To:
PÅMINNELSE
Kjære kunde!
Din bestilling 0044375086, lagt inn 07.08.2020, 10:23 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Volda
Holmen
6100
Volda
70077000
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
NISSE 17X30CM RØD/GRÅ 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Volda
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: volda@jernia.no, kundesenter@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@canica.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
PS 2.
Jeg har jobba som Rimi-butikksjef og hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef på Rimi Kalbakken.
Så det er kanskje hu som tuller.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375086 holdes av ut dagen i dag.
To:
PÅMINNELSE
Kjære kunde!
Din bestilling 0044375086, lagt inn 07.08.2020, 10:23 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Volda
Holmen
6100
Volda
70077000
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
NISSE 17X30CM RØD/GRÅ 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Volda
Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:30
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, kundesenter@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost, post@canica.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
PS 2.
Jeg har jobba som Rimi-butikksjef, på den tida som Stein Erik Hagen eide Rimi.
Og jeg har også hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef i Rimi.
Så det er kanskje de som tuller.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
To:
PÅMINNELSE
Kjære kunde!
Din bestilling 0044375112, lagt inn 07.08.2020, 10:26 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Klage/Fwd: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: steinkjer@jernia.no, kundesenter@jernia.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
PS 2.
Jeg har jobba som Rimi-butikksjef, på den tida som Stein Erik Hagen eide Rimi.
Og jeg har også hatt deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef i Rimi.
Så det er kanskje de som tuller.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:00
Subject: Påminnelse! Din bestilling 0044375112 holdes av ut dagen i dag.
To:
PÅMINNELSE
Kjære kunde!
Din bestilling 0044375112, lagt inn 07.08.2020, 10:26 holdes av ut dagen i dag. Vær vennlig å hent så snart som mulig på:
Jernia Steinkjer
Sjøfartsgt
7714
Steinkjer
40693341
Vis butikksiden
Bestillingen inneholder:
Produktnavn Antall Pris/stk Totalpris
STJERNE VINDU HVIT 75CM 1 149.0 149.0
Totalt å betale: 149.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.
Vennlig hilsen
Jernia Steinkjer
Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Mottatt varer i retur
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:23
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@vitaelab.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: VitaeLab
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:49
Subject: Mottatt varer i retur
To:
Hei Erik!
Vi har forsøkt å nå deg angående en retur vi har mottatt, vennligst ta kontakt med kundeservice på 98701401 og oppgi 184009. Du kan også svare tilbake på denne meldingen.
Vi ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Jane, Kundeservice
Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)
E-post: kundeservice@vitaelab.no
Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Mangelrud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo
Klage/Fwd: Mottatt varer i retur
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@vitaelab.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: VitaeLab
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 10:49
Subject: Mottatt varer i retur
To:
Hei Erik!
Vi har forsøkt å nå deg angående en retur vi har mottatt, vennligst ta kontakt med kundeservice på 98701401 og oppgi 184009. Du kan også svare tilbake på denne meldingen.
Vi ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Jane, Kundeservice
Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)
E-post: kundeservice@vitaelab.no
Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Mangelrud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo
Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Herlige nyheter fra Second female ❤️
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:17
Til: juridisk
Kopi: hello@villoid.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 18:05
Subject: Herlige nyheter fra Second female ❤️
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Fri frakt over 799kr
NYHETER DU VIL ELSKE 😍
Nyhetene renner inn - og vi er helt forelsket i Second Female sin nyeste kolleksjon. Denne sesongen får du se et fantastisk fargepalett med mange klassiske og fine fasonger. Her vil du garantert finne noe du liker. Sjekk ut hele utvalget på Villoid nå!
1799,-
1699,-
999,-
1199,-
1499,-
999,-
1499,-
999,-
1299,-
Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.
Klage/Fwd: Herlige nyheter fra Second female ❤️
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: hello@villoid.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: man. 10. aug. 2020 kl. 18:05
Subject: Herlige nyheter fra Second female ❤️
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Fri frakt over 799kr
NYHETER DU VIL ELSKE 😍
Nyhetene renner inn - og vi er helt forelsket i Second Female sin nyeste kolleksjon. Denne sesongen får du se et fantastisk fargepalett med mange klassiske og fine fasonger. Her vil du garantert finne noe du liker. Sjekk ut hele utvalget på Villoid nå!
1799,-
1699,-
999,-
1199,-
1499,-
999,-
1499,-
999,-
1299,-
Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.
Og enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reservasjon 123482 - Platekompaniet
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:12
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no", press@klarna.com, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 07:17
Subject: Reservasjon 123482 - Platekompaniet
To:
Hei Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis,
Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.
Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.
Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!
Gi en vurdering
Reservasjon
Produkt Antall Pris
Ole Ivars - Ole Ivars Gull 1 (CD)
210039 1 kr 109,00
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 109,00
FRAKT kr 0,00
MVA kr 21,80
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 109,00
REST kr 109,00
Bestillingsdato: 11. august 2020 07.17
Betalingsform: Betales i butikk
Kundeinformasjon
Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis
91827346
eribsskog+splitterpine@gmail.com
Butikkvalg
Platekompaniet - Oslo City
23 16 35 00
oslocity@platekompaniet.no
Stenersgata 1, 0050 Oslo
Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 22:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00
Onsdag 10:00:00 - 22:00:00
Torsdag 10:00:00 - 22:00:00
Fredag 10:00:00 - 22:00:00
Lørdag 10:00:00 - 20:00:00
Med vennlig hilsen
Platekompaniet - Oslo City
Platekompaniet
Klage/Fwd: Reservasjon 123482 - Platekompaniet
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 07:17
Subject: Reservasjon 123482 - Platekompaniet
To:
Hei Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis,
Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.
Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.
Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!
Gi en vurdering
Reservasjon
Produkt Antall Pris
Ole Ivars - Ole Ivars Gull 1 (CD)
210039 1 kr 109,00
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 109,00
FRAKT kr 0,00
MVA kr 21,80
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 109,00
REST kr 109,00
Bestillingsdato: 11. august 2020 07.17
Betalingsform: Betales i butikk
Kundeinformasjon
Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis
91827346
eribsskog+splitterpine@gmail.com
Butikkvalg
Platekompaniet - Oslo City
23 16 35 00
oslocity@platekompaniet.no
Stenersgata 1, 0050 Oslo
Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 22:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00
Onsdag 10:00:00 - 22:00:00
Torsdag 10:00:00 - 22:00:00
Fredag 10:00:00 - 22:00:00
Lørdag 10:00:00 - 20:00:00
Med vennlig hilsen
Platekompaniet - Oslo City
Platekompaniet
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kansellert ordre 123482 - Platekompaniet 3
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:06
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no", press@klarna.com, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 08:28
Subject: Kansellert ordre 123482 - Platekompaniet 3
To:
Hei Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis,
Din ordre har nå blitt kansellert.
Dette skyldes feil lagerbeholdning og varen er dessverre tom i butikken.
Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en bestilling i nettbutikken, eller kontakte butikken din på telefon.
Med vennlig hilsen
Platekompaniet
Platekompaniet
Klage/Fwd: Kansellert ordre 123482 - Platekompaniet 3
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 08:28
Subject: Kansellert ordre 123482 - Platekompaniet 3
To:
Hei Splitter pine galne Erik Ribsskog med verdens minste penis,
Din ordre har nå blitt kansellert.
Dette skyldes feil lagerbeholdning og varen er dessverre tom i butikken.
Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en bestilling i nettbutikken, eller kontakte butikken din på telefon.
Med vennlig hilsen
Platekompaniet
Platekompaniet
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Task analysis, customer jobs and content design for video streaming.
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 05:00
Til: juridisk
Kopi: rob@gathercontent.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Rob Mills
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 08:30
Subject: Task analysis, customer jobs and content design for video streaming.
To:
Hi Erik,
We all want our content to be useful and usable for our audiences. But how can we help them 'get the job done' or understand how their daily activities are organised, what questions they have and what sources they use? One method to understanding is task analysis.
In our upcoming webinar, Robert Punselie of ContentKings will be teaching attendees:
what Customer Jobs are and why they are crucial for digital success
how Task Analysis helps you find Customer Jobs
how the Customer Job method build a solid framework that provides confidence and trust for successful digital development programs
As Robert himself said: Join this webinar if you want your content to be the real solution, not the description of the solution.
[Webinar] Powerful content? Why you need Task Analysis & 'Jobs to be Done' to get there →
(Tuesday, September 8, 4pm to 5pm UK time)
I've been waiting weeks to publish our latest guest post and today is the day. It's the first time we've covered video streaming services on the blog. Author, Jordan Joseph from BT TV, shares five insights into how the principles of content design help shape running a video streaming service. Because content isn't just the words after all.
[Article] How to run content strategy, design and curation on a video streaming service →
And finally, here's a little reminder that our Content Governance Masterclass is happening in a couple of weeks. Presented by Padma Gillen, ex-Head of Content Design at the Government Digital Service.
[Masterclass] Content Governance →
(Thursday, August 27, 4pm to 6pm UK time)
Hope you can join us for these events and have a great week.
Thanks,
Rob
--
Head of Content
GatherContent
Update your email preferences to choose the types of emails you receive.
Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.
Klage/Fwd: Task analysis, customer jobs and content design for video streaming.
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: rob@gathercontent.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Rob Mills
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 08:30
Subject: Task analysis, customer jobs and content design for video streaming.
To:
Hi Erik,
We all want our content to be useful and usable for our audiences. But how can we help them 'get the job done' or understand how their daily activities are organised, what questions they have and what sources they use? One method to understanding is task analysis.
In our upcoming webinar, Robert Punselie of ContentKings will be teaching attendees:
what Customer Jobs are and why they are crucial for digital success
how Task Analysis helps you find Customer Jobs
how the Customer Job method build a solid framework that provides confidence and trust for successful digital development programs
As Robert himself said: Join this webinar if you want your content to be the real solution, not the description of the solution.
[Webinar] Powerful content? Why you need Task Analysis & 'Jobs to be Done' to get there →
(Tuesday, September 8, 4pm to 5pm UK time)
I've been waiting weeks to publish our latest guest post and today is the day. It's the first time we've covered video streaming services on the blog. Author, Jordan Joseph from BT TV, shares five insights into how the principles of content design help shape running a video streaming service. Because content isn't just the words after all.
[Article] How to run content strategy, design and curation on a video streaming service →
And finally, here's a little reminder that our Content Governance Masterclass is happening in a couple of weeks. Presented by Padma Gillen, ex-Head of Content Design at the Government Digital Service.
[Masterclass] Content Governance →
(Thursday, August 27, 4pm to 6pm UK time)
Hope you can join us for these events and have a great week.
Thanks,
Rob
--
Head of Content
GatherContent
Update your email preferences to choose the types of emails you receive.
Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhetsbrev 22/2020
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 04:54
Til: juridisk
Kopi: abonner@kompetansenorge.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Kompetanse Norge nyhetsbrev
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 13:00
Subject: Nyhetsbrev 22/2020
To:
Les nyhetsbrevet på nett her
Nyhetsbrev 23/2014 Abonner Avbestill
En kompetanserevolusjon
1. juli la Europakommisjonen fram den nye agendaen, som fremhever at Europa trenger en kompetanserevolusjon som skal sikre innbyggernes framgang og utvikling under det grønne og det digitale skiftet, og hjelpe til med gjenoppbygging etter koronapandemien.
Veiledning til midlertidig lov som følge av korona-situasjonen
Introduksjonslovens kapittel 2 har trådt i kraft og vil oppheves 1. november. Kapittel 1 gjelder fra 1. august og fram til Kongen beslutter at det skal oppheves.
IMDi og Kompetanse Norge har samarbeidet om en oppdatert veiledningen til den midlertidige loven.
Vi minner om etterutdanningskursene i samfunnskunnskap for tospråklige lærere
Drammen voksenopplæring arrangerer etterutdanningskurs (modulkurs) i samfunnskunnskap for tospråklige lærere på oppdrag fra Kompetanse Norge i oktober og desember.
Foreløpig er det bare åpent for påmelding til modul 3. Påmelding til modul 1 og 2 åpner senere. Alle spørsmål om kursene rettes til Drammen Voksenopplæring.
Vi har lyst ut flere spennende ledige stillinger hos oss. Kanskje det er nettopp deg vi ser etter?
Klage/Fwd: Nyhetsbrev 22/2020
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: abonner@kompetansenorge.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Kompetanse Norge nyhetsbrev
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 13:00
Subject: Nyhetsbrev 22/2020
To:
Les nyhetsbrevet på nett her
Nyhetsbrev 23/2014 Abonner Avbestill
En kompetanserevolusjon
1. juli la Europakommisjonen fram den nye agendaen, som fremhever at Europa trenger en kompetanserevolusjon som skal sikre innbyggernes framgang og utvikling under det grønne og det digitale skiftet, og hjelpe til med gjenoppbygging etter koronapandemien.
Veiledning til midlertidig lov som følge av korona-situasjonen
Introduksjonslovens kapittel 2 har trådt i kraft og vil oppheves 1. november. Kapittel 1 gjelder fra 1. august og fram til Kongen beslutter at det skal oppheves.
IMDi og Kompetanse Norge har samarbeidet om en oppdatert veiledningen til den midlertidige loven.
Vi minner om etterutdanningskursene i samfunnskunnskap for tospråklige lærere
Drammen voksenopplæring arrangerer etterutdanningskurs (modulkurs) i samfunnskunnskap for tospråklige lærere på oppdrag fra Kompetanse Norge i oktober og desember.
Foreløpig er det bare åpent for påmelding til modul 3. Påmelding til modul 1 og 2 åpner senere. Alle spørsmål om kursene rettes til Drammen Voksenopplæring.
Vi har lyst ut flere spennende ledige stillinger hos oss. Kanskje det er nettopp deg vi ser etter?
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: MyQuickCloud Exclusive Offer - Today only
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 04:48
Til: juridisk
Kopi: myquickcloud@myquickcloud.io, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: MyQuickCloud
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 21:12
Subject: MyQuickCloud Exclusive Offer - Today only
To: Erika Løvenbalk Ribsskog
Image
Image
We've got an exclusive offer for you!
Image
Hi Erika,
Thank you for registering for a trial of MyQuickCloud, the right way to make your desktop and applications mobile.
To show our appreciation we are offering you a $25* credit upon payment of the first month subscription fee.
Why Choose A MyQuickCloud Hosting Solution?
Work anytime, anywhere
Team members and coworkers can all work in the same data files at the same time
Easily add applications and users at any time
Reduce overall IT costs with centralized IT administration or outsourced IT management
Why Choose MyQuickCloud?
Use existing computers or get a fully-managed cloud server on Amazon from MyQuickCloud
Print at remote computers or to the host with no additional software or drivers
Supports multiple monitors
Native client for Windows, Mac, iOS and Android, so no more cobbling together a total solution
Web portal for browser-based access to account features
Subscribe today, to secure the credit you deserve!
Subscribe
The MyQuickCloud Team
Remote access rebooted
What is MyQuickCloud?
MyQuickCloud is the easy and affordable way to share applications and make them cloud and mobile.
Video: What is a host?
Need Help?
Don't forget, we have a great support team here to help you with your MyQuickCloud set up so don't hesitate to open a livechat if needed or book a free set up session with one of our on-boarding specialists by replying to this email.
Contact support now
If you have any questions we are here to help, so please send us a message at support@myquickcloud.com or simply reply to this email.
Twitter
Facebook
YouTube
LinkedIn
Image
Unsubscribe
Klage/Fwd: MyQuickCloud Exclusive Offer - Today only
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: myquickcloud@myquickcloud.io, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: MyQuickCloud
Date: tir. 11. aug. 2020 kl. 21:12
Subject: MyQuickCloud Exclusive Offer - Today only
To: Erika Løvenbalk Ribsskog
Image
Image
We've got an exclusive offer for you!
Image
Hi Erika,
Thank you for registering for a trial of MyQuickCloud, the right way to make your desktop and applications mobile.
To show our appreciation we are offering you a $25* credit upon payment of the first month subscription fee.
Why Choose A MyQuickCloud Hosting Solution?
Work anytime, anywhere
Team members and coworkers can all work in the same data files at the same time
Easily add applications and users at any time
Reduce overall IT costs with centralized IT administration or outsourced IT management
Why Choose MyQuickCloud?
Use existing computers or get a fully-managed cloud server on Amazon from MyQuickCloud
Print at remote computers or to the host with no additional software or drivers
Supports multiple monitors
Native client for Windows, Mac, iOS and Android, so no more cobbling together a total solution
Web portal for browser-based access to account features
Subscribe today, to secure the credit you deserve!
Subscribe
The MyQuickCloud Team
Remote access rebooted
What is MyQuickCloud?
MyQuickCloud is the easy and affordable way to share applications and make them cloud and mobile.
Video: What is a host?
Need Help?
Don't forget, we have a great support team here to help you with your MyQuickCloud set up so don't hesitate to open a livechat if needed or book a free set up session with one of our on-boarding specialists by replying to this email.
Contact support now
If you have any questions we are here to help, so please send us a message at support@myquickcloud.com or simply reply to this email.
YouTube
Image
Unsubscribe
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
Erik Ribsskog 12. august 2020 kl. 04:41
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 23:53
Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
To:
Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),
You have received a message from Vera_summerray (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001704521)!
To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php
Hi,Baron Erik !I was thinking about a good phrase ... more...
Best regards,
Single Baltic Lady
You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Klage/Fwd: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: support@single-baltic-lady.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 23:53
Subject: You've got new mail on www.single-baltic-lady.eu.com
To:
Hello Baron Erik (ID: 1001712987, NickName: Ribba),
You have received a message from Vera_summerray (http://www.single-baltic-lady.eu.com/profile.php?ID=1001704521)!
To reply this message login to your account here: http://www.single-baltic-lady.eu.com/member.php
Hi,Baron Erik !I was thinking about a good phrase ... more...
Best regards,
Single Baltic Lady
You are receiving this message because you have an active profile on http://www.single-baltic-lady.eu.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on http://www.single-baltic-lady.eu.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").
!!!Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!
Jeg sendte en e-post til Blikk
Erik Ribsskog |
Ny klage/Fwd: Klage |
Erik Ribsskog | 12. august 2020 kl. 04:13 | |||||
Til: blikk@aboservice.no
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no"
| ||||||
|
PS.
Her er vedlegget: