torsdag 24. september 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2020 kl. 23:55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: medlem@nnds.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: StyreWeb - Norsk Nettverk For Down Syndrom <post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com>

Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 23:34

Subject: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Høsten nærmer seg, og året går mot slutten! 

Det er nå en stund siden vi sendte ut medlemskontingenten for 2020. Denne har kanskje blitt glemt?


Vi håper du/dere vil være med videre

-og bidra til flere muligheter for å spre kunnskap om Down Syndrom

-og bidra til en voksende organisasjon som skal gi større gjennomslagskraft og bli mer synlig

-de siste årene har det blitt samlet mye informasjon på oppsiden.no, bli med å utvikle denne videre


I motsatt fall håper vi dere melder fra til medlem@nnds.no


Kontingenten er NOK 150,-for første medlem, og NOK 75,-pr. familiemedlem på samme adresse.


En liten pris for deg, betyr mye for oss, og samlet blir og skal en bli sterkere! Vi trenger alle sin hjelp til dette.


Gjør det enklere, spar tid for deg og oss!

Det er NÅ mulighet for "avtalegiro og eFaktura". Opprett dette i banken din og gjør det enklere, spar tid!


NNDS -Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?

Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.

På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen? mail


Betalingspåminnelse-1380.pdf

106K

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Unpaid item case opened for 324258873446

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2020 kl. 23:50

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: søn. 20. sep. 2020 kl. 16:14

Subject: Unpaid item case opened for 324258873446

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



garrobe_8 is waiting for your payment

eBay

Reminder: please pay for your item


Hi erikasuribs_0,


You haven't paid for your item for more than 2 days so an unpaid item case has been opened. If you pay by Thu, Sep 24, 2020 16:14:30 CEST, the seller will ship it to you and the case will be closed.



Pay now


You might have just paid for the item. If so, please contact the seller so they can close the case.


CHINA FLAG SHIELD PATCH

CHINA FLAG SHIELD PATCH

Item ID: 324258873446

Sales Date: Thu, Sep 17, 2020 22:50:51 CEST

Price: $4.00

Seller: garrobe_8

Case Opened: Sun, Sep 20, 2020 16:14:30 CEST

View purchased item

When you win an auction or choose Buy It Now, it's your responsibility to pay for the item. If you don't pay for the item by the time the case closes, you could get an unpaid item recorded on your account. This can lead to limits or loss of buying privileges. Learn more about our unpaid item policy.


 

Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


Email reference id: [#b48a13046a2240128e6ca77fe8edab4f#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Unpaid item case closed for CHINA FLAG SHIELD PATCH

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2020 kl. 23:37

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 18:33

Subject: Unpaid item case closed for CHINA FLAG SHIELD PATCH

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



The seller canceled your order

eBay

This unpaid item will be recorded on your account


Hi erikasuribs_0,


You didn't pay for your item for the last 6 days, so the seller canceled the order and the unpaid item case is now closed. Since the case closed without you paying, we have to record an unpaid item on your account. To prevent this from happening again, please pay within 2 days of committing to buy an item.


If you already paid and feel you shouldn't get an unpaid item recorded on your account, contact eBay below.



Contact eBay Customer Support

CHINA FLAG SHIELD PATCH

CHINA FLAG SHIELD PATCH

Item ID: 324258873446

Sales Date: Thu, Sep 17, 2020 22:50:51 CEST

Price: $4.00

Seller: garrobe_8

Case Opened: Sun, Sep 20, 2020 16:14:30 CEST

View purchased item

Our goal is to provide a safe place to buy and sell. If you ever have a transaction issue on eBay, get help from our problem-solving guidance and tools.


 

Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


Email reference id: [#42da8357cc8f4dc9bdbfb9a41bf0419f#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. september 2020 kl. 23:13

Til: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, post <post@finkn.no>

Hei,


jeg viser til Deres faktura fra 14. september, (se vedlegg).


Nå må dere slutte å sende meg disse tulle-fakturaene.


Det er det samme hver gang.


Dette er snakk om troll-post, som jeg har returnert, (på samme måte, som jeg har gjort det, siden Ålesund brant, som de sier).


(Det er et nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som ble grunnlagt av en amerikansk dame ved navn Sherrod DeGrippo, i sin tid), som oppfordrer folk, til å trolle meg).


Dere må sende dette til en leder, (for eksempel hun konsernsjefen Tone Wille).


For jeg blir bare sendt rundt, som en kasteball, mellom de vanlige ansatte, på deres kontaktsenter.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tor. 10. sep. 2020 kl. 08:27

Subject: Klage/Fwd: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>



Hei,


jeg viser til Deres faktura fra 31. august, (se vedlegg).


Det er det samme igjen.


Dette er noe troll-post, som det vel kalles.


Noen kødder/jævler bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


De vanlige ansatte hos Posten Sørlandet, (hvor dere visst har kontaktsenter), nekter å sende mine klager, (angående tulle-fakturaer), oppover til en overordnet.


Så jeg er snart på fornavn med hele kontaktsenteret deres.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 09:31

Subject: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>



Hei,


jeg viser til Deres faktura fra 28. august.


(Se vedlegg).


Dette er også snakk om troll-post, som noen jævler/kødder har bestilt, (på nettet), i mitt navn.


Og at jeg kun returnerer dette.


Jeg skjønner at dere har det morsomt på min bekostning, når dere sender meg disse regningene, og nedlesser meg i arbeid, siden at jeg må skrive den samme forklaringen, for hver tulle-faktura.


Jeg så på Posten sitt nettsted, at det er ei Tone Wille, som er konsernsjef, hos dere.


Men det stod ikke noe mail-adresse for henne der, så jeg sender en kopi til Samferdselsdepartementet, som en klage.


(For det er også sånn, at de på gølvet hos Posten Sørlandet, (hvor mine mailer visst havner), de har flere titalls ganger nekter, å sende mine klager opp, til en leder/overordnet hos de.


Så Posten må være helt elendige, på å ansette folk, må jeg si.


Ikke bra).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 21:46

Subject: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 18. august.


(Se vedlegg).


Det er det samme her.


Det er noen jævler/troll, som har bestilt, masse 'dritt', i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


(Antagelig for å nedlesse meg i arbeid.


Noe sånt).


Og jeg har da simpelthen bare returnert den nevnte dritten, i posten, til møkka-firmaene, (som lar seg bruke, som verktøy, av post-terrorister).


Dette er sånn jeg har gjort det, (angående dette problemet), siden Ålesund brant, liksom.


Og jeg har fått mange titalls tulle-fakturaer fra dere.


Og jeg må forklare det samme hver gang.


Nå får dere molboer, (nede på Sørlandet), se til helvete å skjerpe dere, og sende dette opp, til en leder/overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tor. 16. jul. 2020 kl. 16:15

Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 7. juli, (se vedlegg).


Det er det samme her, som når det gjelder de andre fakturaene.


At dette er kun snakk om troll-post som jeg returnerer, ettersom at jeg ikke har bestilt disse forsendelsene.


Så dere får heller sende regning til disse firmaene, som sender meg dritt, som jeg ikke har bestilt.


Jeg har blitt utsatt for post-terror, (litt i perioder), i snart ti år.


Så dette har jeg sendt tilbake, på samme måte, siden Ålesund brant, liksom.


Og som forklart tidligere, så begynte jeg å sende det sånn, da jeg bodde i England, (etter å ha snakket med folk på et postkontor i Walton).


Og britene sendte meg aldri noen lignende fakturaer, når jeg returnerte troll-post.


Så dere må slutte med tullet deres, og slutte og kaste bort tida mi, med disse tulle-fakturaene deres.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:55

Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>



Hei,


jeg har jo sendt om det, her om dagen, at det virker som, at det er han Julius, som har tatt over, hos dere.


For sånn har jeg returnert troll-post, siden Ålesund brant, (for å si det sånn).


Og tidligere så var det vel faktura-avdelingen deres, som ryddet opp i dette.


(Etter at noen tullinger har feil-sendt fakturaer til meg.


Fakturaer som egentlig skulle vært sendt til møkkafirmaene, (med dårlige rutiner), sender denne dritten).


Jeg har tidligere forklart dere, at britene, aldri sendte meg fakturaer, (jeg bodde i England fra 2004 til 2014), når jeg returnerte terror-post, på den måten.


Og ikke bare hadde britene det første frimerke.


Men jeg har gått merkantil utdannelse, (handel og kontor), på videregående.


Og det meste av lovene omkring handel og den slags, stammer visst også, fra Storbritannia, (mener jeg å huske, at vi lærte).


Så det er dere gjør det ainsleis, på Sørlandet, (nå i det siste), det er noe slags oppvigleri, virker det som.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Dere på kundeservicen svarer forresten, på en kopi.


Dette sendte jeg til faktura-avdelingen dere, med en kopi til dere 'hurpene' på kundeservicen.


Som jeg har foreslått til dere tidligere, så kan man kanskje eskalere dette, litt oppover i dere organisasjon, siden at dere driver, med noe slags supperåd-surring, (må man vel si).


Skjerpings!



fre. 12. jun. 2020 kl. 14:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei


Faktura gjelder manglende returporto på sendinger som er returnert. 


Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.


Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket. 


Navn og adresse er opplyst på sendingene og faktura er sendt til adresse som er registrert i Postens adresseregister.   



Med vennlig hilsen


Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045


www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no


12.06.2020


eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com


Hei,


jeg viser til Deres brev av 2. juni, (se vedlegg).


Jeg sender nå også kopi til Amnesty og Human Rights Watch, siden at dette er snakk om stats-terrorisme.


Dere får heller sende regninger til møkka-firmaene som sender meg denne dritten, som jeg ikke har bestilt, i dette store mafia-angrepet, (eller hva man skal kalle det).


Dette må jeg klage på.


Dere burde hatt noe informasjon, angående hvordan stopper disse troll-post-angrepene.


Det savner jeg.


Her har posten et ansvar, siden at de leverer denne dritten til folk, (vil jeg si).


Da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014), så fikk jeg også 'troll-post', fra disse datanerdene, (eller hvem de er).


Og dette sendte jeg tilbake, på samme måte, (etter å ha snakket med en dame, på mitt lokale postkontor i Walton, da jeg var innom der, med noen brev, som postmannen hadde levert til meg, selv om denne posten var til briter, som hadde hatt leiligheten min før meg).


Og jeg fikk aldri noe faktura, (eller noe lignende), fra Royal Mail.


Så her er det Posten som surrer, (vil jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: tor. 11. jun. 2020 kl. 23:50

Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>



Hei,


jeg viser til Deres brev av 29. mai, (se vedlegg).


Det er det samme med det herane.


Dette er ikke noe jeg har bestilt.


Det er ikke jeg som er avsender her.


Jeg bare sender dette i retur, siden at det er snakk om feil-sendinger.


Jeg foreslår at dere heller sender regningene til møkka-firmaene, (som har dårlige rutiner, og som lar folk bestille dritt i mitt navn).


Det blir nesten som stats-terror, (må jeg si), når dere sender meg alle disse fakturaene, (selv om jeg skriver på forsendelsene at jeg det er snakk om pakker/brev, som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor returnerer til avsender).


Jeg klusser også over adressen min, på disse brevene.


Det er fordi at ellers så sender dere bare disse forsendelsene på nytt, (selv om jeg skriver: 'Returner til avsender' på de), husker jeg, fra tidligere år.


Det må være, at deres maskiner, (som leser posten), er 'pakkis' liksom, og derfor sender dette, igjen og igjen.


(Sånn var ikke postlese-maskinen til Royal Mail, husker jeg, (fra da jeg bodde i England, noe jeg gjorde fra 2004 til 2014).


Den klarte å sende troll-posten tilbake til 'dritt-firmaene'.


Så dere kan kanskje spørre britene om hjelp, angående å lese, hva som står skrevet, på pakker/brev.


For å si det sånn).


Da lurer jeg også på hvordan dere finner adressen min.


At dere har adressen min i huet liksom, synes jeg at blir klamt.


Jeg lurer på hvilket register som min adresse står i hos dere, og om dette registeret er godkjent av Datatilsynet.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 02:48

Subject: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>



Hei,


dere har også sendt meg, noen brev, som det står: 'Melding om sending' på.


(Se vedlegg).


Dette er heller ikke noe jeg har bestilt.


Jeg har fått mange av de før, (se tidligere klager).


Og det er disse nett-trollene som bestiller masse dritt, i mitt navn.


Så her får dere slutte å tulle.


Det at dere har slått dere sammen med Rema, er heller ikke det helt store, (vil jeg si).


Jeg har jobba på Rimi Bjørndal, da det var post i butikk der, (den andre perioden jeg måtte jobbe der, fra 2002 til 2003), og de innvandrer-damene, som jobba der, (Songul og Anica), det var de verste gangster-jentene i hele Oslo, tror jeg.


(Noe sånt).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det er forresten lett å se, at dette er snakk om, noe tull og tøys.


For det brukes en tulle-versjon, av navnet mitt.


Så her trenger jeg ikke å åpne konvolutten engang, for å skjønne, at dette bare er, noe slags kødd/terrorisering.


For å si det sånn.


Så dette må jeg klage på.



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 02:24

Subject: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, fra 26. mai, (se vedlegg).


Som jeg har sagt til dere tidligere.


Så må dere få dere sterkere brilleglass.


For jeg skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.


På alle forsendelsene som jeg sender tilbake, til 'dritt-firmaene', siden at dette er snakk om noe, som jeg ikke har bestilt, (for det er en slags kampanje mot meg, (virker det som), hvor noen bestiller masse 'dritt', i mitt navn).


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: man. 1. jun. 2020 kl. 17:12

Subject: Re: 15914897 [ ]

To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>

Cc: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>



Hei,


jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.


For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).


Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.


For det har jeg gjort i mange år.


Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.


Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.


Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.


Det er inhumant, vil jeg si.


Så det må jeg klage på.


Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.


Skjerpings!



man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>:

Hei igjen.


Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.


Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.




Med vennlig hilsen


Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045


www.posten.no<https://www.posten.no> www.bring.no/www.mybring.no<https://www.bring.no/www.mybring.no>




eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>



Hei,


dette er det samme, som i tidligere år.


(Se lenger ned i e-posten).


Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.


Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.


Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.


Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.


Det er ikke jeg som er avsender.


Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.


På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).


Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.


(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.


Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.


Så dette er bare tull/faenskap).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46

Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no><mailto:post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no><mailto:politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no><mailto:sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no><mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no><mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>>



Hei,


jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).


Dette er det samme, som de forrige gangene.


Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).


Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.


Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.


Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.


Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.


Og så får jeg disse tulle-regningene.


Dette må jeg klage på.


Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.


Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).


Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00

Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>



Hei,


for ørtende gang, (som de sier).


Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.


Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.


Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.


Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.


Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.


Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?


Bare lurte.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00

Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>



Hei,


jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).


Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).


Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.


Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.


Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.


Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.


Og det er en fornærmelse, (må jeg si).


Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.


Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00

Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>



Hei,


jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i

postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet

kopi av).


Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).


Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).


Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.


Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).


Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no><mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>>

Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00

Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [

]

To: "eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>



Hei.


Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for

manglende frankering.


Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto

på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du

ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er

i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de

tjenestene vi utfører.


Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem

slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.




Med vennlig hilsen


Randi Lian

Kunderådgiver

Posten og Bring Kundeservice

Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045


www.posten.no<https://www.posten.no><http://www.posten.no>

www.Bring.no<https://www.Bring.no><http://www.Bring.no>




eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:

2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.


Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.


Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,

(ved å bruke linken i faktura-brevet).


Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.


Men det har jeg ikke gjort.


En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),

vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.


Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.


(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på

dato, for mange år siden.


Så det var jo bare tull, det og).


Dette er noen røvere, som tuller med meg.


Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,

regulære forsendelser.


Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har

prøvd, å returnere.


(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg

den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.


Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).


Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel

si, at det er.


Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.


Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,

som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det

som.


Noe sånt.


Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00

Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>,

"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,

"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>,

juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>



Hei,


jeg har også fått flere brev fra dere.


Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg

vedlegger en skannet kopi av).


(Med fakturanur. 2801232521).


Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av

disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).


Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.

Returner til avsender'.


(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til

meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet

sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.


Hurra for fremskrittet, må jeg si.


Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).


Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et

uvesen, vil jeg si.


Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på

post, vil jeg si.


Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.


(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.


Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).


Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.


Det må da være åpenbart.


Og dette at man liksom skal betale porto for det.


Det er åpenbart feil, mener jeg.


For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.


Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.


Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).


Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger

totalt, som jeg returnerte, på den måten.


Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,

fra posten, (hverken i Norge eller England).


Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte

medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.


Så dette tullet må dere slutte med.


Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et

steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den

forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i

2012).


Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.

Return to sender', på brevene.


(Noe sånt).


Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,

som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de

tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.

Return to sender').


Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse

resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg

om).


Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,

med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.


Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.


Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener

jeg, og som ikke kan kalles postvesen.


Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle

post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,

med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00

Subject: Klage

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>,

"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,

"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>



Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.


Jeg har også kikket, på det brevet deres.


Og der står det en link.


Og den linken har jeg prøvd.


Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke

bestilt dette. Returner til avsender'.


Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.


Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.


Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.


Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på

den måten, mener jeg.


Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.


Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.


(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England

eller da jeg bodde på Slependen.


Om at de da skulle ha betaling fra meg).


Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.


Så dette er til å spy av, må jeg si.


Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne

å være som et postvesen, igjen.


Erik Ribsskog


PS.


Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en

kiste, i Nederland:


http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/


Det blir noe av det samme, mener jeg.


At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.


Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.


Skal jeg liksom betale det da?


Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.


Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider

visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,

i gamle dager.


Helvetes uvesen, kaller jeg dette.


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or

organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward

all or any of it in any form without the prior written consent of the

originator. If you have received this e-mail in error, please contact

the sender and delete the material from any computer.






________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.



[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]





________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Hei,


dette er det samme, som i tidligere år.


(Se lenger ned i e-posten).


Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.


Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.


Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.


Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.


Det er ikke jeg som er avsender.


Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.


På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).


Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.


(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.


Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.


Så dette er bare tull/faenskap).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46

Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>



Hei,


jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).


Dette er det samme, som de forrige gangene.


Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).


Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.


Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.


Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.


Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.


Og så får jeg disse tulle-regningene.


Dette må jeg klage på.


Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.


Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).


Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00

Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>



Hei,


for ørtende gang, (som de sier).


Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.


Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.


Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.


Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.


Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.


Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?


Bare lurte.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00

Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>



Hei,


jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).


Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).


Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.


Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.


Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.


Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.


Og det er en fornærmelse, (må jeg si).


Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.


Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00

Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>



Hei,


jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i

postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet

kopi av).


Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).


Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).


Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.


Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).


Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>

Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00

Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [

]

To: "eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>



Hei.


Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for

manglende frankering.


Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto

på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du

ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er

i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de

tjenestene vi utfører.


Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem

slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.




Med vennlig hilsen


Randi Lian

Kunderådgiver

Posten og Bring Kundeservice

Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045


www.posten.no<http://www.posten.no>

www.Bring.no<http://www.Bring.no>




eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>



Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:

2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.


Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.


Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,

(ved å bruke linken i faktura-brevet).


Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.


Men det har jeg ikke gjort.


En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),

vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.


Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.


(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på

dato, for mange år siden.


Så det var jo bare tull, det og).


Dette er noen røvere, som tuller med meg.


Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,

regulære forsendelser.


Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har

prøvd, å returnere.


(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg

den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.


Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).


Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel

si, at det er.


Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.


Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,

som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det

som.


Noe sånt.


Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00

Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>,

"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>,

"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>,

juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>



Hei,


jeg har også fått flere brev fra dere.


Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg

vedlegger en skannet kopi av).


(Med fakturanur. 2801232521).


Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av

disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).


Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.

Returner til avsender'.


(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til

meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet

sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.


Hurra for fremskrittet, må jeg si.


Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).


Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et

uvesen, vil jeg si.


Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på

post, vil jeg si.


Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.


(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.


Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).


Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.


Det må da være åpenbart.


Og dette at man liksom skal betale porto for det.


Det er åpenbart feil, mener jeg.


For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.


Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.


Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).


Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger

totalt, som jeg returnerte, på den måten.


Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,

fra posten, (hverken i Norge eller England).


Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte

medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.


Så dette tullet må dere slutte med.


Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et

steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den

forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i

2012).


Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.

Return to sender', på brevene.


(Noe sånt).


Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,

som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de

tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.

Return to sender').


Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse

resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg

om).


Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,

med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.


Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.


Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener

jeg, og som ikke kan kalles postvesen.


Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle

post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,

med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00

Subject: Klage

To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>

Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>,

"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>,

"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>



Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.


Jeg har også kikket, på det brevet deres.


Og der står det en link.


Og den linken har jeg prøvd.


Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke

bestilt dette. Returner til avsender'.


Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.


Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.


Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.


Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på

den måten, mener jeg.


Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.


Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.


(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England

eller da jeg bodde på Slependen.


Om at de da skulle ha betaling fra meg).


Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.


Så dette er til å spy av, må jeg si.


Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne

å være som et postvesen, igjen.


Erik Ribsskog


PS.


Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en

kiste, i Nederland:


http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/


Det blir noe av det samme, mener jeg.


At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.


Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.


Skal jeg liksom betale det da?


Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.


Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider

visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,

i gamle dager.


Helvetes uvesen, kaller jeg dette.


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or

organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward

all or any of it in any form without the prior written consent of the

originator. If you have received this e-mail in error, please contact

the sender and delete the material from any computer.






________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.






ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref


3 vedlegg

IMG_20200924_0001 paint.jpg

701K

IMG_20200924_0002.jpg

336K

IMG_20200924_0003.jpg

402K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20200924_0001 paint

IMG_20200924_0002

IMG_20200924_0003

Mer fra Facebook

madelen fjelldalen olsen

PS.

Her er mer om dette:

madelen fjelldalen olsen facebook 2