torsdag 1. april 2021

Min tidligere klassekamerat Espen Melheim, (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), har visst flytta til Apenes, (kan det virke som). Noe sånt

mer om apenes folk

PS.

Mer om Apenes, (fra Gjengangeren 25. februar 1927):

mer om apenes

https://www.nb.no/items/8d758c9c01f434f3d9d6b7de284ded6b?page=1&searchText="apenes"

PS 2.

Grunnen til at det heter Apenes.

Det kan kanskje ha vært fordi, at vikingene, tok med seg apekatter, hjem fra Afrika.

Og så dannet disse en koloni i Horten, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Bydelen Apenes har navnet sitt etter Apenes gård, (fra Gjengangeren 28. september 1968):

apenes gård

https://www.nb.no/items/a4a78fcfbc8b41438a0bcb110e52d70b?page=1&searchText=apenes

PS 4.

Apenes gård lå under Falkensten, fra Ida Langes dager:

siden ida langes dager

https://borreminne.com/issue/9#dflip-df_borreminne/7/

PS 5.

Horten-folka er visst ikke sikre på hvorfor det heter Apenes, (fra Gjengangeren 6. september 1948):

hvorfor heter det apenes

Min tidligere butikksjef-kollega Anders Hilton, jobba visst på Hakon Gruppen sitt hovedkontor, på starten av 1999. (fra Aftenposten 24. januar 1999)

jobbet på hovedkontor

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/77578/39/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="anders+hilton"

PS.

Nå leste jeg annonsen overfor igjen.

Og Anders Hilton jobba visst, for Hakon Gruppen sin mislykkede nettbutikk-satsing Hakon Rett Hjem, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg satt ved siden av Anders Hilton, i en slags maxi-taxi, (eller minibuss), på en butikksjef-tur, (for Per Øivind Fjellhøy aka. PØF sitt distrikt), til Dagali, høsten 2000.

Og da nevnte ikke Anders Hilton noe om Hakon Rett Hjem, (sånn som jeg husker det).

Det var kanskje for å unngå dette temaet, at Anders Hilton, var så opptatt, av PØF sin 'artige' dikt-konkurranse, (eller hva det var igjen).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg var butikksjef, på Rimi Nylænde, fra september/oktober, i 1998.

Og på nyåret, i 1999, så fikk vi ny distriktssjef, (Jan Graarud).

Og han var nazist, (eller noe), virka det som for meg.

Og jeg hadde også jobba, på Rimi Nylænde, som nest-leder/assistent, fra 1994 til 1996.

Så jeg kjente den butikken bra.

Så på grunn av at jeg ikke likte Jan Graarud.

Så var det sånn, at selv om Jan Graarud spurte meg, om jeg ville bli butikksjef, på Rimi Manglerud, våren 1999.

(Må det vel ha vært).

Så foretrakk jeg, å heller gjemme meg nesten, på Rimi Nylænde.

Enn å jobbe tett/mye sammen med Jan Graarud, på Rimi Manglerud, (som var en mye større butikk).

(Jeg var ny som butikksjef.

Og jeg syntes ikke at jeg hadde fått helt teken, på Rimi Nylænde.

I 'butikksjef-lauget', så var det visst fy og skam, å slutte i en butikk, før lageret var helt strøkent.

Så det var også en av grunnene, til at jeg syntes, at det var for tidlig, å bytte butikk, (etter cirka et halvt år).

For å si det sånn).

Og når jeg ikke ville bli butikksjef på Rimi Manglerud, (som var en av de største Rimi-ene i Oslo/Norge).

Så ble Anders Hilton butikksjef der, da.

(Sånn som jeg husker det).

Jeg hadde jobbet, som assisterende butikksjef/nest-sjef på Rimi Bjørndal, noen måneder tidligere.

Og det var mens Rimi Klemetsrud var stengt, (for de bygde Mortensrud Senter, hvor Rimi Klemetsrud etterhvert gjenoppstod som Rimi Mortensrud).

Så jeg var vant til å jobbe, på en av de største Rimi-butikkene, (Rimi Bjørndal mens Rimi Klemetsrud/Rimi Mortensrud var stengt).

Så det var ikke noen utfordring sånn sett.

Men Jan Graarud stod og spionerte, bak potetgullet, den første gangen, som han var innom Rimi Nylænde, (etter at han ble distriktssjef).

Og da måtte jeg nesten le, av denne 'nazi-måten', å oppføre seg på.

Så etter det, så ble jeg litt skeptisk, til Jan Graarud.

Så å samarbeide tettere/mer med han, enn nødvendig.

Det ønska jeg ikke, da.

Så derfor ble jeg heller på Rimi Nylænde, (som var en liten Rimi-butikk, som jeg kjente godt), mens jeg hadde Graarud som distriktssjef.

Istedet for å tabbe meg ut på Rimi Manglerud, (som hadde en sterk klubb, (eller noe), som jeg huska fra en tidligere gang, (noen år tidligere), som jeg jobba ekstra der, en dag som de trengte en leder utenfra, på grunn av sykdom/'streik', eller noe i duren).

For jeg var fortsatt da, (på starten av 1999), en fersk butikksjef.

Så jeg syntes at det var lit vel tidlig, å bytte, til en kjempestor butikk, da.

(Jeg mangla liksom litt pondus som butikksjef.

Og dette forslaget fra Jan Graarud, kom litt som lyn fra klar himmel, da.

For å si det sånn).

Og da klagde visst Jan Graarud på meg, til regionsjef Jon Bekkevold.

(Kunne det virke som).

Siden at de, (på Rimi sitt hovedkontor), ikke ville ha en butikksjef, som ikke ville bytte butikk, flere ganger i året, liksom.

De trodde muligens, at jeg da ønsket å jobbe, på Rimi Nylænde, (som butikksjef), resten av livet.

(Noe som nok ville ha blitt litt vel kjedelig, for meg.

Det var ikke egentlig dette, som var poenget mitt.

Men jeg var litt skeptisk til Jan Graarud, da.

For å si det sånn).

Og det, (å ikke hoppe når distriktsjefen sa hopp, når det gjaldt å bytte butikk).

Det ble visst sett på som styggdom, i Rimi, da.

Og det å ønske å jobbe i samme Rimi-butikk, (som butikksjef), i mange år.

Det ble visst sett på, som 'kjempe-styggdom', da.

(Noe sånt).

Mener jeg at jeg forstod, fra noe tisking, fra regionsjef Jon Bekkevold, en gang, som han var innom, på Rimi Nylænde.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det var også sånn.

At mens jeg spilte fotball, for Berger IL, (aldersbestemte lag).

(Noe jeg gjorde fra 1980 til 1986.

Eller noe i den duren).

Så spilte vi en gang hjemme, mot Manglerud Star, i en cup.

Og de hadde en jente på laget, som dusja, sammen med gutta.

(De hadde garderobe-døra stående åpen, (mens vi gikk inn i vår garderobe).

Så vi kunne se, at hu jenta, (som ligna på Gro Marit Fjellner, fra Berger sitt nabosted Svelvik), stod kliss naken der, (i dusjen), sammen med gutta.

For å si det sånn).

Så Manglerud var liksom, et slags merkelig/syndig/umoralsk/'barka' sted, for meg.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: {SrvReqNo:[85552]} Annet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@trumf.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, André Tangerud <Andre.Tangerud@asko.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@trumf.no>
Date: man. 18. jan. 2021 kl. 08:09
Subject: {SrvReqNo:[85552]} Annet
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei

Er det noe vi kan hjelpe deg med?

Ønsker deg en fin dag.
Med vennlig hilsen Emil
Trumf kundeservice.


Opprinnelig tekst
Fra: eribsskog@gmail.com
Til: MAILADM - office 365 <kundeservice@trumf.no>
Kopi:
Sendt: 17.01.21 15:21:38
Emne: Annet


ID:
Navn: Erik Sædslurper Ribsskog
FodselsDato: 25.07.1970
Addresse:
Postnummer:
Poststed:
Email: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587953
Kundetype: Trumf
Kontaktemne: Annet
Kontakttype: Email
Tekst: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:44
Til: Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>
Kopi: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, cs@play-asia.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hi,

like I've told your company earlier.

I want you to escalate this to your owner/director Jan Neuhäußer.

(I want to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, how you're going to improve, so to avoid, that something like this happens again, to me or other people).

Erik Ribsskog


man. 18. jan. 2021 kl. 03:24 skrev Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>:
Hi Eirk,

 

The messages you have been forwarding are all old messages. Expect nothing received anymore from December onwards.

 

Best Regards,


Kate Mateo

Customer Experience Manager

 

www.playasia.com

 

Unit 11 & 12 2F,

WOW WORLD Commercial Building

Central Business District,

Subic Bay Freeport Zone, 2222

Philippines

 

Office#: +85231450013 Ext. 350

Hours: 9am-6pm Mon-Fri (UTC+8)

Email: kathleen.mateo@play-asia.com


pa

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Sunday, January 17, 2021 1:53 AM
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: cs@edm.play-asia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; CSenquiry <cs_enquiry@play-asia.com>; abuse@telia.com; Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Subject: Klage/Fwd: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>
Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 15:02
Subject: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮
To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>

 

Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!









No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 18 Years!!







playasia





EXCLUSIVES







GAMES







DIGITAL







TOYS







LIFESTYLE







BLOG











BLACK FRIDAY SALE



Start your holiday shopping a little early with our Black Friday Sale and catch the best discounted prices on video games, toy figures, tshirts & more!



SHOP NOW











































FINAL FANTASY XIV, KILLZONE, HORI MINI CONTROLLER, & MORE!



Every week we slash the price on games and more… So now you can play without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly Special deals.



CLICK TO SEE ALL WEEKLY SPECIAL GAMES























FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII (500 PIECES)



PRE-ORDER NOW











FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII REMAKE (1000 PIECES)



PRE-ORDER NOW



























MORTAL KOMBAT



Gear up as Mortal Kombat 11 DLC Klassic MK Movie Skin Pack is now available! Get access to new character skin variants which serves as a homage to the Mortal Kombat film. Read more...



BUY THE GAME HERE























DEADLINE ALERT



Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime figures, plushies, models & more!



DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!























MOTHER 2 GIGU NO GYAKUSHU [COMPLETE LIMITED EDITION]



PRE-ORDER











MOTHER MUSIC REVISITED



PRE-ORDER











MOTHER
MUSIC
REVISITED
[DELUXE EDITION]



PRE-ORDER



























GAL GUN



Inti Creates finally revealed the release date of Gal Gun Returns in the West which is on February 12, 2021. Read more...



PRE-ORDER NOW























All New Merchandise, Including Evangelion, Hatsune Miku and Ghost of Tsushima!



 CLICK TO START SHOPPING!























DON'T MISS OUT ON THE LATEST NEWS!























LITTLE BUSTERS!: NOUMI KUDRYAVKA



PRE-ORDER











ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS FRIENDS DOLL



PRE-ORDER











MAFEX ASTRO BOY: ATOM VER. 1.5



PRE-ORDER











CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!



















Click here for all of this week’s blogs!

















@playasia



Human score   Trustpilot Stars   number of reviews   Trustpilot Logo



© 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.



Contact us at:
www.play-asia.com/contact





Unsubscribe



Privacy Policy

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hvor ble du av?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:33
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: info@bambox.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: bambox.no <info@bambox.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 19:06
Subject: Hvor ble du av?
To: <eribsskog+ekstremthomofil@gmail.com>


Hvor ble du av?
Hei Erik, Handlevognen din ga oss beskjed om at den har ventet en stund på at du skulle komme tilbake.

Gå til din handlekurv
Gjennemfør købet
Prøv våre bambussokker - sort- kun et par per husstand! × 1
28-32
Vil du ikke modtage disse emails? Afmeld

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: forbrukerservice@diplom-is.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <forbrukerservice@diplom-is.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 17:48
Subject: Vi har mottatt din henvendelse
To: eribsskog+slurp@gmail.com <eribsskog+slurp@gmail.com>


Produkt:
Best før dato:
Produksjonskode:
Kjøpt hos:
By:
Dato for kjøp:
Henvendelsen gjelder: Forespørsel
Beskrivelse av henvendelsen: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
Fornavn: Erik Sædslurper
Etternavn: Ribsskog
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnr: (Sensurert av johncons-blogg)
Poststed: Bekkestua
E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
Telefon: Telefon:
Powered by Webnodes

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Siste sjanse: Black Friday-pris på elektronikk!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:22
Til: "Stayclassy.no" <kundeservice@stayclassy.no>
Kopi: elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

det virker som at du beskylder meg for å være merkelig.

Skal dette kalles kundeservice?

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre folk).

Skerpings!

Erik Ribsskog


søn. 17. jan. 2021 kl. 16:05 skrev Stayclassy.no <kundeservice@stayclassy.no>:
Marius
Marius
Hei Erik,

Jeg syntes dette var en merkelig anklagelse.
Vi forstår ikke helt hva du mener med trakassering og identitetstyveri, men jeg skal se om du abonnerer på vårt nyhetsbrev og melde deg av hvis du ønsker det.

Med vennlig hilsen

Marius
Kundeservice
Stayclassy.no

Sett pris på dette svaret · Se trådhistorikk

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for at du kontaktet oss
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:11
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: marit@valide.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:31
Subject: Takk for at du kontaktet oss
To: eribsskog+slurp@gmail.com <eribsskog+slurp@gmail.com>


Hei Erik Sædslurper,

Takk for at du kontaktet oss.

Vi vil svare så fort vi kan, normalt i løpet av fjorten dager.


Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har registrert din henvendelse: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 06:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Alexander Ravnaas (Norges Fotballforbund - support) <support@nffsupport.zendesk.com>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:28
Subject: Vi har registrert din henvendelse: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com>


## Vennligst ikke skriv noe under denne linjen ##
Sak #38790: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
Din henvendelse, saksnr. (#38790) er mottatt av NFF, og vi vil behandle den så fort som mulig.

For å se status og kommentarer til saken, klikk på nedenstående link:
(Sensurert av johncons-blogg)

Erik Sædslurper Ribsskog, 17. jan. 2021, 15:28 CET:
Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.

Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund - support.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Norges Fotballforbund - support] Re: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Alexander Ravnaas (Norges Fotballforbund - support) <support@nffsupport.zendesk.com>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:28
Subject: [Norges Fotballforbund - support] Re: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com>


## Vennligst ikke skriv noe under denne linjen ##
Sak #38790: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
Din henvendelse (#38790) er oppdatert.

For å se status og tilleggskommentarer, klikk på linken under:
(Sensurert av johncons-blogg)

Du kan også legge til en kommentar ved å svare på denne mailen.


Erik Sædslurper Ribsskog, 17. jan. 2021, 15:28 CET:
Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.

Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund - support.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Norges Fotballforbund - support
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:51
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norges Fotballforbund - support <support@nffsupport.zendesk.com>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:28
Subject: Velkommen til Norges Fotballforbund - support
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Velkommen til Norges Fotballforbund - support
Velkommen til NFF support. Klikk på linken, skriv inn et passord og du kan logge inn.
(Sensurert av johncons-blogg)

Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund - support.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:44
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Kopi: juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:25
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Sædslurper Ribsskog
E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
 
Din henvendelse:
Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå. 

Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: {SrvReqNo:[0000085552]} Annet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:37
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@trumf.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, André Tangerud <Andre.Tangerud@asko.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@trumf.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:23
Subject: {SrvReqNo:[0000085552]} Annet
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei og takk for din henvendelse: 
.

Vi har registrert denne med følgende saksnummer: {SrvReqNo:[0000085552]}. 



Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, kan du svare på denne e-postmeldingen ved å klikke på Svar-knappen (Reply) i e-postprogrammet ditt. Behold Emne-linjen, slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Dette er en automatisk generert e-post, vi tar kontakt med deg så snart vi kan. 

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen
Trumf AS

Tlf: 22 56 33 00

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Sak#64763261] RE: [via kontaktskjema] Post [...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:24
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: dokhjelp@oslomet.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: dokhjelp@oslomet.no <dokhjelp@oslomet.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:22
Subject: [Sak#64763261] RE: [via kontaktskjema] Post [...]
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Takk for din henvendelse, vi har nå opprettet en ny sak med følgende saksnummer:64763261
Vi vil besvare din henvendelse så raskt som mulig.
Du kan sjekke status på saken på: https://otrs.hioa.no/otrs/customer.pl

Vennlig hilsen SDI – Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371643120] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:16
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:20
Subject: [Ticket#371643120] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371643120 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik Sædslurper
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
Telefonnr:

Mobilt bredbånd

Din melding:
Er det noe blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.

Sendt 01/17/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371643120


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371643120. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik Sædslurper
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
Telefonnr:

Mobilt bredbånd

Din melding:
Er det noe blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.

Sendt 01/17/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371643120

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Verify your email

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:00

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <no-reply@visitsaudi.com>

Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:14

Subject: Verify your email

To: <eribsskog@gmail.com>



auth0

Zero To Launch

Verify Your Account

Your account information

 

Account

 

eribsskog@gmail.com

 

Verify Link

 

(Sensurert av johncons-blogg)

VERIFY YOUR ACCOUNT

If you are having any issues with your account, please don't hesitate to contact us by replying to this mail.

Thanks!

You’re receiving this email because you have an account in Visit Saudi. If you are not sure why you’re receiving this, please contact us through our Support Center.