onsdag 16. juni 2021
Min første tanke her er at Glenn Hesler og søstera hans har fått en sønn. Men det kan vel ikke stemme. Hm
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1480025988807290&set=bc.AbqWksSY03z3UUoFYUni6CqXS3l-D8jUesI-mwj8TmGWRNtKpkEDcsUB8ag_RTf_wk4TPOkhrJ8BUWtHc2VOo5J3kAFz-jPiL1kRdqt8j4x7PIqdiPuMMHKZbuL_qqTkt2g3Y6zHk8KuoN2Xvn8NW1UY&opaqueCursor=Abo2CWeN5QLnhxRpke1FQImfY8OzmO1VhTO7tduSkFwxsuGluAevBIzLIFJelvGUt0U5DYiqaRMhKHiT04vF4YBmZUsI3dXhhc666ryujpcfQnF1mTPSrt1GaY2wakRMiS-lU3kNHJmMo-x7feRDm3BWcWhOmod4YEGZnjldCgie7KrXKX704usll-fNlIIu4foNeWsyJ184VXZsKo_n-AZhesets2SSY_w35EpcEJeBXTfr-gYgYqRwDs03ur2YBGlXF3S5y7pUfkoVaUElIrYWN8uvKuH8arP0mxHryYUvH0MotjStZV1F6wje9BfkjKpUG9Zc0Ki_BFeLyAiRnEetC8LOlMvWKGEf4U4Yc0m5f2SnG4-EUGiAHY5mCTf3OMonsa7oeAK7IdRkkyHy2sWlsL2aTyV8DuTwDIB1oa0hxU3jIBWbKH_w2iDk9ogi1nzC7Twz5SzWD_PNlLcf3gWp6CzGxSdt8fFCDHOPB-j_y5A7VuxH0KCLCuRHwoxvEEA
PS.
Glenns kamerat Alex aka. DarkDog, (fra Torshov), sa også til meg, på irc, for 10-15 år siden, at mora til Glenn, var hans slave/kelner:
PS.
Glenns kamerat Alex aka. DarkDog, (fra Torshov), sa også til meg, på irc, for 10-15 år siden, at mora til Glenn, var hans slave/kelner:
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Apply now for the “Women of AdSense summit” !
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. juni 2021 kl. 03:51
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Google Press <press@google.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Google AdSense <adsense-noreply@google.com>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 15:58
Subject: Apply now for the “Women of AdSense summit” !
To: <eribsskog@gmail.com>
Apply now for the
Women of AdSense summit
Hi Partner,
We would like to invite you to celebrate Women’s History Month together with us at the Women of AdSense summit.
Apply now
During the event you’ll discover opportunities to grow your publishing business through monetisation and content development, hear stories from your fellow women publishers, and learn more about balance and resilience from our keynote speaker. Apply to participate in the event today and be ready to get inspired!
Date: 31 March 2021
Time: 10:00 GMT+1
Language: English
Format: Virtual event on https://publishersonair.withgoogle.com/
Fill in the form and if you are selected, we’ll follow up with more information.
This virtual event is aimed at empowering Women of AdSense across Europe, Middle East and Africa. However, we welcome anyone who's interested in attending as an ally and supporting women in the workplace and beyond.
Apply now
We hope to see you there!
Kind Regards,
The Google AdSense Team
Connect with us
YouTube LinkedIn Twitter Facebook
Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043
Email Preferences: We sent you this email because you have indicated that you are willing to receive occasional AdSense performance suggestions. If you do not wish to receive such emails in the future you can opt out by clicking here.
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. juni 2021 kl. 03:44
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 15:22
Subject: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
Hei
Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.
Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00
Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00499250
Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.
MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.
Her kan du blant annet:
Få oversikt over ditt forbruk
Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter
Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.
We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.
Your inquiry has been given casenumber 00499250
If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.
MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.
Here you can among other things:
View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care
This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iagCN8:ref
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. juni 2021 kl. 03:38
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: service@bonprix.no, service-nr@news.bonprix-info.net, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Service bonprix.no <service@bonprix.no>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 14:04
Subject: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
bonprix.de
bonprix >
Bekreft registrering
Kjære eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com,
så gøy at du er interessert i bonpix nyhetsbrev!
Vennligst bekreft registreringen din.
Din rabattkode for gratis frakt leveres i en separat e-post.
Ditt Bonprix-team
Bekreft registrering ›
Med nyhetsbrevet tilbys jeg mer!
Rabattkoder
Trender
Salg
Bekreftelsen du mottar med denne e-posten, er kun for din egen sikkerhet. Hvis du ikke har valgt å abonnere på bonprix nyhetsbrev, vennligst ignorere denne e-posten.
Du kan når som helst avregistrere deg fra å motta nyhetsbrevet, her eller nederst, direkte i nyhetsbrevet.
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. juni 2021 kl. 03:32
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, kundeservice@onecall.no
Hei,
du er så på jordet, at jeg vil heller ha svar fra en overordnet om dette.
(Jeg ønsker å vite hvem som har sendt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 15. mar. 2021 kl. 08:05 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei Erik!
Takk for at du tar kontakt med oss. Vi skal selvsagt ta en nærmere kikk på dette for deg :)
Jeg ser at det eneste abonnementet du har hos oss er et mobilt bredbånd, der fakturaen sendes til denne epostadressen. Du er helt ajour med innbetalingene. Er det sånn å forstå at du mener at det er en annen person som har opprettet dette abonnementet i ditt navn? I så fall skal vi selvsagt hjelpe deg med å avslutte dette igjen, og opprette en svindelsak.
Ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fortsatt fin dag!
Hanna S.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Maridalsveien 323, 0872 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 13.03.2021 07:29
To: kundeservice@onecall.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; elh@forbrukertilsynet.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; juridisk@datatilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Re: (Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Hei,
det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er nok det som har skjedd her og.
Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre at noe lignede skjer igjen.
Jeg har gått på handel og kontor, i sin tid.
Og der lærte vi, at det ikke skal være nødvendig, å fylle ut masse rare skjemaer, om ditt og datt.
Det skal være nok, å forklare om ting, på vanlig måte, i et brev, (eller en mail), for eksempel.
Så dette jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 5. jan. 2021 kl. 14:43 skrev <kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>>:
Hei!
Jeg ser ikke helt hva saken handler om, men ut ifra tidligere mailtråd som ligger ved her ser jeg at det kan dreie seg om ID-tyveri. Send oss gjerne en utdypende forklaring på hva jeg kan hjelpe deg med.
Dersom dette gjelder ID-tyveri kan du fylle ut egenerkleringsskjema som ligger vedlagt og returnere dette sammen med en anmeldelse på ID-tyveri.
Ønsker deg en fin dag :-)
Med vennlig hilsen
Vetle
Kundekonsulent
[cid:1782a40635a1cd2b9d81]
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Dato: Wed, 30 Dec 2020 20:09:04 +0100
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>,telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>, kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>, ee-skjema@telia.no<mailto:ee-skjema@telia.no>,finansinspektionen@fi.se<mailto:finansinspektionen@fi.se>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>
Emne: Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tor. 19. nov. 2020 kl. 10:11 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>:
Hei!
Vi kan ikke se hva dette gjelder dessverre. Dersom det er noe du ønsker at vi undersøker nærmere for deg, behøver vi mer utfyllende informasjon fra deg.
Ønsker deg en fin dag!
Tina F.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no<http://www.telia.no>
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Sent: 15 November 2020 09:17
To: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Cc: kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>; elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; "fmovpost" <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>; firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>; "post" <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no><mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>>>
Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:41
Subject: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Hei
Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.
Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00
Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00155974
Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.
MinSide - www.telia.no/minside<https://www.telia.no/minside> - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.
Her kan du blant annet:
Få oversikt over ditt forbruk
Se din faktura og dine siste innbetalingerSende SMS Fylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter
Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.
We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.
Your inquiry has been given casenumber 00155974
If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.
MinSide - www.telia.no/minside<https://www.telia.no/minside> - allows you to manage your own subscription.
Here you can among other things:
View your PUK code
View call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care
This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iTeOR0:ref[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000009qf2T&from=ext]
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Pro Plus
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. juni 2021 kl. 03:23
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: tir. 15. jun. 2021 kl. 06:34
Subject: Takk for din bestilling Pro Plus
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
EFI-Shop
Hei, Erik Sædslurper Ribsskog
Takk for din bestilling!
Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.
Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på
Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på
Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice
EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444
EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no
Her vokste bestemor Ingeborg opp, (ettersom jeg har forstått det). Louis Heegaard og Caroline Heegaard f. Hagerup var hennes besteforeldre
https://arkiv.dk/vis/3979964
PS.
Et 'palæ' er visst en betegnelse for adelen eller det høyere borgerskap sin bybolig til vinterbruk:
https://da.wikipedia.org/wiki/Pal%C3%A6
PS 2.
Dette bygget burde jeg kanskje dratt og sett på en gang, (selv om det kanskje kan være litt stress å rekke det, mens danskebåten er i land):
PS.
Et 'palæ' er visst en betegnelse for adelen eller det høyere borgerskap sin bybolig til vinterbruk:
https://da.wikipedia.org/wiki/Pal%C3%A6
PS 2.
Dette bygget burde jeg kanskje dratt og sett på en gang, (selv om det kanskje kan være litt stress å rekke det, mens danskebåten er i land):