søndag 4. juli 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Påloggingsinformasjon til evalueringsmøte i 8.marskomitéen i Oslo
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 21:17
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: 8.marskomiteen@gmail.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 8. marskomiteens arbeidsutvalg <8.marskomiteen@gmail.com>
Date: tor. 15. apr. 2021 kl. 17:10
Subject: Påloggingsinformasjon til evalueringsmøte i 8.marskomitéen i Oslo
To:


Hei!

Her kommer påloggingsinformasjon til møtet i kveld, kl. 18. Vi kommer til å slippe inn folk fra kl. 17.45.

Hvis du har problemer med å logge deg på kan du ringe Maiken Sætran Lium på telefonnummer 47 60 45 39. 

Join Zoom Meeting: 
https://uio.zoom.us/j/64984507804?pwd=NlNxcW0vTVZtWnR4U1B6WmJjc012UT09

Meeting ID: 649 8450 7804
Passcode: 714786

--
Vennlig hilsen arbeidsutvalget til 8.marskomitéen i Oslo

Støtt 8. marskomiteen sitt arbeid:
Vipps til 8 mars komiteen #93202
Vårt kontonr. er 1503.86.86922
Felles innsats gir resultater - takk for hjelpen
Mer informasjon om 8. marskomiteen på www.8marsoslo.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: zoom med Blåsemafian :: link til treffet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 21:11
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: berit@musikkorps.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Berit Handegard <berit@musikkorps.no>
Date: tor. 15. apr. 2021 kl. 14:30
Subject: zoom med Blåsemafian :: link til treffet
To: Berit Handegard <berit@musikkorps.no>


Hei

 

Takk for påmelding

 

Velkommen til digitalt treff med Blåsemafian

 

Info til deltakerne:

Zoom romID: 894 2901 6103

Tilhørende passord: (Sensurert av johncons-blogg)

Lenke som tar deg direkte til riktig rom: (Sensurert av johncons-blogg). Linken åpner kl 17.55, det skal ikke være nødvendig å bruke passord. Du kommer til et venterom og blir sluppet inn av verten

 

Denne kan videresendes til andre i korpset.

 

Her er noe du kan se på i forkant: https://www.youtube.com/playlist?list=PLc4nh_uQXjkbvItSg3V0YqSMxY1Q2f-ht

 

Tips:

Sørg for at kamerat er riktig innstilt, det vil si at vi ser deg fra skuldrene og opp og instrumentet.

Slå på kamera

Mens du spiller må du ha mute på

 

Vel møtt til en kjekk samling!

 

Med vennlig hilsen

Berit Handegard

Nasjonal produsent

 

Tel: +47 90656089

musikkorps.no

 

epost_nasjonalt

 

logo_face_l    logo_twitter_l    logo_insta_l

 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371649353] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 21:05
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: tor. 15. apr. 2021 kl. 02:40
Subject: [Ticket#371649353] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371649353 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Bæsj og tiss. Hihi!

Sendt 04/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371649353


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371649353. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Bæsj og tiss. Hihi!

Sendt 04/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371649353

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We have an answer about @aja02537920 0203359261 [ ref:_00DA0K0A8._5004w283kcY:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 20:27
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Twitter Support <support@twitter.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Twitter Support <support@twitter.com>
Date: ons. 14. apr. 2021 kl. 12:31
Subject: We have an answer about @aja02537920 0203359261 [ ref:_00DA0K0A8._5004w283kcY:ref ]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Twitter
Hello,

We’re writing to let you know that after reviewing the available information, we didn’t find a violation of our rules in the content you reported. 

We appreciate that you let us know what happened, and encourage you to reach out again in the future if you see any potential violations. 

Thanks, 

Twitter


 
Help | Privacy
 
Twitter, Inc. 1355 Market Street, Suite 900 San Francisco, CA 94103


ref:_00DA0K0A8._5004w283kcY:ref

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We have an answer about @_cellingsen 0203359012 [ ref:_00DA0K0A8._5004w283kbv:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 20:22
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Twitter Support <support@twitter.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Twitter Support <support@twitter.com>
Date: ons. 14. apr. 2021 kl. 12:29
Subject: We have an answer about @_cellingsen 0203359012 [ ref:_00DA0K0A8._5004w283kbv:ref ]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Twitter
Hello,

We’re writing to let you know that after reviewing the available information, we didn’t find a violation of our rules in the content you reported. 

We appreciate that you let us know what happened, and encourage you to reach out again in the future if you see any potential violations. 

Thanks, 

Twitter


 
Help | Privacy
 
Twitter, Inc. 1355 Market Street, Suite 900 San Francisco, CA 94103

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We got your report about @aja02537920 0203359261 [ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kcY:ref]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 01:59
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Twitter Support <support@twitter.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Twitter Support <support@twitter.com>
Date: ons. 14. apr. 2021 kl. 01:51
Subject: We got your report about @aja02537920 0203359261 [ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kcY:ref]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Twitter
Hello,

Thank you for letting us know about this. We know it can be tough to be in a situation where you have to file a report, and we appreciate you for speaking up.

Reported Tweet

Ok so I wrote a little poem this morning, it kinda works better as a spoken one ⚠️warning⚠️warning⚠️ I have never done a spoken poem before🙇🏾‍♀️ so don't judge to harshly 👀

P.s I use swear words so if that's a prob do not play! [...]
 
Someone on our support team will take a look and get in touch with you soon. 

Thanks again,

Twitter


ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kcY:ref
Help | Privacy
Twitter, Inc. 1355 Market Street, Suite 900 San Francisco, CA 94103

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: We got your report about @_cellingsen 0203359012 [ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kbv:ref]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 01:54
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Twitter Support <support@twitter.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Twitter Support <support@twitter.com>
Date: ons. 14. apr. 2021 kl. 01:48
Subject: We got your report about @_cellingsen 0203359012 [ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kbv:ref]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Twitter
Hello,

Thank you for letting us know about this. We know it can be tough to be in a situation where you have to file a report, and we appreciate you for speaking up.

Reported Tweet

Badass 🔥🔥🔥 of course this bullshit will not stand!

"I am a Woman and you are a scam" [...]
 
Someone on our support team will take a look and get in touch with you soon. 

Thanks again,

Twitter


ref:00DA0000000K0A8.5004w0000283kbv:ref
Help | Privacy
Twitter, Inc. 1355 Market Street, Suite 900 San Francisco, CA 94103

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [I går, så gikk jeg ned til Sandvika, med en faktura, (en husl...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 01:34
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: tir. 13. apr. 2021 kl. 22:33
Subject: Takk for din henvendelse - [I går, så gikk jeg ned til Sandvika, med en faktura, (en husl...]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei 

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00561620

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS 
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00561620

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001ibawEo:ref

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Geni Help Center] Re: Complaint
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 01:17
Til: Geni Support <misconduct@geni.com>
Kopi: privacy@geni.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hi,

you're confused here.

There are some internet-trolls impersonating me all over the net.

So this is the work of some internet-trolls.

This I have to complain about.

If I'm not mistaking, you have the same Israeli owner as My Heritage.

And they let some internet-troll hijack my My Heritage-account for years.

Until they contacted me on my blog around 2016.

And even if you have removed some of the fake stuff about me on Geni.

It still says some sh*t there, a bit lower down on the page, (in the mentioned link):

'I live in Liverpool with my husband, Åke.

We married in the summer of 2011 and have lived happily ever after :-)'.

This haven't been removed.

What's the point in only removing some of the fake stuff there?

That's moronic, (I think one have to say).

This I have to complain about.

I want this complain to be escalated to a superior.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has written this, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, to avoid stuff like this from happening again).

Erik Ribsskog


tir. 13. apr. 2021 kl. 02:04 skrev Geni Support <misconduct@geni.com>:
## Please do not write below this line ##
Geni The world's largest family tree
Ticket #126929: Complaint
Your request (#126929) has been deemed solved.

To comment and reopen the request you may reply to this email or if you are a Geni Pro member you may comment and reopen the request by following the link below (note-you must be logged in to your Geni account to use the link below):
http://help.geni.com/hc/requests/126929


Geni Customer Support, Apr 12, 2021, 5:04 PM PDT:
Hi Erik,

According to our records, you're the one who added Åke Svensson to Geni (in 2013).  I've disconnected him from your tree.

Kind regards,

Mike at Geni


Erik Ribsskog, Apr 10, 2021, 1:48 PM PDT:
Hi, 

why does it say on your website, (https://www.geni.com/people/Erik-Ribsskog/6000000022700643206), that I have a husband named Åke Svensson, I was wondering.

(I'm not gay.

And I've never known any Åke Svensson).

This I have to complain about.

Erik Ribsskog
This email is a service from Geni Help Center.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371648999] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juli 2021 kl. 00:56
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: lør. 10. apr. 2021 kl. 14:20
Subject: [Ticket#371648999] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371648999 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Småtøs
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
I går så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Småtøs

Sendt 04/10/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371648999


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371648999. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Småtøs
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
I går så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Småtøs

Sendt 04/10/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371648999