Mer fra Facebook

tom erik oxholm facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

tom erik oxholm facebook 2

Reisebrevene fra Dørumsgaard-grenda, (fra avisa Romerike, i 1920), kan også ha vært skrevet, av min morfars tante Astrid Dørumsgaard, (og ikke av hans onkel Asbjørn Dørumsgaard), tenker jeg nå. Hm

Som det står i diktet: 'Skytilen hennes mor', (av Asbjørn Dørumsgaard).

Så var de to søstre, og resten brødre.

Og A. D. dro sammen med noen, opp til Dørumsgaard-grenda.

(Står det forklart om, i de aktuelle reisebrevene.

I avisa Romerike).

Så det kan kanskje ha vært min morfars tante Astrid Dørumsgaard og min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard, som sammen dro, opp til Oppdal, i 1920.

(Noe sånt).

Og mens de var borte, så døde visst forresten den eldre halvbroren Arne Olaus.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette, (fra Romerike 10. august 1920):

mer om arne olaus sin død

https://www.nb.no/items/43bc3ec7ba15ecf91725e50e95497ca7?page=0&searchText=%22d%C3%B8rumsgaard%22~1

PS 2.

Her kan man se at A. D. kan være to forskjellige folk, (fra Aftenposten 9. august 1920):

a d kan være to foskjellige

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371650553] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2021 kl. 10:51
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: ons. 5. mai 2021 kl. 23:50
Subject: [Ticket#371650553] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+fru@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371650553 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Fru
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+fru@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Min tidligere Rimi-kollega Irene Ottesen, er ei slags troll-kjærring, (må man
vel si)

Sendt 05/05/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650553


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371650553. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Fru
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+fru@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Min tidligere Rimi-kollega Irene Ottesen, er ei slags troll-kjærring, (må man
vel si)

Sendt 05/05/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650553

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2021 kl. 10:21
Til: "Info (Bonnier Fastigheter AB)" <info@bonnierfastigheter.se>
Kopi: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, "Emma Thorogood (UK)" <emma.thorogood@uk.pwc.com>, info@bonnierfastigheter.se, carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com, ks@bonnier.dk, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, newsletter@newsletter.moreshop.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, Fragor@bonnier.dk, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>, "Christine Lundberg Høst (NO)" <christine.host@pwc.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette begynte cirka samtidig med Corona-pandemien, i fjor vår.

Jeg fikk masse blader og regninger fra noe som het Bladkongen.

(For det er noen jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Dette går i perioder, ettersom om nett-trollene vet adressen min, eller ikke.

Jeg har flytta en del mellom Norge og England de siste årene).

Og jeg sendte mail etter mail til Bladkongen.

Jeg trodde dette var noe fra en enkeltperson, eller noe, (siden at de var så dårlige til å svare på mailer).

Men det viste seg at det store, svenske firmaet Bonnier, var eieren.

Og da sendte jeg mailer, til mange ledere, i Bonnier, i Sverige.

Siden at deres norske ansatte ikke svarte meg, og vel truet med inkasso, og det denslags.

Så derfor har jeg begynt å sende om dette, til ymse folk, innen Bonnier sin ledelse.

Men ingen har tatt tak i dette.

Senest i går lå det et magasin fra dere i postkassa.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til deres administrerende direktør, (eller VD som det vel heter, i Sverige).

For nå har jeg brukt veldig mye tid, på deres 'møkka-firma'.

Og det samme med deres konkurrent Allergruppen.

Min fars tidligere arbeider Erik Thorhallsson er visst nå direktør i Bladcentralen.

Så jeg har lurt på om dette kan være noe med han.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 3. mai 2021 kl. 08:41 skrev Info (Bonnier Fastigheter AB) <info@bonnierfastigheter.se>:
Hej,

Jag ser att du skickat detta till väldigt många. Jag jobbar på Bonnier Fastigheter och har inget med magasinen att göra. Hoppas du hittar rätt person att hjälpa dig.

Mvh

Maria

 

MARIA BÖLJA

VD-ASSISTENT

 

 

Bonnier Fastigheter AB

Torsgatan 21

Box 3167, 103 63 Stockholm

08-545 198 01

070-2300047

maria.bolja@bonnierfastigheter.se

www.bonnierfastigheter.se

 

Alla personuppgifter som du lämnar till oss via epost kommer vi att behandla i enlighet med reglerna i Dataskyddsförordningen (EU 2016/679). För mer information se vår dataskyddspolicy: bonnierfastigheter.se/gdpr

 

 

 

 

 

 

Från: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Datum: söndag 2 maj 2021 19:38
Till: Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>
Kopia: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, "emma.thorogood@uk.pwc.com" <emma.thorogood@uk.pwc.com>, "Info (Bonnier Fastigheter AB)" <info@bonnierfastigheter.se>, "Bonnier, Carl (Bonnier Broadcasting AB)" <carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com>, "ks@bonnier.dk" <ks@bonnier.dk>, "newsletter@newsletter.moreshop.no" <newsletter@newsletter.moreshop.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "bonnierpublications@bonnier.dk" <bonnierpublications@bonnier.dk>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "Moxheim, Cecilie (Mediafy AB)" <cecilie@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "josefin@mediafy.com" <josefin@mediafy.com>, "kundeservice@bonnier.no" <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, "moreshopkundeservice@bonnier.no" <moreshopkundeservice@bonnier.no>, post <post@finkn.no>, "abonnement-no@mail.bonnierpublications.com" <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, "newsletter@newsletter.tara.no" <newsletter@newsletter.tara.no>, "Fragor@bonnier.dk" <Fragor@bonnier.dk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>, "Christine Lundberg Høst (NO)" <christine.host@pwc.com>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>
Ämne: Re: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap

 

Hei,

jeg har jobba en mannsalder i dagligvarebransjen, (blant annet som butikksjef på tre Rimi-butikker), så jeg vet godt hva Bladcentralen er.

Men stemmer det at dere har en administrende direktør ved navn Erik Thorhallsson, som er min oppvekst-bekjente, fra Berger, (i tidligere Vestfold).

Han jobbet for min slekts firma Strømm Trevare i mange år.

Og jeg intervjuet han for skoleavisa, på Berger skole, en gang, (på begynnelsen av 80-tallet), for Thorhallsson hadde vært med i Donald Duck-lekene, og fått en topp ti-plassering, eller noe i den duren.

Dette var i kulestøt.

Og han pleide å kjøpe øl, til min søster Pia, da hu var 16-17.

(Det var vel godkjent av min far, hvis jeg skulle tippe.

Siden at min far og Erik Thorhallsson var som erteris, liksom.

Det skulle ikke 'fordundre' meg hvis noen har trodd, at Erik Thorhallsson, er meg, siden at han jobbet så lenge i to-spann med min far, og vi begge heter Erik, (til fornavn).

Men jeg fikk mest i oppdrag å pakke skruer, av en eller annen grunn.

Jeg lagde ikke så mye senger, og var ikke med å bygge på huset til min fars yngre bror Runar, i Son.

Jeg måtte være med til Son, men jeg fikk lov til å bare surre rundt der, mens Erik Thorhallsson, (som er et eller to år eldre enn meg), måtte jobbe, på 'nazi-vis' nesten.

Så det kan være at dere sjef Erik Thorhallsson er sur på meg, etter dette, og tuller, (har jeg tenkt).

Erik Thorhallsson var også en slags skøyer, som satt på Prima Vera-sangen 'Arne Belinda', i min far Arne sin bil, en gang vi skulle kjøre hjem fra Son, vi tre.

Og min far drømte om å dra til Las Vegas, (i hvite smokinger), sammen med Erik Thorhallsson, (men jeg skulle visst ikke få være med).

Dette prata min far om i bilen, (for å motivere Erik Thorhallsson), husker jeg.

Han var også nabo, (mer eller mindre), med Prima Vera, der de har hytte, (Herodes Falsk og Tom Matiesen), på Bjerkøya, i tidligere Sande kommune).

Så du får be han halvt islandske sjefen din, (hvis han ikke har slutta der), om å skjerpe seg.

Og slutte å tulle-bestille blader, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Der har også samme eier, som Bonnier, så at dere ikke har noe med dette, å gjøre.

Det høres litt rart ut, må jeg si.

Skjerpings!

 

tir. 9. feb. 2021 kl. 16:02 skrev Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>:

Hei

 

Vi på Bladcentralen sender ut varer til butikker, bensinstasjoner og kiosker. Vi tilbyr ikke abonnement og sender ikke ut blader til privatkunder.

 

Med vennlig hilsen

Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: cid:image001.jpg@01CC7913.A2F5A990

Livvi Grande Midtlyng

Kundekonsulent

+47 815 21 700

 

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Monday, February 8, 2021 10:34 PM
To: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>
Cc: emma.thorogood@uk.pwc.com; info@bonnierfastigheter.se; carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com; ks@bonnier.dk; Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>; newsletter@newsletter.moreshop.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; bonnierpublications@bonnier.dk; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; cecilie@mediafy.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; josefin@mediafy.com; kundeservice@bonnier.no; Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>; moreshopkundeservice@bonnier.no; post <post@finkn.no>; abonnement-no@mail.bonnierpublications.com; newsletter@newsletter.tara.no; Fragor@bonnier.dk; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>; Christine Lundberg Høst (NO) <christine.host@pwc.com>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Subject: Re: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap

 

Hei,

ja jeg skjønner at dette er vanskelig for dere.

Jeg har sendt dere mer enn hundre mailer nå, det siste året.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Så her må dere skjerpe dere.

Ei direktør-dame ved navn Josefine Reinhart, sa at hu skulle rydde opp i dette, (for bortimot et år siden).

Så dere vanlige medarbeiderne får la henne rydde opp i dette, og ikke være som noen primadonnaer.

Det er en skam at dere sender meg rundt som en kasteball, på den måten som dere gjør.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli opplyst om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


PS.

Jeg liker heller ikke, at der bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det synes jeg, at blir, som noe klamme og 'over-duse' hippie-greier.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

man. 7. des. 2020 kl. 14:49 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,

 

jag makulerar abonnemanget samt kostnaden samt spärrar dina uppgifter i systemet men det är svårt för oss om någon beställer i ett annat namn och justerar lite i namn/adress. 

Med vänliga hälsningar

Jacob Holgersson

Customer Service Coordinator 



 

 

 

Den sön 6 dec. 2020 kl 09:41 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 18. november.

(Se vedlegg).

Nå har jeg ikke tall på, hvor mange ganger jeg har sagt fra til dere.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og der har mange ganger lovet, å slutte med dette tullet.

Men det bare fortsetter og fortsetter.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 28. sep. 2020 kl. 08:16
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <bonnierpublications@bonnier.dk>, <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, <cecilie@mediafy.com>, <josefin@mediafy.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Illustrert Vitenskap <No-reply@illvit.no>
Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 08:05
Subject: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: <eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com>

 



 

Velkommen til din nye verden av viten

Du har nå aktivert ditt abonnement og har fri tilgang til Nordens største tjeneste for den seriøst nysgjerrige – Illustrert Vitenskap.

Husk at ditt abonnement på Illustrert Vitenskap også gir deg adgang til vårt digitale univers. I forbindelse med din aktivering sender vi dine brukeropplysninger.

Ditt brukernavn er: eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com

Hva har jeg tilgang til? Ditt Illustrert Vitenskap abonnement gir deg adgang til alt innhold på vår hjemmeside illvit.no

Som noe helt nytt gir ditt abonnement også tilgang til Illustrert Vitenskaps app.

Android-app

iOS-app

Hva er passordet mitt? Fikk du ikke opprettet passord, eller er du i tvil om hva ditt passord er, kan du opprette det her.

OBS: Har du kjøpt et gavekort, kan du bare se bort fra denne e-posten.

God fornøyelse!

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395937
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2021 kl. 10:02
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk, Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 10:08
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 395937
To: <eribsskog+mongoloid@gmail.com>



Hei Erik Mongoloid, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 395937
Ordredato: fre, 07/16/2021 - 10:59

KK - Helt år (26 utg) 979.00 kr
Fakturagebyr 39.00 kr
Subtotal 814.40 kr
Herav MVA 203.60 kr
Totalbeløp 1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Mongoloid Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Mongoloid Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.


Lik oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Enda mer nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til NorgesEnergi, Erik Løvenbalk!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2021 kl. 09:53
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@norgesenergi.no>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 11:00
Subject: Velkommen til NorgesEnergi, Erik Løvenbalk!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
Vis i nettleser
 
NorgesEnergi logo

 
Velkommen til oss, Erik Løvenbalk!

 
Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg. 

Billig strøm gir god energi! 
Med Spotpris betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Denne avtaleformen har ifølge Statistisk sentralbyrå vist seg å være den mest lønnsomme i over 10 år. 

Strømavtalen har ingen ørespåslag - kun en fast abonnementspris på 49 kr/md. Enkelt og grei - akkurat sånn det skal være. 

Vi gleder oss til å levere strøm til deg! 
 
Hva skjer nå? 

 
Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Telefon: +4791587593
Anleggsadresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe. 
 
 

 
Folk flest velger NorgesEnergi! 

 
De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.*

Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Som landets ledende lavprisaktør, håper vi likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.

Mer enn bare billig strøm!
Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler

*Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020

 
 
Vi matcher prisen!

 
Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen.
 

Les mer om prismatch
 

 
 
Ha en energisk dag! 
Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Angreskjema

 
 
Slik kan du komme i kontakt med oss

 
Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.
 
Send e-post
 
Facebook
 
 
Selvbetjening på Min side

 
På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!
 
Gå til Min side
 
• NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no
 
 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Pakken din fra IMMITEC har blitt levert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2021 kl. 09:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <Terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <polboard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 12:26
Subject: Pakken din fra IMMITEC har blitt levert
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei,
Pakken din fra IMMITEC er levert i postkassen din. Kollinummer LA261984493NO.

Hilsen Posten