tirsdag 3. august 2021
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371651049] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. august 2021 kl. 08:07
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: lør. 15. mai 2021 kl. 23:00
Subject: [Ticket#371651049] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>
Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.
For information in English, please read further down.
Ditt saksnummer er 371651049 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.
For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.
Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/
Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.
Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.
Med vennlig hilsen
Telio Kundeservice
www.telio.no
Du skrev:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Hjemmetelefon
Brukernavn/passord
Din melding:
Da jeg gikk på Svelvik ungdomsskole.
(Hvor jeg gikk fra høsten 1983 til våren 1986).
Så var det forresten sånn.
At noen av gutta i klassen, (jeg lurer på om det var Ulf Egil Havmo), 'hypet'
det å fiske måker.
(Sånn som jeg husker det).
Det var vel noen andre gutter i klassen, som dreiv med dette, (hvis jeg husker
det Ulf sa riktig).
(Noe sånt).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Sendt 05/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".
Saksnummer: 371651049
Engelsk tekst:
In English:
Thank you for contacting Telio Customer Services.
Your ticket number is: 371651049. Please, find your message enclosed below.
In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.
You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.
As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.
Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.
Yours sincerely,
Telio Customer Services
www.telio.no
You wrote:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Hjemmetelefon
Brukernavn/passord
Din melding:
Da jeg gikk på Svelvik ungdomsskole.
(Hvor jeg gikk fra høsten 1983 til våren 1986).
Så var det forresten sånn.
At noen av gutta i klassen, (jeg lurer på om det var Ulf Egil Havmo), 'hypet'
det å fiske måker.
(Sånn som jeg husker det).
Det var vel noen andre gutter i klassen, som dreiv med dette, (hvis jeg husker
det Ulf sa riktig).
(Noe sånt).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Sendt 05/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".
Saksnummer: 371651049
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371651046] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. august 2021 kl. 08:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: lør. 15. mai 2021 kl. 14:10
Subject: [Ticket#371651046] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>
Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.
For information in English, please read further down.
Ditt saksnummer er 371651046 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.
For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.
Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/
Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.
Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.
Med vennlig hilsen
Telio Kundeservice
www.telio.no
Du skrev:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Hjemmetelefon
Brukernavn/passord
Din melding:
I går, så gikk jeg ned til Sandvika, med et brev, til Nav.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Sendt 05/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".
Saksnummer: 371651046
Engelsk tekst:
In English:
Thank you for contacting Telio Customer Services.
Your ticket number is: 371651046. Please, find your message enclosed below.
In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.
You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.
As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.
Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.
Yours sincerely,
Telio Customer Services
www.telio.no
You wrote:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Hjemmetelefon
Brukernavn/passord
Din melding:
I går, så gikk jeg ned til Sandvika, med et brev, til Nav.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Sendt 05/15/2021 fra kontaktskjema på "Privat".
Saksnummer: 371651046
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Medlemskap registrert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. august 2021 kl. 07:45
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@liberalistene.org, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <post@liberalistene.org>
Date: man. 2. aug. 2021 kl. 01:07
Subject: Medlemskap registrert
To: <eribsskog@gmail.com>
Velkommen som medlem. Faktura ligger vedlagt som PDF.
6280_faktura_5888.pdf
75K
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. august 2021 kl. 07:38
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: reachout@envoice.in, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Openaccount <reachout@envoice.in>
Date: man. 2. aug. 2021 kl. 02:01
Subject: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
Erik Dagmar
This is a friendly reminder that the invoice INV-29273 is overdue.
Please submit the payment so your service can continue without interruption.
If you have problems making this payment, please contact us to help us understand the situation and assist you with it.
Invoice: INV-29273
Amount Due: 850 USD
Due By: 7/26/2021 12:00:00 AM
Pay this invoice
INVOICE INV-29273
If you have any questions about this invoice, simply reply to this email.
Best regards,
Openaccount
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. august 2021 kl. 07:32
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <ikke-svar@nextgentel.com>
Date: man. 2. aug. 2021 kl. 07:57
Subject: Takk for din bestilling
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
NextGen Tel Logo
Hei Erik Løvenbalk
Tusen takk for din bestilling!
I denne eposten får du en oversikt over bestillingen din, og vedlagt finner du våre vilkår og annen nødvendig informasjon. Vi tar selvfølgelig personvern på alvor og dine data er trygge hos oss. Du kan lese mer om dette i vår personvernerklæring.
Har du spørsmål? Du finner svar på våre hjelpesider eller kan kontakte oss her. For full oversikt over abonnementet, med oppdatert informasjon om bestillingen din, anbefaler vi deg å besøke MinSide på nextgentel.no eller laste ned appen.
Ditt referansenummer: Q124489
Bestilt den: 02.08.2021, kl. 07:57
Kundeopplysninger
Navn Erik Løvenbalk
Installasjonsadresse (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Tlf 45884952
Epost eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Kundenummer 6238913
Produkt
Pris
Installasjon
Engangskostnad
kr 1,399.00
Leie av ruter
Abonnement (pr. mnd.)
kr 24.00
Trådløst Bredbånd 50 (4G)
Avtaleperiode: 12 måneder
Abonnement (pr. mnd.)
kr 699.00
Fraktgebyr
Engangskostnad
kr 99.00
Installasjonsmontør
Engangskostnad
kr 0.00
Utendørsantenne - Nokia FastMile Receiver 4G05-A
Engangskostnad
kr 0.00
Data-SIM
Engangskostnad
kr 0.00
Totalt per måned
Totale engangskostnader
kr 723.00
kr 1498.00
MVA månedskostnader
MVA engangskostnader
kr 144.60
kr 299.60
3 vedlegg
Vilkår.pdf
207K
Informasjon om angrerett.pdf
193K
Angrerettskjema.pdf
412K