fredag 6. august 2021
Som jeg har blogget om tidligere, så er dette sønnen til Tore Tang, (som egentlig het Tore Tang Wa), hvis jeg har forstått det riktig
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Enda mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/10/na-ringte-jeg-tante-lete-i-stavanger.html
PS 3.
Dette er muligens han bestefaren fra Kina:
Her er mer om dette:
PS 2.
Enda mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/10/na-ringte-jeg-tante-lete-i-stavanger.html
PS 3.
Dette er muligens han bestefaren fra Kina:
Reidun Ribsskog Sørlien, (min mors tremenning), det er storesøstera til Kjell Arild 'KARisma' Ribsskog, som blant annet er kjent for, at huset hans, (i Flatanger), nesten falt ned i en elv, i 2006. (Fra Ringsaker Blad 15. september 1984)
PS.
Hu Reidun Ribsskog Sørlien, hu er fra Flatanger, som søsknene.
(Hennes storebror Olav Martin Ribsskog kjøpte nabogården Stor-Ribsskogen.
Og hennes lillebror Kjell Arild arvet slektsgården, Lille-Ribsskogen).
Men hu Reidun ble gift, med en Brumunddal-rektor, (Leif Gunnar Sørlien).
Og de har visst hjulpet 'KARisma', (og hans datter 'Sula'), med å etablere seg på nytt, nede i Brumunddal, etter at huset deres nesten falt i elva, (noe som var andre gangen at de mista hjemme sitt, etter at slektsgården brant ned, på 80-tallet).
Så sånn er visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Farfaren til Olav Martin, Reidun, Bjørg og Kjell Arild var egentlig ikke eldst.
Men de eldste brødrene ble lærere, på andre kanter av landet.
Så den yngste broren, (var det vel), fikk gården, (etter Ribsskog-slekten sin stamfar Johannes Olsen Ribsskog).
(For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Hu Reidun Ribsskog Sørlien, hu er fra Flatanger, som søsknene.
(Hennes storebror Olav Martin Ribsskog kjøpte nabogården Stor-Ribsskogen.
Og hennes lillebror Kjell Arild arvet slektsgården, Lille-Ribsskogen).
Men hu Reidun ble gift, med en Brumunddal-rektor, (Leif Gunnar Sørlien).
Og de har visst hjulpet 'KARisma', (og hans datter 'Sula'), med å etablere seg på nytt, nede i Brumunddal, etter at huset deres nesten falt i elva, (noe som var andre gangen at de mista hjemme sitt, etter at slektsgården brant ned, på 80-tallet).
Så sånn er visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Farfaren til Olav Martin, Reidun, Bjørg og Kjell Arild var egentlig ikke eldst.
Men de eldste brødrene ble lærere, på andre kanter av landet.
Så den yngste broren, (var det vel), fikk gården, (etter Ribsskog-slekten sin stamfar Johannes Olsen Ribsskog).
(For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Her er mer om dette:
Her er mer om dette:
https://www.nettavisen.no/artikkel/lykkelig-for-livet/s/12-95-549490
PS 4.
Da 'KARisma' og 'Sula' var i nyhetene, fordi at huset dems nesten falt i elva.
Da jobba jeg i Liverpool.
(For Microsoft sin produktaktivering, (for Skandinavia), som var out-sourcet, til Arvato).
Og da var det ei norsk dame der, (Margrethe Augestad), som gjorde meg oppmerksom, på at KARisma og Sula, var i nyhetene.
Og da var det som, at hu hadde Supermann-syn, nesten.
For hu så dette, på _min_ monitor.
(Og Ribsskog-navnet stod vel ikke, med stor skrift, på VG/Dagbladet/Nettavisen sin forside.
For å si det sånn).
Så hu Margrethe Augestad traska/luska rundt der da, (selv om hu ikke var leder).
(Det var kanskje få Microsoft-kunder som ringte, for å aktivere, den dagen).
Og så så hu hva det stod, på min skjerm, (for det var lov å surfe på nettet der, i rolige perioder, den første tida som jeg jobba der).
Det kan jo være, at Margrethe Augestad, hadde sett på en annen PC-skjerm, at mine slektninger sitt hus, nesten hadde falt i elva.
(Det var kanskje sånn, at hu og Synnøve, (for eksempel), satt og tiska om dette, ved en annen PC.
I en annen del, av det store kontorlandskapet, (i the Cunard Building).
For å si det sånn).
Og så skulle hu liksom sjekke, om jeg hadde fått med meg dette, da.
(Noe sånt).
Og jeg prøvde å forklare Margrethe Augestad, at dette var noen folk, som nok var, ganske langt ute i slekta.
(Og som jeg aldri hadde møtt, (eller chatta med).
For å si det sånn).
Men jeg vet ikke hu helt skjønte settingen.
(Min mormor fortalte meg, på 80-tallet, at det var mye konflikter, i Ribsskog-slekten.
Og min mor nevnte aldri, noen av sine tre/fire-menninger, for meg.
Jeg visste vel ikke hva tre/fire-menninger var.
Før jeg flytta til min far og de, (på Berger), på slutten av 70-tallet.
For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Da 'KARisma' og 'Sula' var i nyhetene, fordi at huset dems nesten falt i elva.
Da jobba jeg i Liverpool.
(For Microsoft sin produktaktivering, (for Skandinavia), som var out-sourcet, til Arvato).
Og da var det ei norsk dame der, (Margrethe Augestad), som gjorde meg oppmerksom, på at KARisma og Sula, var i nyhetene.
Og da var det som, at hu hadde Supermann-syn, nesten.
For hu så dette, på _min_ monitor.
(Og Ribsskog-navnet stod vel ikke, med stor skrift, på VG/Dagbladet/Nettavisen sin forside.
For å si det sånn).
Så hu Margrethe Augestad traska/luska rundt der da, (selv om hu ikke var leder).
(Det var kanskje få Microsoft-kunder som ringte, for å aktivere, den dagen).
Og så så hu hva det stod, på min skjerm, (for det var lov å surfe på nettet der, i rolige perioder, den første tida som jeg jobba der).
Det kan jo være, at Margrethe Augestad, hadde sett på en annen PC-skjerm, at mine slektninger sitt hus, nesten hadde falt i elva.
(Det var kanskje sånn, at hu og Synnøve, (for eksempel), satt og tiska om dette, ved en annen PC.
I en annen del, av det store kontorlandskapet, (i the Cunard Building).
For å si det sånn).
Og så skulle hu liksom sjekke, om jeg hadde fått med meg dette, da.
(Noe sånt).
Og jeg prøvde å forklare Margrethe Augestad, at dette var noen folk, som nok var, ganske langt ute i slekta.
(Og som jeg aldri hadde møtt, (eller chatta med).
For å si det sånn).
Men jeg vet ikke hu helt skjønte settingen.
(Min mormor fortalte meg, på 80-tallet, at det var mye konflikter, i Ribsskog-slekten.
Og min mor nevnte aldri, noen av sine tre/fire-menninger, for meg.
Jeg visste vel ikke hva tre/fire-menninger var.
Før jeg flytta til min far og de, (på Berger), på slutten av 70-tallet.
For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Your message to wowloots2015 was blocked, because it wasn't sent from your registered email address.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:47
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: david4_lwil4105rg@members.ebay.es, ebay@ebay.com, ebay@ebay.de, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay member communication failure notice <failurenotice@members.ebay.com>
Date: tor. 20. mai 2021 kl. 12:20
Subject: Your message to wowloots2015 was blocked, because it wasn't sent from your registered email address.
To: <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>
eBay eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0).
Your registered name is included to show this message originated from eBay. Learn more.
Don't get blocked next time. Send your messages from a registered eBay email address
Hi erribs_0,
Oops. We weren't able to send your message to wowloots2015, because the email address you used to send this message, eribsskog@gmail.com, isn't linked to your eBay account.
To keep eBay safe, we need you to send messages from a registered eBay email address. This will prevent your messages from being blocked in the future. This is easy enough to fix, just do one of the following:
Set up eribsskog@gmail.com as an additional email address for sending messages. To do this:
In My eBay, click the "Account" tab and then click "Communication Preferences" in the drop-down menu.
In the section titled "Delivery Options", click the "Show" link next to "Notification Delivery Format".
Enter the same email address to send member-to-member messages.
Click Save.
Change your registered eBay email address to eribsskog@gmail.com. Go to http://pages.ebay.com/help/account/updating-registration-information.html to learn how.
Send your messages from eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com. This is the email address you already have registered with eBay.
For assistance, you can contact eBay Customer Support at: http://pages.ebay.com/help/contact_us/_base/index_selection.html
Thanks,
eBay
Add additional email addresses
Email reference id: [#ddd7a214cfe0468ea144e3352d6084c5#]
Learn More to protect yourself from spoof (fake) emails.
Another eBay member sent this email to your email address through the eBay platform. eBay takes no liability for the sending of this email or its content.
Visit our Privacy Notice and User Agreement if you have any questions.
You can report this message as unsolicited (spam/spoof) email.
Copyright © 2021 eBay Inc. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. eBay and the eBay logo are trademarks of eBay Inc. eBay Inc. is located at 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125.
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Qliro
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:41
Til: Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
som jeg skrev til deg, på 9. juli.
Så ønsker jeg å få svar fra administrerende direktør, om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 19. mai 2021 kl. 14:32 skrev Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>:
Hei Erik,
Jeg er avdelingsleder - og dermed altså overordnet - på den norske avdelingen. Jeg har svart deg en rekke ganger, men du har aldri svart meg på mine e-poster.
Jeg viser bl.a. til mitt svar 2. november, 19. november, 26. januar og 29. april. Mine kollegaer har også svart deg utallige ganger. Det er uklart for meg hva du vil oppnå med å kontakte oss igjen, da vi har besvart dine spørsmål i den utstrekning vi kan.
Et utdrag fra mitt svar til deg fra 2. november:
"I forhold til ditt spørsmål om hva vi gjør for å motvirke denne formen for hendelser kan jeg informere deg om at vi har en egen sikkerhetsavdeling som jobber med både forebygging og bekjempelse av bedrageri. Denne avdelingen har et nært samarbeid med politiet, og utleverer all informasjon politiet skulle trenge for å behandle saken og finne frem til den/ de som har utført den kriminelle handlingen. Vi lar, med andre ord, politiet håndtere disse sakene da det er de som er best egnet til å gjøre dette. Ytterligere kan jeg informere om at vi gjør det vi kan for å sette opp barrierer i våre systemer og prosesser for å unngå at det skjer bedrageri."
Jeg vil anbefale deg å igjen søke i innboksen din for å lese igjennom mine svar til deg.
Med mindre du inkommer med informasjon eller opplysninger som vi anser som nytt, vil jeg fra og med nå instruere min avdeling om å ikke lenger besvare dine e-poster. Ring oss på 800 25 055 hvis du opplever at noe er uklart.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: UP TO 40% OFF TOPS + FREE SHIPPING!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:32
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: justice@p.shopjustice.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Justice <justice@p.shopjustice.com>
Date: man. 17. mai 2021 kl. 15:02
Subject: UP TO 40% OFF TOPS + FREE SHIPPING!
To: <eribsskog+blondcunt@gmail.com>
And pair her new tops with Justice Denim—her favorite shorts and jeans.
Justice
Free Shipping Today Only!
All Tops 40% OFF
Stock Up On Outfit Starters
Shop Now
Stay Tuned for Weekly Fashion
She May Also Like...
Shop Now
Shop Now
Shop Now
facebook
facebook instagram pinterest youtube
DETAILS FOR FREE SHIPPING:
Free Shipping is valid at www.shopjustice.com now through 5/21/21 at 4:59 AM ET. No coupon code required. Shipping offers apply to standard shipping & handling in the 48 contiguous United States. Valid on in-stock items only.
DETAILS FOR 40% OFF TOPS:
Offer is valid on select styles online for orders shipping in the U.S., at www.shopjustice.com through 05/19/21 at 4:59 AM ET. No coupon code necessary. Online prices reflect the price after the discount. Cannot be combined with any other offer unless otherwise stated on the other offer. Not valid on previously purchased merchandise. Not redeemable for cash or cash equivalent. Discounts given at time of purchase will be deducted from returned merchandise. In the event of a return or exchange, discount will be forfeited and may not be re-used.
To ensure delivery to your inbox, please add justice@p.shopjustice.com to your address book.
This is an advertising message from Justice®. If you do not wish to receive Justice® emails, click unsubscribe. Learn more about our privacy policy.
If you have Customer Service questions or comments, our representatives are available Monday-Friday 9am to 9pm ET and Saturday-Sunday 10am to 8pm ET: cs@shopjustice.com • 855-655-2514
JUSTICE TRADEMARKS, NAMES AND LOGOS ARE TRADEMARKS OF JUSTICE BRAND HOLDINGS LLC.
1775 Flight Way STE 400 Tustin, CA 92782
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling av Strømforsikring Erik Løvenbalk!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:26
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@norgesenergi.no>
Date: tor. 5. aug. 2021 kl. 12:00
Subject: Takk for din bestilling av Strømforsikring Erik Løvenbalk!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Vis i nettleser
NorgesEnergi logo
Strømforsikring- trygghet når du trenger det!
Hei, Erik Løvenbalk!
Takk for din bestilling av Strømforsikring (tidligere Sparepakken) til Furulia 29, 1356 BEKKESTUA.Strømforsikring gir deg ekstra trygghet i hverdagen, og for kun 49 kroner i måneden får du flere fordeler som kan bidra til å kutte strømutgiftene dine.
Du kan være trygg på at:
Vi dekker strømregningen din dersom du blir sykmeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig. Du får dekket alle strømutgiftene fra NorgesEnergi, minimum 1 000 kroner per måned i inntil fire måneder.
Vi dekker egenandelen på din innbo- og løsøreforsikring med inntil 5 000 kroner for skade som skyldes lynnedslag eller annet elektrisk fenomen
Du får personlig energirådgivning av våre enøk-rådgivere.
Personlig energirådgivning
Med enkle grep kan du redusere strømforbruket med 10 - 20 % årlig. Det er jo sånn at den billigste kilowatt-timen er den kilowatt-timen du ikke bruker! Med Strømforsikring kan du kontakte våre erfarne energirådgivere, og få relevante enøk-råd tilpasset ditt hjem.
Viktig informasjon
Vi har samlet spørsmål og svar om permitteringer/arbeidsledighet pga. COVID 19. Her finner du viktige spørsmål og svar om dine rettigheter knyttet til Sparepakken.
Husk at du må ha vært sykemeldt, arbeidsledig/permittert i mer enn 30 dager før du kan søke om betalingsfritak. Du må også ha kjøpt Sparepakken før du eventuelt ble sykemeldt eller arbeidsledig/permittert.
Les mer om betalingsfritak
Kontakt oss gjerne, så hjelper vi deg!
Energirådgivning: telefon 38 10 00 82
Betalingsfritak: telefon 38 10 00 83
Kundeservice: telefon 38 10 00 80
Ha en flott dag!
Hilsen alle oss i NorgesEnergi
• NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • kundeservice@norgesenergi.no • www.norgesenergi.no
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 397628
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. august 2021 kl. 09:18
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk, Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tor. 5. aug. 2021 kl. 13:55
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 397628
To: <eribsskog+lovenball@gmail.com>
Hei Erik Løvenball, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
Ditt ordrenummer: 397628
Ordredato: tor, 08/05/2021 - 14:48
KK - Helt år (26 utg) 979.00 kr
Fakturagebyr 39.00 kr
Subtotal 814.40 kr
Herav MVA 203.60 kr
Totalbeløp 1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Løvenball Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Betalerens adresse:
Erik Løvenball Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.
Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.
Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.
Lik oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar
Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice
Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.