Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Fjordland - Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: HEN12238)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. august 2021 kl. 14:08
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: forbruker@tine.no, kundeservice@tine.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: no-reply@tine.no <no-reply@tine.no>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 19:47
Subject: Fjordland - Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: HEN12238)
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Takk for at du kontaktet oss

Fjordland Kundesenter har mottatt din henvendelse. Vår behandlingstid er ca 2 dager.

Ditt referansenummer er: HEN12238

Hilsen Fjordland

Dette er en automatisk generert e-post fra Fjordland AS

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [44900] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. august 2021 kl. 13:59
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

som jeg skrev i min forrige mail, så ønsker jeg svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det nett-trollet, som har besilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å viten, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 21. mai 2021 kl. 10:46 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei,



Vi ser at det dessverre ble sendt ut feil informasjon i e-posten vi sendte til deg i slutten av februar. 



Det er ikke registrert noe aktivt abonnement knyttet til din adresse.

Vi vet dessverre ikke hvem som bestiller dette - for å finne ut at dette, må det politianmeldes slik at vi kan finne IP-adressen til den/de som gjør dette.





Mvh 



  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<post@aller.no>

May 18th, 2021 08:23


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 17. mai 2021 14:09
To: Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; noss@deloitte.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@mediaconnect.no; gisle.hovik@mediaconnect.no; Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; tr@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Ticket [44900] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324

 

Hei,

nå sendte jeg dere en mail, i forrige måned, om at dere fremstår, som noen slags skrullinger.

Og det tøvet i mailen deres nå, bare styrker denne antagelsen, (at dere er en flokk med skrullinger), må jeg si.

Jeg forklarer at jeg ikke har bestilt dette, og dere begynner å fable om at jeg skal ha punchet inn noe rart i en oppdiktet tekstmelding til dere.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på de som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

tor. 25. feb. 2021 kl. 08:57 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:

Hei!

Takk for din henvendelse! 

 

 

Har du svart JA på meldingen du fikk på SMS?  Siden bestillingen skal ikke gå gjennom med mindre du svarer JA på den! 

 

 

 

Med Vennlig Hilsen

Jon Vegard 

  Image removed by sender.

 

  Aller Media kundeservice

 

  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  Image removed by sender.

 

  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24

 

<eribsskog@gmail.com>

February 24th, 2021 11:29

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tir. 23. feb. 2021 kl. 07:11
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 380324
Ordredato: tir, 02/23/2021 - 07:55

- 26 utgaver

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. august 2021 kl. 13:51
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@farmasiet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: farmasiet.no <noreply@farmasiet.no>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 07:27
Subject: Registrering
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei!

Velkommen til farmasiet.no, så hyggelig at du vil være kunde hos oss.

Brukernavn: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

Når du handler, logger du deg på med brukernavn og passord. Du kan endre dine personlige opplysninger på Min profil. Her finner du også informasjon om dine bestillinger og status på disse.

Har du spørsmål eller trenger hjelp er det fint om du kontakter oss på kundeservice@farmasiet.no eller telefon 33 74 03 24. Vi vil gjøre vårt beste for å svare deg raskt.

Takk for at du handler hos oss!

Vennlig hilsen
farmasiet.no



Spørsmål?
Besøk kundeservice

Trygg e-handel

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Chilimobil - Bestillingsbekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. august 2021 kl. 13:45
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>, firmapost@nkom.no, lars.ryen.mill@chilimobil.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Chilimobil kundeservice <kundeservice@chilimobil.no>
Date: man. 16. aug. 2021 kl. 01:14
Subject: Chilimobil - Bestillingsbekreftelse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+psykose@gmail.com>


Chilimobil Logo
Takk for at du velger oss, Erik Løvenbalk!
SIM-kort
Bestillingsbekreftelse
 
Erik Løvenbalk Ribsskog
Fri Data 398,-/mnd
461 15 601
SIM-kort sendes til:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
Alle bestillinger gjort før klokken 13:45 i hverdager sendes samme dag.
Posten bruker vanligvis mellom 4-5 arbeidsdager for å levere SIM-kort til deg. 
Bytte mobilselskap ikon
Chilimobil ordner flytting fra tidligere mobilselskap
 
For deg som skal beholde ditt nummer. Du trenger ikke ringe ditt gamle mobilselskap. Chilimobil ordner oppsigelse av ditt gamle abonnement og flytting av mobilnummeret ditt.

Ditt gamle abonnement sies opp samtidig som ditt nye SIM-kort fra Chilimobil blir aktivert. Dette skjer automatisk og det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Du får en SMS fra oss i det SIM-kortet ditt sendes ut. I denne SMS-en står det når ditt nye Chilimobil SIM-kort blir aktivert.
 
Faktura ikon
Din første faktura
 
Din første faktura gjelder fra dagen ditt SIM-kort blir aktivert til slutten av neste måned. Alle våre kunder har felles fakturadato derfor kan din første faktura gjelde to perioder. Du betaler ikke mer, bare for to periode på samme faktura. Dette gjelder kun din første faktura. 
 
Eksempel: SIM-kortet blir aktivert 15. mars.
Første faktura gjelder for perioden 15. mars - 30. april. 
MinChili-appen ikon
MinChili-appen.
Last den ned gratis idag.
Last ned MinChili-appen fra App Store
Last ned MinChili-appen fra Google Play
MinChili-appen på iPhone
Generelle vilkår for kjøp av abonnement, kontantkort, mobilt bredbånd og tilleggstjenester fra Chilimobil finner du her
Kundeservice
Tlf: 915 02 445
E-post: kundeservice@chilimobil.no

© 2011 — 2021 Chilimobil AS


Chilimobil angreskjema.pdf
204K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse -Påmelding til Mangerfestivalen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. august 2021 kl. 13:39
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: admin@program.no, info@mangerfestivalen.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Program.no <admin@program.no>
Date: man. 16. aug. 2021 kl. 05:44
Subject: Bekreftelse -Påmelding til Mangerfestivalen
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for påmeldinga dykkar til Mangerfestivalen!

Ytterlegare informasjon om arrangementet vil verte send til dykk etterkvart på denne epostadressa. I tillegg vil det verte oppdatering på www.mangerfestivalen.no og på Facebook.



Har de spørsmål i forbindelse med arrangementet kan de ta kontakt på info@mangerfestivalen.no eller ta kontakt med leiar i arrangementskomiteen, Lene Therese Grindheim, på mobil 916 65 274



Venleg helsing

Mangerfestivalen

Namn på korps: Blakstadtøsene
Divisjon: Generasjonskorps
Antall musikantar: 73
Kontaktperson, korps: Erik Løvenbalk Ribsskog
Kontaktperson, mobil: 48638549
Kontaktperson, epost: eribsskog@gmail.com
Dirigent: Laila Monica Nikolaisen
Dirigent, mobil: 91587593
Dirigent, epost: lail-ni@online.no
Festkonsert: Ja
Antall festkonsertbillettar, deltakar (gratis): 73
Antall festkonsertbillettar, andre: 5
Adresse til korpset: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Repertoire


Klikk her for å redigere svar

Eller klipp ut denne lenken: (Sensurert av johncons-blogg)