onsdag 13. oktober 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. oktober 2021 kl. 15:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: sissel.bjaanas@klp.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@klp.no>
Date: man. 28. jun. 2021 kl. 22:58
Subject: Takk for din henvendelse
To: <eribsskog@gmail.com>




Takk for din henvendelse, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Vi vil kontakte deg med svar så raskt som mulig.


Med vennlig hilsen KLP




Kommunal Landspensjonskasse
Pb. 400 Sentrum, 0103 Oslo
Tlf.nr.: 55 54 85 00

Vennligst tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK15351)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. oktober 2021 kl. 15:09
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: forbruker@tine.no, kundeservice@tine.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: no-reply@tine.no <no-reply@tine.no>
Date: man. 28. jun. 2021 kl. 22:57
Subject: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK15351)
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Takk for at du kontaktet oss.
TINE Kundesenter har en behandlingstid på ca. 2 virkedager. 

Ditt referansenummer er: TFK15351

Hilsen TINE

Dette er en automatisk generert e-post fra TINE SA.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Jeg har visst klådd på ei svensk politiker-dame i England. Ik...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. oktober 2021 kl. 14:55
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: man. 28. jun. 2021 kl. 22:54
Subject: Takk for din henvendelse - [Jeg har visst klådd på ei svensk politiker-dame i England. Ik...]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei 

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00769179

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS 
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00769179

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001ifxNhT:ref

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Confirm your subscription for LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. oktober 2021 kl. 14:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <donotreply@wordpress.com>
Date: man. 28. jun. 2021 kl. 19:53
Subject: Confirm your subscription for LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com>


Please confirm your subscription for LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen

Howdy.

You recently signed up to follow this blog's posts. This means once you confirm below, you will receive each new post by email.

To activate, click Confirm Follow. If you believe this is an error, ignore this message and nothing more will happen.

Blog Name: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Blog URL: http://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com

Confirm Follow


If you want to see all of the blogs you follow on the web in one easy place, sign up for a WordPress.com account.

Want less email? Modify your Subscription Options.

Thanks for flying with  WordPress.com

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. oktober 2021 kl. 13:43
Til: kundeservice@rikstv.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

De andre firmaene klarer ihvertfall å finne noen IP-adresser, (til disse jævlene).

Og dere har heller ikke gjort rede for hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Så dette synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 25. jun. 2021 kl. 13:35 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,
 
Takk for at du tok kontakt med oss. 

Som nevnt i epost av 14.05.2021 må vi utgangspunkt i at den personen som sender inn bestilling er den personen de utgir seg for. I tilfeller hvor dette ikke stemmer kansellerer vi ordre så fort vi får kjennskap til forholdet.

Vi har ikke mulighet til å etterforske hvem som har gjort identitetstyveri.  Ønsker du å etterfølge det videre må du kontakte politiet og anmelde identitstyveri.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Frank
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
F� hjelp av chatboten v�r Rix, som alltid er tilgjengelig for deg https://www.rikstv.no/kontaktWeb: rikstv.no | www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Jun 25 2021 13:09:27 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Subject: Re: RiksTV 30292363
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

tor. 25. mar. 2021 kl. 10:30 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363. 
 
Utstyret som er bestilt er allerede levert til hentested. Vi ber deg om å ta kontakt med Rema 1000 Signaturgården for å få dette sendt i retur til oss. Hentekode er BH97 og BM66. Når dette er i orden kan du svare på denne e-posten, vi får da kansellert resten av bestillingen. 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.

Min morfars onkel Bernhof Ribsskog var visst en av de mest sentrale sosialistene i Telemark. (Fra Telemark Arbeiderblad 22. januar 1963)

sentral sosialist

https://www.nb.no/items/4394aba585fc5fdb166aae2b80d90497?page=1&searchText=ribsskog~1

PS.

Min mor nevnte aldri Bernhof Ribsskog, (sånn som jeg husker det).

Og jeg tror ikke at min mormor nevnte Bernhof Ribsskog heller.

(Selv om hu hadde, en slags 'seanse', hvor hu fortalte min lillesøster Pia og meg, om ymse slektninger, (mest hennes danske overklasse-slekninger), på midten av 80-tallet.

Kort tid etter at min morfar Johannes døde).

Det var visst mest Bjørn Ribsskog og de, (min mors tremenning, som begynte med Ribsskog-slektsforskning, rundt årtusenskiftet), som hadde kontakt med Bernhof Ribsskog, (som døde barnløs).

(Noe sånt).

Men det var vel sånn, (rundt årtusenskiftet, eller seinere).

At jeg søkte, på Google, på navnet: 'Ribsskog'.

(Dette var muligens før Wikipedia var helt oppe og kjøre).

Og da stod det, om min morfars onkel Bernhof Ribsskog, (og hans arbeid med normalplanen for grunnskolen osv.), på nettstedet, til Ila skole, (i Oslo).

(Var det vel).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog