fredag 10. desember 2021

Det er disse som har bygget på et jorde, (som min farmor kalte: 'Jordet til Lersbryggen'), som jeg mener at jeg har bruksretten til, (eller hevd på)

bygget på jorde

https://www.dt.no/jensen-helt-uforstaelig/s/5-57-1804974

PS.

Denne utbyggingen, fant jeg ut om, da jeg kikka på Google Maps, mens jeg bodde i Liverpool sentrum, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Og det er ikke bare det jordet, som jeg har hevd på.

Det er også huset til min farmor, og min farfars møbel-fabrikk.

Og muligens også jordet på nordsida av de nevnte bygningene, (hvor min farmor mente at jeg burde gå på ski, på begynnelsen av 80-tallet).

Jeg disponerte noen skuffer, i reolen, (som stod i stua), til min farmor.

Og da mener jeg at jeg har bruksretten, til det huset.

Og verkstedet og de nevnte jordene, (hvor min farmor mente at min lillesøster Pia og jeg burde fange humler, på midten av 70-tallet), følger med, (må man vel si)).

(Humlene lot seg gladelig fange, av Pia og meg, (sånn som jeg husker det).

Og fuglene på hele Sand/Krok/Baskomti/Kjelleråsen, (inkludert noen flotte ugler), lot seg gladelig skyte/fange, av meg, (og Ulf Havmo), på 80-tallet, (husker jeg).

Og det sammen med noen ekorn, osv.

Så disse dyrene/fuglene/insektene, skjønte kanskje, at dette stedet var mitt/vårt.

For å si det sånn.

Det var blant annet sånn, at den siste fuglen jeg fanga, (en linerle), var helt rolig, når jeg tok den ut av fella.

(Dette var vel høsten 1988.

Noe sånt).

Og den linerla fløy rundt på rommet mitt, (på Bergeråsen), i et par dager, (og kvitra muligens).

Og den prøvde ikke å rømme, (eller noe lignende).

Sånn som jeg husker det).

Jeg har prøvd å klage, til Svelvik kommune, på dette.

Men de har bare lagt ned, og blitt del av Drammen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er også sånn, at min farfar, hadde en enerett, på å produsere innmaten, (treverket), til Jensen sine madrasser.

Og disse madrassene har nå blitt verdenskjente.

(De selges blant annet på Harrods, i London.

Hvis jeg har forstått det riktig).

Så en sånn rettighet, kan være verdt mange penger.

Så hva har skjedd her, lurer jeg.

Jeg har ihvertfall ikke fått noen kompansasjon, for denne rettigheten.

Og jeg er eldste sønn av eldste sønn, etter min farfar.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette, (Jensen holdt tidligere ikke til på Berger/Sand, men de holdt til i sjølve Svelvik, en snau mil lenger nord, (før de ble naboer med min farmor og farfar, på 80-tallet)):

eneleverandør

https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-om-min-farfar-ivind-olsen-fra-dtbb.html

PS 4.

Det var også sånn.

At min farmor Ågot, hu klagde på sin nye nabo Jensen, på 80/90-tallet.

For Jensen hadde en alarm, (på sin fabrikk, som ble bygget ut, cirka hvert skuddår, eller noe i den duren).

Og den alarmen starta bortimot hver natt da, (og skapte søvn-problemer for min farmor).

(Fortalte hu meg.

En gang jeg var på helgebesøk på Sand, etter at jeg hadde flytta til Oslo for å studere/jobbe, høsten 1989).

Og Jensen sjøl, bodde kanskje en mil unna, (i tettstedet/byen Svelvik).

Så han ga visst fanken i, at det ulte, (i mange timer).

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: (Saksnummer 2580899) Produktspørsmål - Hjem & fritid - "Baron"
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. desember 2021 kl. 20:16
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@komplett.no, post@canica.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@komplett.no>
Date: man. 27. sep. 2021 kl. 17:18
Subject: Sv:(Saksnummer 2580899) Produktspørsmål - Hjem & fritid - "Baron"
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse  "Produktspørsmål - Hjem & fritid - "Baron"".
Vi har registrert saken med følgende nummer:

Saksnummer: 2580899

Din henvendelse vil bli behandlet hos oss så snart som mulig.

Ønsker du å legge til ytterligere kommentarer, så
kan du svare på denne e-post meldingen. Bruk Svar-knappen (Reply) i
mail-leseren din slik at emnefeltet (subject) beholdes og vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du ønsker å kontakte oss, slik at vi
kan hjelpe deg så snart som mulig.

Du finner svar på de vanligste spørsmålene på våre Infosenter-sider. Se https://www.komplett.no/kundeservice/
for mer informasjon.


Med vennlig hilsen
Komplett.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Fullfør kjøpet ditt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. desember 2021 kl. 20:06
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: utstyrshoppen@gmail.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: UTSTYR-SHOPPEN <utstyrshoppen@gmail.com>
Date: fre. 17. sep. 2021 kl. 08:44
Subject: Fullfør kjøpet ditt
To: <eribsskog@gmail.com>


UTSTYR-SHOPPEN
Du forlot en vare i handlekurven din
Hei, du har lagt til en vare i handlekurven, men du har ikke fullført kjøpet ditt. Du kan fullføre kjøpet nå men det fremdeles er tilgjengelig.

 
Varer i handlekurven din
eller Besøk butikken vår
Fullfør kjøpet ditt
NoFlake™ Hodebørste × 1
Vil du ikke motta handlekurvpåminnelser fra oss? Stopp abonnementet

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Spørsmål fra nettside
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. desember 2021 kl. 20:00
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: fys@gardfysikalske.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Krister Børgesen, Fysioterapeut <fys@gardfysikalske.no>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 09:50
Subject: Re: Spørsmål fra nettside
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei!

Jeg vil ikke påstå at jeg er spesielt kompetent til å besvare spørsmål om Haldis sine lakkerte tær.
Det må nesten bli opp til en subjektiv vurdering hva som er finest. Takk for spørsmålet :-)  

Vennlig hilsen 
Krister Børgesen 
Fysioterapeut - PT - Kostholdsveileder

Telefon       52 70 18 00 / 92 32 32 27
Web            Gardfysikalske.no
Facebook   Fb.me/GardFysikalske
Adresse Nygårdsvegen 6, 5515 Haugesund 







On 24 September 2021 at 21:38:38 +02:00, fys@gardfysikalske.no wrote:
You received a new message from eribsskog@gmail.com sent via the contact form on gardfysikalske.no.
-------------------------------------------------------------------------

Navn: Erik Gjedde

Epost: eribsskog@gmail.com

Spørsmål: Haldis bruker ikke neglelakk på tærne. Hva er finest?

-------------------------------------------------------------------------

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ny faktura fra Venstre
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. desember 2021 kl. 19:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: medlem@venstre.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no-reply@medlem.venstre.no>
Date: fre. 10. des. 2021 kl. 09:16
Subject: Ny faktura fra Venstre
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik Løvenbalk  Ribsskog
Du har mottatt en ny kontingentfaktura fra Venstre for årets medlemskap i Norges eldste og viktigste parti.

Betalingsfrist - 24.12.2021
Totalt å betale - 300.00
Lenke til faktura på Min side: (Sladdet av johncons-blogg)

Brukernavnet ditt på Min side er epostadressen som denne eposten er sendt til (passordet endrer du her: https://medlem.venstre.no/reset )

Takk for at du er på vårt lag, og støtter og bidrar i arbeidet for et samfunn med frihet og muligheter for alle.
Et samfunn hvor vi kutter vi utslipp, satser på skolen og skaper nye jobber.

Beste hilsen,
Venstre

Slik betaler du kontingeten
Du kan betale med Vipps
Trykk 'Send' i Vipps-appen din og søk opp "Venstre Medlem" (vippsnummer #648124 ) og betal kontingenten som er på 300.00 kr

Last ned fakturaen på "Min side"
Du kan også kan logge inn på medlemssiden "Min side"": https://medlem.venstre.no&nbsp; (brukernavnet ditt er eposten din) og laste ned en PDF av fakturaen her (Sladdet av johncons-blogg)

Betalingsfrist 24.12.2021

Har du spørsmål? Kontakt oss på medlem@venstre.no
--
NB! Denne e-posten er sendt fra Venstres medlemssider. Eposter som starter på no-reply kan ikke besvares direkte. Se i epostteksten for eventuelle kontaktopplysninger.
Husk at du også kan lese e-poster og meldinger på Min side (https://medlem.venstre.no). Brukernavnet ditt er det samme som e-postadressen denne e-posten er sendt til.&nbsp;

faktura_211607_2021_12_10_3660.pdf
40K

Ole Lønseth, det var han som sendte meg vitnemålet mitt, fra Svelvik ungdomsskole, da jeg bodde i Liverpool sentrum, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011)

ole lønseth

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/47VKaq/etterforsker-trippeldrap-og-brannstiftelse-etter-brannen-i-svelvik

PS.

Ole Lønseth gadd å skrive opp karakterene mine, fra sjuende og åttende klasse, (da jeg hadde mange 'S'-er), på vitnemålet/karakterutskriften min.

Men da jeg ba han om å også skrive opp fraværet mitt, på arket.

Så gadd han ikke det.

(Av en eller annen grunn).

For jeg tenkte at det kunne det ha vært greit, å hatt dokumentasjon om.

(For jeg hadde ganske høyt fravær.

Selv om jeg var en av de i klassen, med best karakterer).

Siden at jeg har en omsorgssvikt-sak, mot min far.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

ole lønseth karakterutskrift

https://johncons.angelfire.com/vitnemaal.html

PS 3.

Av en eller annen grunn.

Så sendte heller ikke Ole Lønseth med et skriv, som forklarer om, at det var sensor-streik, våren 1986.

Sånn at min klasse, (blant annet), derfor ikke fikk rettet våre engelsk-eksamener.

(For å si det sånn).

Så det ser kanskje ut som at jeg har strøket på eksamen, (siden at det bare står en strek der).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var disse jeg var på jobbintervju hos, (i Ellesmere Port), i 2012, og så fortalte de meg, at dronningen bodde i en båt, (under et slags besøk der), mindre enn et steinkast unna

jobbintervju

PS.

Min far var veldig glad i å se på båter, (på 70/80-tallet), av en eller annen grunn.

(Han bygde også sine egne båter.

For å si det sånn).

Og jeg var noen ganger med, (ihvertfall på 70-tallet), for å se på båter.

Så jeg tenkte, at det hadde vært morsomt, å se på den store båten, som dronningen bodde i, (og ta noen bilder av den, (sånn at folk hjemme i Norge, ikke skulle tro at jeg tulla, om dette)).

(Jeg trodde at det ville være mange folk der.

Hvis dronningen skulle gå inn eller ut av båten.

For å si det sånn).

Og da var det en gubbe, som prata til meg.

Og han lurte på, om jeg visste, hvor dronninga var.

Og det har jeg seinere lurt på, om kan ha vært prins Phillip, (som tulla).

Og da svarte jeg bare at jeg var fra Norge, (og at jeg ikke visste hvor dronninga var), og så stakk jeg for å ta et lokal-tog tilbake til Liverpool.

(Og på veien til toget.

Så møtte/så jeg vel da, en liten/nett Rolls-Royce.

(Jeg hadde ikke vært i Ellesmere Port før.

Så jeg var litt stressa.

For å si det sånn).

Uten å tenke noe mer på dette, før jeg kom hjem.

Men det var kanskje dronninga, som skulle tilbake til båten, (har jeg seinere tenkt).

Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var vel han Michael Frost, (fra e-posten overfor), som begynte å peke/nikke/se ut av vinduet, (på slutten av jobb-intervjuet, når sjefen hans var i et annet rom), og forklarte at dronningen bodde i en båt, som lå noe sånt som 20-30 meter unna:

mer om dronningen jobb intervju

https://johncons-mirror.blogspot.com/2012/05/jeg-var-pa-jobbintervju-i-dag-i.html

PS 3.

Det var også sånn, at jeg jobba som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (våren 2001).

At jeg var en av cirka ti Rimi-butikksjefer, som måtte inn på et møte, på Rimi/ICA sitt hovedkontor, i Sinsenveien.

Og det møtet var i anledning av, at dronning Elisabeth, skulle på Norges-besøk.

Og hu skulle innom en Rimi-butikk, (av en eller annen grunn).

Og da skulle vi lage en aktivitet/eksponering, som skulle bestå, av ymse britiske varer, (fra Rimi sitt sortiment).

(For å si det sånn).

Og jeg hadde jo vært flere ganger på språkreise, i England, på 80-tallet.

(Og min mor var ganske anglofil.

Etter å ha vært au-pair i England.

På slutten av 60-tallet).

Så den aktiviteten lagde/bygde jeg selv.

Og da fant jeg fram, (og bestilte mer av), sånne tørre Weetabix og Lipton-te og Twinings-te, og andre engelske varer, (som Bassetts Allsorts og muligens HP-saus og/eller Worcester-saus), da.

(Og så hang jeg vel opp plakater, fra hovedkontoret.

Med britiske flagg på, (eller om det var Big Ben).

Noe sånt).

Men hvilken butikk, som dronningen dro til.

Det fikk jeg ikke med meg.

(For dette var rett før at jeg begynte som butikksjef, på Rimi Langhus, (og prøvde å ta opp om problemene i kjeden, (min arbeidssak), med hovedkontor-folka).

Sånn som jeg husker det).

Men min butikk, (Rimi Kalbakken), var en av de ti største Rimi-butikkene, i Oslo, (når det gjaldt omsetning), da.

For det var bare de ti største Rimi-butikkene, (i Oslo), som skulle forberede seg, til dette dronning-besøket.

(Sånn som jeg husker det).

Og så var det vel sånn, at noen skulle gå rundt, og se/kåre, angående hvilken butikk, som hadde den fineste eksponeringen.

Og så skulle dronningen besøke vinner-butikken, (antagelig sammen med folk fra den britiske ambassaden og/eller britisk-norsk handelskammer, osv.), da.

(Hvis de fikk tid.

Under dette Norgesbesøket.

For å si det sånn).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Når det gjelder de engelske varene, som jeg valgte ut, til å være med, i 'dronning-eksponeringen'.

Så kjente jeg Weetabix fra språkreise, (med STS), til Brighton, sommeren 1985.

(Det lå en Weetabix på tallerken min, en morgen, hos vertsfamilien.

Av en eller annen grunn.

Og denne var maten umulig å spise, (vil jeg si), før vertsfamilie-mora, (som egentlig var indisk, men gift med en britisk lærer), plutselig helte melk over den.

(For å forklare/vise hvordan man åt dette rare greiene).

For å si det sånn).

Og Bassetts Liqorice Allsorts, de fortalte vel lærer Leiv Tangen om, på Berger skole, (i valgfaget: 'De britiske øyer'), på begynnelsen av 80-tallet.

(Den varen oppstod, ettersom at en arbeider/selger, hadde snublet, når han kom med vareprøver.

Og så hadde han bare lagt alle lakris-konfektene, (som falt ned på gulvet/disken), i en haug.

Og det så visst godt/selgende ut, da.

Og så begynte de etterhvert å selge denne varen/mix-en.

For å si det sånn).

Lipton-te pleide min mor å kjøpe, (på 70-tallet), etter at hu hadde vært au-pair i England.

Og de britiske sausene, (HP-saus og Worcestersaus), de visste jeg om, ettersom at jeg hadde jobbet mye på gulvet, på Rimi Nylænde.

(Fra 1993 til 1996).

Og derfor hadde jeg lært meg, omtrent hele Rimi sitt grunn-sortiment, (mens jeg stabla varer), da.

Og jeg hadde sett litt, på disse nevnte sausene.

(Siden at Rimi ikke hadde all verden av utvalg.

Og det ofte ble til, at jeg handla, på Rimi, (siden at jeg jobba der).

Og jeg lurte vel litt på, (noen ganger), om det var noe fra Rimi sitt sortiment, som jeg kunne bruke, når jeg lagde mat.

Jeg begynte vel å kjøpe soya-saus og chilli-saus, (på den tida).

Men HP-saus og Worcester-saus, fikk jeg ikke testa.

Men jeg hadde lagt merke til disse varene, i saus-hylla, (og sikkert sett de på ymse kroer i Norge og Danmark osv.), da.

For å si det sånn.

Og jeg hadde skjønt, (på Rimi Nylænde, (mens jeg stabla varer/rydda hyller)), at disse varene, var fra England.

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

HP-saus/brown sauce, har også noen ganger vært tema, (av en eller annen grunn), på Everton-debattforumer, (som jeg har lest/skrevet på), for en del år tilbake.

Så jeg har etterhvert skjønt, at den sausen, kan man bruke, istedet for ketchup, på for eksempel pommes frites, da.

(For å si det sånn).

Hvis man av en eller annen grunn er lei av ketchup.

(Eller noe lignende).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Klingel

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din pakke fra KLiNGEL er kommet i retur som uavhentet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. desember 2021 kl. 12:32
Til: service@klingel.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette har jeg sendt til dere om før, (se mail fra 17. november).

(Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også).

Og da svarte dere, (en som kun kalte seg Jesper), at dere forstod hva som hadde skjedd, (i en mail skrevet fra en PC uten Enter-knapp virker det som).

Og så får jeg dette kravet nå.

Det ligner jo ikke grisen.

Her driver dere og tusker og gjøgler, virker det som.

Det er ikke riktig at jeg skal betale for dette.

Som sagt så er dette ikke noe jeg har bestilt.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 10. des. 2021 kl. 08:35 skrev <service@klingel.no>:
https://kcms-res.cloudinary.com/h_40/content/others/logos/KLingel_FS20_H040.jpg
👤 Mine sider

Kundenummer: 03 19836/30

Du har gjort en bestilling hos oss som ikke ble hentet ut på utleveringsstedet. Pakken har nå kommet i retur til vårt lager. I henhold til våre kjøpevilkår sender vi deg derfor en faktura på 150 kr som dekker de kostnadene som har oppstått i forbindelse med denne forsendelsen.

Fakturabeløp:

150 kr

Kontonummer:

6021.05.05450

Oppgi ditt kundenummer som referanse når du foretar betalingen.

Forfallsdato:

14 dager fra fakturadato

Bruk gjerne vår fleksible betalingslink for å betale denne fakturaen. Her kan du betale med to enkle trinn med kort eller PayPal. Du finner også betalingslinken nederst på klingel.no under knappen "Betal nå".

Dersom du ønsker å bestille varene på nytt kan du legge inn en ny bestilling i nettbutikken, eller kontakte vår kundeservice på telefonnummer 815 12 032

Hvis det har oppstått en feil angående leveringen eller hvis du har spørsmål om bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice på service@klingel.no eller telefon 815 12 032

 

Bestillingen fra 16.11.2021 inneholdt følgende:

51 991/3 000 01 LED-juletre

 

 

Dersom du har ytterligere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss.

Du kan også søke etter svar på vanlige spørsmål eller logge inn på Mine sider for å spore pakken din, se din aktuelle kontosaldo, avbestille restordre eller avregistrere katalogutsendelser.

Vennlig hilsen

KLiNGEL kundeservice

--------------------------------------------------------------------

Tlf: 815 12 032

www.klingel.no

service@klingel.no

På Facebook og på Instagram finner du masse moteinspirasjon, tips og spennende konkurranser!

Klingel Norge A/S, Org.nr. 986 487 387

Postadresse: Klingel, Postboks 3501, 3007 Drammen

Nordea 6021.05.05450

PS.

Her kan man se mailen fra Klingel, (fra november):

klingel mail november